DomůFórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

před rokem od Gretche70
|
24 399 zobrazení 194 odpovědí |
|
1...7 8 910
Jaro
před 4 měsíci

Pokud jde o vaši odpověď, kterou jsem si přečetl teprve nyní, zvu vás k přečtení mé poslední věty

"Požádal jsem je, aby pozastavili herní aktivitu, a oni to nechtěli udělat. Teď jsem si jistý, že při nich budete stát navzdory důkazům, že jednali podezřele, aby jsem o všechno přišel."


Jak vidíte, měl jsem pravdu a jak jste již dříve psal, chování kasina není správné.

"Také jsem trochu zmatený z toho, že jim říkáš o lhůtě na rozmyšlenou, než ti zaplatí, a na druhou stranu ti říkají, že ti nemohou zrušit účet. To mi nepřipadá normální."


Kasino tedy může zablokovat herní účet z vlastní iniciativy poté, co získalo výhry, zatímco když o to požádám kvůli ochraně vyhraného zůstatku, nemohu to udělat!


A moje stížnost byla mezitím trapně vyhozena do koše.

Vše zveřejním.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nikde v jejich podmínkách není řečeno, že nemohou pozastavit účet s aktivním zůstatkem také proto, že by to bylo absurdní a nesmyslné. Pokud chci pozastavit účet s aktivním zůstatkem, jak jinak to mám udělat? Ve všech kasinech, kde jsem žádal o přestávku, byla aplikována bez problémů!

Velký Nick mezitím mou stížnost uzavřel jako neoprávněnou poté, co jsem mu vše jasně vysvětlil.

Dejte mi příležitost, aby stížnost vyřídil jiný operátor, protože to, co Nick udělal, je nad veškerou logiku.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Byl bych rád, kdyby bylo vaší žádosti vyhověno, ale stížnosti nepřiděluji, jsem pouze admin na fóru, takže v této oblasti nemám žádné pravomoci.

Nicméně já osobně bych asi zkusil napsat stížnost i na nějaký úřad, protože to co říkáte mi nepřijde úplně nelogické. Myslíš, že to zkusíš?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ŠÍLENÝ! Tato odpověď mluví sama za sebe.

Oficiálně jsme obdrželi odpověď, že nemáte v úmyslu hájit zájmy hráčů, pokud jde o Smokace.

Trapný

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Vůbec nejde o to, o jaké kasino se jedná, pokud byste to udělali v jakémkoli jiném kasinu, dopadlo by to stejně. Musíte vzít v úvahu, co vám bylo řečeno.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

A jistě, je to opravdu absurdní žádost žádat o pomoc s obnovením vaší herní historie.

Samozřejmě nejste povinni nic dělat.

Ale protože říkáte, že pomáháte hráčům řešit problémy s kasiny, očekává se, že jim pomůžete obnovit jejich historii. Velmi jednoduchý případ vzhledem k vašemu týmu s letitými zkušenostmi.

Ale už se nechci hádat s těmi, kteří jasně obcházejí otázky, aniž by na ně skutečně odpověděli.

Naštěstí je vše veřejné a zbývající členové webu budou mít možnost si na věc vytvořit vlastní názor

Automaticky přeloženo:
Aleauzzass
před 4 měsíci

Ano, ale musíte pochopit, že to musí být založeno na něčem. Když jdete na úřad požádat o dokument z jejich systému, musí také vědět, k čemu slouží a nedají vám ho jen tak. Nemáme sílu nic vymáhat na základě čehokoli z kasina.

Samozřejmě nejde o to se hádat, ale snažit se pochopit, jak se věci mají. Každý si musí upravit určité postupy.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, řekněme to takto:

Brzy poté, co jste mou stížnost uzavřeli, kasino Smokace uzavřelo můj účet z důvodu „problémů s hazardem".

V žádném případě, protože po konfiskaci, kterou jsem utrpěl, jsem už nikdy neplatil do kasina. Ale o měsíc později se stále rozhodli uzavřít účet s tímto důvodem a aniž by mi poskytli nebo sdělili odůvodnění v tomto ohledu.

První bod k objasnění.

Druhý bod k objasnění, přímo spojený s prvním, je obnovení mé herní historie.


Je tedy přijatelnější jako projev?

Můžeš mi aspoň zkusit pomoct?


čekám

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Antillephone autorita zahazuje stížnosti stejně jako váš Nick, takže je zbytečné posílat stížnosti. Protože vám moje stížnost nepřipadá nelogická, bylo by zajímavé pochopit, proč ji Nick nepovažoval za oprávněnou.

Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobře, řekněme to takto:

Brzy poté, co jste mou stížnost uzavřeli, kasino Smokace uzavřelo můj účet z důvodu „problémů s hazardem".

V žádném případě, protože po konfiskaci, kterou jsem utrpěl, jsem už nikdy neplatil do kasina. Ale o měsíc později se stále rozhodli uzavřít účet s tímto důvodem a aniž by mi poskytli nebo sdělili odůvodnění v tomto ohledu.

První bod k objasnění.

Druhý bod k objasnění, přímo spojený s prvním, je obnovení mé herní historie.


Je tedy přijatelnější jako projev?

Můžeš mi aspoň zkusit pomoct?


čekám

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Můžete otevřít stížnost a zjistit, zda vám tým bude schopen pomoci nebo ne, na základě toho, co říkáte. Stížnosti neřeším a nechci hráčům v určitých případech říkat, že jim určitě pomůžeme, když to tak být nemusí. To musí posoudit naši odborníci. Nemůžeme svévolně začít něco řešit bez reklamace.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Další nepravdivé tvrzení.

Myslíte si, že jsem se již nepokusil otevřít další stížnost týkající se tohoto problému?

Vážně si myslíš, že je to jen chlap, který si rád popovídá a stěžuje si a hotovo?

A hádejte, jak dopadla moje žádost o otevření stížnosti?

Odmítnuto. Řeknete mi, že nemohu otevřít stížnost podobnou té, kterou jsem již otevřel.

Jaké jevy. Kdo ví, jestli se dříve nebo později zřítí nádherný hrad Casinò Guru

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Při čtení mnoha stížností existuje několik sporných bodů o vašem systému.

Za prvé, když si vyměňujete e-maily mezi vámi a kasinem s hráčem, který je tím přímo zapojeným, kdo musí zůstat v nevědomosti. Tohle fakt nechápu.

Pokud jsem poškozený, musí být důkazy zaslány mně a ne třetí osobě.

Pak se u zodpovědného hraní vždy soustředíte na stejný parametr, že abyste mohli požádat o pozastavení účtu, musíte prohlásit, že jste problémový hráč.

Víte, že některá kasina již nezpracovávají výběry pomocí samovyloučeného účtu? A už se nemůžete přihlásit pro nové výběry??

V mém případě jsem prostě musel pozastavit svou herní aktivitu podle jejich podmínek, abych mohl zadat nové výběry po dokončení hypotetického vyšetřování mé herní relace (pak všichni víme a vy také, že to byl jen podvod taktika kasina!).

Takže bych rád znovu otevřel novou stížnost na základě těchto prvků, ale absolutně nechci, aby stížnost řešil Nick!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

filefilefilefile

Toto je nezvratný důkaz, že kasino neumožňuje přestávku v hraní s aktivní rovnováhou, i když požádáte o sebevyloučení z důvodu problémů s hazardem, jak uvedl Nick.

tak co uděláme?

Dáváme kasinu právo?

Hráč nemá žádný zodpovědný hazardní nástroj, aby neztratil své výhry. To je dravé a nezákonné, protože to nerespektuje to, co píší v T&C, které představují smlouvu o hraní.

Pokud porušíme byť jen jedinou čárku jejich podmínek, zabaví naše výhry, zatímco si mohou dělat, co chtějí.

Jsem ohromen, že sponzorujete toto kasino a dáváte mu také skvělou pověst. Sláva!

Čekám na znovuotevření stížnosti na základě těchto důkazů.

V případě úspěchu jsem ochoten dát 20% odměnu.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ahoj Jaro, mohl bys přeposlat moji poslední zprávu se snímky obrazovky Nickovi a požádat ho, aby znovu otevřel stížnost?

Vzhledem k tomu, že jsem již požádal o znovuotevření stížnosti, nemohu připojit nové důkazy.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Další nepravdivé tvrzení.

Myslíte si, že jsem se již nepokusil otevřít další stížnost týkající se tohoto problému?

Vážně si myslíš, že je to jen chlap, který si rád popovídá a stěžuje si a hotovo?

A hádejte, jak dopadla moje žádost o otevření stížnosti?

Odmítnuto. Řeknete mi, že nemohu otevřít stížnost podobnou té, kterou jsem již otevřel.

Jaké jevy. Kdo ví, jestli se dříve nebo později zřítí nádherný hrad Casinò Guru

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je pravděpodobné, že se domníváte, že každý si je vědom vašich okolností a že jakékoli chybějící nebo nejednoznačné informace jsou nepravdivé. Věřím, že tomu rozumím, protože obvykle zažívám totéž, když mluvím s mobilním operátorem.

Přesto jsem chtěl dát jasně najevo, že jako správci se do procesu, včetně žádostí o znovuotevření, nezapojujeme a se stížnostmi máme pramálo společného. Navíc nám nejsou známy žádné relevantní výměny informací Skype nebo e-mailové výměny. Snažte se to prosím zapamatovat. Jaro se ze všech sil snaží zůstat v obraze s vašimi obavami, nápady a názory i za těchto okolností, ale bez osobního přístupu ke každému případu je to obtížné. Přesto se snažíme držet krok i s těmi nejsložitějšími stížnostmi, pokud rozumíme, hráči takové stížnosti prostě řešit chtějí.

To je vše, co jsem chtěl, abyste věděli.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj Jaro, mohl bys přeposlat moji poslední zprávu se snímky obrazovky Nickovi a požádat ho, aby znovu otevřel stížnost?

Vzhledem k tomu, že jsem již požádal o znovuotevření stížnosti, nemohu připojit nové důkazy.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, carsix79. Už je to nějaký čas.

Jaro má z této situace opravdu obavy, řekl bych.

Včera jsme měli rychlý rozhovor ohledně vaší zamítnuté stížnosti a žádosti o znovuotevření.

I když nemohu říci, že celý komunitní tým plně rozuměl každému incidentu popsanému ve stížnostech, přesto chceme s týmem pro stížnosti mluvit o postupu a výsledku. Prosím o trpělivost, protože si musíme naplánovat online schůzku, abychom mohli pokračovat.

Při troše štěstí budeme mít v nadcházejícím týdnu něco nového.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý den Radko,

Když řeknu „další nepravdivé tvrzení", říkám to s plnou znalostí faktů.

Chcete malý příklad?

Kasino a Branislav tvrdí, že můj zůstatek byl snížen ihned po přetočení bonusu. I po zhlédnutí mé herní historie, kterou viděli všichni kromě dotyčného.

Bohužel pro kasino i pro vás se však transakce ukládají na blockchain a mluví jasně.

Při pohledu na transakce je po přetočení bonusu jasné, že tvrzení kasina a Branislava nejsou pravdivá (screenshoty mám). Jednoduše proto, že pokud by došlo ke snížení zůstatku, nemohl bych vsadit určitou částku (bonusový nákup). Ale mám screenshoty, které mluví samy za sebe.

Za druhé, když hrajete s aktivním bonusem, žetony se nesbírají. Protože je kasino převede na skutečný zůstatek, začnou se sbírat tokeny.

Tak jednoduchá úvaha k pochopení.

Nyní, poté, co jste konečně odpověděli na mé otázky a prohlášení, se ptám vás. Proč váš kolega uvedl neplatné informace?

Opakuji, bohužel transakce napsané na blockchainu mluví jasně

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Bylo by to velmi oceněno.

Jasně a plně jsem prokázal, že jsem nemohl sebevyloučit nebo pozastavit účet, protože kasino to odmítá udělat s aktivním zůstatkem, i když jsem to napsal ve formě označené Nickem.

Jednoduše jsem spoléhal na to, co je napsáno v herní smlouvě, kterou musí hráč, ale i kasino respektovat.

Neztratil bych 33 000 EUR, kdyby splnili můj požadavek, jak je uvedeno v podmínkách.

Kasino se také chlubí tím, že bere zodpovědné hraní vážně, ale pak následuje opačné a v mém případě podvodné jednání. Vtip je také v tom, že po mých prohrách mi uzavřeli účet z důvodů problémového hraní a nadále od nich dostávám propagační e-maily.

Také nechci, aby nezodpovědné praktiky Smokaceho poškozovaly další hráče.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 4 měsíci

Carsix, jsem italský uživatel, můžeme diskutovat na Instagramu, pokud ho máte? Rád bych diskutoval s někým, kdo má možná více zkušeností než já

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

file

Zde je to, co jste znovu přidali. Znovuotevření stížnosti bylo zamítnuto i přes důkazy mých důkazů.

"Nové informace, které jste nám poskytli, nepostačují ke změně okolností, za kterých byla stížnost uzavřena, a neopravňují k jejímu opětovnému otevření. Stížnost znovu otevřeme pouze v případě, že budeme mít nové informace naznačující, že stížnost byla uzavřena nespravedlivě."

Takže jsi nevzal v úvahu důkazy, které jsem ti poslal, nebo ty důkazy prostě popíráš?

Dokonce jsem chtěl uvěřit tvým slovům, ale byla to jen obvyklá fraška.

Je tedy oficiální, že stojíte na straně kasina, které porušuje jeho T&C a neuplatňuje vlastní vyloučení z hraní s aktivním zůstatkem. Ostuda!!

To, že Jaro už nereagoval, mohlo být tím, že jsi ho umlčel poté, co se odvážil se mnou souhlasit na faktech?

To by se určitě mohlo hodit do vašich metod.

Očekávám však vaše jasné a definitivní vyjádření k tomu, že Smokace neuplatňuje sebevyloučení (ani v případě problémů s hazardem) s aktivní bilancí porušující své VOP.

Opravdu by mě zajímalo, jaké je vaše nestranné stanovisko, pokud nějaké máte.




Upraveno autorem před 4 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den Radko,

Když řeknu „další nepravdivé tvrzení", říkám to s plnou znalostí faktů.

Chcete malý příklad?

Kasino a Branislav tvrdí, že můj zůstatek byl snížen ihned po přetočení bonusu. I po zhlédnutí mé herní historie, kterou viděli všichni kromě dotyčného.

Bohužel pro kasino i pro vás se však transakce ukládají na blockchain a mluví jasně.

Při pohledu na transakce je po přetočení bonusu jasné, že tvrzení kasina a Branislava nejsou pravdivá (screenshoty mám). Jednoduše proto, že pokud by došlo ke snížení zůstatku, nemohl bych vsadit určitou částku (bonusový nákup). Ale mám screenshoty, které mluví samy za sebe.

Za druhé, když hrajete s aktivním bonusem, žetony se nesbírají. Protože je kasino převede na skutečný zůstatek, začnou se sbírat tokeny.

Tak jednoduchá úvaha k pochopení.

Nyní, poté, co jste konečně odpověděli na mé otázky a prohlášení, se ptám vás. Proč váš kolega uvedl neplatné informace?

Opakuji, bohužel transakce napsané na blockchainu mluví jasně

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud máte nějaké relevantní důkazy, které mohl Branislav přehlédnout, můžete se pokusit stížnost znovu otevřít. Ale každá stížnost je pro nás stejně důležitá jako pro hráče. Myslím, že se dost snažil a zjistil vše, co potřeboval, aby dospěl k závěru, který udělal. Podíval se na každý jednotlivý důkaz a rozhodně ho nebral na lehkou váhu. Také komunikace s kasinem byla určitě důležitá a na základě toho to dopadlo tak, jak to dopadlo. Takže jak jsem řekl, pokud na to máte, můžete to zkusit znovu, ale pokud ne, obávám se, že vám již nebudu moci pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file

Zde je to, co jste znovu přidali. Znovuotevření stížnosti bylo zamítnuto i přes důkazy mých důkazů.

"Nové informace, které jste nám poskytli, nepostačují ke změně okolností, za kterých byla stížnost uzavřena, a neopravňují k jejímu opětovnému otevření. Stížnost znovu otevřeme pouze v případě, že budeme mít nové informace naznačující, že stížnost byla uzavřena nespravedlivě."

Takže jsi nevzal v úvahu důkazy, které jsem ti poslal, nebo ty důkazy prostě popíráš?

Dokonce jsem chtěl uvěřit tvým slovům, ale byla to jen obvyklá fraška.

Je tedy oficiální, že stojíte na straně kasina, které porušuje jeho T&C a neuplatňuje vlastní vyloučení z hraní s aktivním zůstatkem. Ostuda!!

To, že Jaro už nereagoval, mohlo být tím, že jsi ho umlčel poté, co se odvážil se mnou souhlasit na faktech?

To by se určitě mohlo hodit do vašich metod.

Očekávám však vaše jasné a definitivní vyjádření k tomu, že Smokace neuplatňuje sebevyloučení (ani v případě problémů s hazardem) s aktivní bilancí porušující své VOP.

Opravdu by mě zajímalo, jaké je vaše nestranné stanovisko, pokud nějaké máte.




Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, mluvil jsem s naším týmem o celé situaci a ptal jsem se i na důležité věci ohledně tvého případu.

Došli jsme k závěru, že pro opětovné otevření musíte odeslat následující. Ve své stížnosti jste napsal, že "I přes chat jsem se ptal, zda je možné se sebevyloučit a přesto mít přístup k účtu pro zadávání nových žádostí o výběr a odpověď byla NE!"

Pokud tedy máte důkaz, že jste kasinu řekli, zda je možné se samy vyloučit a vybrat peníze, pak se vaším případem budeme dále zabývat. To je docela relevantní informace a proto vám bylo zamítnuto znovuotevření, protože jste nic takového nepředložil. Máte nějaké informace o této konkrétní záležitosti, na kterou jste kasino upozornili? Pokud ano, můžete poslat snímek obrazovky z chatu nebo e-mailu.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 910
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky