FórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

před rokem od Gretche70
|
21684 zobrazení 190 odpovědí |
|
1...8 9 10
Jaro
před 3 měsíci

Neodpovídejte na přímé otázky. Už na mě a ostatní hráče děláš špatný dojem.

Nemám v úmyslu od vás dostávat odpověď, protože už nemám zájem číst vaše reakce.

Buďte si jistí, že se zde nezastavím i proto, že už mám někoho, kdo mi chce právně pomoci.

Vše samozřejmě vyhodnotíme, i vámi poskytnuté informace. Protože nemůžeme přehlédnout žádný detail.

Zdravím vás

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

filefile

Milý Jaro, už jsem ti poslal screenshoty s důkazem, že toto kasino ti neumožňuje ukládat výhry, pokud máš aktivní zůstatek. Požádal jsem tě, abys je přeposlal Nickovi.

Smokace vám může na požádání zablokovat účet pouze s nulovým zůstatkem, tedy když je k ničemu!!

Každopádně výše vám opět posílám dva nejrelevantnější screenshoty.

I kdybych se zmínil o problémech s hazardními hrami v e-mailech, které jsem poslal do kasina, nepozastavili by můj účet.

Také, pokud se sami vyloučíte kvůli problémům s hazardními hrami, mnoho kasin vám již nedovolí výběr, dokud nevyprší platnost vlastního vyloučení. V praxi bych se již nemohl přihlásit ke svému účtu a zadávat nové výběry (měl jsem zůstatek 30 000 EUR!)

Jednoduše jsem postupoval podle postupu uvedeného v odstavci 4 jejich podmínek a to je to, co má smluvní hodnotu mezi kasinem a hráčem.

Chtěl jsem pozastavit herní aktivitu, ale mít možnost pokračovat v přihlášení k účtu a vybrat si. Viz přiložený email

filefile

Myslel jsem, že po všech důkazech, které jsem vám zatím poslal, je situace jasná, ale zdá se, že se tu bijete záměrně, abyste nerozuměli. Ne vy, ale ti, kteří řeší stížnosti.

Chápu, že Nick nechce jít proti affiliate kasinu, ale pak neztrácejte čas lidí. Bude se zdát jako náhoda, že téměř všechna kasina s vaším logem na webu nemají žádné nevyřešené stížnosti.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Myslel jsem, že jste poslali tyto snímky obrazovky na žádost o opětovné otevření. O víkendu jsem nepracoval, takže jsem neviděl vaši odpověď, ale poslal jsem tyto screenshoty znovu našemu týmu a řekli mi, že zítra na výzvu, kterou máme, se tím budou dále zabývat. Takže si myslím, že by mohla být nějaká šance na znovuotevření. Takže děkuji za zaslání toho, co bylo potřeba, a doufám, že vám pomůžeme.

Ještě bych se chtěl zeptat. Kdy došlo k tomuto rozhovoru, máte rande?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Mluvil jsem v chatu den předtím nebo tentýž den, kdy jsem poslal e-mail na podporu, takže 4. nebo 5. srpna, protože jsem chtěl vědět, proč už nemohu vkládat nové problémy a proč ty, které jsem již vložil, nebyly zatím zaplaceno.

A v každém případě kasino již vědělo o mých problémech s hazardními hrami, protože jakmile jsem provedl první výběr, zablokovalo můj účet s touto zprávou:

file

a proto se držel této strategie:

-Blokování plateb a výběru na 14 dní s vyšetřováním falešné herní relace

-nechat herní aktivitu otevřenou s potenciální možností ztráty již získaných výher

-neposkytnutí přestávky ve hře po mé opakované žádosti

-trvalé zablokování herního účtu poté, co jsem přišel o vše (zůstatek a výběry) přerušením komunikace přes email.



Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

file

Toto je definitivní důkaz, že neumožňují pozastavení nebo sebevyloučení účtu s aktivním zůstatkem a/nebo čekajícími výběry.

Pěkné je, že nahoře píšou, že hráč může účet kdykoli zablokovat a že prostředky budou vyplaceny kontaktováním podpory prostřednictvím e-mailu.

Pak dole říkají opak.

A pak se chlubí tím, že používají NEJLEPŠÍ systémy odpovědného hraní

filefilefile

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Ano, je to dost nesmyslně napsané a je to v rozporu s těmito tvrzeními, které jsi označil na prvním snímku obrazovky. Ale aspoň vím, že to kasino má v Podmínkách a proto ti to řekli.

Každopádně bych potřeboval vědět, kdy proběhl ten rozhovor, na který jsem se ptal. To je pro mě docela důležité, až o tom budeme zítra mluvit. Můžete mi na to odpovědět, prosím?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Již jsem vám odpověděl, ale příspěvek čeká na zveřejnění.

Použil jsem chat den předtím nebo stejný den, kdy jsem poslal e-mail, abych požádal o pozastavení účtu. Takže 4. nebo 5. srpna.

Stěžoval jsem si, že nejsou zaplaceny výběry a nemohu zadat nové (měl jsem zůstatek 30 000 €). Poté jsem požádal o uplatnění sebevyloučení z herní činnosti, abych nepřišel o výhru, a bylo mi řečeno, že to není možné, protože mám aktivní zůstatek.

Upřímně jsem nečetl sekci Blokování účtu, kterou jsem vám právě přeposlal, protože jsem si myslel, že všechny informace jsou uvedeny v sekci Zodpovědné hraní. Postupoval jsem podle těchto pokynů za předpokladu, že moje žádost bude přijata.

Je jasné, že záměrem kasina je vytvořit zmatek a ne chránit hráče.

Otázka nyní zní: může kasino odmítnout poskytnout hráči přestávku jen proto, že má aktivní zůstatek? Vysvětlují to podmínky jasně?

V tomto případě hráč nemá žádné nástroje k ochraně svých výher. Splňuje to vaše standardy zodpovědného hraní?

Pokud je to vůči vám fér a nelze to přičíst podvodné taktice, pak rozhodím rukama a vzdávám se.


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Chraňte své vlastní výhry tím, že nebudete v pokušení ztratit nic z toho, co jste vyhráli. Pokud váš účet zavřou, mohli by to použít jako záminku ke zrušení vašich výher, takže při tomto rozhodnutí postupujte opatrně. Nechte to být, dokud to nebude na vašem bankovním účtu!!

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před 3 měsíci

Máte pravdu, ve skutečnosti jsem požádal o pozastavení herní aktivity s možností vložení nových výběrů, jak je uvedeno v jejich Podmínkách a podmínkách, ale oni mi to zamítli.


Automaticky přeloženo:
carsix79
před 3 měsíci

Uvidíte, že oba získáme zpět své výhry. I když někdo za každou cenu překáží

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Mluvil jsem v chatu den předtím nebo tentýž den, kdy jsem poslal e-mail na podporu, takže 4. nebo 5. srpna, protože jsem chtěl vědět, proč už nemohu vkládat nové problémy a proč ty, které jsem již vložil, nebyly zatím zaplaceno.

A v každém případě kasino již vědělo o mých problémech s hazardními hrami, protože jakmile jsem provedl první výběr, zablokovalo můj účet s touto zprávou:

file

a proto se držel této strategie:

-Blokování plateb a výběru na 14 dní s vyšetřováním falešné herní relace

-nechat herní aktivitu otevřenou s potenciální možností ztráty již získaných výher

-neposkytnutí přestávky ve hře po mé opakované žádosti

-trvalé zablokování herního účtu poté, co jsem přišel o vše (zůstatek a výběry) přerušením komunikace přes email.



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hmmm, myslel jsem, že tento snímek obrazovky vám přišel na konci, když jste všechno ztratili.

Pokud jde o skutečnost, že mohli provádět kontroly vaší herní relace, nemusí to být vůbec falešné. Je normální, když vyhrajete velkou částku jako vy.

Ale uvidíme, co se dnes stane a jestli bude vaše stížnost znovu otevřena. Nechci vám nic slibovat, abych vás neoklamal.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Také mám problémy s tímto kasinem! Smokeace! Od minulého týdne se snažím o výběr a nejde to! Pokaždé, když požadují stejné informace, které jsem již poslal, nebo nové informace! Dokonce i informace z bankovního účtu, který ani není můj, chtějí, abych jim poskytl! Udělal jsem tam pouze 2 vklady! Jednoho dne 20. 6. jsem zahrál vloženou částku a prohrál jsem celý zůstatek! A další 6. srpna! Dokonce jsem jim poslal informaci o vkladu 20.6.! Nemohl jsem poslat žádný výtisk toho ze 6. srpna! Protože banka nepovoluje snímky obrazovky! Poslal jsem ale jiné dokumenty, které dokládají pravdivost mnou uvedených informací! Ale vždy to znesnadňují! Je mi jasné, že to není konference! Je to podvodná práce! Abyste nezaplatili, neprovedli výběr! Chtěl bych vaši pomoc! Viděl jsem zde na fóru, že někdo měl tento problém také, banka nepovolila snímání obrazovky! Kdybyste mohl přijít a pomoci mi! Jak se vám to podařilo vyřešit s Casinem? Předem děkuji za pomoc!!!

Automaticky přeloženo:
Vivi523
před 3 měsíci

Dobrý den, je nám líto, že je Vaše situace tak složitá.

Chci začít tím, že podotknu, že Tomáš řešil vaši stížnost. Zpráva, která zahajuje týmovou fázi shromažďování informací od hráče, je poměrně obecná.

Ke stížnosti se můžete dostat zde 👈

Důvod, proč vás kasino žádá o ověření bankovního účtu, který nevlastníte, musí mít dobré a rozumné vysvětlení, ale stále je třeba jej prozkoumat.

Pokud jde o problém se snímky obrazovky, některé bankovní aplikace jsou chráněny před nahráváním a snímkováním obrazovky.

Někomu, kdo není na tato bezpečnostní opatření zvyklý, se mohou požadavky kasina zdát nepřiměřené. Ten pocit docela znám.

Pokusíte se tento problém se mnou vyřešit? Něco zkusíme.

Podle mého názoru by bylo nejlepší kontaktovat svého bankovního poradce – nebo kohokoli, komu se ve vaší zemi říká – a požádat o jakýkoli druh výpisu, který se pokoušíte získat prostřednictvím aplikace.

Můžete to zkusit? Obecně lze říci, že vyhovění je nejjednodušší postup, i když s požadavkem nesouhlasíme. Moje osobní zkušenosti ukázaly, že oponování kasinu během postupu KYC způsobuje pouze další zdržování. 🙁 Samozřejmě netvrdím, že je to vaše okolnost.

V každém případě mi prosím dejte vědět, co si myslíte o kontaktování banky.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poslal jsem výpis a oni to přijali, poslal jsem kartu, ale zatím nereagovali, můžete je kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Požádejte banku, aby vám poslala pdf s vkladovou transakcí a nahrála ji na živý chat nebo e-mail, který není příliš komplikovaný

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poslal jsem výpis a oni to přijali, poslal jsem kartu, ale zatím nereagovali, můžete je kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, možná je potřeba ještě něco zkontrolovat. Okomentovalo kasino kartu? Snažil bych se být trpělivý a zachovat chladnou hlavu, protože mají nějaký čas to vyřešit. Konkrétně dáváme kasinům 14 dní na KYC a výběry.

Také pokud jste kdy kontaktovali kasino, musíte u nás podat stížnost, což, jak vidím, není váš případ. Ale zkusil bych jim dát ještě čas a uvidíme, jestli to půjde ještě dál. Pokud ne, můžete podat stížnost a my se pokusíme pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

No, doufám, že to není problém s e-mailem, protože mi přišel servisní e-mail, live chat nefunguje jinak bych tam poslal dokumenty, rád bych pochopil, zda je možné mít jejich kontakt přes vás

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 3 měsíci

Pokud jste podali stížnost a nic se nevyřešilo, kontaktovali bychom kasino. Ale nejdříve za 14 dní. Samozřejmě, pokud e-mail nefunguje, pak to asi není nejjednodušší věc, na kterou se lze spolehnout. Dejte tomu trochu času a pokud se vám kasino neozve a vaše dokumenty nebudou schváleny nebo zamítnuty, neváhejte nás kontaktovat a uvidíme, co můžeme dělat.

dohoda?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Perfektní, žádný problém, mám všechny doklady, dám vědět, kdyby se něco změnilo

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

file jaro Myslím, že potřebuji, abyste kontaktovali kasino, protože můj e-mail nevím proč, ale s jejich e-mailem to nefunguje a nepošle mi zprávu, máte metodu, kterou jim mohu poslat dokumenty?

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky