Totéž, můj e-mail mi posílá upozornění, že zprávu nelze doručit, i když další nepořádek s e-maily to samé, vždy pryč a naštěstí jsem již vše ověřil, ale když se pokusím odeslat e-mail, stane se to samé, ale live chat mi nefunguje, jen když kliknu na vyskakovací okno nic se neděje, jinak bych dokumentaci poslal do live chatu, ale takhle teď fakt nevím jak mu poslat dokumenty
Same thing, my email sends me the notification that it is impossible to deliver the message, even with another mess with the emails same thing, always gone and luckily I had already verified everything, but if I try to send email the same thing happens, but the live chat does not work for me, just if I click the pop-up nothing happens, otherwise I would have sent the documentation in live chat, but now like this I really don't know how to send him the documents
Stessa cosa, la mia email mi rimanda la notifica che è impossibile recapitare il messaggio, anche con un altro casino con le email stessa cosa, sempre andato e per fortuna avevo gia verificato tutto, ma se provo a mandare email succede la stessa cosa, peró la chat live non mi funziona, proprio se clicco il pop-up non succede niente, altrimenti avrei spedito la documentazione in live chat, ma ora cosi non saprei proprio come mandargli i documenti
mají kontakty, jen s mým emailem nevím, proč jim nemůžu poslat dokumenty, ne přesně proto jsem chtěl před hraním úspěšně ověřit,
protoze na stelario casinu jsem bez problemu overoval loni, ale ted je taky nemuzu kontaktovat ale uz jsem overil a stahnul (i predevcerem) uspesne, takze problem je irelevantni, ale u smokace to musim overit je to problém, dokud to neověří, evidentně už nebudu hrát
they have the contacts, only that with my email I don't know why I can't send them the documents, no that's exactly why I wanted to verify successfully before playing,
because on stelario casino I verified without problems last year, but now I can't contact them either but I have already verified and withdrawn (even the day before yesterday) successfully, so the problem is irrelevant, but with smokace that I have to verify it's a problem, until they verify I obviously won't play anymore
i contatti li hanno, solo che con la mia mail non so perche non riesco a fargli avere i documenti, no appunto per quello volevo verificare con successo prima di giocare,
perche su stelario casino ho verificato senza problemi l’anno scorso, ma ora anche loro non riesco a contattarli peró ho gia verficato e prelevato (anche l’altro ieri) con successo, quindi il problema è irrilevante, ma con smokace che devo verificare è un problema, fino a che non verificano io non gioco piu ovviamente
Proč si neotevřete nový e-mailový účet a nepošlete dokumenty odtamtud a nevysvětlíte jim situaci a nepožádáte je, aby odpověděli na obě e-mailové adresy, abyste alespoň mohli odpovědět, pokud vám pošlou e-mail.
Why don't you open a new email account and send the documents from there and explain to them the situation and ask for them to reply to both email addresses so at least you can reply if they email you.
Přesně tak, taky jsem o tom přemýšlel a myslím, že to takhle brzy zkusím udělat.
Exactly, I had thought about this too and I think I will try to do it like this soon.
Esatto avevo pensato anche a questo e credo che a breve proveró a fare così
jaro Myslím, že potřebuji, abyste kontaktovali kasino, protože můj e-mail nevím proč, ale s jejich e-mailem to nefunguje a nepošle mi zprávu, máte metodu, kterou jim mohu poslat dokumenty?
jaro I think I need you to contact the casino because my email I don't know why, but with their email it doesn't work and it doesn't send me the message, do you have a method with which I can send them the documents?
jaro mi sa che ho bisogno di voi per contattare il casino perche la mia email non so come mai, ma con le loro email non funziona e non mi spedisce il messaggio, avete un metodo con la quale io possa fare avere a loro i documenti?
Hej. Pokud potřebujete pomoc našeho týmu pro stížnosti s ověřením, podejte stížnost zde a jsem si jistý, že udělají vše, co bude možné, aby problém v tomto kasinu vyřešili.
Informujte nás, jak vše probíhá.
Hey. If you need the help of our complaint team with your verification, please file a complaint here, and I am sure that they will do whatever is possible to solve the issue at this casino.
Keep us informed on how everything goes.
Dobry den a mesice se snazim vybrat, mela jsem 2500 real, chvili to trvalo, poprosili o doc a vse na email, zkontrolovali mi ucet a bylo to ok, ale nic k vyberu, poslal jsem email ve skutecnosti několik, dokud mě nepožádali o model nebo číslo, kde jsem se snažil vybrat, poslal jsem jim to a za 4 dny mi zaplatili, ale teď se snažím 4 dny a nic nezmizelo ani možnost vyber pix, ale delam vsechno, protoze tam mam 83K, je mi tezke zaplatit
Hello and I've been trying to withdraw for months, I had 2500 reais, it took a while, they asked for doc and everything by email, checked my account and it was ok, but nothing to withdraw, I sent an email in fact several, until they asked me for the model or number where I was trying to withdraw, I sent it to them, and in 4 days they paid me, but now I've been trying for 4 days and nothing has disappeared even the option to withdraw by pix, but I'm doing everything, because I have 83K there, I find it difficult for them to pay
Olá e estou tentando sacar a meses estava com 2500 reais , demorou pediram doc e tudo mais por email, verificou minha conta e estava ok, porém nada de sacar , enviei um email na vdd varios , até que me pediram o modelo ou número de onde estava tentando efetuar o saque , mandei para eles , e em 4 dias me pagaram, mais agora estou a 4 dias tentando e nada sumiu até a opção de sacar por pix, mais estou fazendo de tudo , pois estou com 83K lá , acho difícil eles pagarem
Dobrý den, dali vám také alternativu k odstoupení, pokud není pix k dispozici? Ptali jste se jich, proč se to stalo a jak dlouho by to mělo trvat? Nebyl tam limit na výběr?
Zkuste prosím odpovědět na mé otázky a uvidíme, co se dá dělat.
Hello, did they also give you an alternative to withdraw if pix is not available? Did you ask them why this happened and how long it should take? Wasn't there a limit on the withdrawal?
Try answering my questions please and we'll see what we can do.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.