FórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

před rokem od Gretche70
|
20096 zobrazení 188 odpovědí |
|
1...9 10
Přidat příspěvek
Nicola99
před 2 měsíci

Zkoušeli jste tento email m? file

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před 2 měsíci

Totéž, můj e-mail mi posílá upozornění, že zprávu nelze doručit, i když další nepořádek s e-maily to samé, vždy pryč a naštěstí jsem již vše ověřil, ale když se pokusím odeslat e-mail, stane se to samé, ale live chat mi nefunguje, jen když kliknu na vyskakovací okno nic se neděje, jinak bych dokumentaci poslal do live chatu, ale takhle teď fakt nevím jak mu poslat dokumenty

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 2 měsíci

Žádný KYC e-mail nebo kontakt, jak je uvedeno, a žádný živý chat!! Vypadá to divně 🤔 už jste s nimi někdy vystoupili?

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před 2 měsíci

mají kontakty, jen s mým emailem nevím, proč jim nemůžu poslat dokumenty, ne přesně proto jsem chtěl před hraním úspěšně ověřit,

protoze na stelario casinu jsem bez problemu overoval loni, ale ted je taky nemuzu kontaktovat ale uz jsem overil a stahnul (i predevcerem) uspesne, takze problem je irelevantni, ale u smokace to musim overit je to problém, dokud to neověří, evidentně už nebudu hrát

Automaticky přeloženo:
Nicola99
před 2 měsíci

Proč si neotevřete nový e-mailový účet a nepošlete dokumenty odtamtud a nevysvětlíte jim situaci a nepožádáte je, aby odpověděli na obě e-mailové adresy, abyste alespoň mohli odpovědět, pokud vám pošlou e-mail.

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před 2 měsíci

Přesně tak, taky jsem o tom přemýšlel a myslím, že to takhle brzy zkusím udělat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

file jaro Myslím, že potřebuji, abyste kontaktovali kasino, protože můj e-mail nevím proč, ale s jejich e-mailem to nefunguje a nepošle mi zprávu, máte metodu, kterou jim mohu poslat dokumenty?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hej. Pokud potřebujete pomoc našeho týmu pro stížnosti s ověřením, podejte stížnost zde a jsem si jistý, že udělají vše, co bude možné, aby problém v tomto kasinu vyřešili.

Informujte nás, jak vše probíhá.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobry den a mesice se snazim vybrat, mela jsem 2500 real, chvili to trvalo, poprosili o doc a vse na email, zkontrolovali mi ucet a bylo to ok, ale nic k vyberu, poslal jsem email ve skutecnosti několik, dokud mě nepožádali o model nebo číslo, kde jsem se snažil vybrat, poslal jsem jim to a za 4 dny mi zaplatili, ale teď se snažím 4 dny a nic nezmizelo ani možnost vyber pix, ale delam vsechno, protoze tam mam 83K, je mi tezke zaplatit

Automaticky přeloženo:
c8dbbzt64p
před 3 týdny

Dobrý den, dali vám také alternativu k odstoupení, pokud není pix k dispozici? Ptali jste se jich, proč se to stalo a jak dlouho by to mělo trvat? Nebyl tam limit na výběr?

Zkuste prosím odpovědět na mé otázky a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
1...9 10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky