Už je to 8 dní a od té doby zrušili dva z mých čekajících výběrů bez jakékoli legitimní, skutečné odpovědi, jen stejná automatická odpověď „čekání na poskytovatele hry" Zkoušel jsem chatovat s různými zástupci zákaznických služeb, poslal jsem e-mail na podporu & KYC, finanční oddělení, z nichž všechny byly pouze stejné automatické odpovědi, žádná skutečná osoba jednou! Žádné jasné odpovědi ani žádný z těchto takzvaných následných e-mailů. Před mou výhrou byli rychlí a tak zdvořilí, ochotní, rychle si mě ověřili a dostával jsem odpovědi v rekordním čase, pak poté, co jsem dosáhl velké výhry, nic než pomalé automatické odpovědi, které ani neodpověděly na otázku, na kterou jsem byl ptám se... Měl jsem 3 čekající výběry, z nichž dva zrušili, a stále mi nedali jasný důvod proč, ani mi neposlali žádné následné e-maily... Myslím, že kasino nečekalo, že ppl vyhraje 😕
Been 8 days now and they've since canceled two of my pending withdrawals without any legit, real answer, just the same automated reply "waiting on the game provider" I've tried chatting with different customer service reps, I've emailed support & KYC, financial department, all of which only been the same automated responses, no actual person once! No clear answers or any of these so called follow up emails. Previous to my win, they were fast and so polite, helpful, they had verified me quickly and I was getting responses in record time, then after I hit a big win, nothing but slow automated responses that do not even answer the question I was asking... I've had 3 pending withdrawals which two of them they canceled and still have not gave me a clear reason why or sent me any follow up emails... I think the casino was not expecting ppl to win 😕
Ahoj, začal bych tím, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Na druhou stranu chápu vaše pocity, když dostáváte pouze automatické odpovědi a žádné skutečné o vašich již zrušených výběrech.
Nicméně podle toho, co píšeš a podle toho, že to kontroluje poskytovatel hry, si myslím, že to je důvod, proč jsi zatím žádnou relevantní odpověď nedostal. Je zřejmé, že váš výběr je pod nějakou kontrolou, a až bude vše zkontrolováno, doufám, že dostanete správnou odpověď. Pokud ne a vše trvá déle než obvyklých 14 dní, máte možnost podat stížnost.
Přesto bych dal kasinu ještě čas, snažte se jim to připomínat, protože říkáte, že předtím bylo všechno v pořádku a peníze jste vždy dostali a chat byl pěkný.
Pokud zjistíte něco nového, dejte nám vědět a pokud se vaše situace nehýbe dál, pokusíme se vám pomoci.
Hi, I would start by saying that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. On the other hand, I understand your feelings when you get only automatic answers and no real ones about your withdrawals that have already been canceled.
However, based on what you write and the fact that it is controlled by the game provider, I think this is the reason why you have not received any relevant reply yet. Obviously your withdrawal is under some kind of check and when everything is reviewed I hope you will get a proper answer. If not, and everything takes more than the usual 14 days, you have the option of lodging a complaint then.
Nevertheless, I would give the casino some more time, keep trying to remind them, since you say that everything was fine before and you always got your money and the chat was nice.
If you find out anything new let us know and if your situation hasn't moved on we will try to help.
Když jsem teď zkoušel zákaznickou podporu, na chatu už neříká moje jméno, ale místo toho říká SA_PLAYER####### (ID mého hráče), jako předtím, když říkal moje jméno, teď to říká, že 🤔 nějaké ponětí, co to je prostředek?
Well now when I tried customer support it no longer says my name on the chat, instead it says SA_PLAYER####### (my player ID) as before it use to say my name now it says that 🤔 any clue what that means?
Oh, abych řekl pravdu, vůbec nevím, co to znamená. Ale když jste byli v chatovací místnosti, dozvěděli jste se něco víc nebo ne?
Dovolte mi také další otázku, hráli jste v kasinu s nějakým bonusem nebo ne?
Oh, to tell you the truth, I don't know what that means at all. But when you were in the chat room, did you learn anything more or not ?
Also let me ask you another question, did you play in the casino with any bonus or not?
Poslali mi e-mail, ve kterém uvedli, že se nemám bát, že kontrola hry je standardní postup, a jakmile uslyší odpověď, upozorní mě e-mailem, trvá to 3-14 pracovních dní a zatím to bylo 9 dní.. stále čekám . Ano, použil jsem bonus k prvnímu vkladu, ale sázku jsem prošel
They sent me an email stating not to worry that the game check is a standard procedure and they'll notify me through email as soon as they hear a response, takes 3-14 business days and so far its been 9 days.. still waiting. Yes I used a 1st deposit bonus but I passed the wager
Ahoj!
Myslím, že kasino nyní čeká na určitého poskytovatele her, aby zkontroloval vaši herní historii. Tedy „čekání na poskytovatele hry". Představuji si, že ani podpora nemá co říct, dokud se neozvou od samotného poskytovatele hry. Přesto je trochu škoda, že vám nikdo z nich nemohl poskytnout lepší vysvětlení, jakmile se rozhodli, že je taková kontrola nezbytná. Vsadím se, že se na tom všichni shodneme.
Setkali jste se náhodou při hraní s nějakou neobvyklou funkcí nebo chybou?
Snažím se přijít na to, co je pointou. 🤔
Hello!
I think the casino is now waiting for a certain game provider to check out your gaming history. Thus, "waiting on the game provider". I imagine even the support has little to say until they hear back from the game provider itself. Still, it's a bit of a shame none of them could provide a better explanation to you once they decided such a check was necessary. I bet we can all agree on that.
Have you, by chance, encountered any kind of unusual feature or bug while playing?
Trying to figure out the point. 🤔
Ne, ale jsem nový hráč. Dokonce mi poslali e-mail a řekli, že jsem plně ověřen a nepotřebuji žádné další ověřovací postupy k výběru a vkladu a pak najednou tohle... 9 dní a nedali mi žádné nové aktualizace, jen to samé. Hráč na jejich telegramové chatovací místnosti mi náhodně poslal zprávu a řekl, že včera vyhrál 4K a dnes už mu vyplatili 1K!!! Od té doby jsem na jejich stránkách vyhrál 2 obrovské výhry, vsadil jsem 5 $, přečetl jsem si podmínky, maximální sázka pro mou jurisdikci je 5 CAD a dosáhl jsem dvou velkých výher, jedné za 14 383,00 $ a poté 18 600,00 $, takže celkem přes 33 000,00 $. Od té doby jsem však hrál a záměrně jsem prohrál, jen abych zvedl rovnováhu a dodržel pravidla a stále nic. Vzdal jsem se kontaktování podpory i posílání e-mailů, protože mi stále posílají stejnou odpověď, žádná skutečná aktualizace, dokonce ani gratulace k mým výhrám lol. V tuto chvíli mě zajímá, jestli dostanu zaplaceno 🤷 se zdá velmi zvláštní a nespravedlivé, že vyplácejí ostatní hráče a já čekám od 27. února. Předtím bylo vkládání hladké, zákaznický servis byl rychlý a super přátelský, odpověděli v rekordním čase prostřednictvím e-mailu, pak jsem dosáhl velké výhry a ↘️↘️↘️↘️ od jejich, šli ze 100% interaktivní na téměř neexistující . Jsem si jistý, že kontrola hry nezabere více než 9 dní, ani jsem nehrál tak dlouho, když jsem vyhrál. Doslova možná jen 20 minut a pak jsem vyhrál... jak by mohlo 20 minut nebo méně hraní/sázek trvat tak dlouho 🤔 😳
No but I am a new player. They even emailed me and said I was fully verified and did not need any further verification procedures to withdraw and deposit and then all of a sudden this... 9 days now and they've given me no new updates, just the same thing. A player on their telegram chat room randomly messaged me and said he won 4K yesterday and they already paid him out 1K today!!! I have since won 2 huge wins on their site, $5 bet, I've read the terms, maximum bet for my jurisdiction is $5CAD and I hit two big wins, one for $14,383.00 & then $18,600.00 so in total, over $33,000.00. I've since played though and purposely lost just to take my balance and down and comply with the rules and still, nothing. I've given up contacting support as well as sending emails since they keep sending me the same response, no real update, not even a congratulations on my wins lol. At this point I'm wondering if I'll be paid 🤷 seems very odd and unfair that they have been paying out other players and I've been waiting since Feb 27th. Before this, it was smooth to deposit, customer service was fast and super friendly, they responded in record time through email, then I hit a big win & ↘️↘️↘️↘️ downhill from their, they went from 100% interactive to almost non existent. I'm sure it doesn't take more then 9 days to do a game check, I didn't even play that long when I won. Literally maybe only 20 mins and then I won... how could 20 mins or less of gameplay/bets possibly take this long 🤔 😳
Kdy jsi to dostal? Kolik dní to trvalo?
When did you receive it? How many days did it take?
Ověření účtu, o kterém vám kasino sdělilo, že nyní není nutné, protože se již v této situaci nacházíte. Kasino si spíše myslelo, že bude muset výhru ověřit nebo prošetřit, protože jste vyhráli docela dost. Myslím, že je zcela běžné, že poskytovatel hry na tuto částku provádí kontroly, takže se musíte obrnit trpělivostí, i když vím, že není příjemné čekat docela dlouho. Dokud vám kasino nebude mít co říct, pravděpodobně vám proto posílají automatické odpovědi, protože víc zatím ani neví. Pevně věřím, že jak Vám napsali, až budou mít informace nebo skončí vyšetřování, pošlou Vám vyjádření na email. Zatím si budeme muset počkat, jak to celé dopadne. Doufám, že to bude pozitivní. 🙂 🤞☘️
Account verification, which the casino has told you is not necessary now since you are already in this situation. Rather, the casino thought it would have to verify or investigate the win, since you won quite a bit. I think it's quite common for the game provider to do checks for this amount, so you just have to be patient, even though I know it's not pleasant to wait for quite a long time. Until the casino has something to say to you, that's probably why they send you automatic replies, because they don't even know more yet. I firmly believe that, as they wrote to you, when they have information or the investigation is over, they will send you a statement by email. In the meantime, we will have to wait and see how it all turns out. I hope it will be positive. 🙂 🤞☘️
Udělal jsem vklad 20 realů a vyhrál 200 a když byl čas vybrat si výhru, požadovali na webu i v e-mailu vlastní doklady, vše jsem poslal správně, účet byl ověřen na webu, ale nyní ne Nechci mi platit a znovu požaduji vlastní doklady, což jsem již udělal. Jsem zraněný a ležím v posteli bez peněz, bez léků proti bolesti a posledních pár dolarů, které jsem dostal z hazardu a vyhrál jsem a teď mi nechtějí dát moje peníze. Prosím pomozte mi ! Jmenuji se Fernando, pocházím z Brazílie a měl jsem nehodu na motorce
I made a deposit of 20 reais and won 200 and when it was time to withdraw my winnings they demanded self-documents both on the website and in the email, I sent everything correctly, the account was verified on the website but now they don't want to pay me and are demanding self-documents again which I already did. I'm injured and in bed with no money, no pain medication and the last few dollars I got from gambling and I won and now they don't want to give me my money. Please help me ! My name is Fernando, I'm from Brasília Brazil and I was in a motorcycle accident
Fiz um depósito de 20 reais e ganhei 200 e na hora de retirar meus ganhos eles exigiram documentose self tanto no site quanto no email, mandei tudo certinho, no site foi verificadaa conta mas agora eles não querem me pagar e estão exigindo self com documentos denovo sendo que fiz já. Eu estou acidentado e de cama sem dinheiro sem remédio para dor e meus últimos reais inventei de jogar e ganhei e agora não querem me dar meu dinheiro. Por favor me ajude ! Me chamo Fernando sou de Brasília Brasil e sofri um acidente de moto
Ahoj Fernando!
Je mi líto, že se trápíte. Zkusme najít řešení, co říkáte?
Pokud se nepletu, je to automatizovaný postup a také automaticky generovaná zpráva, kterou jste dostali. Jak říká snímek obrazovky: příliš mnoho chybných pokusů o odeslání dokumentů, vaše ověření proto nebylo úspěšné.
Byli jste také instruováni, abyste kontaktovali podporu kasina – zkusili jste to?
Když říkáte, že jste prošli ověřením dříve, dostali jste také potvrzení? Upřímně řečeno, podle snímku obrazovky to vypadá, že jste to nezvládli.
Mohl byste mi pomoci pochopit čáru vápna? Mimochodem, jste stále v kontaktu s podporou?
Máte stále přístup ke svému účtu? Pokud můžete, požádejte je o další pokyny. Budu tady kvůli aktualizaci.
Je mi také líto vašich fyzických problémů, ale buďte si jisti, že žádný z nich nepomůže s odnětím. Malá rada: utrácejte pouze peníze, které si můžete dovolit prohrát, a nikdy nepočítejte s výhrami, dokud je nemáte na účtu. 🙏
Hello Fernando!
I'm sorry to hear you're struggling. Let's try to find a solution, what do you say?
If I'm not mistaken, this is an automated procedure and also an auto-generated message you got. As the screenshot says: too many wrong attempts on submitting documents, hence, your verification was not successful.
You were also instructed to contact casino support - did you try that?
When you say you passed the verification earlier, did you also receive a confirmation? Honestly, according to the screenshot it seems like you did not make it.
Could you help me understand the lime line? Anyway, are you still in touch with the support?
Can you still access your account? If you can, please ask them for further instructions. I'll be here for an update.
I'm also sorry for your physical issues, but be assured none of them will help with the withdrawal. Word of advice: only spend money you can afford to lose, and never count on winnings until you have them in your account. 🙏
Zajímalo by mě, jestli bych mohl dostat nějakou pomoc? 9. března jsem nakonec vyhrál téměř 6 000 $, po tom všem, co jsem řekl a udělal, jsem 9. března vybral 3 800 $, po 8 dnech konečně řekli, že můj šek poskytovatele hry byl legitimní, ale požádali mě, abych provedl drobné výběry $ 500, obdržel jsem 500 $ na 18. března a nic, protože je nyní 21., poslal jsem e-mail, že jsem několikrát navštívil živý chat, abych získal stejnou kopii a vložení! Jsem v tom tak nový a říkám tomu poprvé, co jsem vyhrál. Hrál jsem na několika dalších stránkách a vyhrál jsem 700 nebo 1200 a nikdy jsem nezažil tento druh noční můry od prvního dne? Tímto tempem ani nevím, jestli dostanu své peníze do měsíce. Nějakou radu, kam eskalovat, protože mě právě teď ignorují.
Was wondering if I could get some help? On March 9 I ended up winning close to $6000., after all said and done I withdrew on 9 March $3800, after 8 days they finally said that my game provider check was legit but asked me to do $500 tiny withdrawals, I received $500 on 18 March and nothing since it is now the 21st, I have emailed I have visited the live chat several times, to get the same copy and paste! I am so new to this and call it first time that I won., I have played on a couple other sites and won 700 or time 1200 and never have I ever experienced this kind of nightmare from day one? At this rate, I don’t even know if I’m gonna get my money within a month. Any advice on where to escalate because right now they’re just ignoring me.
Je mi líto, že musíte projít touto situací. Viděl jsem vaši stížnost , kde jste vlastně odpověděl na mou otázku, jestli vám někdo vysvětlil, proč nemůžete vybrat více než 500 $ denně? Nějak mi to taky není srozumitelné. Doufejme, že náš tým pro stížnosti bude moci získat nějaké odpovědi od kasina, kdykoli na to přijde čas. Prosím, zkuste zatím zůstat trpěliví a dejte nám vědět, pokud máte k tomuto případu něco nového.🙏
I'm sorry you have to go thru this situation. I saw your complaint, where you actually answered my question, if have anyone explained to you why are you not unable to withdraw more than $500 a day? It is somehow not understandable to me either. Let's hope our complaint team will be able to get some answers from the casino, whenever the time comes. Please try to stay patient for now, and let us know if you have anything new regarding this case.🙏
Ne, oni nemají! Právě jsem včera obdržel svých druhých 500 $ z 3800. Ptal jsem se znovu a znovu a stále říkali, že můžeme poslat peníze pouze každých 24 hodin, ale neřekli mi, proč to musí být 500. Jsem stejně zmatený, dnes jsem změnil 500 na skutečný limit a dokonce mi to umožňuje. Uvidíme, jestli to skutečně zaplatí, nebo to zruší a řeknou, že to musí být 500 .. Myslím, že dnes nebo zítra je to 14 dní, ale osobně už jejich stránky nepoužiji, je jich na výběr příliš mnoho, že jsou mnohem méně bolesti hlavy .. děkuji za odpověď! Určitě vám dám vědět, pokud se dozvím další informace! Ale zatím jen čekám skoro 48 hodin, než dostanu svých ubohých 500 $🤣
No, they have not! I just received my second $500 out of 3800 yesterday . I have asked over and over and they keep saying we can only send money every 24 hours, but didn’t tell me why it had to be 500 . I’m just as confused , today I changed the 500 to the actual limit, and it even allows me to do it. We’ll see if they actually pay it out or cancel it and say it Has to be 500 .. I think today or tomorrow is 14 days, but I personally won’t use their site again there’s too many others to pick from, that are way less of a headache.. thank you for replying! I will surely let you know, if I hear any more information! But so far I’m just waiting pretty much 48 hours to get my measly $500🤣
Chápu. Opravdu nechápu jejich přístup, promiň, musí ti to pořádně lézt na nervy. Jen doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen získat nějaké odpovědi z kasina a pomoci vám. Určitě by to měli nějak vysvětlit. Sledujte nás prosím, doufejme, že budeme mít nějaké dobré zprávy.🤞
I see. I really do not understand their approach, sorry, it must be really getting up to your nerves. I just hope, that our complaint team will be able to get some answers from the casino, and help you out. They should give some explanation about this, for sure. Please keep us updated, hopefully with some good news.🤞
I Still Im wait .. Právě jsem obdržel dalších 500 v pondělí ráno .. stále dlužím 2800 .. odpověděli a řekli, že mohou změnit částku výběru, když chtějí. Toto právo si vyhrazují! Nejsem moc šťastný a doufám, že guru kasina osloví své kontakty v tomto kasinu, aby zjistili, co se sakra děje, protože to už nikdy nepoužiji, jakmile dostanu své peníze. účet
I Still am waiting .. I just received another 500 on Monday morn .. still owed 2800 .. they did reply and said they are allowed to change the withdrawal amount when they want. They reserve that right ! I’m not very happy and I’m hoping casino guru would reach out to their contacts at this casino to find out what the heck is going on because I will never use this again as soon as I get my money I’m closing my account
V tomto případě vám tedy vůbec nevyčítám, že se tak cítíte a po výběru peněz si zde již nezahrajete.
Je to docela nepříjemné, pokud vám kasino sníží hodnotu vašeho výběru, ale na jednu stranu jsem rád, že se vám pomalu, ale jistě vrací peníze, ale na druhou stranu bych byl rád, abyste je měli všechny co nejdříve jak je to možné.
Náš tým se vám tedy pokusí pomoci a snad tomu tak bude.
Budu držet palce. 🤞
So in this case, I don't blame you at all if you feel like this and you won't play here anymore after you withdraw your money.
It's quite unpleasant if the casino lowers the value of your withdrawal, but on the one hand I'm glad that you're slowly but surely getting your money back, but on the other hand I'd like you to have it all as soon as possible.
So our team will try to help you and hopefully they will.
I will keep my fingers crossed. 🤞
Jen to vypadá, že všechny stížnosti... Od 35 $ do 20 000 $, vypadá to, že pro kasino nezáleží na částce. A toto kasino je nominováno na „nejlepší nové kasino" v ročních odměnách Askgamblers?!
Just looks that all complaints... From 35$ to the 20000$ , it's look like for casino isn't matter amount. And this casino is nominated for "best new casino" in Askgamblers annuals rewards?!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.