FórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od Gretche70
|
5222 zobrazení 70 odpovědí ||
12 3 4
Přidat příspěvek
cpina5216
před 2 měsíci

Máte také nějaké problémy s kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Máte také nějaké problémy s kasinem?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Už je to 8 dní a od té doby zrušili dva z mých čekajících výběrů bez jakékoli legitimní, skutečné odpovědi, jen stejná automatická odpověď „čekání na poskytovatele hry" Zkoušel jsem chatovat s různými zástupci zákaznických služeb, poslal jsem e-mail na podporu & KYC, finanční oddělení, z nichž všechny byly pouze stejné automatické odpovědi, žádná skutečná osoba jednou! Žádné jasné odpovědi ani žádný z těchto takzvaných následných e-mailů. Před mou výhrou byli rychlí a tak zdvořilí, ochotní, rychle si mě ověřili a dostával jsem odpovědi v rekordním čase, pak poté, co jsem dosáhl velké výhry, nic než pomalé automatické odpovědi, které ani neodpověděly na otázku, na kterou jsem byl ptám se... Měl jsem 3 čekající výběry, z nichž dva zrušili, a stále mi nedali jasný důvod proč, ani mi neposlali žádné následné e-maily... Myslím, že kasino nečekalo, že ppl vyhraje 😕

Automaticky přeloženo:
cpina5216
před 2 měsíci

Ahoj, začal bych tím, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení procesu výběru. Na druhou stranu chápu vaše pocity, když dostáváte pouze automatické odpovědi a žádné skutečné o vašich již zrušených výběrech.

Nicméně podle toho, co píšeš a podle toho, že to kontroluje poskytovatel hry, si myslím, že to je důvod, proč jsi zatím žádnou relevantní odpověď nedostal. Je zřejmé, že váš výběr je pod nějakou kontrolou, a až bude vše zkontrolováno, doufám, že dostanete správnou odpověď. Pokud ne a vše trvá déle než obvyklých 14 dní, máte možnost podat stížnost.

Přesto bych dal kasinu ještě čas, snažte se jim to připomínat, protože říkáte, že předtím bylo všechno v pořádku a peníze jste vždy dostali a chat byl pěkný.

Pokud zjistíte něco nového, dejte nám vědět a pokud se vaše situace nehýbe dál, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Když jsem teď zkoušel zákaznickou podporu, na chatu už neříká moje jméno, ale místo toho říká SA_PLAYER####### (ID mého hráče), jako předtím, když říkal moje jméno, teď to říká, že 🤔 nějaké ponětí, co to je prostředek?

Automaticky přeloženo:
cpina5216
před 2 měsíci

Oh, abych řekl pravdu, vůbec nevím, co to znamená. Ale když jste byli v chatovací místnosti, dozvěděli jste se něco víc nebo ne?

Dovolte mi také další otázku, hráli jste v kasinu s nějakým bonusem nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Poslali mi e-mail, ve kterém uvedli, že se nemám bát, že kontrola hry je standardní postup, a jakmile uslyší odpověď, upozorní mě e-mailem, trvá to 3-14 pracovních dní a zatím to bylo 9 dní.. stále čekám . Ano, použil jsem bonus k prvnímu vkladu, ale sázku jsem prošel

Automaticky přeloženo:
cpina5216
před 2 měsíci

Ahoj!

Myslím, že kasino nyní čeká na určitého poskytovatele her, aby zkontroloval vaši herní historii. Tedy „čekání na poskytovatele hry". Představuji si, že ani podpora nemá co říct, dokud se neozvou od samotného poskytovatele hry. Přesto je trochu škoda, že vám nikdo z nich nemohl poskytnout lepší vysvětlení, jakmile se rozhodli, že je taková kontrola nezbytná. Vsadím se, že se na tom všichni shodneme.

Setkali jste se náhodou při hraní s nějakou neobvyklou funkcí nebo chybou?

Snažím se přijít na to, co je pointou. 🤔

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Ne, ale jsem nový hráč. Dokonce mi poslali e-mail a řekli, že jsem plně ověřen a nepotřebuji žádné další ověřovací postupy k výběru a vkladu a pak najednou tohle... 9 dní a nedali mi žádné nové aktualizace, jen to samé. Hráč na jejich telegramové chatovací místnosti mi náhodně poslal zprávu a řekl, že včera vyhrál 4K a dnes už mu vyplatili 1K!!! Od té doby jsem na jejich stránkách vyhrál 2 obrovské výhry, vsadil jsem 5 $, přečetl jsem si podmínky, maximální sázka pro mou jurisdikci je 5 CAD a dosáhl jsem dvou velkých výher, jedné za 14 383,00 $ a poté 18 600,00 $, takže celkem přes 33 000,00 $. Od té doby jsem však hrál a záměrně jsem prohrál, jen abych zvedl rovnováhu a dodržel pravidla a stále nic. Vzdal jsem se kontaktování podpory i posílání e-mailů, protože mi stále posílají stejnou odpověď, žádná skutečná aktualizace, dokonce ani gratulace k mým výhrám lol. V tuto chvíli mě zajímá, jestli dostanu zaplaceno 🤷 se zdá velmi zvláštní a nespravedlivé, že vyplácejí ostatní hráče a já čekám od 27. února. Předtím bylo vkládání hladké, zákaznický servis byl rychlý a super přátelský, odpověděli v rekordním čase prostřednictvím e-mailu, pak jsem dosáhl velké výhry a ↘️↘️↘️↘️ od jejich, šli ze 100% interaktivní na téměř neexistující . Jsem si jistý, že kontrola hry nezabere více než 9 dní, ani jsem nehrál tak dlouho, když jsem vyhrál. Doslova možná jen 20 minut a pak jsem vyhrál... jak by mohlo 20 minut nebo méně hraní/sázek trvat tak dlouho 🤔 😳 filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před 2 měsíci

Kdy jsi to dostal? Kolik dní to trvalo?

Automaticky přeloženo:
cpina5216
před 2 měsíci

Ověření účtu, o kterém vám kasino sdělilo, že nyní není nutné, protože se již v této situaci nacházíte. Kasino si spíše myslelo, že bude muset výhru ověřit nebo prošetřit, protože jste vyhráli docela dost. Myslím, že je zcela běžné, že poskytovatel hry na tuto částku provádí kontroly, takže se musíte obrnit trpělivostí, i když vím, že není příjemné čekat docela dlouho. Dokud vám kasino nebude mít co říct, pravděpodobně vám proto posílají automatické odpovědi, protože víc zatím ani neví. Pevně věřím, že jak Vám napsali, až budou mít informace nebo skončí vyšetřování, pošlou Vám vyjádření na email. Zatím si budeme muset počkat, jak to celé dopadne. Doufám, že to bude pozitivní. 🙂 🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Udělal jsem vklad 20 realů a vyhrál 200 a když byl čas vybrat si výhru, požadovali na webu i v e-mailu vlastní doklady, vše jsem poslal správně, účet byl ověřen na webu, ale nyní ne Nechci mi platit a znovu požaduji vlastní doklady, což jsem již udělal. Jsem zraněný a ležím v posteli bez peněz, bez léků proti bolesti a posledních pár dolarů, které jsem dostal z hazardu a vyhrál jsem a teď mi nechtějí dát moje peníze. Prosím pomozte mi ! Jmenuji se Fernando, pocházím z Brazílie a měl jsem nehodu na motorce filefile

Příspěvek od fernandojsantos25 Upravil Radka
Důvod: osobní obrázky
Automaticky přeloženo:
fernandojsantos25
před měsícem

Ahoj Fernando!

Je mi líto, že se trápíte. Zkusme najít řešení, co říkáte?

Pokud se nepletu, je to automatizovaný postup a také automaticky generovaná zpráva, kterou jste dostali. Jak říká snímek obrazovky: příliš mnoho chybných pokusů o odeslání dokumentů, vaše ověření proto nebylo úspěšné.

Byli jste také instruováni, abyste kontaktovali podporu kasina – zkusili jste to?

Když říkáte, že jste prošli ověřením dříve, dostali jste také potvrzení? Upřímně řečeno, podle snímku obrazovky to vypadá, že jste to nezvládli.

Mohl byste mi pomoci pochopit čáru vápna? Mimochodem, jste stále v kontaktu s podporou?

Máte stále přístup ke svému účtu? Pokud můžete, požádejte je o další pokyny. Budu tady kvůli aktualizaci.


Je mi také líto vašich fyzických problémů, ale buďte si jisti, že žádný z nich nepomůže s odnětím. Malá rada: utrácejte pouze peníze, které si můžete dovolit prohrát, a nikdy nepočítejte s výhrami, dokud je nemáte na účtu. 🙏



Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Zajímalo by mě, jestli bych mohl dostat nějakou pomoc? 9. března jsem nakonec vyhrál téměř 6 000 $, po tom všem, co jsem řekl a udělal, jsem 9. března vybral 3 800 $, po 8 dnech konečně řekli, že můj šek poskytovatele hry byl legitimní, ale požádali mě, abych provedl drobné výběry $ 500, obdržel jsem 500 $ na 18. března a nic, protože je nyní 21., poslal jsem e-mail, že jsem několikrát navštívil živý chat, abych získal stejnou kopii a vložení! Jsem v tom tak nový a říkám tomu poprvé, co jsem vyhrál. Hrál jsem na několika dalších stránkách a vyhrál jsem 700 nebo 1200 a nikdy jsem nezažil tento druh noční můry od prvního dne? Tímto tempem ani nevím, jestli dostanu své peníze do měsíce. Nějakou radu, kam eskalovat, protože mě právě teď ignorují.

Automaticky přeloženo:
Trixi15
před měsícem

Je mi líto, že musíte projít touto situací. Viděl jsem vaši stížnost , kde jste vlastně odpověděl na mou otázku, jestli vám někdo vysvětlil, proč nemůžete vybrat více než 500 $ denně? Nějak mi to taky není srozumitelné. Doufejme, že náš tým pro stížnosti bude moci získat nějaké odpovědi od kasina, kdykoli na to přijde čas. Prosím, zkuste zatím zůstat trpěliví a dejte nám vědět, pokud máte k tomuto případu něco nového.🙏

Automaticky přeloženo:
Romi
před měsícem

Ne, oni nemají! Právě jsem včera obdržel svých druhých 500 $ z 3800. Ptal jsem se znovu a znovu a stále říkali, že můžeme poslat peníze pouze každých 24 hodin, ale neřekli mi, proč to musí být 500. Jsem stejně zmatený, dnes jsem změnil 500 na skutečný limit a dokonce mi to umožňuje. Uvidíme, jestli to skutečně zaplatí, nebo to zruší a řeknou, že to musí být 500 .. Myslím, že dnes nebo zítra je to 14 dní, ale osobně už jejich stránky nepoužiji, je jich na výběr příliš mnoho, že jsou mnohem méně bolesti hlavy .. děkuji za odpověď! Určitě vám dám vědět, pokud se dozvím další informace! Ale zatím jen čekám skoro 48 hodin, než dostanu svých ubohých 500 $🤣

Automaticky přeloženo:
Trixi15
před měsícem

Chápu. Opravdu nechápu jejich přístup, promiň, musí ti to pořádně lézt na nervy. Jen doufám, že náš tým pro stížnosti bude schopen získat nějaké odpovědi z kasina a pomoci vám. Určitě by to měli nějak vysvětlit. Sledujte nás prosím, doufejme, že budeme mít nějaké dobré zprávy.🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

I Still Im wait .. Právě jsem obdržel dalších 500 v pondělí ráno .. stále dlužím 2800 .. odpověděli a řekli, že mohou změnit částku výběru, když chtějí. Toto právo si vyhrazují! Nejsem moc šťastný a doufám, že guru kasina osloví své kontakty v tomto kasinu, aby zjistili, co se sakra děje, protože to už nikdy nepoužiji, jakmile dostanu své peníze. účet

Automaticky přeloženo:
Trixi15
před měsícem

V tomto případě vám tedy vůbec nevyčítám, že se tak cítíte a po výběru peněz si zde již nezahrajete.

Je to docela nepříjemné, pokud vám kasino sníží hodnotu vašeho výběru, ale na jednu stranu jsem rád, že se vám pomalu, ale jistě vrací peníze, ale na druhou stranu bych byl rád, abyste je měli všechny co nejdříve jak je to možné.

Náš tým se vám tedy pokusí pomoci a snad tomu tak bude.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Jen to vypadá, že všechny stížnosti... Od 35 $ do 20 000 $, vypadá to, že pro kasino nezáleží na částce. A toto kasino je nominováno na „nejlepší nové kasino" v ročních odměnách Askgamblers?!

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky