DomůFórumKasinaSmokace Casino - všeobecná diskuze

Smokace Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od Gretche70
|
24 212 zobrazení 194 odpovědí |
|
1 2 3...10
Martin121
před rokem

No, v takovém případě už nemůžeme nic dělat... Tyto stížnosti většinou končí jako „nevyřešené" a kasino dostane černé body a hodnocení se sníží.

Doufejme, že se tak nestane.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Měl jsem i bankovní převod a peníze jsem měl na účtu o 2 dny později, je to u vás možná kvůli víkendu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne lidi, už někdo přestal kouřit? Protože už se to tam týden snažím dostat ale vždy se to zruší poslal jsem všechny dokumenty o které žádali a vždy mi stornují PIX a nechají to udělat přes CPF ale dělám to a nikdo mi nepomůže mě?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne lidi, už někdo přestal kouřit? Protože se to tam snažím týden dostat ale vždy se to zruší poslal jsem všechny dokumenty o které požádali a vždy mi zruší PIX a nechají to udělat přes CPF ale dělám to a nikdo mi nemůže pomoci ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

vyhněte se bonusu za vklad pro kasino, kasino vám během bonusu zabrání hrát 99% nolimit pragma hackshaw atd., i když příslušné hry nejsou na seznamech

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
lombaqe
před rokem

Díky za informace. O hrách vyloučených z bonusu je vždy dobré si prostudovat Smluvní podmínky nebo kontaktovat podporu. Samozřejmě vždy pořizujte snímky obrazovky pro případ, že by se stalo něco nepředvídaného.

Každopádně, využil jsi zde nějaký bonus? Pokud ano, jak jste narazil na hry, které nejsou na seznamu, ale nemůžete je hrát?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Zajímalo by mě, jestli je normální, když jsem na této stránce (smokace) a dva dny podal žádost o výběr a ještě nebyla přijata. Všechny kroky pro ověření profilu jsem již provedl. Poslal jsem na jejich oddělení dva e-maily a po dvou dnech mi stále neodpověděli, mám se bát?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den, mám účet u Iti Itaú (digitální účet, ale neautorizují můj výběr, říkají, že účet je nesprávný nebo neaktivní, jak je mohu přimět k autorizaci mého výběru? Pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Zajímalo by mě, jestli je normální, když jsem na této stránce (smokace) a dva dny podal žádost o výběr a ještě nebyla přijata. Všechny kroky pro ověření profilu jsem již provedl. Poslal jsem na jejich oddělení dva e-maily a po dvou dnech mi stále neodpověděli, mám se bát?

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den, znamená to, že jste úspěšně prošli ověřením nebo stále čekáte na potvrzení, že máte plně ověřený účet? Upozorňuji, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení výběrů a KYC, takže pokud čekáte jen pár dní, tak si myslím, že se zatím není čeho bát a doporučil bych být trochu trpělivý.

počkám na odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den, mám účet u Iti Itaú (digitální účet, ale neautorizují můj výběr, říkají, že účet je nesprávný nebo neaktivní, jak je mohu přimět k autorizaci mého výběru? Pomozte mi

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den a zkoušel jste se zeptat v kasinu co je s účtem špatně nebo proč je neaktivní? Případně máte aktivovaný účet, na který chcete vybírat a máte s tím problém? Možná by bylo užitečné napsat na podporu digitálního účtu, zda je problém a pokud ano, jak by se dal vyřešit. Volitelně můžete v kasinu použít jinou metodu a pomocí živého chatu zkontrolovat, jak nejlépe vybrat.

Zkuste se zeptat a řekněte mi, jakou odpověď máte.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Dobrý den, rád bych se informoval o dalších změnách, protože finanční oddělení mi nedalo řešení, jak opravit výběr v hodnotě 1900,- ze smokace a částka hned po vstupu na můj účet byla vrácena picpay bankou smokace, ale peníze se nevrátil na můj účet v kasinu a podpora neví, jak mi to vysvětlit a finanční oddělení nereaguje Potřebuji řešení, protože jsem již poslal důkaz, že banka vrátila pix

Automaticky přeloženo:
Hellen12
před 12 měsíci

Dobrý den, myslím, že to budete muset vyřešit s kasinem. Určitě by bylo užitečné znát důvod, proč k tomu došlo, a kde jsou vaše peníze, protože říkáte, že je banka vrátila. Zkoušel jste se zeptat banky, zda vám může tuto situaci vysvětlit?

Samozřejmě pokud si myslíte, že chyba není vaše, můžeteu nás uplatnit reklamaci zde na tomto odkazu .

Také, pokud máte nějaké nové informace, dejte mi vědět.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Obrovský podvod v tomto kasinu.

Na této stránce hraji již dlouho a již jsem VIP. Včera jsem měl svou první velkou výhru v celkové výši 3000 €. Ty jsem si samozřejmě nechal vyplatit (3x1000€ kvůli „limitu výběru")

Dnes se chci přihlásit a zkontrolovat, najednou byl můj uživatel zablokován.

„Pozastavení kvůli závislosti na hazardních hrách"

Je to ta nejodvážnější věc, jakou jsem kdy slyšel.

Drž se dál od tohoto kasina, 1-2 výplaty jsou dobré, a jakmile dojde k slušné výhře, zablokují váš účet. Také proti tomu podniknu právní kroky.


Pokud dorazí výplaty a můj účet zůstane zablokován, akceptuji to.

O tom, zda výplaty dorazí, vás budu průběžně informovat, ale do té doby dejte ruce pryč od této stránky

Automaticky přeloženo:
dukanovicmarko02
před 11 měsíci

Říkáte, že kasino zablokovalo váš účet bez dalšího upozornění? To mi vůbec nepřipadá správné.

Požádali jste někdy toto kasino o uzavření vašeho účtu kvůli závislosti na hazardních hrách? Protože i když ano, není to spravedlivý důvod pro zrušení jakékoli výhry, pokud se mě ptáte.

Budu tady kvůli aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Ano, nikdy jsem kasino nežádal, aby mě zavřelo, ani to nebylo oznámeno. Před 2 dny jsem měl svou první velkou výhru, včera jsem se pokusil přihlásit a dostal jsem zprávu "Uživatel zablokován kvůli závislosti na hazardu", to nemůže být pravda, pokud ano, měli by vyplatit výhru a pak mě zablokovat, pokud si myslí Jsem, ale byl jsem závislý na hazardu. Nikdy to pro ně nebyl problém, dokud jsem jednou nevyhrál

Automaticky přeloženo:
dukanovicmarko02
před 11 měsíci

To je k zamyšlení! To je docela velká chyba a jsem rád, že jste nás našli a vytvořili stížnost. Takovou situaci je třeba vyjasnit.

Samozřejmě není rozumné používat závislost jako důvod pro uzavření účtu s aktivním zůstatkem.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

automatické kyc se nezdařilo a e-mail podpory kyc neodpovídá

Automaticky přeloženo:
paulosousa25
před 10 měsíci

Ach!

Jak konkrétně prosím selhal automatický KYC? Je někdo, koho můžeš zapnout na chatu?

Upřímně řečeno, bez podpory kasina se příliš daleko nedostaneme...

Automaticky přeloženo:
dukanovicmarko02
před 9 měsíci

Takže už jste dostali výplatu?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

nehraj tam.

Automaticky přeloženo:
paulosousa25
před 9 měsíci

Na to už je pozdě 😳

Automaticky přeloženo:
1 2 3...10
Jít na stránkuz 10 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky