Ahoj.
Nejprve chci říci, že oceňuji vaše úsilí. Jak se zdá, udělal jste, co jste mohl, abyste věc vyřešil sám. Bohužel se také zdá, že nastal čas posouvat tento problém kupředu, ale nebojte se, našli jste to správné místo.
Jen pár poznámek, mohu-li:
Snažili jste se vysvětlit podpoře kasina, že tato dobíjecí karta je pravděpodobně považována za virtuální kartu a s největší pravděpodobností ji nelze ověřit stejným způsobem jako standardní debetní/kreditní karty?
Na základě vašeho popisu mám pocit, že kasino tento detail možná přehlédlo. Také bych se pokusil poskytnout dokumenty ve formátu .pdf spíše než .jpeg. Znáte dokumenty uložené ve formátech .jpg, .jpeg a. img může být oříznut nebo nějak pozměněn, proto je obvykle vhodnější formát .pdf.
Přesto by vás podle mého názoru zaměstnanci kasina měli být schopni provést i touto situací, a pokud se jim to nepodaří, jsme tu, abychom vám pomohli.
Nebojte se, alespoň prvních pár kroků je celkem jednoduchých, pro začátek stačí jen podat reklamaci.
Chcete-li tak učinit , klikněte nebo klepněte na tento odkaz 👈.
Postupujte podle průvodce, odpovězte na úvodní otázky a popište problém. Abychom vás trochu upozornili, tento průvodce 👈 pokrývá nejčastější scénáře a otázky.
Pokud se cítíte ztraceni nebo potřebujete další pokyny, stačí odpovědět na tento příspěvek a my se budeme snažit vám pomoci.
Jak vám to zní?
Hello.
Firstly, I want to say that I appreciate your efforts. As far as it seems, you did what you could to resolve the matter on your own. Sadly, it also seems that the time has come to push this problem forward, but don't worry, you found the right place.
Just a few notes, if I may:
Have you tried to explain to the casino support, that this rechargeable card is probably considered a virtual card, and most likely can't be verified in the same way as standard debit/credit cards?
Based on your description, I feel the casino may overlooked this detail. I would also try to provide documents in .pdf format rather than .jpeg. You know documents saved in .jpg ,.jpeg, and. img may be cropped or altered somehow, that's why the .pdf format is usually preferable.
Still, in my opinion, the casino employees should be able to guide you even through this situation, and if they fail to do so, we are here to help you out.
Don't worry, at least the first few steps are quite simple, all you need to start with is submitting a complaint.
Please click or tap this link 👈 to do so.
Follow the guide, answer the initial questions, and describe the issue, please. To give you a bit of a heads-up, this guide 👈 covers the most common scenarios and questions.
If you feel lost or need further guidance, just reply to this post, and we will do our best to help you out.
How does this sound to you?
Automaticky přeloženo: