Dostal jsi nakonec celou částku?
To je skvělé, že?
Did you get the full amount finally?
That is great, right?
Dobré ráno, od konce června čekám na dva výběry, jeden 26. a jeden 27. V chatu odpovídám standardním způsobem s falešným ujištěním.
Good morning, I've been waiting for two withdrawals since the end of June, one on the 26th and one on the 27th. In chat I reply in a standard way with fake reassurances.
Buongiorno, sto aspettando due prelievi da fine giugno, uno il 26 e uno il 27, in chat rispondo in modo standard con rassicurazioni finte
Hej, tak co ti říkají v kasinu? Že máš být klidný ohledně toho, že ti peníze přijdou a tak? Ptali se tě, proč tak dlouho čekáš?
Z toho, co jsem viděl, je vaše stížnost otevřená a náš tým bude kontaktovat kasino, pokud se nic nezmění.
Rád bych to vyřešil co nejdříve, ale asi si na to budeme muset ještě počkat.
Hey, so what does the casino tell you? That you have to be calm about your money coming in and stuff? Did they say why are you waiting so long?
From what I've seen, your complaint is open and our team will contact the casino if nothing changes.
I'd like to get this resolved as soon as possible, but I guess we'll have to wait for that.
Ahoj Jaroslave, kasino v chatu říká totéž a opakuje, že kvůli vysokému počtu požadavků dochází ke zpožděním a že mé výběry jsou v závěrečné fázi, ale problém opakují už několik dní a vlastně se nic nového neděje. Říkají, že mi pošlou připomenutí a řeknou, že můžu zůstat v klidu, ale nevím, jak moc je to pravda, jen chci dostat své výhry zpět.
Hi Jaroslav, the casino says the same thing in chat, repeating that there are delays due to the high number of requests and that my withdrawals are in the final stages, but they've been repeating the problem for days and there's really nothing new. They say they'll send reminders and say I can stay calm, but I don't know how true that is, I just want to get my winnings back.
Ciao Jaroslav, il casino dice le stesse cose in chat, ripete che ci sono ritardi dovuti alle tante richieste e che i miei prelievi sono alla fase finale, ma il problema che lo ripetono da giorni e non c'è realmente nessuna novità. Dicono di mandare solleciti e di stare tranquillo ma non so quanto sia vero, voglio solo recuperare la mia vincita
Může se stát, a je to docela běžné, že kasina mají někdy zpoždění s výběry. Nezbývá nic jiného, než být trpěliví, a my se pokusíme pomoci. Věřím, že kasino se s touto situací také vypořádává a peníze vám co nejdříve pošle, ale budeme muset počkat.
Pokud se nic nezmění, jak jsem říkal, náš tým bude kontaktovat kasino.🙂
It can happen, and it is quite common, that casinos are sometimes delayed with withdrawals. There is nothing more to do than to be patient and we will try to help. I believe that the casino is also dealing with the situation and will send you the money as soon as possible, but we will have to wait.
If nothing changes, as I said, our team will contact the casino.🙂
Teď říkají, že jsem stále ve fázi ověřování, nevědí přesně, co mám dělat nebo jak se mám chovat. Předtím jsem s někým mluvil a najednou byl chat uzavřen. Můj účet ověření nepotřebuje. 
Now they say I'm still in the verification stage, not exactly what to do or how to behave. I was talking to someone earlier and suddenly the chat was closed. My account doesn't need verification. 
Ora dicono che sono ancora allo stato di verifica, non che proprio che fare è come comportarmi. Stavo parlando prima con un altra persona ed improvvisamente la chat è stata chiusa. Il mio account non bisogno di verifica. 
Dobré ráno, rád bych Vás informoval, že mé výběry právě dorazily, děkuji za Vaši podporu.
Good morning, I would like to inform you that my withdrawals have just arrived, thank you for your support.
Buongiorno, comunico che i miei prelievi sono appena arrivati, grazie per il vostro supporto
Takže bylo nutné jen chvíli počkat. Nečekal jsi moc málo, takže chápu tvé obavy, ale nejdůležitější je, abys měl peníze na bankovním účtu.
Myslíte si, že budete v tomto kasinu i přes toto zpoždění stále hrát?
So it was only necessary to wait for some time. You weren't waiting for very little, so I understand your concern, but the most important thing is that you have money in your bank account.
Do you think you will still play at this casino despite this delay?
Od 24. září 2025 čekám na tři výběry, všechny tři v hodnotě 500,00 €. Na chatu mi chodí pouze automatické odpovědi s výzvou, abych počkal a že peníze budou vyplaceny. Ale dnes, po 14 dnech, žádné zprávy. Ani neodpověděli na e-maily, které jsem jim poslal. Nevím, co mám dělat ani co si mám myslet.
I've been waiting for three withdrawals since September 24, 2025, all three for €500.00. The chat only gets automatic replies telling me to wait and that the money will be paid. But as of today, after 14 days, there's no news. They haven't even responded to the emails I've sent them. I don't know what to do or what to think.
È dal 24/09/2025 che attendo tre prelievi, tutti e tre da 500,00€. Dalla chat solo risposte automatiche dove mi dicono di attendere e che i soldi verranno pagati. Ma ad oggi dopo 14 giorni nessuna novità. Non rispondono neanche alle email che gli ho inviato. Non so cosa fare e cosa pensare
To byla opravdu dlouhá doba čekání, to je jisté.
Požadovali alespoň nějaké dokumenty k ověření vašeho účtu?
Pokud ze strany kasina nedochází k žádné komunikaci, je to jistě ještě frustrující, takže pokud chcete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl ve vašem případě, podejte prosím stížnost a my se na ni určitě podíváme.
Mimochodem, je to tvůj první výběr tam?
That's been a really long time to wait, for sure.
Have they asked for any documents to verify your account at least?
If there is a lack of communication from the casino site, it surely gets even more frustrating, so if you'd like our complaint team to intervene in your case, please file a complaint and we will look at it, for sure.
Is this your first withdrawal there, by the way?
Ahoj Romi. Nepožadovali po mně žádné dokumenty; přikládám snímek obrazovky. Píše se tam, že můj účet nevyžaduje ověření. Pro výběr jsem použil stejnou platební metodu jako pro vklad, takže kartu na mé jméno. Ano, je to můj první výběr. V tuto chvíli jsem nucen podat stížnost. 
Hi Romi. I wasn't asked for any documents; I'm attaching a screenshot. It says my account doesn't require verification. I used the same payment method for the withdrawal as I used for the deposit, so a card in my name. Yes, it's my first withdrawal. At this point, I'm forced to file a complaint. 
Ciao Romi. Non mi è stato richiesto nessun documento, ti allego screenshot. Mi dice che il mio account non richiede una verifica. Ho utilizzato per il prelievo lo stesso metodo di pagamento che ho usato per il deposito, quindi una carta intestata a me. Si, È il mio primo prelievo. A questo punto mi trovo costretto ad aprire il reclamo
Rozumím, děkuji.
Proto prosím podejte svou stížnost, kdykoli je to možné, a náš tým se s vámi spojí.
I see, thank you.
So, please file your complaint whenever possible, and our team will get in touch with you.
Jeden z našich pracovníků pro řešení stížností se tím brzy bude zabývat. Prosím, sledujte časovač, brzy obdržíte více informací a nějaké doplňující otázky.
One of our complaint resolvers will deal with it soon. Please mind the timer, and you will get more information and some additional questions soon.
Děkuji, Romi. Žádný problém, jsem k dispozici pro jakékoli informace, které byste mohla potřebovat.
Thank you, Romi. No problem, I'm available for any information you may need.
Ti ringrazio Romi. Nessun problema, sono a disposizione per tutte le informazioni necessarie
Ahoj Romi. S potěšením ti oznamuji, že první ze tří výběrů byl právě připsán. V tuto chvíli čekám na potvrzení dalších dvou, než podám stížnost. Budu tě průběžně informovat. Děkuji za tvou práci.
Hi Romi. I'm pleased to inform you that the first of three withdrawals has just been credited. At this point, I'm waiting for the other two to arrive for confirmation before filing a complaint. I'll keep you updated. Thank you for your work.
Ciao Romi. Ti comunico con piacere che il primo dei tre prelievi è Appena stato accreditato. A questo punto prima di aprire il reclamo attendo l'arrivo degli altri due per conferma. Ti terrò aggiornato. Grazie del tuo lavoro
Dobrý den, založil jsem si účet na vašich webových stránkách, protože se tak cítím bezpečněji. Nedávno jsem na Slotuně vyhrál velkou částku, mám tři čekající výběry a první se už o den zpožďuje, ne o moc, ale nechci narazit na problémy při výběrech, dokud neobdržím celou částku, vždy v souladu s jejich denními a měsíčními limity pro výběry, což mi nevadí, pokud jsou respektovány nejen mnou, ale i kasinem. Budu vás informovat o tom, jak se vše vyvíjí, děkuji za pozvání.
Hello, i opened an account on your website because it makes me feel safer. I have won recently on Slotuna a large sum, i have three withdrawals pending and the first one is already late one day, not much but i don't want to stumble upon problems during my withdrawals until i have received the entire amount, always in accordance with their withdrawal daily and monthly limits, which i don't mind as far as they are being respected not only be me but by the casino as well. I will keep you posted about how everything unfolds, thanks for having me.
Dobrý den, a děkuji za sdílení postupu výběru peněz. Je možné, že pokud dojde ke zpoždění, peníze nedorazí přesně v době, kdy je uvedeno v obchodních podmínkách. Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení problému a zaslání peněz hráči, takže věřím, že se jim to podaří.
Pokud ne, budeme tu, abychom vám pomohli.
Nežádali po tobě žádné dokumenty? Hrál jsi s bonusem?
Hello, and thank you for sharing the process of withdrawing money. It's possible that if they have a delay, the money won't arrive exactly when they say it will in the terms and conditions. I'd like to add that we give casinos 14 days to resolve the issue and send the player their money, so I believe they'll manage to do that.
If not, we'll be here to help.
Didn't they ask you for any documents? Did you play with the bonus?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.