DomůFórumKasinaSlotuna Casino - všeobecná diskuze

Slotuna Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

18 193 zobrazení 150 odpovědí |
před rokem
|
1...6 7 8
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Ano, konečně v sobotu dorazili.

Automaticky přeloženo:
gwptgvk2g282
před 5 měsíci

Dostal jsi nakonec celou částku?

To je skvělé, že?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno, od konce června čekám na dva výběry, jeden 26. a jeden 27. V chatu odpovídám standardním způsobem s falešným ujištěním.

Automaticky přeloženo:
Mattia21
před 5 měsíci

Hej, tak co ti říkají v kasinu? Že máš být klidný ohledně toho, že ti peníze přijdou a tak? Ptali se tě, proč tak dlouho čekáš?

Z toho, co jsem viděl, je vaše stížnost otevřená a náš tým bude kontaktovat kasino, pokud se nic nezmění.

Rád bych to vyřešil co nejdříve, ale asi si na to budeme muset ještě počkat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Ahoj Jaroslave, kasino v chatu říká totéž a opakuje, že kvůli vysokému počtu požadavků dochází ke zpožděním a že mé výběry jsou v závěrečné fázi, ale problém opakují už několik dní a vlastně se nic nového neděje. Říkají, že mi pošlou připomenutí a řeknou, že můžu zůstat v klidu, ale nevím, jak moc je to pravda, jen chci dostat své výhry zpět.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Mattia21
před 5 měsíci

Může se stát, a je to docela běžné, že kasina mají někdy zpoždění s výběry. Nezbývá nic jiného, než být trpěliví, a my se pokusíme pomoci. Věřím, že kasino se s touto situací také vypořádává a peníze vám co nejdříve pošle, ale budeme muset počkat.

Pokud se nic nezmění, jak jsem říkal, náš tým bude kontaktovat kasino.🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Teď říkají, že jsem stále ve fázi ověřování, nevědí přesně, co mám dělat nebo jak se mám chovat. Předtím jsem s někým mluvil a najednou byl chat uzavřen. Můj účet ověření nepotřebuje. file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobré ráno, rád bych Vás informoval, že mé výběry právě dorazily, děkuji za Vaši podporu.

Automaticky přeloženo:
Mattia21
před 5 měsíci

Takže bylo nutné jen chvíli počkat. Nečekal jsi moc málo, takže chápu tvé obavy, ale nejdůležitější je, abys měl peníze na bankovním účtu.

Myslíte si, že budete v tomto kasinu i přes toto zpoždění stále hrát?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od 24. září 2025 čekám na tři výběry, všechny tři v hodnotě 500,00 €. Na chatu mi chodí pouze automatické odpovědi s výzvou, abych počkal a že peníze budou vyplaceny. Ale dnes, po 14 dnech, žádné zprávy. Ani neodpověděli na e-maily, které jsem jim poslal. Nevím, co mám dělat ani co si mám myslet.

Automaticky přeloženo:
MattiaM
před 2 měsíci

To byla opravdu dlouhá doba čekání, to je jisté.

Požadovali alespoň nějaké dokumenty k ověření vašeho účtu?

Pokud ze strany kasina nedochází k žádné komunikaci, je to jistě ještě frustrující, takže pokud chcete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl ve vašem případě, podejte prosím stížnost a my se na ni určitě podíváme.

Mimochodem, je to tvůj první výběr tam?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi. Nepožadovali po mně žádné dokumenty; přikládám snímek obrazovky. Píše se tam, že můj účet nevyžaduje ověření. Pro výběr jsem použil stejnou platební metodu jako pro vklad, takže kartu na mé jméno. Ano, je to můj první výběr. V tuto chvíli jsem nucen podat stížnost. file

Automaticky přeloženo:
MattiaM
před 2 měsíci

Rozumím, děkuji.

Proto prosím podejte svou stížnost, kdykoli je to možné, a náš tým se s vámi spojí.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Otevřel jsem stížnost

Automaticky přeloženo:
MattiaM
před 2 měsíci

Jeden z našich pracovníků pro řešení stížností se tím brzy bude zabývat. Prosím, sledujte časovač, brzy obdržíte více informací a nějaké doplňující otázky.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Děkuji, Romi. Žádný problém, jsem k dispozici pro jakékoli informace, které byste mohla potřebovat.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Ahoj Romi. S potěšením ti oznamuji, že první ze tří výběrů byl právě připsán. V tuto chvíli čekám na potvrzení dalších dvou, než podám stížnost. Budu tě průběžně informovat. Děkuji za tvou práci.

Automaticky přeloženo:
MattiaM
před 2 měsíci

To zní dobře.

Jen tak dál. 😉

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, založil jsem si účet na vašich webových stránkách, protože se tak cítím bezpečněji. Nedávno jsem na Slotuně vyhrál velkou částku, mám tři čekající výběry a první se už o den zpožďuje, ne o moc, ale nechci narazit na problémy při výběrech, dokud neobdržím celou částku, vždy v souladu s jejich denními a měsíčními limity pro výběry, což mi nevadí, pokud jsou respektovány nejen mnou, ale i kasinem. Budu vás informovat o tom, jak se vše vyvíjí, děkuji za pozvání.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
thunthun
před měsícem

Dobrý den, a děkuji za sdílení postupu výběru peněz. Je možné, že pokud dojde ke zpoždění, peníze nedorazí přesně v době, kdy je uvedeno v obchodních podmínkách. Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení problému a zaslání peněz hráči, takže věřím, že se jim to podaří.

Pokud ne, budeme tu, abychom vám pomohli.

Nežádali po tobě žádné dokumenty? Hrál jsi s bonusem?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8
Jít na stránkuz 8 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.