DomůFórumKasinaSlotuna Casino - všeobecná diskuze

Slotuna Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od aofsampali
|
3 671 zobrazení 90 odpovědí |
|
1...3 4 5
georgefoudas

Abychom se o něco podobného pokusili, je nutné u nás založit reklamaci.

V případě zájmustačí kliknout na tento odkaz . ⬅️

Je to asi to nejlepší, co můžete v tuto chvíli udělat, protože jste se za dva týdny nic relevantního nenaučili.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Je možné, aby mě po reklamaci smazali? Ptám se vás, protože mám zůstatek 10 900 EUR. A výběr je pokaždé 500 €. S tím budete mít zkušenosti

Automaticky přeloženo:
Jaro

Právě vidím, že posílají 500 € X 3 výběry. Stává se to teď. Vaše stránka je podle mě nejnadějnější a nejskutečnější stránka pro jakýkoli problém. Díky za pomoc

Automaticky přeloženo:
georgefoudas

Skvělá zpráva, tak doufám, že v tom kasino bude pokračovat. Někdy stačí chvíli počkat a nikam nespěchat a peníze přijdou. Budete mě prosím informovat o tom, jak probíhají vaše další výběry?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ano. Napíšu sem, co se bude dít.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Nyní čekám na druhý výběr od 6.3.2025. Zajímalo by mě, zda všechny výběry činí 16 dní. víš o tom? Z vaší zkušenosti

Automaticky přeloženo:
georgefoudas

V tomto kasinu nehraju, ale pokud by takhle dlouho trval první výběr, asi bych čekal něco podobného. Pokud překročí 14denní limit, určitě mi dejte vědět a otevřete stížnost. Nemyslím si, že je nejlepší brát 2 týdny na každý odběr.😕

Automaticky přeloženo:

Oni neplatí. PODVOD!!

Po velmi rychlém omezení jsem byl schopen provést výběr, protože za výběr nechávají maximálně 500 EUR.


Po řádném získání prvního odběru nedorazilo druhé a třetí, čekám už více než měsíc a půl. Kontaktoval jsem několikrát chatem a při třetím kontaktu mi řekli, že musím znovu ověřit. Znovu posílám své ověření (ID, video selfie, účet atd.) a oni mi říkají, že musím potřetí ověřit doklad o adrese bez udání důvodu, když už jsem poslal faktury.


Znovu kontaktuji chatem a oni mi říkají, že nemají další informace a že mě budou informovat e-mailem. Nikdy neposílají e-maily ani na ně neodpovídají.


A tady jsem s téměř 1000 € zadrženými a neschopnými být vyplacen-


Jsou to podvodníci

Buďte velmi opatrní, abyste sem vložili své peníze

Automaticky přeloženo:
migbt22

Dobrý den, řekl bych, že na peníze se čeká dlouho, aniž by se něco pohnulo kupředu. Takže jsi neprošel ověřením nebo co? To je v tuto chvíli asi nejdůležitější věc, abyste se stáhli, ale řekl bych, že jste si tím měli projít už před chvílí, pokud čekáte přes měsíc.

Je tedy dobrý krok, že jste podali stížnost a uvidíme, zda vám náš tým pomůže nebo jak to půjde.

Určitě nám dejte vědět, pokud uslyšíte něco nového.

Budu vám držet palce.🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro

Prošel jsem ověřením totožnosti a selfie, ale bezdůvodně odmítají ověření mé adresy, protože mi nechtějí platit.

Odmítli účet za telefon s tím, že není platný, i když se v ověřovací části jasně objevuje jako přijatelný dokument. Poslal jsem fakturu za elektřinu a dvakrát ji odmítli a neuvedli mi žádný důvod, proč ji odmítli.


jsou to zloději

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, mám pro vás návrh, pokud současné kasino nesplňuje požadavky, zkuste jiná kasina. Existuje mnoho kasin, která by měla být preferována nad úrovní 7. Mohu říci, že jsem fanouškem platformy guru. Doufám, že příslušné kasino již bere v úvahu kritiku a ztráty, které uvidíte.kkkkkk

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545

Ale hodnocení tohoto kasina na tomto zdroji je 8,2, což znamená, že je bezpečné))) Dělám si srandu ))) Musíte se podívat na hodnocení kasina na TrustPilot, tam je reálné hodnocení, ale tady je to mnohonásobně nafouknuté, nechápu, proč tomu tak je.

Automaticky přeloženo:

Zaregistroval jsem se asi ve 20 nebo 25 těchto kasinech a myslím to upřímně, tomuto kasinu nevěřím, ale většina z nich má politiku zdržování převodů peněz - říkají 3 dny, ale maximální doba je 14 dní. Peníze, které jsem převedl, jsem obdržel mnohokrát během 14 dnů. Jsou někteří, kteří mlčí, pokud je nebudete kritizovat zde na platformě Group. Dám vám tedy několik názvů kasin. Můžu zaručit, že své peníze určitě dostanete, určitě se dočkáte schůzek a hodně vyhrajete. (BETRİOT /RİOBET/SLOT PALACE/NOMİNİ/BİTSTARZ) Za tato kasina mohu ručit ve všech směrech.

Automaticky přeloženo:

Algoritmus tohoto kasina a jeho klonů je jednoduchý. Pokud vyberete část svého zůstatku, provede se první výběr. Pokud chcete vybrat zbytek částky, nedovolí vám to žádným způsobem, například odmítnou KYC a vymyslí mnoho důvodů. Pokud chcete vybrat celou částku najednou, tak se vám to také nepodaří) Pokud podáte stížnost, ani to nic nezmění, vymyslí si milion důvodů o některých porušeních, které si sami nedokážou pořádně vysvětlit. Závěr je jeden, všem kasinům na této platformě byste se měli vyhnout.

Automaticky přeloženo:

Pokud se mě ptáte, neztrácejte čas s kasinem, které kritizujeme. Pokud se vyskytnou nějaké chyby, samozřejmě svůj účet trvale zrušte.

Automaticky přeloženo:
mehmetaliii4545

Příteli, myslel jsem kasina, která jsou obsluhována jedním poskytovatelem (klony), všechna mají stejnou politiku - neplatí. Zde je seznam, který znám:

fatpirat

flipwager

grandklub 3

mrpunter1

simsinos

slotuna2

tikitaka9

Automaticky přeloženo:
migbt22

Je mi líto, ale zbytek peněz vám nezaplatí a vymyslí si nějakou výmluvu.

Automaticky přeloženo:

Kasina, jejichž jména jsem vám dal, převedou peníze do 14 dnů, ale pokud nebudete čekat a hrát, prohrajete 80 %. Kasina, která jsem vám dal, jsou kasina, která jsou nad mezinárodními standardy. Guru de truspliot de amsklagambers

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, mám pro vás návrh, pokud současné kasino nesplňuje požadavky, zkuste jiná kasina. Existuje mnoho kasin, která by měla být preferována nad úrovní 7. Mohu říci, že jsem fanouškem platformy guru. Doufám, že příslušné kasino již bere v úvahu kritiku a ztráty, které uvidíte.kkkkkk

Automaticky přeloženo:

Samozřejmě, pokud to není o zkoušení jiných kasin nebo ne, je to o zpětném získání peněz, které tam držím!!

Automaticky přeloženo:

Prošel jsem ověřením totožnosti a selfie, ale bezdůvodně odmítají ověření mé adresy, protože mi nechtějí platit.

Odmítli účet za telefon s tím, že není platný, i když se v ověřovací části jasně objevuje jako přijatelný dokument. Poslal jsem fakturu za elektřinu a dvakrát ji odmítli a neuvedli mi žádný důvod, proč ji odmítli.


jsou to zloději

Automaticky přeloženo:

Možná to bylo zamítnuto jen proto, že formát nebyl požadovaný? 🤔

Zkontroloval jsi to?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky