Dostal jsi peníze? Stejná situace, teď čekám 10 dní... sliby a sliby a ten spěch se jen tak vyvolává. Jak se s tím tady vypořádáváte?
Did you get the money? Same situation, now waiting 10 days...promises and promises and that rush is being invoked. How do you deal with this here?
Saitko rahat? Sama tilanne, nyt odottanut 10vrk..luvataan ja luvataan ja juuri tuohon kiireeseen vedotaan. Kuinka täällä qutetaan asiassa?
Ahoj,
Ano, po dlouhém čekání a bombardování zprávami dorazily, po kterých jsem v daném kasinu účet uzavřel a i jeho uzavření bylo spousta práce a bolesti. Jediné, co pomáhá, je aktivní kontakt s kasinem.
Hi,
Yes, after a long wait and bombardment with messages, they arrived, after which I closed the account at that casino and even closing it was a lot of work and pain. The only thing that helps is being actively in contact with the casino.
Moi,
kyllä ne pitkän odottelun ja viestillä pommittamisen jälkeen tuli, jonka jälkeen suljin tilin kyseiselle casinolle ja sulkeminenkin oli työn ja tuskan takana. Ei auta kuin olla aktiivisesti casinolle yhteydessä.
Díky za odpověď. Mám 3 výběry, které čekají, a ještě víc. Ještě se ani nepožádali o potvrzení. Nebo píšou, že ho nepotřebují. Opravdu frustrující... a byl jsem bombardován...
Thanks for the reply. I have 3x withdrawals waiting and more. They haven't even asked for confirmations yet. Or it says they don't need them. Really frustrating..and I've been bombarded..
Kiitos vastauksesta. Mulla 3x nosto odottamassa ja enemmänkin. Ei vielä edes kysytty vahvistuksia. Tai lukee ettei niitä tarvitse. Tosi turhauttavaa..ja olen kyllä pommittanut..
Dostal jsi peníze? Stejná situace, teď čekám 10 dní... sliby a sliby a ten spěch se jen tak vyvolává. Jak se s tím tady vypořádáváte?
Did you get the money? Same situation, now waiting 10 days...promises and promises and that rush is being invoked. How do you deal with this here?
Saitko rahat? Sama tilanne, nyt odottanut 10vrk..luvataan ja luvataan ja juuri tuohon kiireeseen vedotaan. Kuinka täällä qutetaan asiassa?
Dobrý den, vidím, že jste dostal radu od jiného hráče nebo z jeho zkušeností.
Také jste podali stížnost , takže pokud uplyne další dva dny a nebudete mít peníze, náš tým se pokusí kontaktovat kasino.
Každopádně, co vám kasino řeklo jako důvod zpoždění? Když říkáte, že vás nepožádali o potvrzení, myslíte dokumenty?
Hello, I see you got advice from another player or his experience.
Also that you have filed a complaint and so if another couple of days pass and you don't have the money our team will try to contact the casino.
Anyway, what did the casino say to you as a reason for the delay? When you say they didn't ask you for confirmations, do you mean documents?
Ahoj,
Ano, peníze jsem dostal a účet jsem uzavřel. A ano, nemusel jsem předkládat žádné dokumenty.
Hello,
Yes, I got the money and closed the account. And yes, I didn't have to submit any documents.
Hei,
kyllä minä sain rahat ja suljin pelitilin. Ja juu asiakirjoja ei tarvinnut toimittaa.
Bylo to namířeno na druhého hráče, ale to nevadí. Díky za tvé zkušenosti a rady pro ostatní.
Doufám, že to pro hráčku dopadne „dobře" a ona dostane peníze.
It was directed at the other player, but it doesn't matter. Thanks for your experience and advice for others.
I hope it works out as "good" for the player and she gets the money.
Hello, I am on the register of persons excluded from gambling in the Czech Republic and I stupidly went to the Roby casino. They let me in there and didn't even want any verification. I put a lot of money in there, but in the end I won it back and something extra. But I don't know if I will get the winnings, the casino assures me that I will, but I'm afraid that I did something stupid. Will I get the money back or did I screw up and how do I get it back if the casino doesn't want to pay out the game? Thank you for the answers.
Dobrý den, jsem v registru vyloučených osob z hraní v ČR a blbec jsem šel na casino Roby. Tam mě to pustilo a nechtělo ani žádné ověření. Dal jsem tam dost peněz, ale nakonec to vyhrál zpět i něco navíc. Ale nevím jestli výhru dostanu, casino mě ujišťuje, že ano, ale bojím se, že jsem udělal hloupost. Dostanu ty peníze zpět nebo jsem naletěl a jak to dostat zpět, kdyby casíno nechtělo hru vyplatit? Děkuji za odpovědi.
Hello, my account, after I made a withdrawal, suddenly I can't log back in. I don't know what to do about it and I probably won't see my winnings anymore, right?🥲
Zdravím, můj účet, po zadaném výběru peněz najednou nejde zpět přihlásit. Nevím co s tím dělat a výhru už asi neuvidím že?🥲
Ahoj Jaru, ano, první várku jsem dostala, na druhou už čekám 9 dní. Asi taky dorazí..jde to pomalu..každý den jim to "připomínám".
Hi Jaro, yes I got the first batch, I've been waiting for the second one for 9 days now. I guess they'll come too..it's been slow..I've been "reminding" them every day
Hei Jaro, joo sain ensimmäisen satsin, toista nyt 9vrk odottanut. Kai nekin tulee..hidasta on..joka päivä "muistutellut"
Hello, I am on the register of persons excluded from gambling in the Czech Republic and I stupidly went to the Roby casino. They let me in there and didn't even want any verification. I put a lot of money in there, but in the end I won it back and something extra. But I don't know if I will get the winnings, the casino assures me that I will, but I'm afraid that I did something stupid. Will I get the money back or did I screw up and how do I get it back if the casino doesn't want to pay out the game? Thank you for the answers.
Dobrý den, jsem v registru vyloučených osob z hraní v ČR a blbec jsem šel na casino Roby. Tam mě to pustilo a nechtělo ani žádné ověření. Dal jsem tam dost peněz, ale nakonec to vyhrál zpět i něco navíc. Ale nevím jestli výhru dostanu, casino mě ujišťuje, že ano, ale bojím se, že jsem udělal hloupost. Dostanu ty peníze zpět nebo jsem naletěl a jak to dostat zpět, kdyby casíno nechtělo hru vyplatit? Děkuji za odpovědi.
Ahoj, pokud to správně beru, tak pokud jsi v registru vyloučených osob, mělo by to být pro danou zemi.
Vidím, že jsi vyhrál nějakou částku peněz, a proto zmiňuješ, že se nemůžeš přihlásit.
Takže kasino vás zablokovalo, nebo jaký je důvod? Řekli vám něco? Jak dlouho to trvá?
Hi, if I'm thinking correctly, if you're on the register of excluded persons, it should be for that country.
I see that you won some amount of money and therefore you mention that you can't log in.
So the casino blocked you or what is the reason? Did they tell you something? How long does it take?
Ahoj, ak správne rozmýšlam, tak ak si v registri vylúčených osôb malo byto byť pre danú krajinu.
Vidím, že si vyhral nejakú sumu peňazí a teda spomínaš, že sa ti nejde prihlásiť.
Kasíno ťa teda zablokovalo alebo čo je príčinou? Povedali ti niečo? Ako dlho to trvá?
Ahoj Jaru, ano, první várku jsem dostala, na druhou už čekám 9 dní. Asi taky dorazí..jde to pomalu..každý den jim to "připomínám".
Hi Jaro, yes I got the first batch, I've been waiting for the second one for 9 days now. I guess they'll come too..it's been slow..I've been "reminding" them every day
Hei Jaro, joo sain ensimmäisen satsin, toista nyt 9vrk odottanut. Kai nekin tulee..hidasta on..joka päivä "muistutellut"
No, to je dobrá zpráva.
Dáš mi vědět, až budeš mít další várku peněz?
Pokud to bude blízko 14 dnům, určitě mi dejte vědět. 🙂
Well, that's good news.
Will you let me know when you have another batch of money?
If it's close to 14 days, definitely let me know.🙂
Well, I won something and there's still something left in my account. A guy wrote to me on their live chat that I can't log in because I'm registered in the Czech Republic, but I've already made two payments before my account was blocked and they say my winnings will be paid out, as well as the rest of my account. But no one responds to support via email, so I don't know if it's bullshit.
No vyhrál jsem něco a ještě tam zůstalo něco na hracím účtu. Na jejich live chatu mi napsal týpek, že se nemůžu přihlásit, kvůli registru v České Republice, ale dvě platby jsem už zadal, před zablokováním účtu a výhry mi prý budou vyplaceny a i ten zbytek na účtu. Ale na podpoře přes email nikdo nereaguje, tak nevím jestli to není blbost.
Pokud je to váš případ, zkuste počkat a uvidíte, zda vám peníze dorazí.
Pokud se vám tam podařilo zaregistrovat a vložit peníze, měli by vám peníze vyplatit a pokud už na hráčském účtu nic nemáte, tak ho zavřít.
Pokud se tak ale nestane a peníze neobdržíte, dejte nám vědět a my se vám, pokud to bude možné, pokusíme pomoci.
If this is the case, try waiting and see if your money comes.
If you were able to register and deposit there, then they should pay you the money and if you no longer have anything in your player account, then close it.
However, if that doesn't happen and you don't receive the money, be sure to let us know and we'll try to help if possible.
Pokiaľ by to takto malo byť, skús počkať a uvidíme, či ti peniaze prídu.
Ak si sa tam mohol registrovať a vkladať, potom by ti mali aj vyplatiť peniaze a ak už nebudeš mať nič na hráčskom účte, potom ho zavrieť.
Ak by sa tak ale nestalo a ty peniaze nedostal, určite daj vedieť a pokúsime sa pomôcť ak to bude možné.
Well, I'll wait, I withdrew the money and the rest didn't go right away because there was a low withdrawal limit. I'm in the registry in the Czech Republic right now, but I was normally allowed in and I could enter a withdrawal and they said they didn't need my verification. I wrote to them about the registry and then I was blocked and in the chat they wrote to me that it was because of the registry, but the payments I entered for withdrawal would still be sent to me. And they said they would also send me the rest from the account, but I'm never allowed to log in there again. Which I didn't even want to do, it was complete nonsense what I did. I don't understand how someone could have let me in there without warning and then this. But people are said to get money from them in the end, but the registry will probably be bad for me. I read about them here and they probably have the amounts in the end.
No budu čekat, vybral jsem peníze a zbytek nešel hned, protože tam byl nízký limit výběru. Jsem v registru v ČR právě, ale normálně jsem tam byl vpuštěn a šlo zadat vyplacení peněz a že nepotřebujou moje ověření. Napsal jsem jim o tom registru a byl jsem potom bloknutý a v chatu mi bylo napsáno, že právě kvůli tomu registru, ale platby které jsem zadal na vyplacení mi budou i tak poslány. A zbytek z účtu mi prý taky zašlou, ale už se tam nesmím nikdy přihlásit. Což jsem už ani nechtěl, byla to úplná blbost co jsem udělal. Nechápu, jak mě tam mohl někdo vůbec pustit bez varování a pak tohle. Ale lidi prý mají od nich nakonec peníze, ale ten registr asi bude pro mě špatný. Čtu tady o nich a nakonec částky asi mají.
Bez ověření účtu pravděpodobně hned nevědí, že jste v takovém registru, takže kdybyste to neřekli, možná byste tam mohli hrát déle.
V každém případě by bylo správné, kdyby vám peníze poslali a pak vám účet zrušili.
Samozřejmě, pokud jste v takovém registru, bude lepší nehrát v kasinech a neutrácet tam peníze, abyste si nezpůsobili další zbytečné problémy.
Ne každé kasino vám vrátí peníze.
Počkám si na pokračování.
Without doing any account verification, they probably don't know right away that you're in such a registry, so if you hadn't said so, you might have been able to play there for longer.
In any case, it would be right if they sent you the money and then closed your account.
Of course, if you are on such a register, it will be better not to play in casinos and not spend money there so as not to cause further unnecessary problems.
Not every casino would refund your money.
I will wait for the sequel.
Oni bez toho aby robili nejakú verifikáciu účtu zrejme nevedia hneď, že ty sa v takom registri nachádzaš, čiže ak by si to nepovedal, tak možno by si tam mohol hrať aj dlhšie.
Každopádne bolo by správne keby ti peniaze zaslali, a teda potom ti zavreli účet.
Samozrejme, keď si v takom registri, tak bude lepšie v kasínach nehrať a nemínať tam peniaze aby to neurobilo ďalšie zbytočné problémy.
Nie každé kasíno by ti peniaze vrátilo.
Budem čakať na pokračovanie.
Well, I did something stupid, otherwise I wouldn't play or bet at all, but the live chat says they'll send it to me. But support doesn't communicate via email at all. So I don't know.
No udělal jsem blbost, jinak nehraju a nevsázím vůbec, no na live chatu prý, že mi to pošlou. Ale support přes email nekomunikuje vůbec. Tak nevím no.
So I'm registered in Czech casinos. If I had a stay in Slovakia, for example, I can play there and this is not a Czech casino, so I should probably get it and in the chat, they say yes, but support does not inform me at all and does not respond to my emails. In the chat I was told that I would get the money and the balance, but I will never log back in because of the registry. I just hope that there is no penalty for me and I will not get a fine. But I hope not.
Tak v registru jsem v Českých kasínech. Kdybych měl nějaký pobyt třeba na Slovensku, tak tam hrát můžu a tohle není České kasíno, tak bych to měl asi dostat a v chatu, že prý jo, ale support mě neinformuje vůbec a nereaguje, na mé emaily. V chatu mi bylo řečeno, že peníze dostanu i ten zůstatek, ale už se nikdy nepřihlásím zpět, kvůli tomu registru. Jen doufám, že z toho není ještě postih pro mě a nedostanu pokutu. Ale to snad doufám ne.
No, vím, že jsem byl taky na vysoké škole v takovém registru, protože jsem měl stipendium. Mělo by to být, jak říkáš, že jen v dané zemi by se nemělo hrát a chodit do kasin osobně.
Uvidíme, jak to půjde, ale asi tomu budete muset dát nějaký čas. Teď se můžeme jen hádat.
Máte někde na svém hráčském účtu historii výběrů, kde je zapsáno, v jaké fázi se vám výběry, které se vám podařilo provést, nacházejí? Pokud ano, zkuste se na ni čas od času podívat.
Pokud se do 14 dnů nic nestane, dejte nám vědět a uvidíme, jestli vám můžeme pomoci. 🙂
Well, I know that I was also on such a register when I was still in college because I had a scholarship. It should be like you say, that only within a given country should you not play and go to casinos in person.
We'll see how it goes, but you'll probably have to give it some time. Now we can only argue.
Do you have a withdrawal history somewhere in your player account, where it is written what stage the withdrawals you managed to make are at? If so, try looking at it from time to time.
If nothing happens in 14 days, let us know and we'll see if we can help. 🙂
No viem, že v takom registri som bol aj ja keď som ešte chodil na vysokú školu lebo som mal štipendium. Malo by to byť tak ako hovoríš, že len v rámci danej krajiny by si nemal hrať a chodiť osobne do kasín.
Uvidíme teda ako to bude le tomu asi budeš musieť nechať nejaký čas. Teraz mžeme len polemizovať.
Máš vhráčskom účte niekde aj históriu na výber, kde máš napísane v akom štádiu sú teda tie výbery, ktoré sa ti podarilo zadať? Ak áno skús pozerať občas to.
Ak by sa nič nestalo za 14 dní, daj vedieť a uvidíme, či bude možné pomôcť. 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.