DomůFórumKasinaRoby Casino - všeobecná diskuze

Roby Casino - všeobecná diskuze

8 069 zobrazení 57 odpovědí |
před rokem
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Roby Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před rokem

Již jsem podal stížnost, protože to nemůže být tak, že nemusíte nejprve ověřit svůj účet, ale když požádáte o výběr, trvá 4 dny, než vás někdo kontaktuje a můžete svůj účet ověřit. Vložil jsem jednou v Paysafe v kasinu a nyní chtějí, abych jim poslal všechny své transakce z doby před šesti měsíci. Za prvé u Paysafe vidíte jen transakce za poslední 4 týdny a za druhé nevím, co to má společného s kasinem, kam vkládám peníze.

Automaticky přeloženo:
Lolek100
před rokem

Ahoj, to co popisuješ je v dnešní době bohužel celkem běžné. Samozřejmě by bylo nejlepší si to předem ověřit, ale to není všude možné. Vetsinou je to pri prvnim vyberu, ale chapu, ze kdyz udelas vyber a cekas, az ti prijde a po par dnech ti volaji nejake doklady, tak to asi neni nejprijemnejsi.

Co se týče transakční historie toho, co máte poslat, to mi přijde jako základní věc. Chápu, co říkáte, ale k úspěšnému ověření a získání peněz budete muset spolupracovat. Takže pro mě by bylo nejlepší napsat poskytovateli, zda je možné získat historii transakcí a poslat ji do kasina. Nic lepšího mě nenapadá.

Myslíš, že to uděláš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Taky jsem to musel udělat. S paysafe můžete zadat data od do. Našel jsem všechny

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

A pomohlo ti to s ověřením?

Automaticky přeloženo:
Romi
před rokem

ano stačí kliknout na tisk a pak to máš jako pdf a pozná se to

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Jsem tedy rád, že jsi našel způsob, jak to udělat, doufám, že tyto informace pomohou i dalším hráčům, takže děkuji.

Hrajete často v tomto kasinu? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

ne, zkusil jsem to a nemám pocit, že bych tam byl v dobrých rukou.

Automaticky přeloženo:
franztheuerw
před rokem

Někdy je asi nejlepší jít se svou intuicí a ušetřit si problémy. Ať se ti daří v ostatních. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Podařilo se tady někomu v poslední době odstoupit?


Již téměř 5 dní čeká na výběr, živý chat říká, že jsou zaneprázdněni, ale když se podíváte na stížnosti zde, zdá se, že zpoždění je nevyhnutelné


Mám bonusy, které jsem chtěl použít, ale jejich platnost vypršela, protože výběry ještě neproběhly

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Chtěl bych oznámit, že výběry proběhly. Ve skutečnosti jsem moc nekomunikoval, ale nakonec to bylo bezproblémové, nyní zanechávám recenzi

Automaticky přeloženo:
Anonymized787
před 10 měsíci

Vidím, že se vše konečně vyřešilo, což je dobrá zpráva. Tak dlouho jsi podle mě nečekal, i když pro každého hráče je to asi jiná doba. Přišel vám alespoň nějaký potvrzovací email, že vám peníze chodí nebo ne? 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dostal jsem e-mail s počátečním zpracováním výběru, další e-mail byl schválený výběr a peníze v mé elektronické peněžence

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dostal jsem e-mail s počátečním zpracováním výběru, další e-mail byl schválený výběr a peníze v mé elektronické peněžence

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jasně, takže pokud jste tu někdy hráli, budete vědět, jak to chodí.

Myslíš, že to tu ještě zkusíš nebo ne?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý večer, před několika dny jsem požádal o výběr a když jsem viděl stížnosti ostatních uživatelů, obávám se, že se možná jedná o podvod. Mohli byste mi dále pomoci s mým výběrem, který se stále zpracovává?

Automaticky přeloženo:
giwrgos22699
před 10 měsíci

Dobrý den, jsem také Řek, ale žiji ve Švýcarsku. Bojuji se svými výběry od 12.01 a stále dostávám stejné odpovědi v živém chatu kasina Roby. Že bych měl být trpělivý. Podal jsem stížnost, kluci se mi snaží pomoci to vyřešit, ale už nejsem optimistický. Určitě budu všechny informovat, pokud se problém vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobrý večer, před několika dny jsem požádal o výběr a když jsem viděl stížnosti ostatních uživatelů, obávám se, že se možná jedná o podvod. Mohli byste mi dále pomoci s mým výběrem, který se stále zpracovává?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj.

Mohu se zeptat, zda je váš účet již ověřen nebo zda musíte nejprve projít procesem?

Je to váš první výběr tam?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

ahoj, hrál jsem sázku a vyřešili špatně jako prohranou, mluvil jsem s nimi a oni nic nedělají, mohu ještě něco udělat?

Automaticky přeloženo:
elevkasa1996
před 8 měsíci

Mohu se zeptat, zda se to týká sportovní sázky?

Pokud ano, bohužel toho moc nezmůžeme, jelikož zde nemáme žádné oddělení zabývající se sportovním sázením.

Mohl byste prosím uvést nějaké další podrobnosti?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano. Dne 26. března jsem požádal o výběr ve výši 500,00 EUR. Moje žádost se stále posuzuje. Nyní je 12. dubna. Mnohokrát jsem byl v kontaktu přes e-mail a chat. Prý dochází ke zpožděním ve zpracování. Zdá se, že jde o tak vysokou částku, kterou nemohou zaplatit.

Nyní je na účtu nastavena kontrola výběru tak, že tlačítko Storno je hned vedle tlačítka, kde můžete zkontrolovat stav zpracování. V případě, že omylem stisknete tlačítko Storno!!

Dobré hry a mimochodem přehledné kasino, ale teď čekám na ten výběr a pak účet zavřu. To je to, kvůli čemu hrajete v kasinu, aby se peníze rychle pohybovaly oběma směry.

Automaticky přeloženo:
1 23

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.