DomůFórumKasinaRoboCat Casino - všeobecná diskuze

RoboCat Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

44 972 zobrazení 399 odpovědí |
před 12 měsíci
|
1...7 8 9...21
Přidat příspěvek
Jaro
před 6 měsíci

Odeslal jsem před 3 dny...píšu na email jestli teda mají vše a probíhá odesílání....nikdo nereaguje

DAVES25 příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Odeslal jsem před 3 dny...píšu na email jestli teda mají vše a probíhá odesílání....nikdo nereaguje

před 6 měsíci

Áno, skúsil by som to ešte možno aj cez live chat sa opýtať. Myslím si ale, že keby potrebovali od teba ešte niečo alebo by to nedostali, tak by sa ozvali.

Ak sa nič neudeje počas nasledujúcich dní, možeš si sťažnosť s nami otvoriť.

před 6 měsíci

Momentálně dostávám od RoboCat platby do 24 hodin! Mám vyhrazenou kontaktní osobu, která se o platby stará!

Stačí se stát VIP a pak je to rychlé!

Automaticky přeloženo:
Gaulkaul
před 6 měsíci

Byl jsem ve ztrátě na jiných kasinech a posílali to ve stejný den....v zisku to trvá 10 dní, zrušili mi přístup na stránky, protože jsem napsal že podám stížnost na web kde vlastní licenci

MrBocos
před 6 měsíci

Zpracovali tvůj výběr? Vyhrál jsem a zajímalo by mě, jestli od těchhle kluků dostanu nějaké peníze?

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 6 měsíci

Nejsem si jistý, jestli jsem si to myslel, ale zákaznický servis je tam na nic!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nevím rikal jsem že je nahlásím na pacgor kde mají licenci...zablokovali mi přístup do kasina a ted výběr a komunikace s nima je složitá, dostali platební údaje a 20 dní se nic neděje, přitom je to otázka 1 minuty odeslat peníze

DAVES25
před 5 měsíci

Myslím, že som už niekoľkokrát spomínal sťažnosť u nás.

Prosím otvor si ju na tomto linku kde sa ti náš tím pokúsi pomôcť.

Čakáš už pomerne dlho a keď ťa zablokovali asi veľa neurobíš.

Roberta
před 5 měsíci

Dostal jsi někdy peníze od Robocatu? Jsem z Kanady a už mě požádali o další dokumentaci k vyřízení mého výběru. Už je to 5 dní.

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Ne, nemám a vzdal jsem to s nimi.

Po dlouhém čekání jsem to vzdal a kasinový guru jim neustále prodlužoval dobu na odpověď.

Nevím, jak tady můžou mít tak vysoké hodnocení.

Pořád a znovu jsem byl požádán o ty samé dokumenty.


Automaticky přeloženo:
Roberta
před 5 měsíci

Vážně? Mám stejný problém. Poslal jsem si výpisy z bankovního účtu, které jsem měl jen z Royal Bank do 5. června. Řekli mi, že to nestačí. Tak jsem dnes šel do banky a nechal si vytisknout výpis s platností do dnešního data. Teď čekám. Setkali jste se někdy s tímto problémem s ověřováním? Já dostávám online výpisy z bankovního účtu až týden po skončení měsíce. Takže svůj online výpis z bankovnictví za červen dostanu až 5. července. Šílím. Vyhrál jsem asi 100 000.

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Z mé zkušenosti s několika jinými kasiny vím, že chtěli důkaz, že je to můj bankovní účet a že na něm bylo uvedeno moje jméno a adresa.

Nebyl to problém, protože jsem nemusel čekat na další výpis.

Poslal bych jim doklad o vkladu od Gigadatu, který by byl v pořádku, a také doklad totožnosti, účet za energie atd., který by prošel ověřením.

Doufám, že vám to pomůže a že si budete moci vybrat svou výhru.


Automaticky přeloženo:
Roberta
před 5 měsíci

Dobře, doufejme, že jsem jim dal dostatek informací. Dal jsem jim 3 různé bankovní výpisy. Doufám, že to bude stačit. Je to tak stresující, když se snažíte získat zpět část své výhry.

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Trvalo to téměř 5 týdnů, než jsem si tím vším prošel.

Poslal jsem stejné bankovní výpisy šestkrát a protože to trvalo tak dlouho, mohl jsem poslat ten, který vklad skutečně prokázal.

Rád bych, aby mi někdo řekl, jak je to bezpečné, protože po tom okamžiku jsem si uvědomil, že s takovým kasinem nechci obchodovat, a ani si nejsem jistý, jestli mají licenci.

Když jsem zde požádal o pomoc, jak jsem říkal, doba na odpověď se vždycky prodloužila a 5 týdnů je pro mě trochu dlouhá.

Tak jsem si o ty peníze zahrál a dal vědět kasinovému guruovi, aby to bylo označeno jako uzavřený případ.

Už jsem se prostě nemohla obtěžovat.

Existuje více důvěryhodných kasin, kde si můžete zahrát, a já už online moc nehraji, protože se mi zdá, že ověřování trvá déle.


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Včera jsem si vyžádal/a výplatu a dnes jsem ji obdržel/a!

Robocat je jedno z nejrychlejších kasin, co se týče výplat, ale na Robocatu potřebujete VIP status

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Před týdnem jsem vyhrál 10 750 CAD a zahájil proces výběru. Dostal jsem maximum 750 $ denně a až 3 čekající výběry. Je to 1 týden a zatím se nic nestalo. Moje výběry čekají na vyřízení a chat a e-mail mi dávají odpovědi typu kopírování a vkládání bez jakékoli pomoci. Stále říkají, že zpracování výběrů trvá 3 pracovní dny, a už je to týden a nic nebylo zpracováno. Komunikace s chatem a e-mailem, který vám dají, je jako mluvit do zdi.

Automaticky přeloženo:
Gaulkaul
před 5 měsíci

Mel jsem to tak stejně první 3 výplaty...pak jsem byl už v plusu a začalo to zpomalovat ty výběry

DAVES25
před 5 měsíci

Promiňte! Hraji si s Robocatem už asi rok... Na webu jsem taky ve ztrátě! Ale NEMÁM ŽÁDNÉ PROBLÉMY!!!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jak se můžu stát VIP, když nemůžu získat peníze na vklad dalších peněz? Nemůžu se ani nechat ověřit, protože jim trvá tak dlouho, než se vám ozvoří a řeknou vám, co konkrétně potřebují. Už týden čekám na ověření.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.