DomůFórumKasinaRoboCat Casino - všeobecná diskuze

RoboCat Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

44 880 zobrazení 399 odpovědí |
před 12 měsíci
|
1...6 7 8...21
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Další kasino [bonusový krab] bratr mnoha dalších, byl jsem uživatelem robocat, pomalé hry, proto jsem zavřel účet, který si sami otevřeli bez mé žádosti a musel jsem opakovaně žádat o jeho uzavření znovu, jsou stejné s jiným názvem, neočekávejte své výběry za 3 pracovní dny nebo za 20 dní, jako nyní trpím ve VIPERWIN, který nevrátí ztráty a ztráty ze všech získaných peněz a sesterských ztrát přičteme ani jedno euro ze všech získaných peněz. Moje doporučení je nehrát tyto domy, budete muset prosit o výběry a týden za týdnem bude plynout, aniž byste dostali vaše peníze, že 99% uživatelů o ně přijde v tom neférovém období, kdy to dělají jen proto, abyste to hráli a prohráli všechno, aniž byste něco z těch 3 dnů výběru splnili, všechny jejich sesterské domy jsou stejné .... se stížnostmi na výběry, které uživatelům neplatí.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno,

Už pár dní hraji v kasinu Robocat. Včera jsem si vyžádal výběr 700 a zítra plánuji vyžádat dalších 800. Protože jsem viděl několik komentářů o zpožděných výběrech, zveřejňuji tento komentář jen proto, abych zjistil, jak dlouho mi to bude trvat a co se s tím případně dá dělat.

Děkuju

Automaticky přeloženo:
MrBocos
před 7 měsíci

Dobře, takže vidíme, že u ostatních hráčů je určité zpoždění, tak uvidíme, co z toho vzejde. Dobře, že jste napsali, kasinům dáváme 14 dní na zaplacení hráče a pokud to neudělají, můžete u nás podat stížnost.

Takže pokud se blíží ta doba a stále jste nic neměli, určitě nám dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobré ráno všem, chtěl bych se zeptat, jestli mi někdo může pomoct. 30. 4. 2025 jsem si vyžádal výhru v kasinu Robocat a k dnešnímu dni nic není zablokováno. Rád bych podotkl, že o to žádám každý den a také jsem poslal e-mail. Děkuji za vaši pomoc.

Automaticky přeloženo:
Franco999
před 7 měsíci

Dobrý den, čekání je docela dlouhé, jakou odpověď jste dostal od kasina? Co myslíte tím, když říkáte „žádám každý den", myslíte tím, že jste byli informováni o svém výběru, nebo že každý den požádáte o výběr a zrušíte ho a druhý den uděláte totéž?

Již jste podal/a stížnost , což byl dobrý krok, takže doufám, že to bude příležitost vám co nejdříve pomoci.

Automaticky přeloženo:
jesusatletico17
před 6 měsíci

Čekám už 17 dní, ale stále to nedorazilo. Podívají se, kolik máte na hráčském účtu. Pokud máte málo, rychle vám to vyplatí. Vyhrál jsem 7500 € a požádal jsem o výběr 1500 €, ale stále to nedorazilo. Hlavní je, že to přišlo.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Mad_Ness příspěvek smazal/a
Mad_Ness
před 6 měsíci

Dnes mi konečně uhradili částku 500 €, o kterou jsem požádal 10. května.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aha, všechny 3 částky byly vyplaceny. Právě jsem to zkontroloval a funguje to najednou. 😃

Automaticky přeloženo:
firatkeskin88
před 6 měsíci

Skvělé, takže první tři výběry jsou v pořádku, můžete mi dát vědět, jak dopadnou ty ostatní? Doufám, že to bude rychlejší, ale jak říkáte, důležité je, že peníze nakonec přijdou. 😀

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

První zkušenost s Robotcatem:

Struktura a navigace stránky - 4/5

Výběr poskytovatelů - 5/5

Zpracování výplat - 1/5

Svůj první výběr ve výši 500 € (bohužel limit pro nové hráče) jsem provedl 1. června 2025 v 3:39:07. Výběr ještě nebyl zpracován a neobdržel jsem ani žádost o KYC.

Podpora je k ničemu, dává jen kopírované odpovědi.


Z tohoto důvodu si po výběru uzavřu účet.


Ještě nikdy jsem nemusel tak dlouho čekat na svůj první výběr v žádném jiném kasinu. Jsem VIP v n1 a Platincasino a po této zkušenosti už pravděpodobně žádná nová kasina nevyzkouším.

Automaticky přeloženo:
BotA
před 6 měsíci

Ahoj, díky za tvůj docela výstižný příspěvek. Podle toho, co jsem v tomto kasinu viděl a co sis mohl přečíst od ostatních hráčů, si na peníze budeš muset chvíli počkat.

Někdy je tohle situace a rád bych viděl, jak budete i nadále poskytovat aktuální informace o tom, jak probíhají výběry. Věřím, že to pochopíte, ale nemám tušení, kdy to bude možné.

Ale pokud bude potřeba pomoc, budeme tu a pokusíme se pomoci.

Budu čekat na další, doufejme pozitivní, aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer, vytvořil jsem si účet na Robocatu. Moje výhra je samozřejmě 5000 € a nemohu si vzít všechno. Vybírám 500 na 500. Protože jsem na první úrovni, požádali mě o doklad totožnosti. Posílám je od soboty. Uvidíme je později. Teď jsou mé výběry zablokované. Poslal jsem doklad totožnosti, který požadovali. Myslíte si, že je to podvod?

Automaticky přeloženo:
friderikigounari92
před 6 měsíci

Zdravím, není to podvod, ale docela běžná praxe. Kasino si vyžádalo ověřovací dokumenty a nyní budete muset počkat, zda je vše v pořádku. Bez kladného schválení si nebudete moci vybrat peníze.

Také víkendy se obvykle do doby zpracování nezapočítávají, protože většina kasin tato oddělení v té době nemá k dispozici, takže bych je nezapočítával.

Zkus se tam držet a počkat.

Budu rád, když mi pak dáte aktualizaci.

Hodně štěstí.☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Pořád čekám na ověření, zatímco můj přítel, který hrál na stejné platformě, dostal zaplaceno, protože to bylo jen 1000 €. Já, která mám víc, jsem stále každý den odváděna od identifikace k identifikaci. Jsem unavená. Přemýšlím o podání stížnosti u vás a na elektronické trestní stíhání, pokud nic nebude schváleno, protože jsem poslala příliš mnoho svých dokumentů a bojím se o své osobní údaje.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
friderikigounari92
před 6 měsíci

Byly ale všechny dokumenty, které jste jim poslali, už schválené?

I když podáte stížnost zde, vězte prosím, že náš tým bude moci zasáhnout až po uplynutí 14denní lhůty, takže nás informujte o průběhu.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ještě mám žadost o výběr u Robocat 500€. Ze dne 3.6. ...11 dní zpoždění, tak důrazně sdělil že mají v podminkach 3 dny na vyplacení penez. At si nechají výmluvy že finanční centrum je přetížené ostatním peníze chodí. Napsal jsem ze jsem se rozhodl napsat napsat stížnost na web kde vlastní licenci. Druhý den zablokovali přístup na kasino robocat. Peníze stále nemám na účtu!

DAVES25
před 6 měsíci

Přibližně v tuto dobu bych, abych to řekl upřímně, uvažoval o podání stížnosti u nás. Už je to 14 dní, co dáváme kasinům na vyplacení. Pokud by vám zablokovali účet a neřekli vám proč, nepovažoval bych to od kasina za fér.

Takže byste podal/a stížnost?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Napsaliho e-mail:

Milý Davide,


Abychom mohli pokračovat s ručním výběrem vašich finančních prostředků, žádáme vás o poskytnutí následujících údajů:


Celé jméno (uveďte prosím všechna jména včetně prostředních jmen)

E-mail

Jméno majitele bankovního účtu

IBAN/číslo účtu

Název banky

Sídlo banky (země)

SWIFT/BIC


Pokud máte jakékoli další otázky, neváhejte nás kontaktovat.


Všechno nejlepší,

Tým podpory

Automaticky přeloženo:
DAVES25
před 6 měsíci

Dobře, takže bych jim to poslal, až budou posílat manuální výběr. Ale na to si samozřejmě musíme nějakou dobu počkat. Zkuste jim to doručit co nejdříve, aby to mohli odeslat.

Pokud byste chtěli podat stížnost, určitě můžete, ale kasino obvykle hráčům vyplatí, i když dojde ke zpoždění.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.