DomůFórumKasinaRoboCat Casino - všeobecná diskuze

RoboCat Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

44 979 zobrazení 399 odpovědí |
před 12 měsíci
|
1...8 9 10...21
Přidat příspěvek
Gaulkaul
před 5 měsíci

Ja jsem ale v zisku 100k...v kasinech kde jsem ve ztrátě mám výběry nejpozději druhý den na účtě!!!

Gaulkaul
před 5 měsíci

Vip dají účet tomu kdo je ve ztrátě a často provádí vklady . Taky jsem vip dostal v jiném kasinu. Začal jsem vyhrávat a po pár měsících mi sebrali vip...m

před 5 měsíci

Před týdnem jsem vyhrál 10 750 CAD a zahájil proces výběru. Dostal jsem maximum 750 $ denně a až 3 čekající výběry. Je to 1 týden a zatím se nic nestalo. Moje výběry čekají na vyřízení a chat a e-mail mi dávají odpovědi typu kopírování a vkládání bez jakékoli pomoci. Stále říkají, že zpracování výběrů trvá 3 pracovní dny, a už je to týden a nic nebylo zpracováno. Komunikace s chatem a e-mailem, který vám dají, je jako mluvit do zdi.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, nacházíte se ve stejné situaci jako ostatní hráči, kteří sem pravidelně píší.

Kasino má poměrně dlouhé výplatní doby, na které se budete muset připravit, i když neříkám, že by to tak mělo být. Čekáte už týden a nemáte žádné nové informace, budete muset být prostě trpěliví.

Pokud peníze neobdržíte do 14 dnů, určitě bych doporučil reklamaci a náš tým se vám pokusí pomoci. Pokud jste neporušili žádná pravidla, neměl by být problém peníze získat, jen to nebude nejkratší doba.

Nepotřeboval jsi ověření? Hrál jsi s bonusem, nebo ne?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
DAVES25
před 5 měsíci

Podle mě jenom pláčeš! Pak si za svou hloupost můžeš sám... Já jsem na Robocatu o 44 250 eur výdělečně činný. Kontroloval jsem to konkrétně kvůli tobě. Mohlo by to být také kvůli tvé zemi původu!

Automaticky přeloženo:
Gaulkaul
před 5 měsíci

Já nepláču Jen říkám z vlastní zkušenosti jaká je realita a postupy kasín při vyplacení peněz....jestli jsi opravdu tolik v plusu a máš už všechny peníze na bankovním účtě tak ti gratuluji!

před 5 měsíci

Podle mě jenom pláčeš! Pak si za svou hloupost můžeš sám... Já jsem na Robocatu o 44 250 eur výdělečně činný. Kontroloval jsem to konkrétně kvůli tobě. Mohlo by to být také kvůli tvé zemi původu!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

A co jste si u hráče ověřoval? Chtěl bych, abyste se vyhnul zbytečným slovním útokům na někoho jiného, ​​kdo s tím nemá dobrou zkušenost. Je docela normální, že se někdo může dostat do problémů.

Takže když říkáte, že máte výběry za den, máte nějakou historii výběrů, která by dokázala, že je to skutečně pravda?

Automaticky přeloženo:
RomanGagne
před 5 měsíci

Musel jsi ověřit svůj účet? Dělají mi s ověřením potíže. Snažím se ověřit svůj účet už týden a půl.

Vyhrál jsem velkou částku a děsím se, že už nikdy neuvidím ani halíř.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 5 měsíci

Zaprvé, nejsme na křestním jméně!

Mohl bych ukázat seznam transakcí, ano, ale pravděpodobně neslyšeli o ochraně osobních údajů!


Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Říká mi, že můj účet nemusí být pro hraní ověřený, a chat mi jen dává prostor pro běhání. Takže v podstatě si na to musím počkat, jak dlouho to bude trvat.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, nacházíte se ve stejné situaci jako ostatní hráči, kteří sem pravidelně píší.

Kasino má poměrně dlouhé výplatní doby, na které se budete muset připravit, i když neříkám, že by to tak mělo být. Čekáte už týden a nemáte žádné nové informace, budete muset být prostě trpěliví.

Pokud peníze neobdržíte do 14 dnů, určitě bych doporučil reklamaci a náš tým se vám pokusí pomoci. Pokud jste neporušili žádná pravidla, neměl by být problém peníze získat, jen to nebude nejkratší doba.

Nepotřeboval jsi ověření? Hrál jsi s bonusem, nebo ne?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nikdy po mně nebylo požadováno žádné ověření a žádný bonus nebyl použit, protože vím o problémech, které to vždycky způsobuje.

Automaticky přeloženo:
RomanGagne
před 5 měsíci

Jděte do svého účtu v pravém horním rohu. Je tam symbol osoby a zkontrolujte, jestli je vedle údajů o vašem účtu červená tečka. Ani mi neřekli, že si musím účet ověřit. Zjistil jsem to jen tak, že jsem si ho jednoho dne náhodně zkontroloval.

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Jo, nemám u toho žádnou červenou tečku a píše se tam, že není potřeba ověření.

Automaticky přeloženo:
RomanGagne
před 5 měsíci

To je tak divné, vyhrál jsem přes 30 000 a zkusil jsem si vybrat. Hned mě nechali to ověřit a neřekli mi to. Ještě jsem nedostal ani halíř. Je to už 10 dní. Dejte mi vědět, jestli dostanete své peníze? Myslím, že strategie kasin spočívá v tom, že hráče zdržují, aby byli slabí a prohráli všechny výhry. Budu čekat dlouho, mám sebekontrolu. Chci své zatracené peníze, které jsem vyhrál poctivě a čestně. Jak dlouho už čekáte?

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Jo, jsem si docela jistý, že se o to snaží, vybrat si výhru zpět, a já momentálně čekám už 8 dní, je to fakt frustrující.

Automaticky přeloženo:
RomanGagne
před 5 měsíci

Dejte mi vědět, moc lidí z Kanady tu nevidím. Zajímalo by mě, jaké zkušenosti s tímto kasinem mají další kanadští hráči?

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Jo, taky bych to rád věděl, prostě vím, že až z téhle stránky vydělám všechny peníze, už ji nepoužiji.

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Jsem tady Kanaďan a také se potýkám se stejnými frustracemi a problémy jako vy všichni. Vyhrál jsem 10 000 dolarů a s denním limitem pouhých 750 dolarů jsem zahájil maximální 3 výběry a od první žádosti o výběr čekám už 5 dní….


Žádná výzva k ověření, denně kontroluji sekci ověření a stále se píše, že ověřování nemusím, kontaktování živého chatu říká, že se to stále zpracovává a peníze jsou na cestě... Což je jen zpráva od bota pro kopírování a vkládání.


Velmi frustrující zážitek.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
HanzCAD
před 5 měsíci

Díky, že jste nám dali vědět. Dejte mi vědět, až dostanete další výplatu? Jsem zvědavý, co mě čeká. Mějte na paměti, že o víkendech nic nezpracovávají. Administrace pracuje pouze od pondělí do pátku. Takže pokud byste si vybrali ve čtvrtek, nedostali byste peníze před pondělím.

Automaticky přeloženo:
Cat1234
před 5 měsíci

Píšou že nezpracovávaji o víkendech, ale už mi to o víkendu několikrát přišlo. Dále se mi nelíbí jak zruší třeba po 5ti dnech výběr z důvodu chyby v platební bráně, přitom je to výmluva a normálně vám výběr stornuji manuálně aby ziskali čas a vy hráli dál...

před 5 měsíci

Zaprvé, nejsme na křestním jméně!

Mohl bych ukázat seznam transakcí, ano, ale pravděpodobně neslyšeli o ochraně osobních údajů!


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Řekl bych, že můžete smazat věci, které jsou pro vás nezbytné, a ochránit svá data, pokud je to takový problém. Nemusíte posílat celou historii transakcí se všemi daty. 🤔

Ale předtím jsem se ujistil, že neútočíš na ostatní hráče jen proto, že nemají stejné zkušenosti jako ty.😉

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.