No, pak platí zbytek toho, co jsem napsal. Pokud nepožadovali ověření, je to v pořádku, a pokud jste s bonusem nehráli, je to taky v pohodě. Pak byste asi měli jen počkat a věřím, že dříve nebo později k vám peníze přijdou.
Well, then the rest of what I wrote applies. If they didn't ask for verification, that's fine, and if you didn't play with the bonus, that's cool too. Then you should probably just wait and I believe that sooner or later the money will come to you.
Je tu někdo z Robocatu, komu ještě nepřišla žádná platba? Mám tři výběry v celkové výši 1400 eur a čekám a pořád mi říkají to samé, omlouváme se a omlouváme se, už uběhlo 10 dní.
Is there anyone here from robocat who hasn't received a withdrawal? I have three withdrawals totaling 1400 euros and I'm waiting and they keep telling me the same thing, we're sorry and we're sorry, 10 days have passed.
Υπάρχει κάποιος εδώ από το ,robocat που να μην έχει πάρει ανάληψη έχω τρεις αναλήψεις συνολικά 1400 ευρώ και περιμένω και αυτοί μου λένε συνέχεια τα ίδια λυπόμαστε και λυπόμαστε έχουν περάσει 10 μερες
Jak dlouho už hrajete v tomto kasinu? Byli jste od nich několikrát vyplaceni? Vidím tady spoustu lidí, kteří říkají, že sice dostali první 3 výběry, ale potom je pro ně těžké je dostat.
How long have you played at this casino? Have you been paid out by them multiple times? I see a lot of people on here saying they got their first 3 withdrawals but after that has been difficult getting paid out.
I've been waiting since June 3rd...for 500 euros.
Ja čekám od 3.6....na 500eur
I received an SMS bonus for registering a casino...so I opened a casino that I don't have yet, but I see a grab bonus there, so I open a chat and want to ask if I don't fall under the same network/group of casinos where withdrawals take longer than 10 days, etc.
Answer: We are pleased to confirm that your withdrawal is in the queue for processing by our finance department.
Do you have any more questions?
Yes, I haven't created an account with you yet!
Přišla mi sms bonus na registraci kasina...tak jsem otevřel kasíno které ještě nemám, ale vidím tam bonus grab, tak otevřu chat a chci se zeptat zda nespadaji pod stejnou síť/skupinu kasín, kde trvají výběry déle než 10 dní atd.
Odpověď: S potešením potvrzujeme, že Váš výběr je v pořadí na zpracování na našem finančním oddělení.
Máte ještě další otázky?
Ano, ještě jsem u Vás nezaložil účet!
Další Kanaďan zde vyhrál 25 000 dolarů.
Je to 5 pracovních dnů, zpracování ještě neprošlo a nebyl jsem požádán o ověření účtu.
Naštěstí jsem toho moc neutratil, ale tenhle proces je bolestivý. Tímto tempem to asi bude trvat 2-3 roky lol. Zdá se, že výplata trvá déle, než jsem byl připravený dříve.
Another Canadian here won $25,000.
Its been 5 business days, haven’t passed processing and haven’t been asked to verify account.
Thankfully I haven’t spent much, but this process is painful. This will probably take 2-3 years at this rate lol. It seems like payout timing is taking longer than what I’ve been ready previously.
Dávejte si pozor, nebudou po vás chtít ověření přes váš e-mail. Zjistil jsem to tak, že jsem se v aplikaci jen tak zběžně podíval dolů na svůj účet. Spustil jsem proces a třikrát mi odmítli bankovní údaje. Protože výpisy z Royal Bank mi chodí až týden po skončení měsíce. Takže neuvidím ani korunu, dokud mi výpis nedorazí 7. července.
Dokonce jsem šel do banky a nechal si je vytisknout výpis. Zamítli ho.
be careful they won’t ask you to verify through your email. I found out by just casually scrolling down to my account in the app. I started the process they rejected my banking info 3 times. Because my statements from royal bank don’t come in until a week after month end. So I won’t even see a penny till after my statement comes in on July 7th.
I even went to bank and had them print me a statement. They rejected that.
Zajímavé, nechtějí nic ověřit. Jdu na ověření pod svým účtem a píše se mi, že váš účet ověření nevyžaduje, užijte si naše hry!
Nebudu překvapen, když mě brzy požádají o ověření.
Interesting, they aren’t asking to verify anything. I go to verification under my account and it says it looks like your account does not require verification, enjoy our games!
I won’t be surprised if they ask to verify me soon.
Zkoušel jsi provést výběr? Jak dlouho už čekáš?
Have you tried to make a withdrawal? How long have you been waiting?
Ano, od minulého pátku čekají tři transakce v hodnotě 750 dolarů. Nikdy předtím jsem nedostal zaplaceno, teď už je to 5 pracovních dnů.
Myslím, že když do 10 pracovních dnů nic nedostanu, budu předpokládat, že se to neděje lol. Tohle je zatím nejhorší zkušenost, jakou jsem měl.
Yes it’s been since Friday last week pending three transactions of $750. I’ve never been paid in the past, we are at 5 business days now.
I think if I get nothing by 10 business days I’m going to assume it’s not happening lol. This is the worst experience I’ve had so far.
Ze všech stížností, které jsem si přečetl, to vypadá spíš na desetidenní limit, kdy peníze dostali. Držím palce, protože teď bych ty peníze navíc opravdu potřeboval.
Dejte mi vědět, jestli vám nakonec zaplatí? Jsem zvědavý, jestli tohle kasino opravdu platí lidem.
From all the complaints I’ve read through. Looks like it’s more like the 10 day mark where they received funds. I’m crossing my fingers because I really could use the extra cash right now.
keep me posted if they end up paying you? I’m eager to find out if this casino actually pays people.
So I am asking for an urgent complaint...I have a request from 3.6...today it is 26 days and no one is responding to the email, they wanted to send payment details and they are still not responding...thanks for your help
Prosím tedy o urgentní podání stížnosti ...žádost mam ze dne 3.6...dnes je to 26 dní nikdo nereaguje na email chtěli poslat platební údaje a stále nereagují...diky za pomoc
Ale už jsem vám o té stížnosti několikrát říkal a vy jste se na ni stále neozval. S tím tady na fóru nic nenaděláte. Náš tým se na to musí podívat a případně kontaktovat kasino.
Prosím, naposledy použijte tento odkaz (klikněte na zelená písmena) a zaregistrujte jej, abychom vám mohli pomoci.
But I have told you about the complaint several times and you still haven't addressed it. You can't do anything about it here on the forum. Our team needs to look into it and possibly contact the casino.
Please, for the last time, use this link (click on the green letters) and file it so we can assist you.
Počkejte ještě týden. Pokud vám nezaplatí, toto fórum vám pomůže se stížností.
Wait another week. If you aren’t paid then this forum will help you with a complaint
Jsem ve 2 týdnech a nic lol, vítej na párty.
I’m at 2 weeks and nothing lol welcome to the party
Ne!
Projdu si chaty. Uvidím, jestli se něco změní do pátku tento týden. Vlastně bych rád jen dostal status „prověřováno", a v tomhle jsem se zasekl.
Nope!
run around on the chats. Will see if anything changes by Friday this week. I actually would like to just get passed "under review" this is where I’ve been stuck.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.