Podpora vždy říká, že mají hodně práce, ale já dostanu své peníze a nebudu se bát.
Hrál jsem s bonusem a vyhrál 1 900 €. 1 500 EUR již bylo vyplaceno, ale zbývající částka 400 EUR ne.
The support always says they have a lot to do but I will get my money and not to worry.
I played with a bonus and won €1,900. €1,500 has already been paid out but the remaining amount of €400 has not.
Der Support sagt immer sie haben viel zutun aber ich bekomme mein Geld und soll mir keine Sorgen machen.
ich habe mit Bonus gespielt und 1900€ gewonnen 1500€ wurden bereits ausgezahlt aber den Rest Betrag von 400€ nicht.
Tak koukám, že jsi v bonusu splnil vše, co bylo potřeba. Asi bych nebyl tak skeptický, kdyby ti už dali tu větší část a snad dostaneš poslední. Pokud ne, víte, že nás můžete kontaktovat.😉
So I see you have fulfilled everything that was needed in the bonus. I guess I wouldn't be so skeptical if they already gave you the bigger part and hopefully you'll get the last one. If not, you know you can contact us.😉
Hej
Také už týden čekám na výplatu na Robocatu. Má tam někdo zkušenost? Mám čekat déle nebo to vůbec dostanu?
Hey
I've also been waiting for my payout on Robocat for a week. Does anyone have experience there? Do I have to wait longer or will I even get it?
Hey
wsrte auch auf Robocat seid 1 Woche auf meine Auszahlung. Hat jemand Erfahrung dort. Muss ich noch länger warten oder bekomme ich es überhaupt?
Dobře, ano, udělal jsem chybu, že jsem výplatu zrušil a požádal o ni znovu, ale teď už jen čekám, až bude konečně vyplacena. Na svém účtu mám 4 číslice a je nepříjemné čekat na výplatu měsíc.
Okay, yes I made the mistake of cancelling the payout and requesting it again, but now I'm just waiting until it's finally paid out. I have 4 digits in my account and it feels annoying to wait what feels like a month for a payout.
Okay, ja habe den Fehler gemacht die Auszahlung abzubrechen und neu anzufragen aber warte jetzt einfach mal bis es endlich ausgezahlt wird. Habe halt 4 stellig auf dem Konto und es nervt gefühlt 1 monate auf eine Auszahlung zu warten.
Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?
Kdykoli zrušíte svůj výběr, vše začíná od začátku, víte. Tedy ode dne nové žádosti. 🤷♀️
May I ask if your account is fully verified at this casino?
Whenever you cancel your withdrawal, it all starts from the beginning, you know. So, that means from the day of the new request. 🤷♀️
Bohužel to není plně ověřeno. Nicméně jsem již obdržel 2-3 výplaty. Jen to tentokrát trvá extrémně dlouho. Dnes jsem požádal o výplatu a nyní jen čekám
Unfortunately, it is not fully verified. However, I have already received 2-3 payouts. Only this time it is taking an extremely long time. I requested a payout today and am now just waiting
Vollständig verfiziert ist es leider nicht. Ich habe jedoch schon 2-3 Auszahlungen erhalten. Nur dieses Mal dauert es extrem lange. Ich habe heute eine Auszahlung beantragt und warte jetzt einfach mal ab
A můžu se zeptat, jak to myslíš, že to není plně ověřené?
Asi požádají o nějaké dodatečné ověření, podle mě.
No, určitě nám dejte vědět, kdykoli bude nějaká aktualizace. Wille, ty?
And may I ask, what do you mean that it is not fully verified?
They will probably ask for some additional verification, in my opinion.
Well, surely let us know whenever there is some update. Will, you?
O doklady tedy zatím nikdo nepožádal. Obdržel někdo výplatu?
So, no one has asked for documents yet. Has anyone received the payout?
Also wurde noch nicht nach Dokumenten gefragt. Hat jemand den Auszahlungen erhalten.
Pochopit. Informovali vás však, že není třeba náhodou projít ověřováním?
Pokud si přečtete uživatelské recenze , uvidíte, že existují různé situace popsané hráči kasina, takže doufejme, že své výhry brzy získáte.
Sdělte nám, kdy přesně jste o výběr požádali. Jen vězte, že pokud jej zrušíte a požádáte o něj znovu, bude se čekací doba vždy počítat od data poslední žádosti.
Understand. Have they informed you, though, that there is no need to pass the verification, by any chance?
If you read through the user reviews, you will see that there are different situations described by the casino players, so hopefully you will get your winnings soon.
Please tell us when exactly you requested the withdrawal. Just know that if you cancel it and request it again, the waiting time will always count from the date of the last request.
Hej
Chtěl jsem se zeptat, zda někdo v poslední době obdržel výplatu od Robocatu. Nyní čekám pět dní a bylo mi sděleno, že byla podána žádost o urychlené zpracování, to znamená, že zpracování výplaty bude trvat maximálně 72 hodin. Může mi s tím někdo pomoci?
LG
Hey
I wanted to ask if anyone has received a payout from Robocat recently. I've been waiting for five days now, and I was told that a request for expedited processing has been submitted, which means it will take a maximum of 72 hours for the payout to be processed. Can anyone help me with this?
LG
Hey
ich wollte mal fragen ob jemand eine auszahlung von robocat in der letzten zeit erhalten hat. Warte jetzt seid 5 Tagen und mir wurde gesagt das ein Antrag auf beschleunigung gestellt wurde was max. 72 Stunden dauert bis zur Auszahlung. Kann mir da jemand weiterhalfen.
LG
Vidím, že jste neodpověděli na žádnou z mých předchozích otázek, tak to prosím udělejte, protože jinak vám nebudeme moci pomoci, aniž bychom znali další podrobnosti. 🤷♀️
I can see that you haven't answered any of my previous questions, so please do so, because otherwise we won't be able to help without knowing more details, you know. 🤷♀️
Čekám 5 týdnů a prostě mě pořád skoro každý den žádají o stejné ověření.
I've been waiting 5 weeks and they just keep asking me almost every day for the same verification.
Hodně štěstí při získávání peněz z tohoto kasina.
Good luck on getting money from this casino.
Dobré ráno, kasino na mě vůbec nereaguje. Vyloučil jsem se, čekal, napsal další e-mail, konkrétně pomocí šablony Casino Guru, a nyní čekám na odpověď. Také jsem požádal o vrácení peněz, protože jsem nemohl vydržet nutkání nehrát. Je to "jen 315 euro", ale teď jsem zvědavý, jestli se ozvou, jinak budu muset reklamovat. Nezdá se mi to seriózní. Vlastník je stejný jako BassBet a BetAlice a nyní jsem zjistil, že ani oni nereagují.
Good morning, the casino isn't responding to me at all. I excluded myself, waited, wrote another email, specifically using the Casino Guru template, and am now waiting for a response. I've also requested a refund because I couldn't stand the urge to not play. It's "only 315 euros," but now I'm curious to see if they'll respond, otherwise I'll have to file a complaint. It doesn't seem reputable to me. The owner is the same as BassBet and BetAlice, and I've now discovered that they aren't responding either.
Guten Morgen, bei mir reagiert das Casino gar nicht, habe mich selbst ausgeschlossen, gewartet, erneut eine Email geschrieben, extra mit der Vorlage von Casino Guru und warte jetzt auf eine Reaktion und habe eine Rückzahlung gefordert, da ich es nicht durchgehalten habe, nicht zu spielen. Es sind in „nur 315 EuR", aber nun bin ich gespannt, ob diese reagieren, sonst werde ich eine Beschwerde eröffnen müssen. Seriös kommt es mir nicht vor, der Inhaber ist der gleiche wie bei BassBet und BetAlice, was ich nun herausgefunden habe, die reagieren auch nicht.
Je mi opravdu líto situace, ve které jste se ocitli.
Na vaší stížnosti již náš tým pracuje a potřebuje další informace, proto je prosím přepošlete, kdykoli to bude možné.
Doufám, že se brzy budeme moci dozvědět více a že kasino bude komunikovat s naším týmem.🙏
I'm really sorry about the situation you have found yourself in.
Your complaint is already being worked on by our team, and they need some more information, so please forward it whenever possible.
I hope soon we'll be able to learn more and that the casino will communicate with our team.🙏
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.