DomůFórumKasinaRoboCat Casino - všeobecná diskuze

RoboCat Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

 od petitgamer
|
2 395 zobrazení 54 odpovědí |
|
12 3

Podpora vždy říká, že mají hodně práce, ale já dostanu své peníze a nebudu se bát.

Hrál jsem s bonusem a vyhrál 1 900 €. 1 500 EUR již bylo vyplaceno, ale zbývající částka 400 EUR ne.

Automaticky přeloženo:

Tak koukám, že jsi v bonusu splnil vše, co bylo potřeba. Asi bych nebyl tak skeptický, kdyby ti už dali tu větší část a snad dostaneš poslední. Pokud ne, víte, že nás můžete kontaktovat.😉

Automaticky přeloženo:

Hej

Také už týden čekám na výplatu na Robocatu. Má tam někdo zkušenost? Mám čekat déle nebo to vůbec dostanu?

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem 3 týdny, ale měl bych dostat své peníze stejným způsobem pro vás

Automaticky přeloženo:

Dobře, ano, udělal jsem chybu, že jsem výplatu zrušil a požádal o ni znovu, ale teď už jen čekám, až bude konečně vyplacena. Na svém účtu mám 4 číslice a je nepříjemné čekat na výplatu měsíc.

Automaticky přeloženo:
Luwaa10

Mohu se zeptat, zda je váš účet v tomto kasinu plně ověřen?

Kdykoli zrušíte svůj výběr, vše začíná od začátku, víte. Tedy ode dne nové žádosti. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Romi

Bohužel to není plně ověřeno. Nicméně jsem již obdržel 2-3 výplaty. Jen to tentokrát trvá extrémně dlouho. Dnes jsem požádal o výplatu a nyní jen čekám

Automaticky přeloženo:
Luwaa10

A můžu se zeptat, jak to myslíš, že to není plně ověřené?

Asi požádají o nějaké dodatečné ověření, podle mě.

No, určitě nám dejte vědět, kdykoli bude nějaká aktualizace. Wille, ty?

Automaticky přeloženo:
Romi

O doklady tedy zatím nikdo nepožádal. Obdržel někdo výplatu?

Automaticky přeloženo:
Luwaa10

Pochopit. Informovali vás však, že není třeba náhodou projít ověřováním?

Pokud si přečtete uživatelské recenze , uvidíte, že existují různé situace popsané hráči kasina, takže doufejme, že své výhry brzy získáte.

Sdělte nám, kdy přesně jste o výběr požádali. Jen vězte, že pokud jej zrušíte a požádáte o něj znovu, bude se čekací doba vždy počítat od data poslední žádosti.

Automaticky přeloženo:

Hej

Chtěl jsem se zeptat, zda někdo v poslední době obdržel výplatu od Robocatu. Nyní čekám pět dní a bylo mi sděleno, že byla podána žádost o urychlené zpracování, to znamená, že zpracování výplaty bude trvat maximálně 72 hodin. Může mi s tím někdo pomoci?

LG

Automaticky přeloženo:
Luwaa10

Vidím, že jste neodpověděli na žádnou z mých předchozích otázek, tak to prosím udělejte, protože jinak vám nebudeme moci pomoci, aniž bychom znali další podrobnosti. 🤷‍♀️

Automaticky přeloženo:
Luwaa10

Čekám 5 týdnů a prostě mě pořád skoro každý den žádají o stejné ověření.

Automaticky přeloženo:
Luwaa10

Hodně štěstí při získávání peněz z tohoto kasina.

Automaticky přeloženo:

Dobré ráno, kasino na mě vůbec nereaguje. Vyloučil jsem se, čekal, napsal další e-mail, konkrétně pomocí šablony Casino Guru, a nyní čekám na odpověď. Také jsem požádal o vrácení peněz, protože jsem nemohl vydržet nutkání nehrát. Je to "jen 315 euro", ale teď jsem zvědavý, jestli se ozvou, jinak budu muset reklamovat. Nezdá se mi to seriózní. Vlastník je stejný jako BassBet a BetAlice a nyní jsem zjistil, že ani oni nereagují.

Automaticky přeloženo:
Kikidoof

Je mi opravdu líto situace, ve které jste se ocitli.

Na vaší stížnosti již náš tým pracuje a potřebuje další informace, proto je prosím přepošlete, kdykoli to bude možné.

Doufám, že se brzy budeme moci dozvědět více a že kasino bude komunikovat s naším týmem.🙏

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky