DomůFórumKasinaRoboCat Casino - všeobecná diskuze

RoboCat Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

 od petitgamer
|
2 738 zobrazení 74 odpovědí |
|
1 2 34
franziskagrunw

Já konkrétně ne. V kasinech moc nehraju a když už, tak většinou sázím na sport. Ale přesto, co jsem řekl, je pravda a doufejme, že se to vyřeší, aniž bychom museli zasahovat.

Automaticky přeloženo:

Obdržel jsem převod na svou kreditní kartu, ale „čeká" – uvidíme

Automaticky přeloženo:
franziskagrunw

Asi nerozumím, čeká se na výběr nebo jste dostali peníze? Nebo jste již obdrželi jeden výběr a čekáte na další? 🙂

Automaticky přeloženo:

No, platba byla zpracována. Je to vidět i na mém účtu. Ale je to "čekající", takže k němu momentálně nemám přístup

Automaticky přeloženo:
franziskagrunw

Oh, chápu, takže jakmile to bude zpracováno, myslím, že je jen otázkou času, než se dostanete k penězům.

Budu ráda, když mi dáte vědět a bude to co nejdříve.🙂

Automaticky přeloženo:

Vše dorazilo. Uvidíme, jestli to tak zůstane :)

Automaticky přeloženo:
franziskagrunw

Skvělá zpráva, tak zůstanete v kasinu a zkusíte to znovu?😀

Automaticky přeloženo:

Potýkám se přesně se stejným problémem, jsem 6. pracovní den a stále to nezpracovali.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne, slyšel jsem, že toto kasino je nelegální 🙁

Automaticky přeloženo:
franziskagrunw

Kolik dní ti zabrali?

Automaticky přeloženo:

Potýkám se přesně se stejným problémem, jsem 6. pracovní den a stále to nezpracovali.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, pokud to dobře vnímám, bylo to asi 8 dní, co hráč čekal na své peníze. Co vám kasino řekne o penězích? Byli jste s nimi v kontaktu? Máte pouze jeden výběr a je to váš první?

Dejte mi vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý večer Jaro, mám nevyřízený výběr ze 17.2 a 18.2. a každý den je kontaktuji, všechny moje fotky říkají to samé, že je hodně plateb a trochu trpělivosti a prosím odpusť nám.. Je to vlastně moje první platba.

Automaticky přeloženo:
Alone1989

Asi také řeknu, že bude potřeba trpělivost. Jakou platební metodu jste použili k výběru?

Rád bych dodal, že pokud vám kasino neproplatí peníze do 14 dnů, pak máte možnost nás kontaktovat. Do té doby bych asi zůstal v klidu.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Stejnou metodou jsem vložil přes MasterCard...Snažím se zůstat v klidu, ale nerad mi v kasinu odpovídám na stejnou zprávu jako vždy...Posílám také e-mail ráno, ale nikdo mi neodpověděl...uvidíme.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, požádal jsem o odstoupení od 15. února a do dnešního dne nebylo vyřízeno. co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:

Stejnou metodou jsem vložil přes MasterCard...Snažím se zůstat v klidu, ale nerad mi v kasinu odpovídám na stejnou zprávu jako vždy...Posílám také e-mail ráno, ale nikdo mi neodpověděl...uvidíme.

Automaticky přeloženo:

Víc vám asi kasino nemá co říct a proto jsem řekl, že pokud je to pořád stejné, tak se mi po zmíněné době určitě ozvi, ať se na to mrknu. Myslím, že by to bylo nejrozumnější.

Automaticky přeloženo:

Dobrý den, požádal jsem o odstoupení od 15. února a do dnešního dne nebylo vyřízeno. co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:

Hej, řeklo vám kasino něco konkrétního o tom, proč ještě nemáte své peníze? Pokud nedostanete své peníze do zítřka, otevřel bych také stížnost na tomto odkazu .

Každopádně, je to váš první výběr? Hráli jste s bonusem nebo ne?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý večer Jaro, také počkám do konce týdne a ozvu se vám, abychom mohli otevřít stížnost, protože je nepřípustné investovat peníze a když vyhrajeme, trpět tato muka.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Podpora vždy říká, že mají hodně práce, ale já dostanu své peníze a nebudu se bát.

Hrál jsem s bonusem a vyhrál 1 900 €. 1 500 EUR již bylo vyplaceno, ale zbývající částka 400 EUR ne.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer Jaro, také počkám do konce týdne a ozvu se vám, abychom mohli otevřít stížnost, protože je nepřípustné investovat peníze a když vyhrajeme, trpět tato muka.

Automaticky přeloženo:

Rozumím, takže pokud se něco změní, budu tady. 🙂

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky