Chápu vaše myšlení a dostatečně často to hráčům vysvětlujeme. Nemyslím si, že by vůbec pomohlo mít komerční vztah s kasinem, protože by to mohlo být na škodu. Kasino vyřešilo téměř všechny své stížnosti, díky čemuž je téměř tam, kde je. Často se ale stává, že hráči přijdou s tím, že výběry jsou dost dlouhé, takže vždy doporučuji, než si někdo půjde někam zahrát, zjistit, kam jde vkládat. Myslím, že v tomto kasinu by našel dostatek informací, aby se mohl rozhodnout. Hráči, kteří zde zůstali hrát, i když vědí, jak dlouho mohou výběry trvat, musí vědět a být ochotni podstoupit riziko tím, že zde budou hrát znovu. V tuto chvíli by to tak být nemělo, ale bohužel existují kasina, která vyplácejí dost pomalu.
Samozřejmě není potřeba mazat vaše komentáře, dokud nebudete výslovně útočit nebo šířit nepravdy.
To, že se snažíte hráče varovat, je možná dobré, ale nakonec se každý rozhodne sám.
I understand your thinking and we explain it often enough to the players. I don't think it would help at all to have a commercial relationship with a casino because it could be detrimental. The casino has solved almost all of its complaints, which keeps it pretty much where it is. But it often happens that players come with the fact that the withdrawals are quite long, so I always recommend before someone goes to play somewhere to find out where they are going to deposit. I think that at this casino he would find enough information to make a decision. Players who have stayed to play here, even though they know how long withdrawals can take, must know and be willing to take the risk by playing here again. It shouldn't be that way at this time, but unfortunately there are casinos that pay out quite slowly.
Of course there is no need to delete your comments yet until you explicitly attack or spread untruths.
The fact that you are trying to warn the players may be good, but in the end everyone will decide for themselves.
Automaticky přeloženo: