DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 21)

121 997 zobrazení 527 odpovědí |
před 3 roky
|
1...20 21 22...27
Přidat příspěvek
Kruti příspěvek smazal/a
před 9 měsíci

Řekl jsem jim, že jsem vše nahlásil Curacao Gambling Control Board, což jsem učinil, stejně jako všem příslušným institucím v mé zemi, na mezinárodní úrovni i na Kypru, a že budu vše dotahovat až do konce, bez ohledu na to, zda mi peníze zaplatili, nebo ne. A zapojili se z jiné stránky, ne tady, a kontaktovali je a zeptali se na můj případ. Jako by šlo o miliony, CO TO SAKRA..

Automaticky přeloženo:
Kruti
před 9 měsíci

co je to za web? Potřebuji pomoc s tímto kasinem

Automaticky přeloženo:
Kruti
před 9 měsíci

Moc se tu nepohybují. Záleží na nich a na daném kasinu. Nechápu, jak normálně vyřešili můj problém.

Automaticky přeloženo:
1bazat
před 9 měsíci

https://forum.icasinobalkan.com/forum/18-pritu%C5%BEbe-na-casino/

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Každý má svoji logiku a názory a koneckonců, když jsem zde žádal o pomoc, nikdo nehnul prstem, nikdo mě nekontaktoval. Podařilo se mi získat své peníze vlastní cestou as nějakou další pomocí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Řekl bych, že logika toho, co říkáte, tam ještě není. Vůbec se vyhýbáte odpovědi a také když se vás zeptám na něco, co je snadno sledovatelné a dostupné, nevíte, co na to říct. Jediné, co tu děláte, je, že mi říkáte obecná tvrzení, která nemají žádnou váhu.

Pokud jde o pomoc od nás, kde jste o ni požádali? Nikde jsem tě neviděl otevírat stížnost. Myslíš, že když napíšeš na fórum, že ti budou všichni psát a tak? Musíte něco udělat, abyste od nás dostali pomoc, a není to těžké, ale nic nevidím. Jen mluv.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 9 měsíci

Jste trochu arogantní a drzí a mluvíte nevhodným tónem, přestaňte mi prosím psát své litanie, komunikuji zde s jinými lidmi, NE s vámi. dobře?

Automaticky přeloženo:
Kruti
před 9 měsíci

Protože to, co říkáš, nedává moc smysl. Neviděl jsem jediný příspěvek, kde jsi žádal o pomoc. Když mluvíte o logice, kde byla odebrána licence Curacao pro Rabidi, ani to nedává smysl. Když jsem se tě normálně zeptal, tak jsi zase nedal žádnou odpověď, kde by byla reakce na to, co říkám.

Ale cokoli, dokážu si udělat obrázek z toho, co jsi řekl.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nehrajte ani se neregistrujte v Raboně ani v žádném z jejich kasin s jinými jmény (Legiano, BankOnBet a mnoho dalších...) Neplatí. Zde je snímek obrazovky mých výběrů, protože jsou vždy zrušeny. Tvrdí, že jsem porušil jednu z jejich podmínek (to je lež) a tisíc výmluv pro nezaplacení. Drž se dál od celé této sítě podvodných kasin. Také jsem podal stížnost na Curacao Gaming Control Board a včera mě kontaktovali. Prošel jsem jim všemi testy a řekli mi, že kromě pokuty, která se pohybuje od 50 000 do 250 000 USD, riskují ztrátu licencí. Prošel jsem jim testy z několika sázkových kanceláří jako Legiano atd., a řekli mi, že mají odkazy, to znamená, že je to všechno síť a že mají několik stížností od více lidí, jako jsem já. Takže pokud mi nebudou nadále vyplácet peníze, půjdu celou cestu.


file



Automaticky přeloženo:
User98182272
před 9 měsíci

Teď vám tento chytrák a 'všehoví' řekne, že nemají ani licenci Curacao a bude vás obtěžovat, dokud mu neprokážete, že ano.. 😉

Automaticky přeloženo:
User98182272
před 9 měsíci

Rabona skutečně nevlastní licenci Curacao, jako mnoho jiných. Místo toho se rozhodli pro Komory (AOFA) .

V každém případě, doufejme, že vám stížnost dá za pravdu; za to laskavě odpovězte ve vláknu stížnosti 👈

V tuto chvíli asi není co dodat.


Automaticky přeloženo:
User98182272
před 9 měsíci

To jsem ti říkal, ještě jim můžeš hezky napsat, že tě Curacao kontaktoval a všechno ostatní, ale zdají se ti hluší a slepí... Myslím, že mezi Rabonou a tímto guru existuje určitá korelace, jak již jeden uživatel usoudil.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

No, právě jsem poslal stížnost také na Comoros AOFA. Dokud mi nezaplatí, nepřestanu.

Automaticky přeloženo:
User98182272
před 9 měsíci

Tak to má být, vyhrožuj jim a všem ostatním perzekučním institucím, svým, jejich, mezinárodním, řekni jim, že jsi podal trestní oznámení na policii a najal si právníka, dokud vše nevyřídíš, i když své peníze nikdy nedostaneš...to je moje rada.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

No, právě jsem poslal stížnost také na Comoros AOFA. Dokud mi nezaplatí, nepřestanu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud mohu, měli byste se soustředit na stížnost. Obávám se, že licenční úřady nemají příliš v oblibě přímé reakce.

Automaticky přeloženo:
Kruti
před 9 měsíci

Neexistuje žádná „korelace" mezi Casino Guru, bývalou licencí Curacao, AOFA nebo Rabona. Jde o to, že hráči nemají vždy pravdu nebo nejsou schopni prokázat, že se kasina během stížnosti mýlí.

Špatná uživatelská zkušenost také není něco, co používáme k potrestání kasin, místo toho tuto zkušenost prezentujeme komunitě. Zaměřujeme se na dodržování spravedlivých pravidel. Takže pokud chcete, neváhejte se zeptat na konkrétní otázky.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 9 měsíci

Pokud neexistuje žádný vztah, vypadá to tak. Nechápu velmi pozitivní hodnocení tohoto kasina a jeho dceřiných společností, zejména velmi manipulativním způsobem jejich jednání, neoprávněným zadržováním peněz zákazníků a odebíráním bonusů a peněz hráčům.

Kolik stížností uživatelů je potřeba, abyste snížili skóre RABONA???


Upraveno
Automaticky přeloženo:
SERGIO_0
před 9 měsíci

Připadá jim to normální, jen filozofují, nikdy jsem v žádné sázkové kanceláři na světě nezažil, že by nevypláceli výhry, tj. že musíte skoro měsíc čekat a bojovat, abyste své peníze dostali a že pod otazníkem, zda je vůbec dostanete... VŠICHNI, které znám a kde jsem hrál, vyplácí nejpozději následující den, např. nyní vyplácí sázkovou kancelář, u které si nyní vyplácíte peníze do pár minut. Že rabona není likvidní nebo vás chce unavovat, abyste se všeho vzdali nebo zrušili výplaty, protože jak se říká, peníze se vám vrátí na účet „rychlostí světla", není problém s rychlostí a efektivitou, takže „utrácejte" peníze a usnadněte jim celý tento cirkus. Tito lidé se tady na casino guru jen 'perou', jestli má rabona licenci curacao nebo ne, neřeší podstatu problému, včera jsem se na NĚKOLIK místech dočetl, že mají svou licenci, což znamená CURACAO a také jsem je hned na začátku celého toho zmatku kontaktoval. Pozitivní recenze jsou zjevně „namazané" a po tolika STEJNÝCH příkladech s hráči a jejich VÝPLATY nemůže jít o náhodu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Pokud neexistuje žádný vztah, vypadá to tak. Nechápu velmi pozitivní hodnocení tohoto kasina a jeho dceřiných společností, zejména velmi manipulativním způsobem jejich jednání, neoprávněným zadržováním peněz zákazníků a odebíráním bonusů a peněz hráčům.

Kolik stížností uživatelů je potřeba, abyste snížili skóre RABONA???


Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý den, teď se někam dostáváme – myslíte si, že index bezpečnosti je pro Rabonu neadekvátně vysoký. Na takový názor máte plné právo.

Protože ne každá stížnost je stejná a na kontextu do značné míry záleží, upřímně nemohu říci, kolik nevyřešených stížností je potřeba ke změně hodnocení. Nikdy to není tak jednoduché. Existuje několik klíčových aspektů – závažnost stížnosti určená spornou částkou a skutečnost, že takovou stížnost je třeba uzavřít jako nevyřešenou. Doufám, že vidíte, že takový odhad není možný.

Jedna nevyřešená stížnost stěží „udělá trik".

file

Kromě toho nejsme schopni použít neprokázanou zpětnou vazbu jako základní základ pro matematické výpočty.

„Odebírání bonusů" je tedy ve skutečnosti zákaznická zkušenost, nikoli záležitost změny Indexu. Nevyplacené výhry – to je jiný příběh, ale jak jsem vám ukázal, pouze jednou případ skončil jako nevyřešený. Nejsme si vědomi neplacených hráčů; lze také řešit otevřené stížnosti.

Doporučuji, abyste si přečetli průvodce vysvětlující tento proces. Jste ochotni to zkusit? Obávám se, že bez toho se daleko nedostaneme...

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Připadá jim to normální, jen filozofují, nikdy jsem v žádné sázkové kanceláři na světě nezažil, že by nevypláceli výhry, tj. že musíte skoro měsíc čekat a bojovat, abyste své peníze dostali a že pod otazníkem, zda je vůbec dostanete... VŠICHNI, které znám a kde jsem hrál, vyplácí nejpozději následující den, např. nyní vyplácí sázkovou kancelář, u které si nyní vyplácíte peníze do pár minut. Že rabona není likvidní nebo vás chce unavovat, abyste se všeho vzdali nebo zrušili výplaty, protože jak se říká, peníze se vám vrátí na účet „rychlostí světla", není problém s rychlostí a efektivitou, takže „utrácejte" peníze a usnadněte jim celý tento cirkus. Tito lidé se tady na casino guru jen 'perou', jestli má rabona licenci curacao nebo ne, neřeší podstatu problému, včera jsem se na NĚKOLIK místech dočetl, že mají svou licenci, což znamená CURACAO a také jsem je hned na začátku celého toho zmatku kontaktoval. Pozitivní recenze jsou zjevně „namazané" a po tolika STEJNÝCH příkladech s hráči a jejich VÝPLATY nemůže jít o náhodu.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Se vší upřímností jsem nezaznamenal žádné stížnosti podané proti jedinému kasinu, tak proč si stěžujete jen na fóru? To je zbytečné. Obviňujete nás z ignorování nevyplacených výher a čehokoli jiného, ​​a přesto jste to vy, kdo není schopen dokázat neférové ​​jednání kasina.

Jednejte, nebo přestaňte tlačit. Aniž byste dokazoval svá obvinění, jste zde také dobrý filozof. nemyslíš?

Podle mého názoru je to spravedlivá otázka.

Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.