DomůFórumKasinaRabona Casino - všeobecná diskuze

Rabona Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

122 402 zobrazení 527 odpovědí |
před 3 roky
|
1...18 19 20...27
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj, chtěl jsem se podělit o svou zkušenost. Hraju už dlouho na Raboně, dokud nevyhrajete pár haléřů za dva nebo tři dny a peníze dorazí. Problémy nastanou, když jsem pro notnou dávku štěstí vzal násobitel 2000 a vyhrál jsem 15 000 eur, původně jsem zaplatil 500. O první výběr jsem požádal 20. ledna, ale stále nic 21., 22. a dalších celkem 1500. Navíc, jakmile požádáte o výběr, degradují vás na nižší VIP status. Uvidíme, jak to půjde, budu vás informovat

Automaticky přeloženo:
pfrancicanava
před 11 měsíci

Dobrý den, Váš příspěvek jsem přesunul pod kasino, o kterém mluvíte.

Co se týče toho, že se dá vybrat 500 za den, tak je to i v Podmínkách, takže v podstatě kasino nedělá nic špatného, ​​i když to není moc.

Řekl bych, že bude důležité, abyste dostali své výběry, takže počkám na aktualizaci, zda byly úspěšné, ty, které jste nyní zadali.

Pevně ​​věřím, že budou.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

ahoj, první dorazil, ale samozřejmě dělat velké výhry na Raboně není dobré, protože vybrat všech 15 000 bude trvat, pokud vše půjde dobře, alespoň 5 měsíců. Děkuji, byl jsi moc milý, že jsi mi odpověděl

Brzy

Automaticky přeloženo:
pfrancicanava
před 11 měsíci

Doufám, že vše půjde dobře a rychleji, než jsi řekl. Limit je ve skutečnosti 7000 měsíčně, víte.🤔

Určitě nás však informujte; jsme tu pro vás.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 10 měsíci

Děkuji mnohokrát. Potvrzuji, že 500 eur přichází každé 4 dny a nemůžete mít na vyřízení více než tři výběry

Trpělivost Peníze budu mít za 4 měsíce a pokud na mě nezapomenete

zadávat žádost o výběr každé 4 dny.

Automaticky přeloženo:
pfrancicanava
před 10 měsíci

Je to docela dlouhá doba, ale na druhou stranu jste vyhráli docela dost. Protože dobré zprávy nikdy nedojdou, byl bych nadšený, kdybych viděl každou jednotlivou úspěšnou aktualizaci odstoupení od smlouvy. 🙂

Samozřejmě nemusíte.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno.


Podělím se o své zkušenosti se sázkovou kanceláří Rabona. Tato společnost má bonus zvaný "weekly reload" , ve kterém vám dá 50 % peněz z nejvyššího vkladu, který jste během týdne provedli.


V mém případě jsem provedl několik vkladů, ale největší částka byla 400 eur, takže jsem nakonec dostal sázkový bonus 200 eur.


Musím říct, že podmínky pro možnost vybrat si část peněz získaných s bonusem byly brutální. Musel jsem vsadit x8 počáteční vklad ( 400 eur x 8 = 3200 eur ).


Dobře se mi dařilo a podařilo se mi vydělat 2900 eur . Když mě k splnění bonusových podmínek dělilo od sázení pouhých 100 eur, ZRUŠILI BONUSU A ODŠLI MI 2900 EUR .


Výmluva, kterou mi dali, byla, že mi dali nový bonus (20 otočení na automaty) a že protože mi dali nový bonus, přistoupili ke zrušení předchozího.


V žádném okamžiku jsem se nezeptal, zda chci nový bonus nebo chci provést změnu. Jednoduše mi uvalili bonus 20 zatočení. To znamená, že mi sebrali 2 900 eur ze zisku za nevyžádaný bonus 20 zatočení za sloty.


Kontaktoval jsem je, podal několik stížností a poslal četné e-maily zákaznickému servisu. NIKDY mě nekontaktovali ani mi nedali žádná další vysvětlení, než je uvedeno výše.


Mohli byste mi pomoci nebo opravdu nemám šanci dostat své peníze zpět?


Zdravím a omlouvám se, pokud jsem se nedokázal správně vysvětlit.


Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Sergio Je mi velmi líto vaší situace, prošel jsem něčím podobným a nikdy mi nevrátili peníze ani bonus, s vkladem 150 v prosinci s nabídkami santaslope mi dali 100% bonus, bonus, který dosáhl 540 eur a zrušili ho, když jsem ho měl na 66% a 2 týdny před dokončením převrácení. V normální den jsem vstoupil na svůj účet, abych sázel a vidím, že tam není žádný bonus a pak kontaktuji chat a oni vám řeknou, že kvůli rozhodnutí administrace mi zrušili bonus a neuvádějí více podrobností, jsou to prvotřídní podvodníci, měli by být pod mřížemi s doživotním vězením, pokud ne 3 metry pod zemí. Poté mě omezili, ale nadále mi posílají promo akce na můj e-mail, telefon a vsadíte si na hru, kterou vám řeknou v promoakci, pokud prohrajete, dají vám bonus, že vás nikdy nenechají dokončit převrácení, nebo jej zruší nebo se vaše sázky nepočítají a mohl jsem vložit přepis chatu o tom, o čem jsem s nimi mluvil, aby každý viděl způsob, jakým podvádějí.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré ráno.


Podělím se o své zkušenosti se sázkovou kanceláří Rabona. Tato společnost má bonus zvaný "weekly reload" , ve kterém vám dá 50 % peněz z nejvyššího vkladu, který jste během týdne provedli.


V mém případě jsem provedl několik vkladů, ale největší částka byla 400 eur, takže jsem nakonec dostal sázkový bonus 200 eur.


Musím říct, že podmínky pro možnost vybrat si část peněz získaných s bonusem byly brutální. Musel jsem vsadit x8 počáteční vklad ( 400 eur x 8 = 3200 eur ).


Dobře se mi dařilo a podařilo se mi vydělat 2900 eur . Když mě k splnění bonusových podmínek dělilo od sázení pouhých 100 eur, ZRUŠILI BONUSU A ODŠLI MI 2900 EUR .


Výmluva, kterou mi dali, byla, že mi dali nový bonus (20 otočení na automaty) a že protože mi dali nový bonus, přistoupili ke zrušení předchozího.


V žádném okamžiku jsem se nezeptal, zda chci nový bonus nebo chci provést změnu. Jednoduše mi uvalili bonus 20 zatočení. To znamená, že mi sebrali 2 900 eur ze zisku za nevyžádaný bonus 20 zatočení za sloty.


Kontaktoval jsem je, podal několik stížností a poslal četné e-maily zákaznickému servisu. NIKDY mě nekontaktovali ani mi nedali žádná další vysvětlení, než je uvedeno výše.


Mohli byste mi pomoci nebo opravdu nemám šanci dostat své peníze zpět?


Zdravím a omlouvám se, pokud jsem se nedokázal správně vysvětlit.


Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hej, četl jsem vaši situaci a soucítím s vámi. Nemyslím si, že to bylo od kasina fér, když jste o žádný bonus nepožádali a oni vám ho dali sami. Evidentně by se něco takového nemělo stávat a rozhodně vás na to měli upozornit.

Co bych ve vašem případě udělal, je podat stížnost a pokusíme se vám pomoci.

Pokud máte zájem, můžete si jeden otevřít na tomto odkazu .

co říkáš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Velice vám děkuji za vaši odpověď a vaši podporu. Chystám se podat stížnost, protože si myslím, že je naprosto nespravedlivé, že se takto chovají k zákazníkům a byl bych rád, aby se to přestalo stávat někomu jinému.


Všechno nejlepší.

Automaticky přeloženo:
SERGIO_0
před 10 měsíci

Jistě, dejte mi vědět, pokud se o svém případu dozvíte nějaká nová fakta nebo jak pokračuje vyšetřování.

Budu rád, když se vše dá do pořádku a vyřeší.

Hodně štěstí.😉☘️

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je nějaké místo, kde můžete vidět historii svých dluhopisů? Měl jsem 2 zrušené a rád bych věděl, jak váš případ pokračuje.

Automaticky přeloženo:
pfrancicanava
před 10 měsíci

Máš štěstí, už měsíce se snažím stáhnout z Rabona a nic... Mám 3000 eur a stejnou výmluvu jako vždy. Dokud se neomrzí a bez varování mi zavřou účet s mými penězi, jak jsem četl na tomto fóru několikrát. Je žalostné, jak bezmocné je nic nedělat, když vám odpovídají stroje a ne lidé... Jsem s 22bet a nemám žádné problémy. Vyberu na svůj iban a za pár minut ho mám v bance. S rabonou je to nemožné. Zpracovali pouze můj první výběr 30 EUR, aby viděli, jak to funguje, a pak nic.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je nějaké místo, kde můžete vidět historii svých dluhopisů? Měl jsem 2 zrušené a rád bych věděl, jak váš případ pokračuje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj, nevím, jestli úplně rozumím tomu, co píšeš. "Historie dluhopisů"? Co to přesně znamená, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Máš štěstí, už měsíce se snažím stáhnout z Rabona a nic... Mám 3000 eur a stejnou výmluvu jako vždy. Dokud se neomrzí a bez varování mi zavřou účet s mými penězi, jak jsem četl na tomto fóru několikrát. Je žalostné, jak bezmocné je nic nedělat, když vám odpovídají stroje a ne lidé... Jsem s 22bet a nemám žádné problémy. Vyberu na svůj iban a za pár minut ho mám v bance. S rabonou je to nemožné. Zpracovali pouze můj první výběr 30 EUR, aby viděli, jak to funguje, a pak nic.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

No, když už tak dlouho čekáte na své peníze, přemýšleli jste o reklamaci? Mohli bychom ti nějak pomoci, i když nic neslibuji.

Každopádně je to asi lepší, než dva měsíce nevědět nic konkrétního.

Řeklo vám kasino, proč to trvá tak dlouho? Je v tom nějaký háček?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Je nějaké místo, kde můžete vidět historii svých dluhopisů? Měl jsem 2 zrušené a rád bych věděl, jak váš případ pokračuje.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Bonusová historie jako taková neexistuje. V rámci dostupných možností však můžete vidět "historii zůstatku" , kde vidíte zrušení bonusů, které nastaly.

Automaticky přeloženo:
SERGIO_0
před 10 měsíci

Jen jsem se podíval do své historie a zrušili bonus, který jsem měl, a zároveň mi dali bezrizikovou sázku, kterou jsem nikdy nevyužil. Chápu, že do TC uvedli, že mohou prakticky zrušit bonusy, kdykoli se jim zachce, ale dobře, vzali mi to, když jsem měl opravdu dobrou sérii a bonus jsem prakticky už vyhrál, protože se zůstatkem, který jsem měl, a i když jsem prohrál všechny následující sázky, které chyběly k dokončení rolloveru, stále mi zůstaly zisky. To je podvod, seberou vám něco, co jste prakticky vyhráli, a dají vám něco, o co jste nikdy nežádali. Pochybuji, že tito lidé používají nějakou AI nebo něco, co zjistí, když někdo vyhrál bonus, a tam použijí své obranné nástroje proti vítězům.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Pravdou je, že se nepoužívají žádné techniky. Co vím je, že jsou velmi šikovní. Zabraňují vám pořizovat snímky obrazovky, aby měli důkaz o úskocích, které používají.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Jak je na tom váš případ s bonusem, který byl zrušen? No, čekám na platbu už více než týden a myslím, že budu potřebovat znovu pomoc s výběrem.

Automaticky přeloženo:
ceausescu
před 10 měsíci

Omlouvám se, jestli je to znovu stejná písnička. Také vám kasino řeklo, proč čekáte týden? Asi ne nejrychlejší, co se týká výběrů bych řekl.🙁

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.