This morning live chat support/ 


Posido casinos have it pretty well learned..I wasn't logged in to the site, how can they see me? I just clicked on the chat, without logging in to my account, does this smell? They just scam people out of winning something, and then they squirm over the payout and try to fool people.
Dnešní ráno živé podpora chat/


kasina posido mají to krásné naučené..nebyla jsem na stránce přihlášena jak mě můžou vidět pouze klikla jsem na chat,bez přihlášení účtu,tohle už zavání ? Prostě obloz lidí ze něco vyhráli,a pak se kroutí nad výplatou a snaží lidí oblbovat.
Hi and thanks for monitoring the situation so well. Did today bring any breakthrough?
As I mentioned, this casino has delayed withdrawals from time to time, so I'm not really surprised that the chat or support staff is used to similar questions and comments. 🙁
Ahoj a díky, že tu situaci tak pěkně monitoruješ. Přinesl dnešek nějaký průlom?
Jak jsem zmiňovala, tohle casino má čas od času zpožděné výběry, takže se vlastně ani moc nedivím, že je pracovník chatu nebo supportu na podobné dotazy a připomínky zvyklý. 🙁
Čekal jsem přes 30 dní.
I waited over 30 days.
Ich habe über 30 Tagen gewartet.
Dobrý den, řekl bych, že ne, ale vím, že toto kasino nemá nejrychlejší výběry.
V každém případě, víte, co by mohlo být důvodem, proč čekáte už přes dva týdny? Prošli jste ověřením, nebo vám kasino řeklo, že došlo ke zpoždění, nebo vám jen dali nějaké standardní odpovědi?
Hello, I would say no, but I know that this casino does not have the fastest withdrawals.
In any case, do you know what could be the reason why you have been waiting for over two weeks? Did you go through verification, or did the casino tell you that there was a delay, or did they just give you some standard answers?
Na svůj důchod čekám od 4. října.
Čekám už 17 dní.
Nebudu dostávat zaplaceno, NEHRAJTE V TOMTO KASINĚ
I have been waiting for my retirement since October 4th.
I've been waiting for 17 days.
I'm not going to get paid, DO NOT GAMBLE AT THIS CASINO
Desde el día 4 octubre espero mi retiro.
Llevo 17 días esperando.
No me van a pagar, NO APOSTAR EN ESTE CASINO
Je to už dlouho a věřím, že se s kasinem brzy spojíme. Podle mého názoru by to nemělo trvat tolik dní. Nechápu, s čím se kasino mohlo tak dlouho potýkat.
Buď silný/á.
It's been a long time, and I believe we will contact the casino soon. In my opinion, it shouldn't take that many days. I don't understand what the casino could be dealing with for so long.
Be strong.
Dostal jsi všechny své peníze?
Už 20 dní čekám na výběr a ještě mi nic nepřišlo.
Jsem zoufalý/á!
Did you get all your money?
I've been waiting for a withdrawal for 20 days and I haven't been paid.
I'm desperate!
Conseguiste todo tu dinero?
Yo llevo 20 días esperando un retiro y no me lo han pagado..
Estoy desesperado!
Dobrý den, mám problém s Posidou.
Čekám na výběry od 4. října a zatím mi nenabídli žádné řešení. Peníze mi nedají.
Dostal jsi konečně všechny peníze?
Jaká je maximální doba trvání každého výběru?
Prošli jste procesem ověření KYC?
Jak dlouho trvalo ověření?
Děkuju
Hello, I have a problem with Posido.
I've been waiting for my withdrawals since October 4th, and they haven't given me any solution. They won't give me the money.
Did you finally receive all your money?
What is the maximum time that each withdrawal takes?
Did you pass the KYC verification process?
How long did it take for verification?
Thank you
Hola, tengo un problema con Posido.
Llevo desde 4 octubre esperando mis retiros y no me dan ninguna solución. No me dan el dinero.
Tú recibiste todo tu dinero finalmente?
Cuanto tiempo máximo tardo cada retiro?
Pasaste proceso Kyc verificación?
Cuanto tiempo tardaste en verificación?
Gracias
Dobrý den, jsem hráčem ve všech kasinech Ravidi.
Vždycky mám problémy s výběrem a ověřováním, způsobují spoustu problémů a platba trvá měsíce.
Už 25 dní čekám na výběr z Posido...
Dostal jsi všechny Posidovy peníze?
Mimochodem, byl jsem požádán o ověření ještě předtím, než jsem dosáhl výběrů ve výši 2 500 €... s pouhými 1 800 € mě už požádali o ověření u Spinaga.
Hello, I am a player at all Ravidi casinos.
I always have problems with collection and verification, they cause a lot of problems and take months to pay.
I've been waiting for a Posido withdrawal for 25 days now...
Have you received all of Posido's money?
By the way, I was asked for verification before I even reached €2,500 in withdrawals...with only €1,800, they already asked me for verification at Spinaga.
Hola, soy jugador de todos los casinos de Ravidi
Siempre tengo problemas para el cobro y la verificación, ponen mucho problemas y tardan meses en pagar.
Ahora estoy esperando un retiro de Posido desde hace 25 días...
Tú has cobrado todo de Posido?
Por cierto, a mí me han pedido verificación sin llegar a los 2500€ en retiros,...con solo 1800€ ya me pidieron verificación en Spinaga.
Dobrý den, mám problém s Posidou.
Čekám na výběry od 4. října a zatím mi nenabídli žádné řešení. Peníze mi nedají.
Dostal jsi konečně všechny peníze?
Jaká je maximální doba trvání každého výběru?
Prošli jste procesem ověření KYC?
Jak dlouho trvalo ověření?
Děkuju
Hello, I have a problem with Posido.
I've been waiting for my withdrawals since October 4th, and they haven't given me any solution. They won't give me the money.
Did you finally receive all your money?
What is the maximum time that each withdrawal takes?
Did you pass the KYC verification process?
How long did it take for verification?
Thank you
Hola, tengo un problema con Posido.
Llevo desde 4 octubre esperando mis retiros y no me dan ninguna solución. No me dan el dinero.
Tú recibiste todo tu dinero finalmente?
Cuanto tiempo máximo tardo cada retiro?
Pasaste proceso Kyc verificación?
Cuanto tiempo tardaste en verificación?
Gracias
Myslím, že když se podíváte na stížnosti, uvidíte, že toto kasino nevyplácí výhry nejrychleji. Vím, že čekání je asi frustrující, ale zkuste s námi ještě chvíli vydržet. Ve stížnostech si také můžete přečíst, jak dlouho to trvalo ostatním hráčům a zda byl problém vyřešen.
I think that if you look at the complaints, you will see that this casino does not pay out the fastest. I know that waiting is probably frustrating, but try to hang in there with us for a little while longer. You can also read in the complaints how long it took other players and whether it was resolved.
Jak si mohu prohlédnout výhradně stížnosti týkající se tohoto kasina?
How can I see the complaints about this casino exclusively?
Como puedo ver las quejas de este casino posido exclusivamente?
Klikněte na název a zde máte vysvětlení bezpečnostního indexu. Přejděte dolů a uvidíte stížnosti na toto kasino.

Také zde můžete vidět - stížnosti přímo do kasina.
Pokud existují nějaké související stížnosti, například ze sesterského kasina, měli byste je tam také napsat. Pokud jste například zkontrolovali všechny stížnosti na kasino Posido a jsou tam uvedeny i další stížnosti, včetně jiných kasin, text v červeném čtverci bude odlišný. Například - stížnosti přímo na „jiné" kasino.

Click on the title and here you have - safety index explained. Scroll down and you see the complaints of this casino.

Also here you can see - complaints direct to the casino.
If there are some related complaints like from the sister casino, you would have it also written there. For example if you checked all complaints for Posido casino and other complaints are there including other casinos, the text in the red square will be different. For example - complaints direct to the "different" casino.

Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.