Ahoj,
Za prvé, chápu, že to není to, co by člověk očekával. Místo radosti z výhry přichází frustrace. Chápu to a je mi to líto.
Pokud vám kasino tvrdilo, že jsou ve zpoždění s výběry kvůli, řekněme, velkému množství požadavků, obávám se, že to kasino musí vyřešit. Protože pokud tomu tak skutečně je, nikdo mimo kasino nemůže jejich efektivitu urychlit. Nyní je důležité být trpělivý a výběrů se vůbec nedotýkat.
Představuji si, že to není snadné přijmout a máte plné právo cítit se, jak potřebujete. My jako Casino Guru můžeme alespoň zůstat po vašem boku a požádat kasino o řešení vaším jménem. Nyní mluvím o bezplatném formuláři stížnosti, který můžete kdykoli vyplnit: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈
Chcete, abych uvedl podrobnosti? Neváhejte se zeptat. 🙏
Hello,
First of all, I understand it is not what one would expect. Instead of enjoying the winnings, frustration comes. I get it and I'm sorry.
If the casino has been telling you that they are in delay with withdrawals due to the, let's say, outstanding volume of requests, I, however, fear the casino has to sort that out. Because if this is really the case, no one outside the casino can speed up their efficiency. It is now important to be patient and not touch the withdrawals at all.
I imagine this is not easy to accept and you have every right to feel however you need. We as Casino Guru may at least stay by your side and ask the casino for a solution on your behalf. I'm now talking about a free of charge complaint form you may fill out anytime: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈
Do you want me to bring specifics? Don't hesitate to ask. 🙏
Automaticky přeloženo: