DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 19)

110 204 zobrazení 620 odpovědí |
před 3 roky
|
1...18 19 20...32
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Po 6 dnech mi posido odpověděl a řekl mi, abych provedl několik kroků, ale už jsem je všechny udělal mnohokrát, řekl mi to samé o živém chatu posido

Automaticky přeloženo:
dennissantoro1106
před 9 měsíci

Dobrý den, mohl byste prosím poskytnout snímek obrazovky zobrazující chybu (klidně rozmažte všechny osobní údaje)? Kéž bych vám mohl pomoci a tohle je alespoň něco, co můžeme zkusit. Samozřejmě nemusíte.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Po dobrých 33 dnech mi dnes přišlo odstoupení... je fakt, že tato stránka musí být okamžitě zlikvidována... Okamžitě jsem poslal žádost o smazání herního účtu

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Představuji si, že je to trochu hořký úspěch, stále velmi cenná informace pro ostatní. Doufejme, že vaše další snažení v kasinu nebude tak složité!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, sdílím své zkušenosti s POSIDO CASINO.

Minulý pátek mi dali 10 eur za hru zdarma. Wow, byla jsem moc ráda...

Vsadil jsem tento dárek 40krát - 400 eur a vybral jsem 44 eur. Maximální výplata byla 50 eur. V chatu mi řekli, že proces výběru trvá až 3 PRACOVNÍ dny a proces ověření až 10 PRACOVNÍCH dní. Změnil jsem názor, chci zrušit výběry a pokračovat ve hře, ale slyším, co se stalo...nemohou najít mé čekající výběry....

HAHAHAHHA. nedělám si srandu.

.....a dva z chatovacích agentů bez důvodu zrušili můj chat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
blankaloviscek
před 8 měsíci

Tohle je opravdu zvláštní situace.

Bylo však stažení již schváleno? Vidíte to ve svém účtu?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Poslali mi to.. Nezrušil jsem svůj výběr čekající na vyřízení, udělali to. Požádal jsem o výběr na skrill, ale jak vidíte, doporučili stejnou metodu jako vklad. Ale nemusel jsem nic skládat, protože to byl dárek od nich.

Také jsem nemohl najít podmínky tohoto bonusu, není v sekci historie bonusů. A v chatu nedokázali vysvětlit, kolik je maximální hotovost.

file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Od 8. března čekám na výhru a o pár dní později další 2. Stále mi říkají, že finanční oddělení musí zpracovat velké množství výher a i přes upomínky od provozovatelů chatu nadále nedostávám výplatu. co můžu dělat?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Není fér, aby kasino posido takto zacházelo se svými zákazníky. Mám pocit, že si ze mě dělají legraci. Pomozte mi vyřešit tuto situaci

Automaticky přeloženo:
annalisa1812
před 8 měsíci

Ahoj,

Za prvé, chápu, že to není to, co by člověk očekával. Místo radosti z výhry přichází frustrace. Chápu to a je mi to líto.

Pokud vám kasino tvrdilo, že jsou ve zpoždění s výběry kvůli, řekněme, velkému množství požadavků, obávám se, že to kasino musí vyřešit. Protože pokud tomu tak skutečně je, nikdo mimo kasino nemůže jejich efektivitu urychlit. Nyní je důležité být trpělivý a výběrů se vůbec nedotýkat.

Představuji si, že to není snadné přijmout a máte plné právo cítit se, jak potřebujete. My jako Casino Guru můžeme alespoň zůstat po vašem boku a požádat kasino o řešení vaším jménem. Nyní mluvím o bezplatném formuláři stížnosti, který můžete kdykoli vyplnit: https://casinoguru-int.com/it/reclami/invia 👈

Chcete, abych uvedl podrobnosti? Neváhejte se zeptat. 🙏


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, v pondělí budu také reklamovat, ale jsem si vědom, že je to moc nezajímá. Teď chápu, že jsou to jen výmluvy, ale v žádném případě nepřestanu, dokud mi nevyplatí mou výhru

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rád bych se podělil o svůj případ, i když se tomu, co jsem zatím přečetl, vůbec nedivím.

Hraji v tomto kasinu asi 6 měsíců (ano, jsem velmi hloupý) Odhaduji, že jsem vložil asi 5 000 EUR nebo 6 000 EUR a hádejte co... 0 EUR ve výběrech. Už přes týden mám 3 čekající výběry a ani mi neodpovídají na chatu (prý jsem VIP klient) Mám vlastního VIP poradce na WhatsApp, ale stejně... Spíš to samé jako live chat. Už více než měsíc je žádám o uzavření mého účtu a stále k němu mám přístup. Požádal jsem o zprávu o svých vkladech a také jsem nic nedostal. Léčba, kterou dostáváte, je hrozná. V tomto případě prosím nehrajte, pokud nechcete ztrácet čas a peníze. Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 8 měsíci

Jste VIP? Chci říct, vyděláváte více než 3 000 liber v týdenních příjmech kasina?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Já VIP? Ne, nikdy jsem nevyhrál, před pár měsíci možná 80 eur. A v únoru 2025. Požádal jsem o 3 výběry 2 ze 150 eur a 1 z 500 eur

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Udělal jsem vklad, abych získal bonus. Hrál jsem a splnil sázkové požadavky pro bonus. Pokračoval jsem ve výhrách na automatech a se skutečným zůstatkem jsem požadoval výběry

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, v pondělí budu také reklamovat, ale jsem si vědom, že je to moc nezajímá. Teď chápu, že jsou to jen výmluvy, ale v žádném případě nepřestanu, dokud mi nevyplatí mou výhru

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ještě se něco nezměnilo a je to pořád stejné? Pokud ano, pak rozhodně podejte stížnost a jak řekla Radka, my se pokusíme pomoci.

Doufám, že se to brzy vyřeší.☘️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Rád bych se podělil o svůj případ, i když se tomu, co jsem zatím přečetl, vůbec nedivím.

Hraji v tomto kasinu asi 6 měsíců (ano, jsem velmi hloupý) Odhaduji, že jsem vložil asi 5 000 EUR nebo 6 000 EUR a hádejte co... 0 EUR ve výběrech. Už přes týden mám 3 čekající výběry a ani mi neodpovídají na chatu (prý jsem VIP klient) Mám vlastního VIP poradce na WhatsApp, ale stejně... Spíš to samé jako live chat. Už více než měsíc je žádám o uzavření mého účtu a stále k němu mám přístup. Požádal jsem o zprávu o svých vkladech a také jsem nic nedostal. Léčba, kterou dostáváte, je hrozná. V tomto případě prosím nehrajte, pokud nechcete ztrácet čas a peníze. Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj, taky bych ve tvém případě uvažoval o reklamaci. Kasino ale vyplácí dost pozdě a často jim to trvá asi 2 týdny. Doufám, že to bude zdržení a peníze dostanete, ale důležité bude si s nimi nezahrávat a nechat vše, dokud se situace nevyřeší.

Co se týče uzavření účtu, taky bych počkal, až peníze dostanete, protože v některých kasinech to funguje tak, že vám účet nemohou zrušit, dokud nemáte aktivní výběr. To se může stát až poté, co máte zůstatek 0. Pokud tomu tak není, můžete to také uvést ve své stížnosti a my se vám pokusíme pomoci se zrušením vašeho účtu.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Počkám jen tento týden a poté budu pokračovat ve stížnosti a vaše podpora bude více než nutná, protože se cítím více chráněn. Děkuji mnohokrát. Budu vás informovat. Věřím a nemyslím si, že se kasino posido dostane do bodu nezaplacení! Bylo by to absurdní!

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Už mám své 3 nevyřízené výběry, které dohromady dosahují 500 EUR a dosáhl jsem více než 800 EUR, ale takhle to chodí, čekám na kontrolu a uvidím, jak to bude pokračovat, doufám, že mi zaplatí moje peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Počkám jen tento týden a poté budu pokračovat ve stížnosti a vaše podpora bude více než nutná, protože se cítím více chráněn. Děkuji mnohokrát. Budu vás informovat. Věřím a nemyslím si, že se kasino posido dostane do bodu nezaplacení! Bylo by to absurdní!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Obvykle jim trvá déle, než hráči zaplatí, a pokud si projdete toto vlákno, uvidíte, že pokud hráč nic neporušil nebo není žádný jiný problém jako ověření, vždy hráči nakonec zaplatí. Ale čekat dva týdny na peníze se nikomu nechce.

Každopádně budeme tady, když budeš potřebovat pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Už mám své 3 nevyřízené výběry, které dohromady dosahují 500 EUR a dosáhl jsem více než 800 EUR, ale takhle to chodí, čekám na kontrolu a uvidím, jak to bude pokračovat, doufám, že mi zaplatí moje peníze.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Doufám v to také, a pokud se tak nestane, pokusíme se pomoci i vám. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...18 19 20...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.