DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

109 715 zobrazení 620 odpovědí |
před 3 roky
|
1...19 20 21...32
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

file OD 12. BŘEZNA ČEKÁM NA VÝBĚR... 220 EUR...

MYSLÍM, ŽE MĚ PODVODÍ A Ukradnou moje peníze

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 8 měsíci

Tento web je tak na hovno, že zde mám také výběr a neplatí

Automaticky přeloženo:
unknowndex
před 8 měsíci

Ano je, ale právě jsem inkasoval. Včera jsem provedl výběry. Mluvil jsem se svým osobním kasinovým poradcem a urychlil to. Podařilo se mi získat výběry bankovním převodem. Zdá se, že ostatní metody nefungují nebo trvají déle.

Automaticky přeloženo:
beruco-26
před 8 měsíci

Ne, neměli by, zaplatí ti, uvidíš, právě jsem to dostal a za necelých 24 hodin... Samozřejmě jsem je musel pořádně naštvat.

Automaticky přeloženo:
alingongu
před 8 měsíci

Jak to funguje, protože můj bral hodně, byly to 4 dny. Moje je jen 47 € 😭

Automaticky přeloženo:
alingongu
před 8 měsíci

Obtěžování jejich zákaznické podpory nefunguje jako bot mluvící stejným vysvětlením. Mohu se zeptat, jestli můžete nějak pomoci🙁

Automaticky přeloženo:
unknowndex
před 8 měsíci

Přál bych si, abych vám mohl pomoci jinak, jediné, co mě napadá, je, že požádáte o poradce, já mám svého, ale protože jsem na té stránce VIP kvůli svému příjmu a své činnosti obecně, jak vám říkám, vložil jsem více než 5k 😂 Jediné, co vám mohu říci, je počkat a že váš výběr je převodem, pokud vám mohu pomoci jiným způsobem, budu zde

Automaticky přeloženo:
alingongu
před 8 měsíci

Nemohu požádat o poradce, protože je to jen malá částka za můj výběr. Je to jen frustrující, protože vím, že to chvíli potrvá a je to jen 47 EUR lol, protože až dosud se stále kontroluje, nic se nezměnilo

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Může být toto posido kasino ještě horší? Můj výběr byl 26. března a řekli, že 3 pracovní dny, ale již čtvrtý den a stále probíhá kontrola mého výběru. Všechny tyto špatné komentáře týkající se jejich webových stránek mě frustrují, že se můj výběr neprosadí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

První žádost o výběr pochází z 8. března a ještě nebyla připsána a v každém případě se bavíme o malých částkách, vyšší částky si ani netroufám představit! Posido se ukázalo jako nespolehlivé a velmi hrubé vůči svým zákazníkům. Pokud jde o vklad, služba je vynikající, když se musí platit, čeká vás a doufejme, že vše půjde dobře, jinak se budeme muset podívat, kdo může hájit práva hráče

Automaticky přeloženo:
annalisa1812
před 8 měsíci

naprosto souhlasím. Nejlepší je přestat hrát na této stránce, protože je velmi nespolehlivá a jak správně říkáte, neřeší žádné problémy a jsou na chatu velmi drzí! Pokusím se zablokovat můj účet a přestat dávat peníze těmto šmejdům.

Automaticky přeloženo:
alingongu
před 8 měsíci

Ano, ale už jsi dostal svůj výběr

Bohužel pro nás i přes malé množství jsme ho ještě nedostali

Automaticky přeloženo:
annalisa1812
před 8 měsíci

Máte nějaké další čekající na výběr nebo jen ten 8. března? Jejich zákaznická podpora je vždy špatná a cítí se jako mluvit s robotem

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file OD 12. BŘEZNA ČEKÁM NA VÝBĚR... 220 EUR...

MYSLÍM, ŽE MĚ PODVODÍ A Ukradnou moje peníze

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

A už jste někdy měli nějaké úspěšné výběry z tohoto kasina? Je váš účet již plně ověřen?

Možná byste měli podat stížnost, aby se na to náš tým mohl podívat.

co říkáš? 🤔


Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

Ahoj, mám stejný problém, kde mohu podat stížnost

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Tento web je tak na hovno, že zde mám také výběr a neplatí

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kdy přesně jste požádali o výběr a museli jste projít procesem ověření?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 8 měsíci

26. března. A ohledně ověřovacího procesu mě nepožádali o ověření. Můj výběr je až dosud posuzován

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Mám 3 nevyřízené výběry, první se datuje k 8. dni, pak jeden 16. a 17. Dnes ráno jsem vyčerpal veškerý zůstatek, který jsem musel provést dalším výběrem, ale raději jsem to dokončil, protože se možná obávají dalších výběrů, a proto nedokončí platby ze strachu, že budu pokračovat ve výběru? Okamžitě mi však poslali zprávu, že zůstatek dochází a jestli chci zrušit nějaké požadavky! Samozřejmě počkám na výběry a pak uvidíme, zda pokračovat ve hře nebo ne

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

A pak vám nedovolí koupit nashromážděné coiny, protože máte čekající výběry a požádají vás, abyste nevyřízené výběry zrušili, pokud je chcete použít! Jak zvláštní!

Automaticky přeloženo:
annalisa1812
před 8 měsíci

Takže všechny tyto výběry a žádný z nich ještě není proveden?

Automaticky přeloženo:
1...19 20 21...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.