DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 18)

před 2 roky od kszysio
|
70 815 zobrazení 532 odpovědí |
|
1...17 18 19...27
Přidat příspěvek
Jaro
před 4 měsíci

K dnešnímu dni stále nic ... výběr stále čeká na ověření ... reklamace byla otevřená a chyběly dny od včerejška to začalo v 6 dnech ... tady kromě čekání nejsou žádné zprávy ... no je to od 19. 2. a stále nemám kredit ...

Automaticky přeloženo:
7gmph2pms7
před 4 měsíci

Ano, viděl jsem, že se zatím nic nepohnulo, ale Nick vám včera odpověděl, což nebude dlouho trvat a kasino se spojíme. Bohužel nemám nic lepšího, než zatím počkat.🙁

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Opravdu čekání je jediná možná volba, kterou máme... nedá se nic dělat, ztratil jsem naději...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

file to je to, co si myslím, že mi každý den říkají, že si ze mě dělají legraci... každý den dělají falešné požadavky a dělají si ze mě legraci

Automaticky přeloženo:
7gmph2pms7
před 4 měsíci

Vím, jak se cítíte, a také jsem vám řekl, že kasino má poměrně dlouhou výplatní dobu, asi dva týdny. Vzhledem k tomu, že máte stížnost, budeme kasino brzy kontaktovat, takže by vám to mělo dát určitou naději. Kasino většinou reaguje, takže i když vím, jak nepříjemné to musí být, zkuste to počkat.🤞☘️

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, mám problém s výběrem na posido Nahrál jsem 10 eur Začal jsem hrát a dostal jsem se na 30 eur, ale když jdu vybrat, hlásí mi to, že došlo k neočekávané chybě

Automaticky přeloženo:
dennissantoro1106
před 4 měsíci

Ahoj, bylo to to, co bylo napsáno ve slotu nebo když jsi šel vybrat peníze? Kontaktovali jste kasino ohledně tohoto problému a snažili jste se zjistit, co by mohlo být příčinou? Myslím, že by to byla první věc, kterou bych udělal a počkal na jejich odpověď, aby vám mohli poradit, co byste měli dělat.

Dáš mi prosím vědět, jestli to zjistíš?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Ano, když jsem chtěl na začátku vybrat peníze, řeklo mi, že musíte hrát 10 eur, poté, co jsem je zahrál a dostal jsem se na 34 eur, řeklo ano, došlo k chybě a nedovolí mi je vybrat

A teď čekám na reakci kasina

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

K dnešnímu dni stále nemáme žádný kredit a výběr je zaseknutý ve fázi ověřování

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, když jsem chtěl na začátku vybrat peníze, řeklo mi, že musíte hrát 10 eur, poté, co jsem je zahrál a dostal jsem se na 34 eur, řeklo ano, došlo k chybě a nedovolí mi je vybrat

A teď čekám na reakci kasina

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Viděl jsem, že vaše stížnost je již otevřena, ale zkuste počkat na odpověď kasina, a až vám dají vědět, co se mohlo stát, když jste udělali vše, co jste potřebovali, dejte jim rozhodně vědět. Budu rád, když se dozvím, zda to byla jen technická chyba, nebo je za tím něco jiného.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

K dnešnímu dni stále nemáme žádný kredit a výběr je zaseknutý ve fázi ověřování

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, díval jsem se také na vaši situaci. Nick by ti měl brzy znovu odpovědět a já doufám, že to půjde dál, protože to trvá příliš dlouho. Ani nevím, co bych vám ještě řekl, protože je to pořád to samé a musíme počkat, až tým kasino kontaktuje.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Od pátku jsem nedostal žádnou odpověď, počkáme...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Doufám, že peníze brzy dostanete. Kasino vám zaplatí, to je jisté. Nevím, jak to vysvětlit, ale po měsíci nebo dvou plateb každé dva nebo tři týdny jsem provedl asi 7-8 výběrů za 15 dní. A všichni dostanou zaplaceno do druhého dne. V závislosti na typu vašeho hráče vám dříve nebo později zaplatí. A pamatujte, vždy vybírejte bankovním převodem.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Od pátku jsem nedostal žádnou odpověď, počkáme...

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pak je nejlepší počkat na stížnost, protože kasino obvykle odpovídá tam, když je pozveme do rozhovoru. Pokud vám neodpoví, pravděpodobně nemůžete udělat mnohem víc.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Takže pokud neodpoví, přijdu o peníze.

Automaticky přeloženo:
dennissantoro1106
před 4 měsíci

Kasino se ale ozve téměř vždy, má pouze 4 nevyřízené stížnosti, takže k takovému scénáři by asi nemuselo dojít. Nemyslete negativně a snažte se, i když vím, že je těžké myslet trochu pozitivně. Doufejme, že brzy budeme mít více informací a budete mít své peníze.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Doufejme, že ano

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Po dobrých 33 dnech mi dnes přišlo odstoupení... je fakt, že tato stránka musí být okamžitě zlikvidována... Okamžitě jsem poslal žádost o smazání herního účtu

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Příště to udělejte bankovním převodem. Všechny své výběry obdržím druhý den.

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 4 měsíci

Problém je v tom, že mě to nijak nepustí, ani mě to nepustí, jakmile jdu vybrat, dám tam, kam to chci stáhnout, kliknu na pokračovat a napíše mi to neočekávanou chybu

Automaticky přeloženo:
1...17 18 19...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky