Ano, neudělejte chybu a zrušte výběry! Proces začne od začátku a ať žije květen poté! Nikdy nereagují na e-maily, samozřejmě! Navrhoval bych, co jsem udělal, každé 2-3 dny bych je obtěžoval odpověďmi na živou podporu (samozřejmě automatické odpovědi, jak se zdá, ale neustále jsem je posílal a říkal jim, že jsem podal stížnost kasinovému guru)! Buďte trpěliví, peníze vloží až na konci, jen vy jste od 10-12/2 se začátkem března rozhodně počítali!
Yes, don't make the mistake and cancel withdrawals! The process will start from the beginning and long live May after that! They never respond to emails, of course! I would suggest what I did, every 2-3 days I would pester them with replies to live support (of course automated replies as it seems but I was constantly sending them and telling them that I have filed a complaint with casino guru)! Be patient, they will put the money in at the end, just you, from 10-12/2, definitely counted on the beginning of March!
Ναι μην κάνεις το λάθος και ακυρώσεις αναλήψεις!Θα ξεκινήσει από την αρχή η διαδικασία και ζήσε Μάη μου μετά!Στα email δεν απαντάνε εννοείται ποτέ!Θα σου πρότεινα αυτό που έκανα και γω, ανά 2-3 μέρες τους ζαλιζα στα απανωτά μηνύματα στην ζωντανή υποστήριξη (βέβαια αυτοματοποιημένες απαντήσεις καθώς φαίνεται αλλά τους έστελνα συνεχώς και τους έλεγα και ότι έχω κάνει καταγγελία στο casino guru)!Να έχεις υπομονή τα βάζουν τα χρήματα στο τέλος, απλά εσύ από 10-12/2 υπολόγιζε σίγουρα αρχές Μαρτίου!
Odpověděl jsem vám níže v jiné zprávě, také poslední přátelská rada! Nikdy nerušte výběr v takových kasinech a nehrajte je! Dostal jsem od nich několik tisíc ve velmi krátké době a čekal jsem téměř 3 měsíce, abych dostal všechny peníze, ale nikdy se nenechte zlákat k hraní! Nevracejte jim to! Nesázejte!
I replied to you below in another message, also one last piece of friendly advice! Never cancel a withdrawal at such casinos and don't play them! I got several thousand from them in a very short time and waited almost 3 months to get all the money, but don't ever be tempted to play it! Don't give it back to them! Don't gamble!
Σου απάντησα πιο κάτω σε άλλο μήνυμα, επίσης μία τελευταία συμβουλή φιλικά!Μην ακυρώσεις ανάληψη ποτέ σε τέτοια καζίνο και μην τα παίξεις!Τους πήρα αρκετά χιλιάρικα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και περίμενα σχεδόν 3 μήνες για να τα πάρω όλα τα χρήματα, αλλά μην μπεις ποτέ στον πειρασμό να τα παίξεις!Μην τους τα χαρίσεις πίσω!Μην παίζεις τζογαδόρικα!
Trvalo měsíce, než vám zaplatili? Nebo jste vybírali postupně?
Did it take months to pay you? Or did you make withdrawals little by little?
Nevěřím, že by to mohlo nutně trvat 20 dní. Jen kasino zdržuje výběry, jak to vypadá.
Doufejme, že se brzy dostaneme na konec vašeho čekání.
I don't believe that it might neccessarily take 20 days. It is just that the casino delays the withdrawals, as it looks.
Hopefully, soon we'll be able to get to the end of your wait.
Takže navrhujete, abych nechal své výběry aktivní a asi za 20 dní budou dokončeny? Musím podat stížnost, jak je uvedeno výše? Pokud ano, tak nevím jak!
So you suggest I just leave my withdrawals active and in about 20 days they will be completed? Do I need to file a complaint as they say above? If so, I don't know how!
Όποτε μου προτείνετε απλά να αφήσω τις αναλήψεις μου ενεργές και σε 20 μέρες περίπου θα ολοκληρωθούν;;Χρειάζεται να κάνω κάποια καταγγελία όπως γράφουν πιο πάνω;;εάν ναι δεν ξέρω τον τρόπο!
Reklamaci můžete samozřejmě podat kdykoliv. Budete muset následovat tento odkaz a postupovat krok za krokem. Vysvětlete podrobně, co se děje, a snad se brzy dostanete ke svým penězům.
Mějte prosím na paměti, že náš tým pro stížnosti je schopen zasáhnout v každém případě po uplynutí 14denní lhůty.
Pokud máte nějaké další otázky, jsme tu, abychom je zodpovídali.
You can file a complaint at any time, of course. You will need to follow this link and take it step by step. Explain in detail what is happening, and hopefully soon you will be able to get to your money.
Just please keep in mind that our complaint team is able to intervene in any case after the 14-day time period passes.
If you have any other questions, we're here to answer them.
Teď jsem tu týden a stále čekám na výběr 500, přitom normálně to trvá 3 dny, prý.
I've been here a week now and I'm still waiting for a withdrawal of 500, while normally it takes 3 days, they say.
Už jsem tu týden a stále čekám na výběr 500, přitom prý normálně trvá 3 dny.
I've been here for a week now and I'm still waiting for a withdrawal of 500, while they say it normally takes 3 days.
Είμαι εδώ μια βδομάδα τώρα και ακόμα περιμένω ανάληψη 500, ενώ κανονικά θέλει 3 μέρες λένε.
Prováděl jsem výběry pomalu, ale každý jednotlivě trval 20 až 30 dní! Ať už to byla debetní karta nebo bankovní převod, je to pro ně stejné! Jsou notoricky pomalé, takže nikdy nerušte výběr v naději, že získáte čas! Naopak ztratíte čas a budete čekat ještě déle.
I made withdrawals slowly but each one individually took from 20 to 30 days! Whether it was a debit card or a bank transfer it's the same for them! They are notoriously slow, so never cancel a withdrawal hoping to gain time! On the contrary, you will lose time and wait even longer.
Έκανα αναλήψεις σιγά σιγά αλλά η κάθε μία μεμονωμένα πήρε από 20 έως 30 μέρες! Είτε ήταν χρεωστική κάρτα είτε τραπεζικό έμβασμα είναι το ίδιο γι αυτούς! Αργούν χαρακτηριστικά,γι αυτό μην ακυρώσεις ποτέ ανάληψη ελπίζοντας ότι θα κερδίσεις χρόνο! Απεναντίας θα χάσεις χρόνο και θα περιμένεις ακόμα περισσότερο διάστημα.
Kolik peněz se vám podařilo vybrat? Obávám se, že když budu muset vybrat více než 3000,- budou problémy nebo si je vymyslí.
How much money did you manage to withdraw? I'm afraid that if I have to withdraw more than 3,000, there will be problems or they will make them up.
Ahoj! Právě jsem obdržel dva výběry, které jsem požadoval za 350 a 150 eur! Čekám 13 dní a konečně mám peníze. Mám ještě peníze na výběr, doufám, že to další nebude trvat déle.
Hello! I just received the two withdrawals I requested for 350 and 150 euros! I've been waiting for 13 days and I finally have the money. I still have more money to withdraw, I hope it doesn't take longer for the next one.
Velký.
Prosím vydržte a informujte nás.
Great.
Please hold on and keep us informed.
Dobré ráno, příteli. Požádal jsem také o výběry od 10-12/2 a nic nepokročilo. Měl jsi nějaký pokrok?
Good morning my friend. I have also requested withdrawals from 10-12/2 and nothing has progressed. Have you had any progress?
Καλημέρα φίλε μου. Έχω αιτηθεί και εγώ αναλήψεις από 10-12/2 δεν έχει προχωρήσει τίποτα. Εσύ είχες καμιά πρόοδο;
Ahoj, uvedlo vám kasino nějaký důvod, proč na něj čeká přes týden? Myslím, že by to tak mělo být, ale na druhou stranu, když si projdete toto vlákno a to, co hráči zveřejnili, uvidíte, že dost z nich mělo zpožděné výběry. Kasino pravděpodobně neposílá peníze hráčům v rychlých časech, takže budete pravděpodobně muset být chvíli trpěliví.
Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu a pokud se nic nezmění, ozvěte se a my se vám pokusíme pomoci.
Každopádně, nepotřeboval jsi to ověřit? Hráli jste s nějakými kasinovými bonusy?
Hi, did the casino give you any reason why it has been waiting for over a week? I think it should do so, but on the other hand, if you go through this thread and what players have posted, you will see that quite a few of them had delayed withdrawals. The casino probably doesn't send money to players in quick times so you'll probably have to be patient for a while.
I would like to add that we give casinos 14 days to sort this process out and if nothing changes get in touch and we will be here to try to assist you.
Anyway, didn't you need to verify? Have you played with any casino bonuses?
Dobrý večer. Děkuji mnohokrát za váš zájem. Konkrétní důvod mi nesdělili, jen mi řekli, že se výběry zpožďují a že prosazují upomínku na příslušné oddělení. Informovali mě, že není potřeba žádné ověřování, vše je ok. Nehrál jsem s žádným bonusem, prováděl jsem pravidelné vklady peněz. Takže jsem trpělivý z toho, čemu rozumím jako každý jiný, jen to chvíli trvá, ale nakonec se to stane.
Good evening to you. Thank you very much for your interest. They did not give me a specific reason, they just told me that the withdrawals are delayed and that they are promoting a reminder to the relevant department. They informed me that no verification is needed, everything is ok. I didn't play with any bonus, I made regular money deposits. So I'm patient from what I understand like everyone else, it just takes a while but it makes them happen in the end.
Dobrý večer, příteli, ano, včera byly dokončeny všechny 3 výběry, které jsem provedl!
Good evening my friend, yes, yesterday all 3 withdrawals I had made were completed!
Καλησπερα φίλε μου ναι εμένα εχθές ολοκληρώθηκαν και οι 3 αναλήψεις που είχα κάνει!
Děkuji za odpověď. Omlouvám se, že vás znovu obtěžuji, protože žádná z mých objednávek nebyla dokončena. Poslali jste jim několik chatů a e-mailů o tom, kdy budou dokončeny, nebo jste jen čekali, až je odešlou?
Thank you for the response. I'm sorry to bother you again simply because none of my orders have been completed. Did you send them multiple chats and emails about when they will be completed or did you just wait until they submit them?
Σε ευχαριστώ για την απάντηση.Με συγχωρείς που σε ενοχλώ και πάλι απλά επειδή δεν έχει ολοκληρωθεί καμία σε εμένα, τους έστειλες πολλές φορές σε chat και email σχετικά με το πότε θα γίνουν ή απλά περίμενες μέχρι να στις καταθέσουν;
Žádný problém, příteli, poslal jsem asi 5 e-mailů a teď dorazily, jen počkej a dostanete peníze, myslím, že ne!
No problem, friend, I had sent about 5 emails and now they've arrived, just wait and you'll get the money, I don't think so!
Κανένα θέμα φίλε είχα στείλει περίπου 5 email και τώρα μπήκανε απλά περίμενε θα τα πάρεις τα λεφτά δεν παίζει έτσι πιστεύω!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.