DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

 od kszysio
|
46 850 zobrazení 365 odpovědí |
|
1...14 15 16...19

Příteli, všichni jsme stejní. Stále čekám na stažení od 4. února. Bankovním převodem.

Automaticky přeloženo:
johngritsis

Ano, neudělejte chybu a zrušte výběry! Proces začne od začátku a ať žije květen poté! Nikdy nereagují na e-maily, samozřejmě! Navrhoval bych, co jsem udělal, každé 2-3 dny bych je obtěžoval odpověďmi na živou podporu (samozřejmě automatické odpovědi, jak se zdá, ale neustále jsem je posílal a říkal jim, že jsem podal stížnost kasinovému guru)! Buďte trpěliví, peníze vloží až na konci, jen vy jste od 10-12/2 se začátkem března rozhodně počítali!

Automaticky přeloženo:
johngritsis

Odpověděl jsem vám níže v jiné zprávě, také poslední přátelská rada! Nikdy nerušte výběr v takových kasinech a nehrajte je! Dostal jsem od nich několik tisíc ve velmi krátké době a čekal jsem téměř 3 měsíce, abych dostal všechny peníze, ale nikdy se nenechte zlákat k hraní! Nevracejte jim to! Nesázejte!

Automaticky přeloženo:
paschoualecarlosneda

Trvalo měsíce, než vám zaplatili? Nebo jste vybírali postupně?

Automaticky přeloženo:

Radko, znamená to, že v tomto kasinu trvá výběr 20 dní? Také používám bankovní převod a zatím čekám na převod 10 dní.

Automaticky přeloženo:

Nevěřím, že by to mohlo nutně trvat 20 dní. Jen kasino zdržuje výběry, jak to vypadá.

Doufejme, že se brzy dostaneme na konec vašeho čekání.

Automaticky přeloženo:

Takže navrhujete, abych nechal své výběry aktivní a asi za 20 dní budou dokončeny? Musím podat stížnost, jak je uvedeno výše? Pokud ano, tak nevím jak!

Automaticky přeloženo:

Reklamaci můžete samozřejmě podat kdykoliv. Budete muset následovat tento odkaz a postupovat krok za krokem. Vysvětlete podrobně, co se děje, a snad se brzy dostanete ke svým penězům.

Mějte prosím na paměti, že náš tým pro stížnosti je schopen zasáhnout v každém případě po uplynutí 14denní lhůty.

Pokud máte nějaké další otázky, jsme tu, abychom je zodpovídali.

Automaticky přeloženo:

Už čekám 12 dní. Kasino si dělá, co chce.

Automaticky přeloženo:
kszysio

Teď jsem tu týden a stále čekám na výběr 500, přitom normálně to trvá 3 dny, prý.

Automaticky přeloženo:
VasileiosKountouras

Už jsem tu týden a stále čekám na výběr 500, přitom prý normálně trvá 3 dny.

Automaticky přeloženo:

Zapomeňte na to, že to trvá 3 dny. To se mi stalo jen dvakrát. Zdá se, že normální je 15-20 dní.

Automaticky přeloženo:
Ertiii

Prováděl jsem výběry pomalu, ale každý jednotlivě trval 20 až 30 dní! Ať už to byla debetní karta nebo bankovní převod, je to pro ně stejné! Jsou notoricky pomalé, takže nikdy nerušte výběr v naději, že získáte čas! Naopak ztratíte čas a budete čekat ještě déle.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Kolik peněz se vám podařilo vybrat? Obávám se, že když budu muset vybrat více než 3000,- budou problémy nebo si je vymyslí.

Automaticky přeloženo:

Ahoj! Právě jsem obdržel dva výběry, které jsem požadoval za 350 a 150 eur! Čekám 13 dní a konečně mám peníze. Mám ještě peníze na výběr, doufám, že to další nebude trvat déle.

Automaticky přeloženo:
Ertiii

Velký.

Prosím vydržte a informujte nás.

Automaticky přeloženo:
johngritsis

Dobré ráno, příteli. Požádal jsem také o výběry od 10-12/2 a nic nepokročilo. Měl jsi nějaký pokrok?

Automaticky přeloženo:
JohnnyBar

Ahoj, uvedlo vám kasino nějaký důvod, proč na něj čeká přes týden? Myslím, že by to tak mělo být, ale na druhou stranu, když si projdete toto vlákno a to, co hráči zveřejnili, uvidíte, že dost z nich mělo zpožděné výběry. Kasino pravděpodobně neposílá peníze hráčům v rychlých časech, takže budete pravděpodobně muset být chvíli trpěliví.

Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu a pokud se nic nezmění, ozvěte se a my se vám pokusíme pomoci.

Každopádně, nepotřeboval jsi to ověřit? Hráli jste s nějakými kasinovými bonusy?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Dobrý večer. Děkuji mnohokrát za váš zájem. Konkrétní důvod mi nesdělili, jen mi řekli, že se výběry zpožďují a že prosazují upomínku na příslušné oddělení. Informovali mě, že není potřeba žádné ověřování, vše je ok. Nehrál jsem s žádným bonusem, prováděl jsem pravidelné vklady peněz. Takže jsem trpělivý z toho, čemu rozumím jako každý jiný, jen to chvíli trvá, ale nakonec se to stane.

Automaticky přeloženo:
JohnnyBar

Dobrý večer, příteli, ano, včera byly dokončeny všechny 3 výběry, které jsem provedl!

Automaticky přeloženo:
johngritsis

Děkuji za odpověď. Omlouvám se, že vás znovu obtěžuji, protože žádná z mých objednávek nebyla dokončena. Poslali jste jim několik chatů a e-mailů o tom, kdy budou dokončeny, nebo jste jen čekali, až je odešlou?

Automaticky přeloženo:
JohnnyBar

Žádný problém, příteli, poslal jsem asi 5 e-mailů a teď dorazily, jen počkej a dostanete peníze, myslím, že ne!

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky