DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

109 694 zobrazení 620 odpovědí |
před 3 roky
|
1...14 15 16...32
Přidat příspěvek
před 10 měsíci

Příteli, všichni jsme stejní. Stále čekám na stažení od 4. února. Bankovním převodem.

Automaticky přeloženo:
johngritsis
před 10 měsíci

Ano, neudělejte chybu a zrušte výběry! Proces začne od začátku a ať žije květen poté! Nikdy nereagují na e-maily, samozřejmě! Navrhoval bych, co jsem udělal, každé 2-3 dny bych je obtěžoval odpověďmi na živou podporu (samozřejmě automatické odpovědi, jak se zdá, ale neustále jsem je posílal a říkal jim, že jsem podal stížnost kasinovému guru)! Buďte trpěliví, peníze vloží až na konci, jen vy jste od 10-12/2 se začátkem března rozhodně počítali!

Automaticky přeloženo:
johngritsis
před 10 měsíci

Odpověděl jsem vám níže v jiné zprávě, také poslední přátelská rada! Nikdy nerušte výběr v takových kasinech a nehrajte je! Dostal jsem od nich několik tisíc ve velmi krátké době a čekal jsem téměř 3 měsíce, abych dostal všechny peníze, ale nikdy se nenechte zlákat k hraní! Nevracejte jim to! Nesázejte!

Automaticky přeloženo:
Pasmar
před 10 měsíci

Trvalo měsíce, než vám zaplatili? Nebo jste vybírali postupně?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Radko, znamená to, že v tomto kasinu trvá výběr 20 dní? Také používám bankovní převod a zatím čekám na převod 10 dní.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nevěřím, že by to mohlo nutně trvat 20 dní. Jen kasino zdržuje výběry, jak to vypadá.

Doufejme, že se brzy dostaneme na konec vašeho čekání.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Takže navrhujete, abych nechal své výběry aktivní a asi za 20 dní budou dokončeny? Musím podat stížnost, jak je uvedeno výše? Pokud ano, tak nevím jak!

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Reklamaci můžete samozřejmě podat kdykoliv. Budete muset následovat tento odkaz a postupovat krok za krokem. Vysvětlete podrobně, co se děje, a snad se brzy dostanete ke svým penězům.

Mějte prosím na paměti, že náš tým pro stížnosti je schopen zasáhnout v každém případě po uplynutí 14denní lhůty.

Pokud máte nějaké další otázky, jsme tu, abychom je zodpovídali.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Už čekám 12 dní. Kasino si dělá, co chce.

Automaticky přeloženo:
kszysio
před 10 měsíci

Teď jsem tu týden a stále čekám na výběr 500, přitom normálně to trvá 3 dny, prý.

Automaticky přeloženo:
VasileiosKountouras
před 10 měsíci

Už jsem tu týden a stále čekám na výběr 500, přitom prý normálně trvá 3 dny.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Zapomeňte na to, že to trvá 3 dny. To se mi stalo jen dvakrát. Zdá se, že normální je 15-20 dní.

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 10 měsíci

Prováděl jsem výběry pomalu, ale každý jednotlivě trval 20 až 30 dní! Ať už to byla debetní karta nebo bankovní převod, je to pro ně stejné! Jsou notoricky pomalé, takže nikdy nerušte výběr v naději, že získáte čas! Naopak ztratíte čas a budete čekat ještě déle.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Kolik peněz se vám podařilo vybrat? Obávám se, že když budu muset vybrat více než 3000,- budou problémy nebo si je vymyslí.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj! Právě jsem obdržel dva výběry, které jsem požadoval za 350 a 150 eur! Čekám 13 dní a konečně mám peníze. Mám ještě peníze na výběr, doufám, že to další nebude trvat déle.

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 10 měsíci

Velký.

Prosím vydržte a informujte nás.

Automaticky přeloženo:
johngritsis
před 10 měsíci

Dobré ráno, příteli. Požádal jsem také o výběry od 10-12/2 a nic nepokročilo. Měl jsi nějaký pokrok?

Automaticky přeloženo:
JohnnyBar
před 10 měsíci

Ahoj, uvedlo vám kasino nějaký důvod, proč na něj čeká přes týden? Myslím, že by to tak mělo být, ale na druhou stranu, když si projdete toto vlákno a to, co hráči zveřejnili, uvidíte, že dost z nich mělo zpožděné výběry. Kasino pravděpodobně neposílá peníze hráčům v rychlých časech, takže budete pravděpodobně muset být chvíli trpěliví.

Rád bych dodal, že kasinům dáváme 14 dní na vyřešení tohoto procesu a pokud se nic nezmění, ozvěte se a my se vám pokusíme pomoci.

Každopádně, nepotřeboval jsi to ověřit? Hráli jste s nějakými kasinovými bonusy?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 10 měsíci

Dobrý večer. Děkuji mnohokrát za váš zájem. Konkrétní důvod mi nesdělili, jen mi řekli, že se výběry zpožďují a že prosazují upomínku na příslušné oddělení. Informovali mě, že není potřeba žádné ověřování, vše je ok. Nehrál jsem s žádným bonusem, prováděl jsem pravidelné vklady peněz. Takže jsem trpělivý z toho, čemu rozumím jako každý jiný, jen to chvíli trvá, ale nakonec se to stane.

Automaticky přeloženo:
JohnnyBar
před 10 měsíci

Dobrý večer, příteli, ano, včera byly dokončeny všechny 3 výběry, které jsem provedl!

Automaticky přeloženo:
johngritsis
před 10 měsíci

Děkuji za odpověď. Omlouvám se, že vás znovu obtěžuji, protože žádná z mých objednávek nebyla dokončena. Poslali jste jim několik chatů a e-mailů o tom, kdy budou dokončeny, nebo jste jen čekali, až je odešlou?

Automaticky přeloženo:
JohnnyBar
před 10 měsíci

Žádný problém, příteli, poslal jsem asi 5 e-mailů a teď dorazily, jen počkej a dostanete peníze, myslím, že ne!

Automaticky přeloženo:
1...14 15 16...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.