DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 14)

 od kszysio
|
47 222 zobrazení 369 odpovědí |
|
1...13 14 15...19

Ahoj! Pondělí a kasino pokračuje bez placení. Dnes je to 14 dní, co jsem požádal o výběr bankovním převodem, stejně jako ostatní, o které jsem požádal, a oni mi zaplatili. Už v prosinci jsem čekal 25 dní a nakonec mi změnou způsobu platby zaplatili. Teď ne a pořád se na mě vymlouvají v chatu. Žádám o pomoc, aby mi kasino vyplatilo peníze. Děkuji a omlouvám se, že se zlobím, ale už mě nebaví, že se mi smáli.

Automaticky přeloženo:
Ertiii

To je v pořádku, nikdo by nechtěl čekat tak dlouho. Nicméně po takové zkušenosti bych si to asi rozmyslel, kdybych si v takovém kasinu zahrál znovu. Samozřejmě stačí nechat výběr a nic s tím dělat a snad vám náš tým bude schopen pomoci.

Automaticky přeloženo:

Posido Casino je trapné. Snaží se odložit výběry až do zákonných limitů, abyste mohli hrát a vsadit všechno. Ale jdu bojovat, mám peníze na vydělávání a i když mi to bude trvat rok, doufám, že toho dosáhnu. Zatím se mi od začátku roku nejednou smáli.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, moje poslední 2 výběry byly dokončeny, doufám! S kreditní kartou to trvalo dnes již klasickou dobu 28 dní (poslouchejte, poslouchejte, měsíc, přičemž slibují 3 pracovní dny), samozřejmě s bankovním převodem nevrací, trvalo 20 dní! Opravdu nepřijatelné a tragické! Vážně budu znovu uvažovat o provádění vkladů v tomto kasinu! Děkuji za jakýkoliv zásah z Vaší strany, ať se máte vždy dobře!

Automaticky přeloženo:

Posido Casino je trapné. Snaží se odložit výběry až do zákonných limitů, abyste mohli hrát a vsadit všechno. Ale jdu bojovat, mám peníze na vydělávání a i když mi to bude trvat rok, doufám, že toho dosáhnu. Zatím se mi od začátku roku nejednou smáli.

Automaticky přeloženo:

Takže peníze k vám ještě nedorazily, že? To je škoda, ale ve skutečnosti kasino také řeklo, že jste svůj výběr v lednu zrušili a zadali nový. Takže se ujistěte, že to neuděláte znovu, protože pak doba zpracování začíná znovu.

Myslím si však, že by se určitě hodilo, kdyby se proces odstoupení od smlouvy trochu urychlil.

Automaticky přeloženo:

Dobrý večer, moje poslední 2 výběry byly dokončeny, doufám! S kreditní kartou to trvalo dnes již klasickou dobu 28 dní (poslouchejte, poslouchejte, měsíc, přičemž slibují 3 pracovní dny), samozřejmě s bankovním převodem nevrací, trvalo 20 dní! Opravdu nepřijatelné a tragické! Vážně budu znovu uvažovat o provádění vkladů v tomto kasinu! Děkuji za jakýkoliv zásah z Vaší strany, ať se máte vždy dobře!

Automaticky přeloženo:

Jsem moc rád, že ty peníze už máš. Myslím, že po svých zkušenostech se nyní můžete rozhodnout, zda zde budete vkládat nebo ne. Je to na každém hráči. Takže pokud se rozhodnete ne, nedivil bych se. Ale ať je to cokoliv, můžeš mi dát vědět.😊

Automaticky přeloženo:
Jaro

Zrušil jsem výběr, protože jsem byl zoufalý. Čekal jsem 17 dní a nezaplatili mi. Myslela jsem, že tím, že to zruším a objednám znovu, to půjde rychleji. Mám dost peněz na výběr v tomto kasinu a vím, že mi to bude trvat měsíce, než toho dosáhnu. Snaží se to oddálit, jak jen to jde. Uvidíme, jak dlouho bude trvat, než mi dají 350 EUR, o které jsem minulé úterý požádal.

Automaticky přeloženo:
Ertiii

A právě toho bych se obával, že když jsi počkal 17 dní, jak dlouho to bude teď. Vždy proto hráčům radím, aby s výběrem nic nedělali, nerušili ho, nehráli s penězi atp.

Na tuto chvíli si tedy budeme muset počkat a doufám, že to nebude dlouho trvat.

Automaticky přeloženo:

Toto kasino je zoufalé. Zítra je to týden, co jste znovu požádali o výběr a předpokládám, že to bude znovu trvat 17 nebo více dní. Někdo by to měl regulovat a kasino by mělo být nuceno zaplatit v uvedené lhůtě.

Automaticky přeloženo:

mám velké obavy. Právě jsem zadal svůj účet a najednou se objeví výběr, o který jsem požádal 4. prosince jako aktivní a byl zrušen déle než dva měsíce. Ten, který mám aktivní, je 350 €. Nerozumím věcem, které toto kasino dělá, a stále čekám na výběr, o který jsem požádal před týdnem. Dělají velmi zvláštní a podivné věci. Pokusil jsem se zrušit výběr ve výši 491 EUR, ale nerozumím tomu, proč se to najednou objevilo na mém účtu a zobrazilo mi to chybu. Mluvil jsem s nimi na chatu a oni mi řekli, že o tomto výběru nevědí a že vidí pouze ten za 350 EUR. Tudíž se objeví na mém účtu, ale je to pro ně jedno. Je to něco velmi zvláštního filefile

Automaticky přeloženo:

Myslím, že důvod, proč mi kasino udělilo výběr, o který jsem nežádal, je ten, že nemohu požádat o 3 výběry současně (to je maximum, které umožňují). Požádejte kasino, aby vysvětlilo výběr, o který jsem nežádal, a který ani nejsou moje peníze. Je to ostuda, co se děje s mým účtem.

Automaticky přeloženo:
Ertiii

Vše jsem obdržel okamžitě (500 € za den), když jsem si nainstaloval aplikaci, kterou mají pro kasina rabidi nv. Důležité je ale požádat o bankovní převod, ne o vízum.

Automaticky přeloženo:
Nightshow

Ahoj! Můžete vysvětlit, jak na to? Stále čekám a čekám na své výběry.

Automaticky přeloženo:

Toto kasino je zoufalé. Zítra je to týden, co jste znovu požádali o výběr a předpokládám, že to bude znovu trvat 17 nebo více dní. Někdo by to měl regulovat a kasino by mělo být nuceno zaplatit v uvedené lhůtě.

Automaticky přeloženo:

Dobře, že jsi udělal to, co jsi udělal, abys napsal stížnost. Romi se na to určitě podívá a věřím, že vás kasino brzy pozve zpět do konverzace, abyste odpověděli na to, co říkáte.

Doufám, že tato sága brzy skončí, protože vidím, že to trvá už velmi dlouho. Asi by to tak být nemělo.

Držím palce, ať to máš co nejdřív za sebou.🤞

Automaticky přeloženo:

díky moc Jaro! Pravdou je, že toto kasino je frustrující a opravdu si chci vybrat všechny peníze, které tam mám, abych už nikdy nemusel hrát. Už čekám 10 dní a stále mi odstoupení neakceptují. Udělal jsem chybu, že jsem zrušil starý výběr, abych zjistil, jestli to půjde rychleji a jsme zase u toho samého. Pokud pokaždé, když chci vybrat peníze, počkám 25–30 dní, bude mi trvat šest měsíců, než si vyberu všechny své peníze. Je to naprostá katastrofa.

Automaticky přeloženo:
Ertiii

Samozřejmě chápu vaši frustraci. Musíte ale pamatovat na to, že výběr byste neměli rušit, abyste si zbytečně neprodloužili dobu čekání na své peníze. Nyní to budete vědět a bude důležité získat své peníze. Doufám, že až k tomu dojde, nebudou zbytečně dlouhé i ostatní výběry. 🙂

Automaticky přeloženo:

Dobry vecer, protoze si s tou firmou nevim rady, ke sve penize se nikdy nedostanu. Požádal jsem o 3 výběry, první 2. 10. a další dva 2. 12. Poslal jsem 10 emailů a nikdo mi neodpovídá. Může mi někdo poskytnout nějaké informace?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
johngritsis

Dobrý den, doporučuji začít číst toto vlákno. Veškeré informace o aktuálním zpoždění jsou zde.

Citace od řeckého hráče pro vás:

"Dobrý večer, moje poslední 2 výběry byly, doufám, dokončeny! S kreditní kartou to trvalo dnes již klasickou dobu 28 dní (poslouchejte, poslouchejte, měsíc, zatímco oni slibují 3 pracovní dny), samozřejmě s bankovním převodem se nevrací, trvalo to 20 dní! Opravdu nepřijatelné a tragické!"

Tohle casio bylo prostě pomalé. Opravdu musíte být trpěliví.

Automaticky přeloženo:

Radko, znamená to, že v tomto kasinu trvá výběr 20 dní? Také používám bankovní převod a zatím čekám na převod 10 dní.

Automaticky přeloženo:

Takže navrhujete, abych nechal své výběry aktivní a asi za 20 dní budou dokončeny? Musím podat stížnost, jak je uvedeno výše? Pokud ano, tak nevím jak!

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...13 14 15...19
Jít na stránkuz 19 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky