DomůFórumKasinaPosido Casino - všeobecná diskuze

Posido Casino - všeobecná diskuze (strana 13)

109 710 zobrazení 620 odpovědí |
před 3 roky
|
1...12 13 14...32
Přidat příspěvek
před rokem

Toto je první pokus o stažení a nebyl jsem informován o žádných dalších problémech nebo problémech s ověřením.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Vypadá to, že kasino má zpoždění; bohužel, pokud je to skutečně tak, obávám se, že to vyřeší jen čas. Podporujeme však myšlenku, že slušná kasina by se měla být schopna vypořádat se zpožděním co nejlépe, takže pokud čekáte déle než 14 celých dní a peníze jste nedostali, náš specializovaný tým pro stížnosti rád zasáhne vaši obranu. .

Máte za cíl dozvědět se více? není to tak složité – nebojte se. Pokud máte zájem vyzkoušet, přečtěte si pokyny:

https://casinoguru-gr.com/odigies-epilisis-paraponwn


Předpokládám, že můžete mít otázky, takže se nás neváhejte zeptat. Vrátíme se v pondělí.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

PosidoCasino

Čekám po zadání výběru už asi týden a stále nic. Na chatu napsáno že mám čekat 3-5 pracvních dnů a ty jsou už pryč. Livechat mi najednou nefunguje a support nefunguje. Stále jen odpovědi že se můj požadavek řeší. Nečekám (pro mě) na malé peníze a hned co mi vyplatí peníze - jestli vyplatí - tak mizíˇ 😡

Onka95
před 12 měsíci

Ahoj, bohužiaľ ak sa pozrieš na skúsenosti aj ostatných hráčov tak uvidíš, že ich majú dosť podobné. Väčšinou hráči musia čakať okolo dvoch týždňov na to, kým peniaze dostanú. Predpokladám, že to bude aj tvoj prípad.

Avšak, nepotreboval si sa overovať v kasíne? Hral si len so svojimi vloženými peniazmi a bez bonusu?

Rád by som dodal, že my kasínam dávame 14 dní na to aby vyplatili hráča a pokiaľ sa im to nepodarí, tak môžeš hľadať pomoc u nás.

Myslíš, že to ešte vydržíš?

Radka
před 12 měsíci

Všechno je vyřešeno.

Automaticky přeloženo:
BILLIS83
před 12 měsíci

Skvělá zpráva, jsem rád, že se vše vyřešilo a dobře dopadlo.

Myslíte, že zde budete pokračovat? 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj! Na výběr 491 € jsem čekal skoro měsíc (6. prosince). Jsem úplně rozhořčen. Chci své peníze a už nikdy o tomto kasinu neslyším. skoro 31 dní!!!

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

file Cítím se, jako bych byl okraden a jsem velmi smutný

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Od prvního dne bylo všechno velmi zvláštní. Už jsem udělal další výběr a nebyl žádný problém, ale po téměř měsíci je to škoda. Zkoušel jsem výběr zrušit několikrát a nedovolili mi to. Zkusil jsem to zrušit, abych si to znovu objednal, abych zjistil, jestli peníze dorazí dříve tímto způsobem. Ale ne. Moje peníze jsou stále zmrazeny a po téměř měsíci se stále zobrazují jako aktivní výběr. Potřebuji řešení Zblázním se a každý den jsem velmi smutný

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 11 měsíci

Dobrý den, omlouvám se za situaci, ve které se nacházíte. Kdy jste naposledy zrušili výběr? Někdy to může být důvod k prodloužení. Předpokládám, že jste již ověřeni v kasinu. Jaký důvod vám kasino uvedlo, že ještě nemáte peníze?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Nedal mi žádnou odpověď. Přes Chat mi dávají každý den novou výmluvu: že jsou to termíny, na které se čeká nejdelší, že došlo k technické chybě atd. Zkoušel jsem to zrušit už před pár dny, abych si to objednal znovu, ale zobrazí se jako 'chyba, tato operace není v tuto chvíli dostupná'. Poté však mluvím s chatem kasina a říkají mi, že výběr probíhá. Jsem úplně zoufalý, protože je to hodně peněz a já je potřebuji file

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 11 měsíci

Viděl jsem, že máte na celý případ podanou stížnost a pevně věřím, že kasino zareaguje a situaci ještě trochu objasní. Všechno je to nejasné, a když je to jeden technický důvod, pak další a pak další, chápu, že to není něco, co chcete slyšet. Vím, že o prázdninách jsou výběry obtížnější, protože mnoho kasin je v tyto dny nezpracovává a také mohou mít méně lidí, což může způsobit větší zpoždění.

Každopádně doporučuji výběr nerušit a nechat to tak, protože jak jsem řekl, pokaždé když to zrušíte a znovu zadáte, tak se doba zpracování znovu počítá a když vidíte, že je to delší proces u kasino, vůbec si nepomůžete.

Pevně ​​věřím, že se k vám peníze dostanou co nejdříve a pokud ne, kasino na reklamaci zareaguje a situace se nakonec vyřeší.

Budu ti držet palce.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý večer, provedl jsem dva výběry 1. 5. a 1. 6. 25! (Stejně jako u dvou předchozích výběrů, které byly definitivně vyřešeny po měsíci a poté vaším zásahem), již uplynulo 15-16 dní a stále jsem své peníze neviděl! Opět je tu výsměch a zpoždění, zatímco mě ujistili o 3-5 pracovních dnech! Všimněte si také, že výběr ze dne 1.5.25 byl původně proveden 25.12.24 a po 10 dnech od zpracování jej zrušili s tím, že došlo k technické chybě u mého poskytovatele plateb, proto jsem požádal o výběr znovu! Jejich reakce na podporu jsou ironické a automatizované! filefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj! Měl jsem podobný problém v prosinci. Změnil jsem způsob výběru na bankovní převod a už jsem dokázal super rychle provést dva výběry.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý večer, provedl jsem dva výběry 1. 5. a 1. 6. 25! (Stejně jako u dvou předchozích výběrů, které byly definitivně vyřešeny po měsíci a poté vaším zásahem), již uplynulo 15-16 dní a stále jsem své peníze neviděl! Opět je tu výsměch a zpoždění, zatímco mě ujistili o 3-5 pracovních dnech! Všimněte si také, že výběr ze dne 1.5.25 byl původně proveden 25.12.24 a po 10 dnech od zpracování jej zrušili s tím, že došlo k technické chybě u mého poskytovatele plateb, proto jsem požádal o výběr znovu! Jejich reakce na podporu jsou ironické a automatizované! filefile

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

To je opravdu znepokojující, že musíte znovu projít stejnou situací, jak vidím.

Věřím, že možná nejlepším přístupem pro vás bude podat novou reklamaci a snad i tentokrát vám po našem zásahu zaplatí.

co říkáš? Zkusíš to znovu?

Tady je odkaz pro každý případ. Dejte nám prosím vědět, jaké bude vaše rozhodnutí.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj! Měl jsem podobný problém v prosinci. Změnil jsem způsob výběru na bankovní převod a už jsem dokázal super rychle provést dva výběry.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Mohu se tě zeptat, jakou metodu jsi používal předtím?

Jsem rád, že ti to takhle vychází, určitě.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Používal jsem výběr kreditní kartou.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Po dvou úspěšných výběrech bankovním převodem mám opět problémy s výběrem peněz. 9 dní čekání na mé peníze a stále mi nic neřekli. Je to kasino, které někdy platí a když se jim nechce, tak ne. Je to šílené.

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 10 měsíci

Neřekli vám o tom nic, když jste je kontaktoval?

Změnili jste částku, kterou chcete vybrat, nebo je to stále stejné?

Jen si říkám, že někdy, když je ta částka vyšší, může to trvat déle, víš.🤔

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Provedl jsem výběr 200 a 450 eur a nebyl žádný problém. Nyní se snažím vybrat 420 eur a dnes je to 10 dní a nedali mi žádné řešení. Nevím, co mám dělat, zda výběr zrušit a zkusit to znovu. Myslel jsem, že u bankovního převodu už jsou zpoždění opravena (u výběru z kreditky to zrušili), ale ne. Dělají to pořád stejně. Je to rozčilující.

Automaticky přeloženo:
Ertiii
před 10 měsíci

Pokud výběr zrušíte, vše začne od začátku, proto věřím, že je lepší to nechat tak, jak to je.

Možná bychom měli počkat do pondělí a pokud uvidíte, že se nic neděje, podejte stížnost znovu.

Vím, že to pro vás musí být opravdu únavné a nervy drásající, ale bylo by možné, abyste to takhle zkusili? co říkáš?

Pak zasáhne náš reklamační tým a snad pomůže věci dát do pohybu.🤞

Automaticky přeloženo:
1...12 13 14...32
Jít na stránkuz 32 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.