DomůFórumKasinaPolestar Casino - všeobecná diskuze

Polestar Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

26 303 zobrazení 76 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4
Přidat příspěvek
před rokem

Neexistuje žádný způsob, jak bych této společnosti ještě někdy svěřil své peníze….Špatná aktualizace, velmi dlouhé zpoždění výběru, živá podpora, která má neodborné zástupce, o kterých každý říká, že je chce…Kdybych se nehádal s tolika příspěvky a stížnosti se snímky obrazovky a samozřejmě pomoc ve vašem procesu, přesto bych rád dostal své peníze!!!!! Díky Jaro, Radka a Romi

NEPŘIJATELNÉ Polestar Casino

Upraveno
Automaticky přeloženo:
J1990 příspěvek smazal/a
J1990 příspěvek smazal/a
J1990
před rokem

Dobrý den!

Je mi líto, že jste velmi nespokojen s jiným kasinem.

Také se rád spoléhám na detaily, a ano, jsou to velmi odlišné časové rámce.

Ze snímku obrazovky se však zdá, že to nebylo první kolo, ve kterém jste se domáhali „pravdy". je to tak?

Je vůbec možné, že vám chat na stejnou věc již několikrát odpověděl, jak naznačuje snímek obrazovky, a vy se stále tlačíte? Může to být důvod k uzavření chatu s vámi?

Každopádně, mohu vědět, zda tyto „více než" 3 dny zahrnují ověření účtu jakéhokoli druhu nebo snad nějaké jiné vyšetřování? Toto je nejobvyklejší bod zlomu, takže si chci být jistý.

Doufám, že se vaše temné očekávání nenaplní!


Automaticky přeloženo:
J1990 příspěvek smazal/a
J1990
před rokem

Nebyl bych moc překvapen, kdybych zjistil, že obě kasino sdílí služby, jako je podpora nebo finance, možná celá platforma.

Zdá se, že jste si docela jistý, že obě kasina lhala. Musím říct, že bych docela váhal. Technické problémy jsou bohužel častější kvůli mnoha faktorům. Některé dokonce nejsou v dosahu kasina, tím jsem si jistý. Přesto se mi zdá, že jste si velmi jistý, že chat uzavřeli dobrovolně. Řekl jsem to správně?

Promiňte mé způsoby, ale kasina to dělají, aby ušetřili nervy a čas při jednání s hráči opakujícími se v kruzích. Doufám, že to nebyl problém.

Chápu, že se vaše platba opožďuje a jistě není tak docela uklidňující, když personál změní důvody. Když už jsme u toho, můžete mi prosím také odpovědět na otázku?

" Můžu každopádně vědět, zda tyto "více než" 3 dny zahrnují ověření účtu jakéhokoli druhu nebo možná nějaké jiné vyšetřování? Toto je nejobvyklejší bod zlomu, takže si chci být jistý."

Všichni očekáváme, že každá platba bude okamžitá – já také. Přesto věřím, že bychom měli být trpěliví; vždy je čas nazvat někoho lhářem, i když bych si rád představil, že to bylo z nervů.

V každém případě doufám, že výběr bude rychlejší, než očekáváte!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Zajímalo by mě, proč má Guru tyto recenze, když existují pouze negativní zprávy

Automaticky přeloženo:
Gluecksmaus
před 8 měsíci

Dobrý den.

Bohužel nyní došlo ke smazání nejnovějších příspěvků jejich tvůrcem, takže není možné vidět, co se s tímto uživatelem stalo. Je škoda, že už je nemůžeme číst.

Ale každopádně, setkali jste se v tomto kasinu s nějakými problémy?

Neváhejte o tom napsat a možná vám budeme moci pomoci.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, před pár dny jsem se zaregistroval v kasinu s názvem polestarcasino2, kde jsem se připojil k uvítací bonusové akci. Každý den mám nárok na 20 roztočení zdarma. Od té doby, co je používám, jsem vždycky dostal 0,47 centu, ale dnes to bylo opravdu nejlepší. Dali mi 0,17 centu. Myslím, že jako kasino by si to mělo být všímáno kvůli mnoha podvodům, které se dějí s automaty, jež nevyplácejí ani cent.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
mia81
před 4 měsíci

Existuje nějaká možnost hrát bez tohoto bonusu?

Možná by to tak bylo lepší a RTP by také mohlo být vyšší.

Co říkáš?

Všechny tyto informace můžete získat od podpory kasina, pokud se chcete dozvědět více.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj týme casinoguru! Co si myslíte o nejnovější stížnosti ohledně polestarcasina?


Systém casinoguru to automaticky označil jako odložený výběr, i když ve skutečnosti jsem se obával, že mám na účtu daného kasina 2000e, limit výběru je 500e denně, výběry se úmyslně odkládají a nahlásil jsem, že chci ochránit své peníze, bojím se, že o ně přijdu, prý když účet zruším, přijdu o všechny peníze. Takže vám nezbývá nic jiného, ​​než přijít o peníze. Co jiného mi zbývá, když chci ochránit sebe a své peníze? Ve své stížnosti jsem požádal casinoguru, aby urgentně kontaktovalo kasino, ale bot mi stížnost otevřel a nastavil časovač na 14 dní. Můžeš Radko pomoct? Můžeš kontaktovat kasino nebo požádat svého kolegu, aby na mou stížnost reagoval?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hubbabbubba
před měsícem

Dobrý den, myslím, že jsem to ještě neviděl; musím počkat, až budou příspěvky veřejné. Váš popis naznačuje, že bychom měli s kasinem spolupracovat na vyřešení této situace.

Existují nejméně dva úhly pohledu a já si netroufám říct, co je nakonec spravedlivé na základě jednoho příspěvku na fóru. Ale pokud můžu něco říct sám, řekl bych toto:

Z pohledu běžného hráče se jedná o odloženou platbu.

Z pohledu závislého hráče se nabízí otázka sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách.

Abych byl upřímný, pokud chápete, kam mířím, neznám ten střední postup. Proto jsou takové stížnosti velmi důležité a je třeba je zkoumat individuálně s ohledem na celý kontext.

Mnoho kasin má pravidla o zrušení zůstatku, ale uzavření účtu asi není totéž jako přiznání problému a žádost o úplné sebevyloučení kvůli závislosti na hazardních hrách.

Podle mého názoru je to zásadní rozlišení, které je třeba udělat. Pokud se tedy domníváte, že jste v ohrožení, tato situace zahrnuje více než jen typické uzavření účtu.

V takové naléhavé situaci doporučuji nechat svůj kasinový účet nedotčený a soustředit se na stížnosti. Požádejte někoho blízkého, aby vám pomohl vyhýbat se tomu, a zamyslete se nad nutností sebevyloučení.

Představuji si, že je to opravdu náročná situace. Máte prosím někoho blízkého?



Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj, děkuji za odpověď.

Stručně jsem jim vyjádřil své obavy, že potřebuji pomoc s ochranou své výhry. Jaké máte nástroje? Dostal jsem odpověď, že nemáme žádné nástroje, které by vás ochránily. Poté jsem uvedl, že pokud si zruším účet, dostanu svou výhru? Jsem zranitelný zákazník. Uvedli, že pokud si účet zrušíte, přijdou o všechny finanční prostředky. Informoval jsem je, že ve vaší sekci o zodpovědném hraní je zmínka o tom, že nás kontaktujete a my vám pomůžeme. Zeptal jsem se, jak mi v tomto případě můžete pomoci, a oni mi znovu odpověděli, že bohužel v žádném případě, i když bychom rádi ve vašem případě udělali výjimku, nemůžeme.


Milá Radko, přála bych si, aby bylo tak snadné nechat svůj kasinový účet nedotčený, člověk se nemůže vždycky porazit, ať se snaží sebevíc. Já jsem vyhrál 1 den a peněz jsem se ani nedotkl, včera jsem už prohrál -500e, teď bojuji a snažím se.


Říkám, že to znamená víc než jen uzavření účtu, znamená to mou ochranu, a to je přesně to, o čem jsi mluvila. Ale to nepřipadá v úvahu, protože mi ruší peníze. Na účtu mám pořád 2000 eur, které hodně potřebuji. Nemám nikoho blízkého, kdo by mi pomohl s mým malým dítětem, takže musím bojovat.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hubbabbubba
před měsícem

Dobře,

Podle mého názoru byste se měli poradit se závislostí na hazardních hrách a s ní spojeným sebevyloučením, nikoli s obvyklým uzavřením účtu. Pokud toto kasino nemá žádné bezpečnější nástroje pro hazardní hry, nevidím žádnou jinou zodpovědnou možnost.

Mít na účtu 2000 € a mít pocit, že neexistuje žádná bezpečná možnost, je stresující. Z toho, co jste napsal, kasino nenabízí způsob, jak chránit vaše finanční prostředky bez rizika.

V takových situacích je nejbezpečnějším přístupem zaměřit se na vlastní ochranu, spíše než na okamžitý výběr. To znamená buď ponechat účet prozatím nedotčený, nebo využít samovyloučení kasina, které váš účet trvale uzavře a mělo by ochránit vaše finanční prostředky před dalšími ztrátami.

Chápu, že je to těžké, obzvlášť když jste sami s dítětem, ale ochrana sebe a svých peněz by měla být na prvním místě. Pokud je to možné, požádejte důvěryhodného přítele, aby vám pomohl vyhnout se kasinu, zatímco budete řešit stížnost s mými kolegy, pokud ještě nejste připraveni se vyloučit. Důrazně vám doporučuji, abyste všechny tyto obavy zmínili přímo ve stížnosti. Jak vidíte, stížnost se nyní zabývá otázkou opožděné platby – prvním hlediskem, které jsem zmínil. Zatím se nejedná o žádné problémy spojené s odpovědností.

Pokud můžu dostat radu, až tohle skončí, dejte si od hazardu pauzu. 🙏

Nejste sami, kdo čelíte této situaci, a opatrné jednání je nejlepším způsobem, jak se vyhnout dalším ztrátám.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Odpovědi na vaše kasino:

Mě:

Dobrý den, kdy bude schválen můj výběr? Chci si poté zavřít herní účet, protože nemohu ovládat své hraní.


Neela:

Rád to pro vás ověřím, pokud byste prosím mohl chvilku počkat.


Neela (doplňující zpráva):

Děkujeme za vaši trpělivost. S potěšením potvrzuji, že vaše žádost o výběr je zařazena do fronty ke zpracování naším finančním oddělením.

Snažíme se zpracovat žádosti o výběr do tří pracovních dnů od data podání nebo následující den.


Neela:

Děkujeme za vaši trpělivost, . S potěšením potvrzuji, že vaše žádost o výběr je zařazena do fronty ke zpracování naším finančním oddělením.


Žádosti o výběr se snažíme zpracovat do tří pracovních dnů od data podání, následujícího dne nebo data poslední zpracované žádosti o výběr.


Upozorňujeme, že tento časový rámec nezahrnuje víkendy a státní svátky. Stav vaší žádosti o výběr bude aktualizován v historii transakcí po jejím zpracování.


Také nezapomeňte, že pokud se rozhodnete zrušit probíhající žádost o výběr, proces výběru se restartuje.


Mohu vám s něčím dalším pomoct?


Mě:

Ano, pokud si hráč uzavře účet kvůli závislosti na hazardních hrách, dostane zpět zbývající finanční prostředky, které má na herním účtu?


NOVÝ CHAT



Já: Právě jsem se zeptal zákaznického servisu, zda hráč, který si kvůli závislosti na hazardních hrách uzavře herní účet, dostane zbývající zůstatek a finanční prostředky.


Ale chat byl uzavřený.


Erik:

Děkuji za váš dotaz!


Bohužel, když je účet uzavřen, zůstatek na účtu je po jeho uzavření anulován.


Doporučuji počkat, až vám výběr dorazí na bankovní účet, než dáte konečné potvrzení o uzavření účtu.


Takže po vaší první zprávě budete požádáni o potvrzení, že rozumíte tomu, že zůstatek na vašem účtu bude anulován. To znamená, že pokud počkáte, až vám peníze dorazí, můžete poté požádat o uzavření účtu.


Já: Nicméně běžné uzavření účtu a uzavření účtu z důvodu problému s hazardem jsou dvě různé věci.


Mitä minulle jää tehtäväksi? Casino tililläni na 2000e nostoissa jota he viivyttelevät




Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hubbabbubba
před měsícem

Ahoj,

Na základě těch rozhovorů si myslím, že musíme být opatrní.

Zeptal jsem se na názor Michala, vašeho řešitele stížností, a on vám navrhl, abyste poslali e-mail na každou oficiální adresu podpory, kterou najdete, s žádostí o dočasné zmrazení účtu, aby se zabránilo vyplacení peněz. Bez toho, aby došlo ke zrušení účtu.

Použijte prosím tento text:

Žádám o dočasné zablokování nebo zmrazení mého účtu, dokud nebude můj výběr plně zpracován. Upozorňuji, že tato žádost se netýká žádných hazardních her ani sebevyloučení. Chci se pouze vyhnout situaci, kdy by mě frustrace z doby zpracování výběru mohla vést k hraní a potenciální ztrátě mé výhry. "

Neváhejte zmínit, že tato situace byla konzultována s Casino Guru.

Tohle by měl být nejbezpečnější způsob, jaký bychom mohli vymyslet.


Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj Radko, děkuji za snahu pomoct.

Radko, ve čtvrtek jsem se jich na to už ptal, v pátek jsem se ptal znovu poté, co jsme si popovídali, a oni řekli, ať počkám v chatu a oni to s dotyčným týmem vyřeší. Dostal jsem jen odpověď: „Bez ohledu na to, jak moc bychom rádi pomohli a udělali výjimku, nemůžeme." Tým odpověděl stejně: „Prohrál jsem -500e, i když jsem se snažil nehrát." Už jsem se v pátek zmínil, že jsem mluvil s kasinovým guru.

V pátek jsi mi, Radko, odpověděla ve své poslední zprávě na tomto fóru a já se bránila a snažila se řídit pokyny. Včera jsem se rozhodla jít na jejich chat a zeptat se jich na tu věc, kterou jsi právě zmínila, že sebevyloučení a uzavření kvůli závislosti na hazardních hrách jsou dvě různé věci. Pořád jsem dostala odpověď, že si nemůžeme pomoct, počkáme, až bude zpracován tvůj výběr, a pak můžeš svůj účet zavřít. Také jsem jim řekla, ať mi účet nezavírají!!! Teď mám podezření, že tyto zprávy viděli, protože můj herní účet je uzavřený. Dostala jsem odpověď „rozhodnutím administrativy". Zeptala jsem se, co moje peníze, které jsou na herním účtu? Jak se k nim dostanu? Dostanu je? Nemohli odpovědět, protože jsem slyšela, že to vyšetřuje jiný tým a řekne to. 😥 Jsem frustrovaná, dlouho jsem bojovala, i když jsem prohrála -500 eur, na kasinovém účtu jsem měla pořád 2000 eur, teď jsem ztratila přístup ke kasinovému účtu a ke svým penězům, myslím, že je to nefér.

Radko, věř mi, snažila jsem se a bojovala, protože jsem věděla, že peníze potřebuji, blíží se Vánoce a mám malé dítě.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hubbabbubba
před měsícem

Dobrý den, není zač.

Chápu, jak obtížná pro vás tato situace musí být. V tuto chvíli je důležité zaměřit se na bezpečnost vás i vašeho dítěte. Nejbezpečnějším krokem může být krok zpět od kasina, jak se to stalo v případě administrativního rozhodnutí ohledně vašeho účtu.

Máte nějaké novinky ohledně vašeho zůstatku?

V tuto chvíli je nejlepším přístupem nechat Michala, aby situaci prošetřil, a podpořit ho všemi snímky obrazovky a e-maily, které k této situaci máte.

Zkuste zůstat v klidu a starat se o sebe kvůli svému dítěti. 🙏

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Radko, v první řadě ti děkuji, že bereš můj případ vážně a snažíš se mi ve všem pomoci. Upřímně řečeno, nebýt casinoguru, vsadil bych si své peníze, možná je to tak dobře, že účet byl z rozhodnutí administrativy uzavřen. Jen se bojím, co se stane s mými penězi, které jsem měl na svém kasinovém účtu.

Žádné novinky ohledně mých peněz😥

Je to stresující období, ale snažím se zaměstnat, abych se nezbláznila. Děkuji ❤️

Automaticky přeloženo:
Hubbabbubba
před měsícem

Dobrý den, omlouvám se za zpoždění, bylo mi trochu špatně.

No, jsem ráda, že máš pocit, že jsme ti pomohli lépe udržet peníze v bezpečí; opravdu. A samozřejmě chápu, že je stresující nevědět, co bude dál. Mohu tě ale ujistit, že Michal je velmi zkušený v řešení podobných situací, takže se zkus touto situací nestresovat – zkus se uklidnit, pokud to jde. 🙏

Zmínil jsi tu nejlepší radu, kterou ti kdokoli může dát. Zůstaň zaneprázdněný. Mohl bys zkusit, aby ses něčím zabavil, například přípravou na Vánoce, stěhováním do jiného města nebo plánováním nějaké životní události. Pokud ti to pomůže odolat jakýmkoli nutkáním, je to prospěšné a jsem si tím jistý, že to dokážeš.

Děkuji, že jste vydrželi; jen tak dál!


Automaticky přeloženo:
1...3 4

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.