DomůFórumKasinaPolestar Casino - všeobecná diskuze

Polestar Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

 od kszysio
|
17 049 zobrazení 63 odpovědí |
|
1...3 4

Neexistuje žádný způsob, jak bych této společnosti ještě někdy svěřil své peníze….Špatná aktualizace, velmi dlouhé zpoždění výběru, živá podpora, která má neodborné zástupce, o kterých každý říká, že je chce…Kdybych se nehádal s tolika příspěvky a stížnosti se snímky obrazovky a samozřejmě pomoc ve vašem procesu, přesto bych rád dostal své peníze!!!!! Díky Jaro, Radka a Romi

NEPŘIJATELNÉ Polestar Casino

Upraveno
Automaticky přeloženo:
J1990 příspěvek smazal/a
J1990 příspěvek smazal/a

Dobrý den!

Je mi líto, že jste velmi nespokojen s jiným kasinem.

Také se rád spoléhám na detaily, a ano, jsou to velmi odlišné časové rámce.

Ze snímku obrazovky se však zdá, že to nebylo první kolo, ve kterém jste se domáhali „pravdy". je to tak?

Je vůbec možné, že vám chat na stejnou věc již několikrát odpověděl, jak naznačuje snímek obrazovky, a vy se stále tlačíte? Může to být důvod k uzavření chatu s vámi?

Každopádně, mohu vědět, zda tyto „více než" 3 dny zahrnují ověření účtu jakéhokoli druhu nebo snad nějaké jiné vyšetřování? Toto je nejobvyklejší bod zlomu, takže si chci být jistý.

Doufám, že se vaše temné očekávání nenaplní!


Automaticky přeloženo:
J1990 příspěvek smazal/a

Nebyl bych moc překvapen, kdybych zjistil, že obě kasino sdílí služby, jako je podpora nebo finance, možná celá platforma.

Zdá se, že jste si docela jistý, že obě kasina lhala. Musím říct, že bych docela váhal. Technické problémy jsou bohužel častější kvůli mnoha faktorům. Některé dokonce nejsou v dosahu kasina, tím jsem si jistý. Přesto se mi zdá, že jste si velmi jistý, že chat uzavřeli dobrovolně. Řekl jsem to správně?

Promiňte mé způsoby, ale kasina to dělají, aby ušetřili nervy a čas při jednání s hráči opakujícími se v kruzích. Doufám, že to nebyl problém.

Chápu, že se vaše platba opožďuje a jistě není tak docela uklidňující, když personál změní důvody. Když už jsme u toho, můžete mi prosím také odpovědět na otázku?

" Můžu každopádně vědět, zda tyto "více než" 3 dny zahrnují ověření účtu jakéhokoli druhu nebo možná nějaké jiné vyšetřování? Toto je nejobvyklejší bod zlomu, takže si chci být jistý."

Všichni očekáváme, že každá platba bude okamžitá – já také. Přesto věřím, že bychom měli být trpěliví; vždy je čas nazvat někoho lhářem, i když bych si rád představil, že to bylo z nervů.

V každém případě doufám, že výběr bude rychlejší, než očekáváte!


Automaticky přeloženo:

Zajímalo by mě, proč má Guru tyto recenze, když existují pouze negativní zprávy

Automaticky přeloženo:
1...3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky