FórumKasinaPolestar Casino - všeobecná diskuze

Polestar Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

před rokem od kszysio
|
12163 zobrazení 60 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

file Abych byl upřímný, tak v celé této diskusi je to napsáno na můj účet a samozřejmě očekávám……

Uvidíme, jestli spustím další překážku, doufám, že ne!

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 9 měsíci

Určitě vám za to děkujeme a je důležité říkat věci pravdivě. Uvidíme, co se dá dělat, a stejně jako vy čekám na spravedlivé vyřešení celého tohoto problému, který se objevil.

Pokud jde o vaše peníze, které vám byly odebrány, uvedlo vám kasino nějaký důvod, proč se to stalo?

Také vidím, že jste aktualizovali vše ve stížnosti , což byl rozhodně dobrý krok, takže počkáme, kam se všechno dostane.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ne, nemám absolutně žádné aktualizace ani na platformě, ani e-mailem…..Toto je moje velká stížnost na polestarcazino…..Ukazuje to, že 500 EUR je pravděpodobně v procesu výběru, ale jsem vyhrazen na cokoliv, co mě znovu požádají něco…..doufám, že nezmizí…jsem tu, abych oznámil jak to správné, tak to špatné…

Ještě jednou děkuji za vše….

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě mi poslali tento e-mail… Kdykoli je dostanu, aktualizuji se a zbývá 200 EUR…

file

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Musím vás informovat, že po tom všem, čím jsem si prošel, bylo 500 ze 700 € s provizí 3 € právě oficiálně uloženo na můj účet... čekám na dalších 200 €

file

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě mi bylo řečeno, že protože to dává stejnou počáteční chybu pro 200 € a nemohu vybrat, proces bude znovu s ručním výběrem z finančního oddělení……..Opět od začátku procesu!!!!!!! ! Takže vidím dalších 20 dní čekání……..Proč lidi??????

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 9 měsíci

Na jednu stranu jsem rád, že většina vašich peněz dorazila, ale na druhou stranu jsem viděl, že váš další výběr 200 € bude muset být opět manuální, takže budete muset počkat. To by mně osobně vadilo a myslím, že by to vadilo i vám, ale nejdůležitější nakonec je, že jste již obdrželi 500€ a tudíž vám kasino zaplatilo. 😊😉

Bohužel, nyní budete muset být trpěliví pro své další peníze, a když přijdou, můžete se rozhodnout, zda chcete zůstat nebo ne. 😥 Nezapomeňte to také uvést ve své stížnosti, aby Tomáš věděl, že jste dostali nějaké peníze.

Každopádně budu čekat na vaši další aktualizaci.

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Opravdu nechci spěchat, ale proč se tyto bezprecedentní věci dějí v situacích týkajících se NAŠICH peněz??????To je dalších 20 dní na získání zbytku????

Neuvěřitelné věci….

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Právě jsem konečně dostal na svůj účet 500 €...Řekl jsem vám, že ať se stane cokoliv, budu naprosto upřímný....Ale....!!!!!!!!

Za zbývajících 200 € jsem znovu mluvil s livechatem a protože mi to znovu vypíše chybu ve výběru, budu muset znovu čekat na finanční oddělení na ruční výběr…..Myslím????Dalších 20 dní??? ??

Ach ne, lidi, nechce se mi tomu věřit...

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 9 měsíci

Nevím, proč se to děje, mám-li být úplně upřímný. Vypadá to, že kasino má nějaké technické problémy, takže s tím nemůžu nic dělat.

Každopádně budete čekat jen na 200 € a bude to pravděpodobně déle, ale když se tak stane, můžete kasino nadobro opustit, protože vidím, že je to pro vás velmi dlouhá doba.

Ať tak či onak, teď budete muset být trpěliví. 😕

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Zase čekám..zase počkám, zdá se..Co říct...Firmy, které zatímco vy je chcete podpořit, ztrácejí na důvěryhodnosti a s takovým přístupem k zákazníkovi už není důvěra....!!! !

Budu tu znovu, abych vás informoval o nejnovějších....

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Chci říct, s touhle společností se opravdu zblázním....Po tolika potížích a celkem 20 dnech jsem se zapotil, abych dostal 500 EUR ze 700 EUR..Dnes mluvím s živou podporou a při Udělal jsem to neuvěřitelné stažení problémů, za zbývajících 200 € nastartoval úplně stejný proces utrpení, únavy a špatné komunikace!!!!!!

Pořád dokola to samé a to samé a to samé, abych dostal MOJE peníze...!!!!!!

Jak můžete důvěřovat tomu, že budete znovu hrát o své peníze, řekněte mi v takové společnosti?

Proč takové chování?????

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 8 měsíci

Ahoj. Je mi opravdu líto, že máte takovou zkušenost, a je pochopitelné, jak musíte být frustrovaní. Doufám, že i přes dlouhé čekání budete moci na jeho konci obdržet všechny své peníze. Když o tom budeme mluvit, mohli byste pomoci některým dalším hráčům tím, že se podělíte o své zkušenosti v tomto kasinu, pokud vám to samozřejmě nevadí. Pokud máte zájem, můžete napsat recenzi pouhým kliknutím/klepnutím natento odkaz 👈 a informujte nás o výsledku této dlouhotrvající situace. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Čtěte dál na snímcích obrazovky a udělejte si vlastní závěry...!!!!!!!!

Ptám se jich, co se děje s výběrem zbývajících 200 € a oni mi řekli, že před 4 dny jsme dostali vaše údaje, buďte prosím trpěliví!!!!!!!!Pokud je to možné????Ale už jsem to udělal staženo Píšu jim, máte moje údaje……myslím tím, že pokaždé, když odstoupím, musím poslat své údaje s dokumenty??????……A zablokovali můj chat……Je to opravdu NEPŘIJATELNÉ CHOVÁNÍ….! !!!!!!!!!!

file



Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

NEUVĚŘITELNÉ SITUACE….Už měsíc vyřizují…..a vyřizují…..a vyřizují výběr……!!!!!Už mě vypínají, protože mění směny a pořád dokola, aby vysvětlili!!!! !!!!

JEDEN MĚSÍC DOSTANU MÉ PENÍZE!!!!!

filefile


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Pokročili jsme právě resetovali můj účet a čekám….

filefile

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

NEUVĚŘITELNÉ SITUACE….Už měsíc vyřizují…..a vyřizují…..a vyřizují výběr……!!!!!Už mě vypínají, protože mění směny a pořád dokola, aby vysvětlili!!!! !!!!

JEDEN MĚSÍC DOSTANU MÉ PENÍZE!!!!!

filefile


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Vím, že se ti to nebude líbit, ale řekl bych, že byli také ohromeni tvým aktivním přístupem a možná jsi použil příliš mnoho vykřičníků v kombinaci s capslockem? To jsou lidé na druhé straně a umím si představit, že se v určitém okamžiku prostě rozhodli zavřít možnost chatu nadobro.

Samozřejmě chápu vaši frustraci a ano, udělal jsem si vlastní názor. Doufejme, že se zaměstnanci kasina brzy sejdou a tento nepořádek bude vyřešen!


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Co to znamená, že se rozhodli zavřít chat???Jsem zákazník, vsadil jsem své peníze a jednají se mnou naprosto špatně a neprofesionálně...Žádám o skutečný přístup a informace o výběru peněz a ne o zmatky. .Hrál jsem, vsadil jsem a požaduji, abych dostal peníze, které si zasloužím, abych mohl znovu hrát! Vůbec nesouhlasím a nemyslím si, že je to věc vykřičníků a velkých písmen..Jen souhlasím, že je to tak nepořádek, jak říkáte! V příštích několika hodinách udělám recenzi, protože právě přišli a posledních 200 € na mém účtu po této velké nepříjemnosti mnoha konverzací..! Od začátku jsem vám řekl, že zde na fóru podám upřímnou a pravdivou konverzaci-stížnost!

Problém byl nakonec vyřešen, ale důvěra byla ztracena!!!!!!

Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Peníze mi přišly na účet! Řekl jsem vám, že všechno se stane a každý nový vývoj bude zveřejněn. s mou vytrvalostí se nám podařilo získat co??? Peníze, které patří mně!

Kompletní aktualizace přístupu bude následovat později a každý se může rozhodnout, zda má polestar Casino věřit nebo ne….

dík

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 8 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že jsi musel projít touto opravdu frustrující situací, a chápu tvůj hněv. Naštěstí jste na konci dostali své peníze a pokud rádi celý zážitek popisujete i ostatním, proč to nevyjádřit v recenzi na toto kasino. Zde můžete popsat celou situaci od začátku až do konce. Co si o tom myslíš? Pokud se rozhodnete to napsat, udělejte to jednodušezde 👈. Doufejme, že v budoucnu nebudete muset řešit žádný podobný problém. 🙏

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky