FórumKasinaPolestar Casino - všeobecná diskuze

Polestar Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před rokem od kszysio
|
6100 zobrazení 60 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
před rokem

Radka ivh si myslí, že Kristina už bohužel nebude odpovídat na případ, stále je otevřeno 15 hodin kvůli zprávě, kterou ivh udělala, nevím, jestli kristina odpoví. Doufám, že mi s případem pomůžete nebo někoho zavoláte, aby mi pomohl, je to pro mě hodně peněz, které budu v nejbližších dnech potřebovat.


s pozdravem


Automaticky přeloženo:
mihaelstnc
před rokem

Ahoj,

jak vidím, stížnost byla aktualizována další žádostí o informace. S největší pravděpodobností brzy postoupí vaši stížnost novému zpracovateli, jakmile budou vyjasněny všechny podrobnosti.

Vím, že potřebujete peníze, ale potřebujeme také čas na spolupráci. Zůstaňte trpěliví, prosím.


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

dobrý večer do společnosti,

V Polestar cazino jsem zažil nepříjemnost, kterou si nedovedete představit... Snažím se vybrat 700 € ze svých peněz a 14 dní komunikuji pouze s live chatem, vždy mi říkají jiné věci a povýší mě na finance oddělení, které již 14 dní neodpovídá na žádný z mých e-mailů...Pomůže mi někdo?????Snažím se dostat své peníze!

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 3 měsíci

Ahoj. Je mi líto, že jste se ocitli v takové situaci, chápu, jak frustrující to musí být. Jsme rádi, že jste zde odeslali stížnost , náš tým se vám pokusí s tímto problémem pomoci. Bohužel byli velmi zaneprázdněni tolika stížnostmi, ale mohu vás ujistit, že udělají vše pro to, aby byla vaše stížnost vyřešena.

Je to váš první pokus o odstoupení od smlouvy, nebo už jste nějaký úspěšný měl? Jen se ptám, protože jste ve skutečnosti řekli, že si nejste jisti ověřením vašeho účtu. Ve většině kasin je hlavním klíčem k získání výběru, nejprve projít procesem ověření. Už jste poslali své dokumenty do kasina?

Bude čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, znovu jsem neodvolal, je to poprvé a ohledně ověřování a poslal jsem 5 e-mailů, abych to udělal, nikdy mi neodpověděli...zrovna včera jsem znovu mluvil s live chatem a teď mi řekli po 14 dní na zaslání detailů bez ale úředních dokladů... Tak jednoduché a útržkovité... Ale poslal jsem i úřední doklady, protože vidím, že se výběr mých peněz neoprávněně zdržuje... Kdybych nepožádal o zaslání alespoň v live chat, nemám odnikud žádné informace... Podívejte se prosím na celou historii otevřených stížností Guru Casino...

Předem děkuji za Vaši pomoc!!!!

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 3 měsíci

Takže podle toho, co píšeš, tvůj účet stále není ověřený. Na tento proces i na výběr peněz dáváme kasinům 14 dní, takže jak řekla Romi, je dobře, že jste podali stížnost.

Pravděpodobně však bude nejdůležitější spolupracovat s kasinem, dokud nedokončíte ověření a pak snad své peníze dostanete co nejdříve. Až to uděláte správně nebo budete mít novou aktualizaci, dejte nám vědět ve své stížnosti a také na fóru.

Přeji ti hodně štěstí. ☘️

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Milý příteli Jaro, v první řadě děkuji tobě a Casino Guru za veškerou pomoc... Od 27.1., kdy můj problém začal, až do 2.12.2002 mám k dispozici všechny rozhovory zástupců live chatu.. Toto jsou bezprecedentní situace, se kterými se jako zákazník mnoha sázkových a kasinových společností setkávám poprvé....po 10 dnech jsem žádal o ztotožnění se s velkým nátlakem z mého okolí a řekli mi, že pro tuto chvíli není to nutné...Představte si, že to může být nutné a já v budoucnu trpím ještě víc!!!! Poté, co jsem s nimi několikrát mluvil a požádal je, aby něco udělali, mi řekli, abych to poslal support@polestarcasino v jejich finančním oddělení moje údaje bez oficiálních dokladů, takže jen písemně..říkám ti to znovu s mou zkušební výzvou!!!!!mám to na screenshotu..!!!!Tohle jsem ještě nezažil.. .Tak poté, co jsem to udělal, ale také jsem z mé iniciativy znovu poslal oficiální dokumenty s mým soudem a poslal jsem celkem 6 e-mailů, až do teď, co vám píšu, jsem nedostal sebemenší aktualizaci!!!!! Měl bych vám také říci, že jsem obdržel více než 15krát upozornění, že vás budou co nejdříve kontaktovat a že dostanu své peníze….NIC…!!!!Dovolte mi také vám říct, že zatímco si spolu povídáme, náhle zavři livechat a vykopni mě, protože na ně vždy slušně zatlačím!!!Nejhorší???Pokaždé musím říct celou historii od začátku a pokaždé, když dojdou k závěru, že to dali jako naléhavé a bude to vyřešeno.... 17 DNÍ nyní mě NIKDO nekontaktoval! Každý den chatuji s livechatem, žádná domluva, jednak mi říkají, že se nemohou spojit s finančním oddělením a jednak mi říkají, že jsme to oddělení kontaktovali a je to priorita....!!! Absolutní nepohodlí a moje peníze tam zůstávají!!!!

Takže chápete, o jakou spolupráci mě žádáte, když na druhé straně není jasná a zásadní komunikace!!!

Nemluvě o částkách, o které mě na začátku požádali, abych údajně dokončil svou sázku, a nakonec se mi omluvili, protože to byla nakonec chyba...Jeden hrát 46 €, druhý hrát, ale 38 €, pak 29 € a nic se nestalo a nemohl jsem znovu získat své peníze.... Celá historie je na snímcích obrazovky....

Doufám, že věc řádně skončí a nebude se opakovat další osobě... Škoda dát naše peníze, vklady se provádějí okamžitě a při výběru je takové nepříjemnosti a špatné zacházení!!!!

Ještě jednou za vše DÍKY...!!!!!

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 2 měsíci

Děkuji, že jsi to takhle popsal. Souhlasím s vámi, protože to rozhodně není snadné, když v podstatě děláte vše, co vám kasino řekne, ale nedostáváte žádnou odpověď ani aktualizaci o tom, v jaké fázi se věci nacházejí. Ale z vaší strany děláte vše, co je potřeba, takže protože máte stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci, jak nejlépe bude moci.

Určitě je také užitečné, že máte snímky obrazovky, protože to bude pro náš tým absolutně užitečné.

Doufám však, že se tato situace co nejdříve vyřeší a své peníze dostanete. Pokud jsou nějaké nové informace o vašem případu, dejte mi prosím vědět.

Budu čekat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Od 27.1. komunikuji každý den s live chatem společnosti a mám k dispozici všechny rozhovory až do dneška 13.2...!!!!Pokud si je opravdu přečtete, pochopíte rozhořčení, utrpení a různé verze, které navrhuji udělat pokaždé, zvláště první dny….dnes 18 dní…Žádná aktualizace – žádná komunikace a moje peníze tam…..

file

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 2 měsíci

Je mi líto, čím jste si doposud prošel. Kéž bych mohl říct, že pro vás mám řešení.

Protože na vás nechci přinášet další utrpení, vynechám své obvyklé otázky nebo spekulace a nechám sdílení pokroku na vás.

Až budete mít náladu, rád bych viděl různé verze, které jste zmínil, například.

Upřímně doufám, že existuje cesta ven z této šlamastiky. Sledujte prosím stížnost, i když to také zabere čas. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Takže sem napíšu různé a podivné verze od prvního okamžiku, kdy jsem požádal o stažení, a samozřejmě níže vám pošlu co nejvíce snímků obrazovky, abych vám dokázal, že má slova a mé bezprecedentní utrpení jsou pravdivé... Opatrujte se ... nebojím se ani tak zpoždění, které samozřejmě nedává smysl, ale velmi špatné informovanosti a komunikace...

Takže když jsem požádal o výběr 700 EUR, začala neuvěřitelná situace, která mi řekla, že musím zahrát částku, abych dokončil svou sázku…bylo mi řečeno 46 EUR…Nic..Pak musím hrát 38 EUR….Nic…Poté EUR 28. .Nakonec se mi omluvili a řekli mi, že udělali chybu a že jsem svou sázku dokončil… NEUVĚŘITELNÉ????

Tak ubíhaly dny a řekli mi, že mám vyčistit Chrome a že bych měl změnit prohlížeč... Udělal jsem to... Samozřejmě zase nic... Dny plynuly, rozhořčeně jsem posílal emaily, žádná odpověď.. Tak jsem jim na vlastní popud řekl, že pošlu své údaje pro identifikaci a pro rychlejší výběr a oni mi řekli, ať je pošlu jen ručně na finanční oddělení!!!!!!!Ptám se jich jen tak bez oficialit dokumenty??? Říkají, že ano…. a s oficiálními dokumenty.... Samozřejmě jsem nikdy nedostal odpověď.... Poslal jsem jim 6 emailů...!!! 19 dní k dnešnímu dni mluvím denně s livechatem a dospěli jsme k závěru, protože musí znovu vidět celou historii, že můj problém bude vyřešen co nejdříve a jak je to priorita!!!!!!19 dní…!!!!Od 27/01/2024…..mohu říct, kolikrát jsem byl tak náhle zablokován a musel jsem je psát znovu….Také mi někteří zástupci řekli, že nemají komunikaci s příslušným oddělením a někteří další, že mluví přímo s finančním oddělením a vidí můj problém…..Po tom všem mi řekněte, čemu věřit, co očekávat a jak tuto situaci zpracovat…..?????Takže vám níže posílám co nejvíce co jsem vám řekl, abyste uvěřili, že má slova jsou pravdivá…

Moje peníze, peníze, které jsem vyhrál, zatímco jsem samozřejmě provedl vklady ve výši téměř 300 EUR, tam stále jsou a stále čekám, až je dostanu... Proč? Takovou situaci jsem ještě nezažil, když jsem zákazníkem několika sázkových společností...!!!!!

Děkuji a posílám vám screenshoty, ale bohužel pro vás jsou v řečtině...

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 2 měsíci

No, to je působivá ukázka!

Krátce jsem také zkontroloval vaši stížnost a všichni jsou vítáni, aby udělali totéž přímo zde 👈, musím říct, že oceňuji, kolik informací jste tam uvedli. Podle mého názoru je na čase, aby si někdo v kasinu shromáždil své myšlenky a vhodně vás oslovil jako svého zákazníka.

Zkuste vydržet, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

nedělám nic jiného než čekám.....

Dnes 20 dní a bohužel žádný pokrok...!!!

Automaticky přeloženo:
nikolakis68
před 2 měsíci

Chápu, že to není nic, co by bylo příjemné, ale bohužel v tuto chvíli není jiná možnost, stížnost se stále prošetřuje. Pevně věřím, že se celá situace vyřeší. Čas je to jediné, co teď musíme obětovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ok, nic jiného nezmůžu..čekám..doufám, že tato situace skončí tak, jak má, abychom byli ve svých povinnostech všichni korektní..Z mé strany jsem vám však věc vysvětlil jako po pravdě, jak jsem mohl, a to všechno mě překvapuje, protože ne, čelil jsem jiné době…

Děkuji mnohokrát za všechno

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Vývoj, o kterém víc nevím....Z mého účtu mi strhli 500€...!!!!!!!!

čekám na informace

file

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky