DomůFórumKasinaPolestar Casino - všeobecná diskuze

Polestar Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od kszysio
|
14 208 zobrazení 63 odpovědí |
|
1 2...4
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Polestar Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

zkontroloval jsem kasino

vytvořil účet kvůli 100% bonusu> Typ bonusů se vybírá při registraci tohoto kasina.

po vytvoření účtu a výběru a vložení jsem bonus neobdržel. .

Šel jsem na live chat, protože jsem čekal ve frontě jako 10 a dostal jsem informace. že nedostanu bonus, protože administrativa nechce.

Řekl jsem buď bonus nebo vrácení vkladu. Slyšel jsem informaci, že bez hry nemohu vybrat. Musím vsadit 1x

Kdo rád hraje s bonusem, nedoporučuji kasino, protože ho nemůžete získat.


Vyhrávám trojitý vklad. a ted kontroluji jak je to s vybery. Popíšu to zde




Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
kszysio
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že je to skutečně nečestná praktika, protože pokud vím, vložili jste vklad, abyste získali bonus za vklad. Můžete prosím vložit odpověď kasina ve formě tiskové obrazovky?

Bohužel ano, vklady musí být vsazeny několikrát, aby bylo možné provést výběr.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

OK file

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

první den bez odstoupení...

Automaticky přeloženo:
kszysio
před 2 roky

Zdravím a děkuji. Z mého pohledu je to špatně a kasino by mělo jednat férově.

Také mi připadá velmi zvláštní říkat, že nabízejí různé výhry v turnajích, to je velmi špatná volba slov, když jste vložili, abyste získali bonus za vklad. 🤔


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

kasino Cashout dnes, bez ověření.


Automaticky přeloženo:
kszysio
před 2 roky

Dobrý den, jak to myslíte, prosím? Poslali vám zálohu zpět nebo jste si nakonec mohli vybrat? Myslím, že bez ověření účtu se toho moc dělat nedá. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

nakonec vítězný výběr,

Není třeba veryfication. ale vybral jsem méně než 70 eur z kasina


Automaticky přeloženo:
před rokem

Hrál jsem v Polestar Casino. Hrál jsem až na €4,300 (hrané bez bonusu). Poté jsem viděl, že denní výplaty byly 500 EUR. Každý den jsem vybíral 500 euro, takže to byly jen 3 dny. Neuhrazená platba 1500 EUR, která byla dnes. Už jsem nemohl odstoupit, protože to je limit. Poté mi bylo řečeno, že se musím ověřit. Udělal jsem to a bylo to přijato. Pak se dnes najednou podívám na svůj gmail a říká, že můj účet byl uzavřen, ačkoliv jsem měl na účtu stále peníze 2 800 EUR a neuhrazené platby 1 500 EUR. Bylo mi řečeno, že nesplňuji pracovní podmínky a přihlásil jsem se u třetí strany. Hrál jsem v jiných online kasinech od rabidi a mnoha dalších na svém notebooku a mobilním telefonu nebo na svém pracovním mobilním telefonu a nikdy jsem nebyl obviněn z blokování mého účtu. Poté jsem je několikrát požádal, aby mi vyplatili peníze prostřednictvím živého chatu a gmailu, ale odpověď je vždy stejná. Takže už jsem nemohl nic dělat. Kasino mě bezdůvodně zavřelo a nevyplatilo mi peníze. Jsem zničený, protože potřebuji peníze a caisno mi nechce zaplatit.


Žádám vás o pomoc, byla bych vám velmi vděčná.❤️


(Kasino nesmí zablokovat můj účet, pokud na něm mám peníze a výběry mi řekli sami poskytovatelé kasina dwm a pak to udělali)


Myslím, že Rabidi a Estolio (pracují společně) je podvod a nevyplácí velké částky. Malé částky, ale ne vyšší.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
mihaelstnc
před rokem

Ahoj.

Musím říct, že přesně nerozumím vysvětlení "nesplnili podmínky zaměstnání a přihlásili se u třetí strany". Jediná věc, která zvoní, je hraní pod cizím profilem, i když teď divoce hádám.

Zkontroloval jsem i reklamaci ohledně dalších informací, přesto je uvedena pouze 3. strana.

Odeslání stížnosti bylo dobrou volbou a těším se na další aktualizace.

Byla vám tato situace plně vysvětlena, zajímalo by mě? Nebo máte nějaké návrhy, co by se mohlo pokazit?

Každopádně nás prosím informujte o pokroku.

Jsem zvědavá, co to všechno znamená.🤔


Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vysvětluji vám tedy vypršení platnosti mého účtu,


Vydělal jsem peníze, tak jsem vložil 400 eur a vsadil si až 4300 eur. Bylo mi řečeno, že se musím ověřit, udělal jsem to a byl jsem úspěšně ověřen. Od té doby jsem měl na účtu 3 neuhrazené platby v celkové výši 1500 EUR. Už jsem nemohl vybrat, protože to je limit a nechtěli výběr zpracovat. Poté mi bylo řečeno, že výběr se zpracovává a dorazí na váš účet co nejdříve. Co se stane po chatu o 2 hodiny později. Napište mi e-mail s tímto obsahem:


Dobrý den Michaele,

Děkujeme, že jste kontaktovali náš zákaznický servis Polestar.

Rádi bychom vás informovali, že váš účet je uzavřen pro spolupráci s jinými zákazníky nebo třetími stranami v souladu s podmínkami 9.1. To zahrnuje, bez omezení, hraní jménem ostatních, sdílení informací, spolupráci nebo koordinaci s ostatními.


Co je úplně špatně je, že sám velmi často hraji se 2 mobily, protože jeden používám častěji na soukromé věci a druhý na práci. Platby jsem tedy vždy prováděl na jednom mobilu a na druhém jen hrál. Teď mě obviňují, že jsem někomu poskytl podrobnosti o svém vlastním kasinovém účtu, když jsou to všechno moje vlastní mobilní telefony a neudělal jsem nic špatného.


Co musím zmínit je, že jsem mnohokrát hrál u stejného poskytovatele na jiných webech a tolikrát jsem použil svůj druhý telefon a nikdy jsem nebyl obviněn z ničeho špatného. Ale nyní v tak vysoké částce.


Co kasino udělalo po e-mailu. Zavřeli můj účet a v pondělí před 4 dny mi poslali e-mail, že mi vrátili počáteční vklad, takže pouze 400 EUR. (K dnešnímu dni jsem stále neobdržel žádné peníze, dokonce ani 400 EUR, o kterých mi kasino řeklo, že dorazí).


Závěr celku:


Jen mě obvinili z něčeho, co jsem vždy bezdůvodně udělal a nechtějí mi vyplatit peníze, protože jde o vyšší částku 4300 €. Věřím, že jsou to jen podvody a kdykoli si hráč bude chtít vybrat vyšší částky, něco se stane a kasino vás zablokuje nebo vám neodepíše.

Zkoušel jsem všechno a napsal jsem všem z rabidi a kasina, ale žádná odpověď. Je mi velmi smutno, že se mi něco takového stalo s tak velkým množstvím. Potřebuji peníze naléhavě, protože potřebuji peníze a v této životní situaci jich tolik nemám.


Doufám, že mi s tímto případem pomůžete


s pozdravem

Michaele

Automaticky přeloženo:
mihaelstnc
před rokem

Ahoj Michaele!

Teď to dává větší smysl. Kasino si uvědomilo, že jste použili několik zařízení, a předpokládalo, že jste porušili pravidla. Rozumím.

Podařilo se vám kasinu vysvětlit situaci?

V každém případě byste měli poskytnout toto vysvětlení a veškerá relevantní sdělení ke stížnosti.

Vezměte prosím na vědomí, že stížnost není funkcí živého chatu, navíc jsou za námi Velikonoce, takže tým má více než čtyři dny na to, aby případ prošel a odpověděl.

file

Důrazně doporučuji reklamaci aktualizovat.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, vysvětlil jsem situaci a nic nepomohlo, stále opakovali, že jsem porušil podmínky i když jsem jim vše podrobně vysvětlil. Takže už opravdu nemůžu nic dělat, jen doufat, že pomůžete získat peníze a můj účet zpět.


ano, děkuji, teď to udělám.


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefilefile Podívejte se na tyto živé chaty, které jsem s nimi měl. To se opakuje, takže vždy žádám o důkaz, že vždy píší to samé.




teď byl zase vyhozen z živého chatu hahahah to je směšné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

podívá se na moji stížnost Kristina nebo ne?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, že píšu tak často a že ztrácím váš čas, ale stále se necítím dobře, protože potřebuji peníze, doufám v rychlou odpověď.


Velmi děkuji za Vaši pozornost.


s pozdravem

Michaele

Automaticky přeloženo:
před rokem

filefilefilefilefile Podívejte se na tyto živé chaty, které jsem s nimi měl. To se opakuje, takže vždy žádám o důkaz, že vždy píší to samé.




teď byl zase vyhozen z živého chatu hahahah to je směšné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se - neumím číst německy. 🙁

Automaticky přeloženo:
před rokem

podívá se na moji stížnost Kristina nebo ne?


s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak jsem vysvětlil, dnes je státní svátek, stejně jako zítra. Buďte prosím trpěliví, v současné době máme stovky otevřených stížností. Členové týmu stížností nemohou pracovat 24/7, každý týden posouvají své limity.

Vím, že máte pocit, že je třeba něco udělat okamžitě, zkuste na to nemyslet a počkejte na aktualizaci. Kristina vaši stížnost aktualizuje, jakmile to bude možné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Omlouvám se, že píšu tak často a že ztrácím váš čas, ale stále se necítím dobře, protože potřebuji peníze, doufám v rychlou odpověď.


Velmi děkuji za Vaši pozornost.


s pozdravem

Michaele

Automaticky přeloženo:
před rokem

Tým se k vám dostane. Nemějte obavy – jakmile bude stížnost odeslána a zkontrolována, bude vyřízena.

Dejte týmu trochu času. 🙏

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky