DomůFórumKasinaKasino Malina - všeobecná diskuze

Kasino Malina - všeobecná diskuze (strana 44)

127 870 zobrazení 1 046 odpovědí |
před 3 roky
|
1...43 44 45...53
Přidat příspěvek
Bloodomen22
před 4 měsíci

Moc děkuji za vaši odpověď, mám pochybnosti, jestli je dostanu zpět. Ale myslím, že na ně mám nárok, protože vyloučení mělo být provedeno přímo.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Naprosto souhlasím, je to v souladu s pravidly zodpovědného hraní, že hráči by měli mít možnost si dát pauzu, nastavit si limity atd. Také většina renomovaných kasin reaguje a zablokuje hry během několika minut.

Hlavním problémem je, že herní úřad v Anjouanu na to vůbec nereaguje a kasina to nevidí, takže jim to nevadí. V podstatě neexistuje žádné riziko postihu.

Guru kasin by se měl opět zaměřit na snižování hodnot a označování kasin na základě potvrzených skutečných negativních recenzí.


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj,

S Šimonem o tomhle tématu diskutuji docela často ( jeho životopis je tady 👈) a hlavní problém spočívá v nedostatku obecných standardů. Všichni víme, co je potřeba a jak by to mělo fungovat, ale licenční úřady to, abych byl slušný, trochu komplikují. Výsledek? Provozovatelé někdy prokáží to nejnutnější minimum. Naštěstí se vždycky najdou výjimky, ale bezpečnost by se na výjimkách neměla zakládat, řekl bych.

Šimon proto pracuje na standardech sebevyloučení – jakémsi plánu, který by mohl sloužit jako srovnání pro budoucí hodnocení zodpovědnosti a také jako vodítko pro kasina. Takže ano, máte pravdu, pracujeme na tom. https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative#bluepaper

Cesta je ale samozřejmě dlouhá a plná překážek. Dobré věci nikdy nejsou snadné. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Žádám o vrácení peněz, které jsem ztratil, protože jsem 5-6krát žádal o vyloučení. Tvrdil jsem, že to byla ztráta času a peněz, ale oni mě ignorovali a už jsem podal stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré rozhodnutí! Tyto situace by měly být prodiskutovány a řádně vyšetřeny.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Dobrý večer, Radko, samozřejmě to dotáhnu do konce. Žádné slitování pro lidi, kteří vám každý den říkají, ať mi zavřu účet, protože jsem hodně prohrála. S vaší pomocí své peníze určitě dostanu zpět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 4 měsíci

Páni, to je vážně působivé.

Věřím, že od hráčů získáš plnou podporu.

Všichni rádi hrajeme a mít nástroje pro zodpovědné hraní jako podporu je fantastické.

Bohužel mnoho z nás zažilo zklamání ze zpoždění po pěkném vítězství.

Ale je skvělé to slyšet a myslím, že mluvím i za ostatní hráče, kteří nabízejí naši podporu a pomoc jakýmkoli způsobem.

Automaticky přeloženo:
zwoula_1996
před 4 měsíci

Podal(a) jste stížnost prostřednictvím kasinového guru? Máte mé plné svolení, že můj případ uvádíte jako příklad nedodržování pravidel pro zodpovědné hraní, protože se nám oběma stala stejná věc.

Automaticky přeloženo:
Bloodomen22
před 4 měsíci

Samozřejmě jsem už podal stížnost a zástupce se záležitostí zabývá. Doufám ale, že mi vrátí peníze.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, Radko, samozřejmě to dotáhnu do konce. Žádné slitování pro lidi, kteří vám každý den říkají, ať mi zavřu účet, protože jsem hodně prohrála. S vaší pomocí své peníze určitě dostanu zpět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Náš tým pro vyřizování stížností jistě udělá vše pro to, aby v této věci dosáhl co nejlepšího výsledku.

Prosím, vydržte.

Také pokud potřebujete pomoc s problémy s hazardními hrami, vězte, že zde najdete adresy některých center pomoci ve vaší zemi. Vždy je lepší se s něčím takovým netrápit sami.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ještě jednou děkuji, Romi, ale myslím, že se všichni shodneme, že problémem je zde herní úřad v Anjouanu.

Pokud by tato kasina a jejich činnost skutečně regulovali a dohlíželi na ně, pak se domnívám, že by se kasina takto nechovala ze strachu z následků.




Automaticky přeloženo:
Bloodomen22
před 4 měsíci

Tohle všechno by měl dělat licenční úřad, máte pravdu.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Romi, ty máš očividně jasno, byl bys tak laskav a podíval se na odpověď, kterou mi tvůj kolega poslal ohledně zodpovědného hraní v souvislosti s Matějem?

Velmi nespravedlivá reakce, která je ve skutečnosti v rozporu s tím, čeho se zde všichni snažíme dosáhnout a zlepšit.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Dobrý večer, víte, jestli se situace s podáním stížnosti, kterou jsem podal, vyvíjí?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Romi, ty máš očividně jasno, byl bys tak laskav a podíval se na odpověď, kterou mi tvůj kolega poslal ohledně zodpovědného hraní v souvislosti s Matějem?

Velmi nespravedlivá reakce, která je ve skutečnosti v rozporu s tím, čeho se zde všichni snažíme dosáhnout a zlepšit.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Buďte si jisti, že Matěj je jedním z našich nejlepších řešitelů stížností a udělá vše pro to, aby váš případ vyřešil.

Také vidím, že kasino odpovědělo ve vlákně, takže doufám, že to bude brzy hotové.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý večer, víte, jestli se situace s podáním stížnosti, kterou jsem podal, vyvíjí?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tomáš na tom pracuje. Prosím, mějte trpělivost. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej, už 10 dní čekám na výplatu od Malina Casina a nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už jsem se chystal znovu zaregistrovat, protože tohle hodnocení bylo super vysoké, a pak jsem si přečetl tohle vlákno.


Proč je toto kasino hodnoceno jen ohromujícími 9,4, když vidím jen desítky a desítky stížností na neplacení/zastavení výplat a různé další problémy?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Hej, už 10 dní čekám na výplatu od Malina Casina a nic se neděje.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Pokud chcete, abychom do vašeho případu zasáhli, podejte prosím stížnost .

Z našich zkušeností toto kasino bohužel vyplácí svým hráčům peníze s určitým zpožděním, ale můžeme se vám pokusit pomoci.

Je to váš první výběr?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 4 měsíci

Ano, můj první problém je, že když si na vás stěžuji, Malina Casino mi nepřijde jako ideální volba.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Už jsem se chystal znovu zaregistrovat, protože tohle hodnocení bylo super vysoké, a pak jsem si přečetl tohle vlákno.


Proč je toto kasino hodnoceno jen ohromujícími 9,4, když vidím jen desítky a desítky stížností na neplacení/zastavení výplat a různé další problémy?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Toto kasino vyplácí s určitým zpožděním, takže ve skutečnosti neexistuje způsob, jak snížit index bezpečnosti.

Kdykoli kasino neplatí nebo nereaguje na stížnosti, index bezpečnosti klesá.

I když hráči musí čekat o něco déle, v tuto chvíli to nemá vliv na index bezpečnosti tohoto kasina. Je dobré, že naši uživatelé toto fórum používají k tomu, aby nás o všem informovali, a my tak mohli podle toho jednat, pokud to považujeme za nutné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ano, můj první problém je, že když si na vás stěžuji, Malina Casino mi nepřijde jako ideální volba.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Neváhejte si vybrat jakékoli kasino ze seznamu a v textu vysvětlete, že je pro Malina Casino. Náš tým pro vyřizování stížností to za vás napraví.

Automaticky přeloženo:
1...43 44 45...53
Jít na stránkuz 53 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.