DomůFórumKasinaLibrabet Casino - všeobecná diskuze

Librabet Casino - všeobecná diskuze (strana 3)

36 851 zobrazení 201 odpovědí |
před 3 roky
|
12 3 4...11
Přidat příspěvek
roberto_80
před rokem

Ahoj, řeklo ti kasino, proč ti zabavilo peníze? Vidím, že pravděpodobně probíhá proces vyšetřování, když kontrolují váš účet, takže možná je to jen dočasná situace a kontrolují vaši hru nebo něco jiného. Bylo pro vás nutné posílat dokumenty do kasina nebo ne? Myslím, že bych zkusil ještě pár dní počkat a pokud se vám z kasina neozve, pak bych vám doporučil podat stížnost a náš tým se pokusí zjistit vše, co potřebujeme vědět.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji, už jsem s nimi mluvil a řekli mi, že mi v nejbližších dnech připíšou peníze na účet. Moje otázka zní, jak dlouho to trvalo? Uplynulo 8 dní.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byla to vnitřní chyba. Systém řekl, že to bylo kvůli nečinnosti, což mi manažer logicky řekl, že to bylo nesprávné, protože jsem hrál až do dne, kdy mi strhli peníze z mého zůstatku.

Automaticky přeloženo:
roberto_80
před rokem

Hmm, tak to by mě tedy zajímalo, jak dlouho by to mělo trvat, když sami říkali, že je to v podstatě jejich chyba. Pokud se do konce týdne nic nezmění, určitě mi dejte vědět a uvidíme, co se dá dělat.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

podvod?

Automaticky přeloženo:
roberto_80
před rokem

Nejobvyklejší počáteční myšlenka, že? No, musím říct, že situace je dost zvláštní.

Také jsem viděl, že čekáte docela dlouho, než se peníze vrátí na účet. Změnilo se něco, prosím?

Řekněte nám to, ať pro vás můžeme zkusit něco udělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vše vyřešeno

Automaticky přeloženo:
roberto_80
před rokem

Řeklo vám o tom něco kasino nebo se to nějak vyřešilo samo? Případně se jen čekalo na vyřešení vámi zmíněné chyby? 😉

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Kasino Librabet patří mezi nefér kasina. Hrál jsem hru Bonus Crab, kde jsem chytil švestku, Plum má hodnotu 10 eur kasinového bonusu a nikdy mi nebyl připsán. V několika pokusech se snažím vysvětlit problém v chatu. Řekli mi, že platforma hry ZOBRAZUJE ŠPATNÉ CENY! CO? Nikdy mi nepřipsali odměnu. Vyhněte se hraní tohoto kasina, existuje několik členů jako malina casino, wazamba, posido a tak dále. Mají dlouhodobé výběry, čekají na pět nebo více dní. Proces ověření také trvá dlouho.

Měl jsem špatné zkušenosti se všemi těmito členskými kasiny. Takže moje rada je...uteč.


file


Upraveno
Automaticky přeloženo:
blankaloviscek
před 11 měsíci

Dobrý den.

To musí být hodně silné a byl bych také raději, kdyby to kasino konzultovalo s poskytovatelem. Na druhou stranu podpora hovořila i o coinech, nikoli o penězích. Jste si jisti, že jste například nehráli v jiném režimu? Jen žádám, abych vyčistil všechny možnosti; Rozhodně neznám takové akce umožňující multiplayer, takže je to jen tip.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, myslím, že jsem situaci podrobně objasnil. Vím, co jsem viděl, a vím, jakou odměnu jsem si nárokoval. Byl to kasino bonus 10 eur. Podpora mi řekla, že na propagační stránce se zobrazují nesprávné ceny.

Jen říkám..😘

Automaticky přeloženo:
blankaloviscek
před 11 měsíci

Měli jste štěstí při řešení s podporou?🤔

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Chatoval jsem s nimi a oni mi řekli, jak je psáno v minulých příspěvcích.

Automaticky přeloženo:
blankaloviscek
před 11 měsíci

Ahoj,

Chápu. Možná jste udělali snímek obrazovky, když jste si vzali bonus? Podle mého názoru snímek obrazovky, který jste poskytli dříve, neukazuje €, což je pravděpodobně nesprávná grafika. V každém případě, co hodláte dělat dál? Je kasino jakýmkoli způsobem otevřené pro další diskusi?

Obávám se, že v případě bonusů zdarma můžeme udělat jen málo, počítám 🙁


Automaticky přeloženo:
blankaloviscek příspěvek smazal/a
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den, nevzal jsem žádný bonus, kasino mi ho dalo na vklad. Za každý vklad jste odměněni jedním roztočením v BONUSOVÉM KRABovi. Nevadí Radko, uzavřel jsem účet...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, nevzal jsem žádný bonus, kasino mi ho dalo na vklad. Za každý vklad jste odměněni jedním roztočením v BONUSOVÉM KRABovi. Nevadí Radko, uzavřel jsem účet...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Takže to bylo docela rychlé, když jste uzavřeli účet. Každopádně asi víš, co je pro tebe nejlepší, tak doufám, že se ti bude dařit i jinde.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

samozřejmě nejlepší kasino je 22.bet, videosloty, mr. vegas, také vulkanvegas, ledové kasino.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, dobré odpoledne. Jsem na fóru nový, chci podat stížnost kasinu LIBRABET. Už týden čekám na tři výběry a vždy mi odpoví stejně. Jsem unavený a už nevím, co mám dělat, protože mě nechávají vybírat pouze 500 eur s maximálně 3, dokud nebudou dokončeny a na účtu mám 7 500 eur a velmi málo věřím, že peníze budou dostat na můj bankovní účet. Nespal jsem několik dní a nevím, co s tímto kasinem dělat. Pouze doporučuji, aby v tomto kasinu nikdo nehrál. Je hrozné vybírat peníze. Cítím se podveden.


Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Mohu se vás zeptat, jaké vysvětlení vám dávají ohledně zpoždění?

Je tam váš účet plně ověřen?

Abychom vám mohli pomoci, budeme muset počkat celých 14 dní a teprve poté mohl náš tým pro stížnosti v tomto případě zasáhnout. Doufám, že své peníze brzy dostanete.

Automaticky přeloženo:
12 3 4...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.