před 11 měsíci
To samé se mi děje. Ale nakonec svou výhru dostanu. přeji úspěšný výběr.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
OdpovědětCitovat0
To samé se mi děje. Ale nakonec svou výhru dostanu. přeji úspěšný výběr.
The same happen to me. But in the end i get my winnings. wish you success withdrawal.
Dobré ráno, výběry se zpracovávají, dochází ke zpoždění kvůli vysokému objemu výběrů.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
Děkuji, jsem klidnější, s pozdravem
Thank you, I feel calmer, best regards
Gracias , me quedo mas tranquilo un saludo
Dobré ráno, výběry se zpracovávají, dochází ke zpoždění kvůli vysokému objemu výběrů.
Good morning, withdrawals are being processed, there is a delay due to the high volume of withdrawals.
Buenos días que los retiros se están procesando , que hay un retraso debido al alto volumen de retiradas
Pěkný den vám!
Alespoň takové vysvětlení dává smysl, i když jediné řešení je čekání. Jsem rád, že existuje další laskavá duše, která nakonec dostane zaplaceno.
Co děláš ve volném čase? Máte nějaké koníčky, které by vám mohly pomoci soustředit se na něco jiného? Ptát se jen pro případ, že byste byli neklidní, samozřejmě. Někteří z nás nejsou příliš trpěliví. Jako například já.
Good day to you!
At least such an explanation makes sense, even though the only solution is waiting. I'm glad there is another kind soul that actually gets paid eventually.
What do you do in your spare time? Do you have any hobbies that could help you focus on something else? Asking just in case you'd become restless, of course. Some of us are not very patient. Like me, for instance.
Dobrý den, ale od prvního dne mi říkají vždy to samé a jsou to i výběry 500 euro, nevím proč to tak stojí. Buď jsou hodně těsní na peníze, nebo nevím, ale nejsou to profesionálové. Dnes je to 8 dní, co jsem požádal o výběr a stále nic.
Hello, but they always tell me the same thing from the first day, and they are also 500 euro withdrawals, I don't know why it costs so much. Either they are very tight on money or I don't know, but they are not professionals. Today it's been 8 days since I requested the withdrawal and still nothing.
Hola , pero siempre me dicen lo mismo desde el primer día ademas son retiros de 500 euros no se que le cuesta tanto . O estan muy justos de dinero o no se pero profesionales no lo son . Hoy hace 8 dias que solicite el retiro y nada aun
To je to, co mi vždy odpovídají, ale peníze nikdy nedorazí. 
This is what they always answer me but the money never arrives. 
Esto es lo que siempre me responden pero el dinero no termina de llegar 
Což zřejmě naznačovalo, že jsou stále ve zpoždění. Očekávám další e-mail, jakmile budou připraveni vám peníze uvolnit. Dokud to znovu nedoženou, s největší pravděpodobností dostanete stejnou odpověď na stejnou otázku. 🙁
Which apparently indicated they are still in delay. I expect another email once they are ready to release the money for you. Until they catch up again, you will most likely get the same response to the same question. 🙁
Doufám, že tato noční můra brzy skončí, ale myslím, že to bude trvat dlouho. Mám spoustu peněz na výběr a nevidím konec. Jedna věc je mi naprosto jasná, už nebudu hrát, abych prohrál své peníze, pokud to chtějí.
I hope this nightmare is over soon, but I think it will take a long time. I have a lot of money to withdraw and I don't see an end. One thing is very clear to me, I'm not going to play anymore to lose my money if that's what they want.
Espero que se termine esta pesadilla ya , pero creo que va para largo ,. tengo bastante dinero para retirar y no veo el fin . Una cosa tengo muy clara , no voy a jugar mas para perder mi dinero si es lo que pretenden ellos.
Zkuste být v klidu a soustředit se na něco jiného, i když vím, že to není jednoduché.
Jsem rád, že vaše rozhodnutí nehrát s těmi penězi je tak silné, tak to prosím vydržte a doufejme, že brzy budou moci zaplatit.
Vězte, že jsme tu pro vás v každém případě.
Try to be calm and focus on something else, even though I know it is not easy.
I am glad that your decision not to play with that money is this strong, so please hold on to it, and hopefully soon they'll be able to pay.
Know that we are here for you in any case.
Dobré ráno, děkuji mnohokrát. Dnes přidávám další den čekání a nic. Samozřejmě, že hrát nebudu. Myslím, že zpracování výběrů trvá tak dlouho, že lidé hrají a prohrávají peníze a výběry zruší.
Good morning, thank you very much. Today I add another day of waiting and nothing. Of course I'm not going to play. I think they take so long to process withdrawals so that people play and lose money and cancel the withdrawals.
Buenos días muchas gracias . Hoy sumo un día mas esperando y nada . Claro que no voy a jugar pienso que tardan tanto en procesar los retiros con el fin de que juegen y pierdan el dinero y cancelen las retiradas
Ahoj. Ptal jsem se přes chat a teď mi řekli, že moje výběry neexistují. Jsem velmi zklamán. Může mi prosím někdo pomoci?
Hello. I have asked through the chat and now they tell me that my withdrawals do not exist. I am very disappointed. Can someone help me please?
Buenas . He preguntado por el chat y ahora me comentan que no existen mis retiros . Estoy muy decepcionado que alguien me ayude por favor
Řekli mi, že mi po prostudování případu pošlou e-mail, ale že moje výběry nejsou
They have told me that they will send me an email when they have studied the case but that my withdrawals are not
Me han comentado que me enviarán un correo cuando hayan estudiado el caso pero que mis retiros no estan
Omlouváme se za nepříjemnosti, znovu jsem mluvil přes chat a řekli mi, že mé výběry jsou v pořádku. Už nevím, co mám dělat a komu věřit, jsem opravdu zoufalá.
Sorry for the inconvenience, I've spoken via chat again and they tell me that my withdrawals are fine. I don't know what to do or who to believe anymore, I'm really desperate.
Disculpa mis molestias , he vuelto hablar por chat y me comentan que mis retiros estan bien . Ya no se que hacer ni a quien creer estoy desesperado de verdad
Vím, že to pro vás musí být frustrující a snažíte se udělat vše, abyste své peníze dostali.
Uvědomte si prosím, že agenti live chatu ve většině případů nevědí nic, nebo možná vědí jen málo, pokud jde o výběry. Nejsou o nich informováni, jak to přísluší jinému oddělení, a opravdu se může stát, že budou hráče dezinformovat. Nejlepším způsobem je vždy komunikovat s podporou e-mailem.
Takže, jak dlouho to už trvá, co jste požádali o výběr?🤔
Vydržte.
I know that it must be frustrating for you, and you try to do everything to get your money.
Just know, please, that live chat agents on most occasions don't know anything, or maybe know just a little, when it comes to withdrawals. They don't get informed about these as it belongs to another department, and it really can happen that they will misinform players. The best way is always communicating with the support by email.
So, how long has it been going on for now since you requested the withdrawal?🤔
Hang in there.
Dobré ráno, o první výběr jsem požádal 7. ledna, druhý 8. ledna a třetí 11. ledna.
Good morning, I requested the first withdrawal on January 7, the second on January 8, and the third on January 11.
buenos dias el primer retiro lo solicite el 7 de enero , el segundo el 8 enero y el tercero el dia 11 de enero
Dobře. Tak si počkáme, jak to dopadne.
Okay. So let's wait and see how it'll go.
Dobrý den, výběry stále nedorazily,
Hello, the withdrawals still haven't arrived,
Buenas , los retiros siguen sin llegar ,
Hej. Děkujeme za aktualizaci.
Věřím, že je čas podat stížnost. co myslíš?
Už je to příliš dlouho. Náš odpovídající tým zasáhne ve vašem případě a doufejme, že se mu podaří kontaktovat kasino a zjistit, jaký je důvod tohoto zpoždění.
Pokud si to tedy chcete vyzkoušet, klikněte na tento odkaz a popište prosím celý problém.
Hey. Thank you for the update.
I believe it is time to file a complaint. What do you reckon?
It's been too long now. Our compliant team will intervene in your case and hopefully will be able to contact the casino and find out what the reason is for this delay.
So, if you wish to try it, just follow this link and describe the whole issue, please.
Dobrý den, reklamoval jsem, ale v popisu věci mi nedalo nic napsat, nevím proč.
Good morning, I have made the complaint but in the description of the matter it did not let me write anything, I don't know why.
Buenos días he realizado la denuncia pero en la descripción del asunto no me a dejado escribir nada no se porque
To může být způsobeno tím, že v prohlížeči používáte automatický překladač. Pokud je to tak, zkuste jej prosím vypnout, jelikož na našem webu máme i tak automatický překladač a můžete bez problémů psát ve svém vlastním jazyce.
Zkuste také vymazat mezipaměť a soubory cookie ve svém počítači nebo dokonce použijte k odeslání stížnosti anonymní okno.
Dejte nám prosím vědět, zda byl problém vyřešen a zda jste jej mohli podat. Počkáme na vaši odpověď.
This may be caused by the fact that you use an automated translator in the browser. If it is so, please try to turn it off, as we have an autotranslator on our website anyway and you can write in your own language without any problems.
Also try to clear the cache and cookies on your computer, or even use an incognito window to submit the complaint.
Please let us know if the issue was fixed and you were able to file it. We'll wait for your reply.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.