DomůFórumKasinaLibrabet Casino - všeobecná diskuze

Librabet Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

36 862 zobrazení 201 odpovědí |
před 3 roky
|
1...3 4 5...11
Přidat příspěvek
JAIME8315
před 11 měsíci

To samé se mi děje. Ale nakonec svou výhru dostanu. přeji úspěšný výběr.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Dobré ráno, výběry se zpracovávají, dochází ke zpoždění kvůli vysokému objemu výběrů.

Automaticky přeloženo:
blankaloviscek
před 11 měsíci

Děkuji, jsem klidnější, s pozdravem

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobré ráno, výběry se zpracovávají, dochází ke zpoždění kvůli vysokému objemu výběrů.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Pěkný den vám!

Alespoň takové vysvětlení dává smysl, i když jediné řešení je čekání. Jsem rád, že existuje další laskavá duše, která nakonec dostane zaplaceno.

Co děláš ve volném čase? Máte nějaké koníčky, které by vám mohly pomoci soustředit se na něco jiného? Ptát se jen pro případ, že byste byli neklidní, samozřejmě. Někteří z nás nejsou příliš trpěliví. Jako například já.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Dobrý den, ale od prvního dne mi říkají vždy to samé a jsou to i výběry 500 euro, nevím proč to tak stojí. Buď jsou hodně těsní na peníze, nebo nevím, ale nejsou to profesionálové. Dnes je to 8 dní, co jsem požádal o výběr a stále nic.

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

To je to, co mi vždy odpovídají, ale peníze nikdy nedorazí. file

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Což zřejmě naznačovalo, že jsou stále ve zpoždění. Očekávám další e-mail, jakmile budou připraveni vám peníze uvolnit. Dokud to znovu nedoženou, s největší pravděpodobností dostanete stejnou odpověď na stejnou otázku. 🙁

Automaticky přeloženo:
Radka
před 11 měsíci

Doufám, že tato noční můra brzy skončí, ale myslím, že to bude trvat dlouho. Mám spoustu peněz na výběr a nevidím konec. Jedna věc je mi naprosto jasná, už nebudu hrát, abych prohrál své peníze, pokud to chtějí.

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Zkuste být v klidu a soustředit se na něco jiného, ​​i když vím, že to není jednoduché.

Jsem rád, že vaše rozhodnutí nehrát s těmi penězi je tak silné, tak to prosím vydržte a doufejme, že brzy budou moci zaplatit.

Vězte, že jsme tu pro vás v každém případě.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Dobré ráno, děkuji mnohokrát. Dnes přidávám další den čekání a nic. Samozřejmě, že hrát nebudu. Myslím, že zpracování výběrů trvá tak dlouho, že lidé hrají a prohrávají peníze a výběry zruší.

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj. Ptal jsem se přes chat a teď mi řekli, že moje výběry neexistují. Jsem velmi zklamán. Může mi prosím někdo pomoci?

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Řekli mi, že mi po prostudování případu pošlou e-mail, ale že moje výběry nejsou

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Omlouváme se za nepříjemnosti, znovu jsem mluvil přes chat a řekli mi, že mé výběry jsou v pořádku. Už nevím, co mám dělat a komu věřit, jsem opravdu zoufalá.

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Vím, že to pro vás musí být frustrující a snažíte se udělat vše, abyste své peníze dostali.

Uvědomte si prosím, že agenti live chatu ve většině případů nevědí nic, nebo možná vědí jen málo, pokud jde o výběry. Nejsou o nich informováni, jak to přísluší jinému oddělení, a opravdu se může stát, že budou hráče dezinformovat. Nejlepším způsobem je vždy komunikovat s podporou e-mailem.

Takže, jak dlouho to už trvá, co jste požádali o výběr?🤔

Vydržte.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Dobré ráno, o první výběr jsem požádal 7. ledna, druhý 8. ledna a třetí 11. ledna.

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Dobře. Tak si počkáme, jak to dopadne.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Dobrý den, výběry stále nedorazily,

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

Hej. Děkujeme za aktualizaci.

Věřím, že je čas podat stížnost. co myslíš?

Už je to příliš dlouho. Náš odpovídající tým zasáhne ve vašem případě a doufejme, že se mu podaří kontaktovat kasino a zjistit, jaký je důvod tohoto zpoždění.

Pokud si to tedy chcete vyzkoušet, klikněte na tento odkaz a popište prosím celý problém.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 11 měsíci

Dobrý den, reklamoval jsem, ale v popisu věci mi nedalo nic napsat, nevím proč.

Automaticky přeloženo:
JAIME8315
před 11 měsíci

To může být způsobeno tím, že v prohlížeči používáte automatický překladač. Pokud je to tak, zkuste jej prosím vypnout, jelikož na našem webu máme i tak automatický překladač a můžete bez problémů psát ve svém vlastním jazyce.

Zkuste také vymazat mezipaměť a soubory cookie ve svém počítači nebo dokonce použijte k odeslání stížnosti anonymní okno.

Dejte nám prosím vědět, zda byl problém vyřešen a zda jste jej mohli podat. Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...11
Jít na stránkuz 11 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.