FórumKasinaLibrabet Casino - všeobecná diskuze

Librabet Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od bmeleady17
|
4243 zobrazení 30 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Librabet Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Mám vážné problémy s výběrem výherních prostředků z tohoto webu. Stále říkají, že je vše v pořádku. Jsem velmi znepokojen, že tento web je podvod. Nějaké rady ohledně toho prosím?

Brendane.

Automaticky přeloženo:
bmeleady17
před 2 roky

Celkem bych jim dal 2 týdny. Pokud je vše v pořádku, jak tvrdí, měli by vám poslat výhru do 2 týdnů. To je dost času.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Ahoj Danieli

Díky za odpověď.

Takže pokud po 2 týdnech nedostanu nic.

Co budu dělat?

Pošlu stížnost komisi pro hazardní hry? Nebo jaké mám možnosti... Je to směšné. Druhý, nebo i když dostanu prostředky, zavírám ten přísl

Automaticky přeloženo:
bmeleady17
před 2 roky

Zde vidím, že společnost Librabet má na našem webu mnoho vyřešených stížností, takže věřím, že bylo dobré začít s podáním stížnosti zde. Uvidíme, jak se to vyvine.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vážně, jak toto kasino získává toto hodnocení hry stále padají, pak hry, které jste právě hráli, už nefungují Hraji 4 hodiny se zhroutily asi 50krát z podpory, jak jste slyšeli, údržba je v pořádku, ale 5. 7. 9krát v den, kdy jsem hrál ve špatných kasinech, ale toto je tvrdost, takže není zábavné hrát 9 hvězdiček z 10 je jen velký vtip, stránka prostě nefunguje.

Automaticky přeloženo:
Opop00
před rokem

Ahoj,

Vyzkoušel jsem kasino a všechno bylo hladké a příjemné. Umím si však představit, že není dobré nechat hráče hrát, když je stránka v údržbě. Na druhou stranu si myslím, že je v pořádku, pokud web po aktualizaci běží bez problémů.

Chcete-li se dozvědět více o reputaci kasina, zaškrtněte prosím příslušnou záložku:

https://casino.guru/Librabet-Casino-review#tab=js-tab-reputation



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, jsem registrován v tomto kasinu dva týdny. Minulé pondělí jsem požádal o výběr 170 € kartou. Poté, co je včera kontaktovali prostřednictvím chatu, mi řekli, že to obvykle trvá 3 pracovní dny. Jaké je moje překvapení, že dnes výběr zruší a vrátí mi zůstatek na účet.

Žádným způsobem mi neoznámili důvod.. pokud je třeba něco ověřit.. zruší to bez dalšího vysvětlení.. podpora chatu neví, jak mi to vysvětlit.. jen mi říkají, že zanechte poznámku, aby mě finanční oddělení mohlo kontaktovat. V tuto chvíli tato sázková kancelář není příliš vážná. Žádám o vaše zprostředkování, abych mohl vybrat mé příjmy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne, jsem registrován v tomto kasinu dva týdny. Minulé pondělí jsem požádal o výběr 170 € kartou. Poté, co je včera kontaktovali prostřednictvím chatu, mi řekli, že to obvykle trvá 3 pracovní dny. Jaké je moje překvapení, že dnes výběr zruší a vrátí mi zůstatek na účet.

Žádným způsobem mi neoznámili důvod.. pokud je třeba něco ověřit.. zruší to bez dalšího vysvětlení.. podpora chatu neví, jak mi to vysvětlit.. jen mi říkají, že zanechte poznámku, aby mě finanční oddělení mohlo kontaktovat. V tuto chvíli tato sázková kancelář není příliš vážná. Žádám o vaše zprostředkování, abych mohl vybrat mé příjmy.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj Juan1988,

jak již uvedla kolegyně Kristina ve vaší stížnosti . To může být způsobeno několika věcmi. To může být způsobeno nedokončeným procesem ověření KYC nebo kvůli mnoha žádostem o výběr od hráčů nebo to může být kvůli nějakému porušení pravidel. Zkuste prosím ještě chvíli počkat. 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Librabet mi bezdůvodně uzavřel účet a ukradl téměř všechny peníze. Účet byl bezdůvodně uzavřen a je mi jedno proč, ale peníze musí být zákazníkovi vráceny, nejsou odcizeny. Nechtějí, abych si s nimi už hrál... ok, ale peníze se vyplácejí, ne kradou. Účet byl pravděpodobně uzavřen, protože jsem hráč, který jim přináší ztráty a ne zisky. Měl jsem na účtu skoro 1000 PLN a po měsíci trápení e-maily jen stahují... 60 PLN (!!!). Všechny sázkové kanceláře licencované Rabidi NV je to podvod. Drž se od nich dál.

Automaticky přeloženo:
kickoff
před 11 měsíci

Je mi líto, že kasino není ochotno poslouchat naše doporučení. 🙁

Dovolte mi citovat ze stížnosti , pokud vám to nevadí:

"Důrazně nesouhlasíme s rozhodnutím kasina zabavit vaše výhry kvůli pravidlu, které považujeme za predátorské a proti našemu Fair hazardnímu kodexu . Jsme nuceni uzavřít stížnost jako "nevyřešenou", což bude mít negativní vliv na hodnocení kasina. cesta."

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Užil jsem si hraní v tomto kasinu a kasinech pod stejnou značkou.

Jediná stížnost na librabet je, že se zdá, že doba stažení trvá velmi dlouho. Čekal jsem více než týden na výběr pod 100 €, který jsem dostal jako hrubý vklad, protože bonus byl zrušen kvůli rozhodnutí vedení, i když jsem měl e-mail, který mi nabízel 100% bonus.

Automaticky přeloženo:
Sorbus
před 10 měsíci

To je dobré vědět a také vám děkuji za zaslání uživatelské recenze!

Jeden týden na stažení zní příliš, ale někdy - záleží. Bylo snad zahrnuto ověření KYC?

Kromě toho, máte stále povoleno brát další bonusy? Toto "rozhodnutí vedení" znám jako konečný stav ukončení bonusů. 🙂 Tak to jsem zvědavá.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Není zahrnuto KYC a bylo mi řečeno, že v této věci je také vše v pořádku. Zdá se, že to bylo jen kvůli technické chybě, což je trochu divné, protože mi bylo mnohokrát řečeno, že je to právě ve frontě na zpracování, vše je v pořádku atd.

Nejsem si jistý, zda mohu získat více bonusů. Ptám se, musím se zeptat, ale pochybuji, protože byl k dispozici bonus, ale když jsem vložil, bylo mi v živém chatu řečeno, že mi není dovoleno získat bonus rozhodnutím vedení.

Automaticky přeloženo:
Sorbus
před 9 měsíci

Ok, není to tak jasné, jak jsem doufal. Taková nedůslednost může vyvolat určité podezření, ne?

Pokud s odstoupením stále bojujete, možná je čas podat stížnost zde na našem webu:

https://casino.guru/complaints/create

Uvědomte si, že existují stovky nedávno otevřených stížností, ale tým dělá vše pro to, aby držel krok s novými.

Jak vám to zní?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Nyní je vše v pořádku, podal jsem novou žádost o výběr a byla zpracována rychleji a peníze dorazily do 2 dnů

Upraveno autorem před 9 měsíci
Automaticky přeloženo:
Sorbus
před 9 měsíci

Chladný! Doufal jsem, že reklamace nebude nutná 😀.

Mohl byste se podělit o to, co vás přimělo vybrat si toto konkrétní kasino? Chci říct, jen jsem zvědavý, jak si hráči vybírají, kde budou hrát. Není třeba odpovídat, samozřejmě.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Podvodníci. Nikdy neplatí výběry hráčů. Nevěřte ničemu, co píšou výše. Tito zloději nestojí za vaše 1 euro.

Automaticky přeloženo:
Sorbus
před 5 měsíci

Pošlete nám účtenku, kterou lžete.

Automaticky přeloženo:
tsakomatias
před 5 měsíci

Jasně Tirokafteri . kam to chceš poslat? Dokážeš přečíst, co jsem napsal? Trvalo mi více než týden, než jsem provedl tento výběr, co jsem dostal, a oni odmítli můj bonus, který propagovali? Neřekl jsem to pozitivně. file

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky