FórumKasinaLibrabet Casino - všeobecná diskuze

Librabet Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od bmeleady17
|
7744 zobrazení 38 odpovědí |
|
1 2
tsakomatias
před rokem

Ahoj, myslím, že není nejlepší soudit ostatní podle jejich zkušeností. Co takhle popsat ten svůj? Co se stalo a proč nemůžete dostat své peníze?

Také bych vás požádal, abyste neútočili na ostatní hráče, protože to nebudu tolerovat. Musíte si přečíst vše, co hráč napsal, protože i on měl nějaké problémy, které se mu podařilo vyřešit.

Čekám tedy na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

V pondělí jsem požádal o výběr ve výši 500 eur. Dnes je pátek a situace žádosti zůstává stejná. Posílají mi stále stejné zprávy.

Automaticky přeloženo:
tsakomatias
před rokem

Takže máš úplně stejný problém jako já. Trvalo jim přes týden, než zpracovali můj hrubý výběr sázky. Dostal jsem své peníze, možná ty taky dostaneš své.

Automaticky přeloženo:
před rokem

V pondělí jsem požádal o výběr ve výši 500 eur. Dnes je pátek a situace žádosti zůstává stejná. Posílají mi stále stejné zprávy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj. Zdá se, že kasino by mělo na svých procesech trochu zapracovat. Přesto, protože nevíme, co za tím stojí, můžete nám pomoci sdílením obsahu e-mailu.

Podle druhého hráče bych řekl, že by to nemělo trvat příliš dlouho.

Dohodneme se prosím na další aktualizaci v pondělí?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Hraje někdo na librabet? Stránka se neotevře, bude dočasná?

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Ahoj! Víte, proč se stránka librabet neotevře? Zkoušel jsem to celý den z různých zařízení a nejde to. Pokud někdo o problému něco ví.....

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Nevíte někdo, jaký je problém s librabet Spain? Nemohu se dostat!!

Automaticky přeloženo:
ikerramirezg
před 10 měsíci

Ahoj. děkuji za příspěvek. Předám to našemu datovému týmu, aby to co nejdříve zkontroloval. Budu vás informovat, jakmile budu mít nějaké informace o tom, co se mohlo stát 😉.

Máte na svém účtu v kasinu nějaké skutečné peníze? Můžete zkusit kontaktovat také jejich podporu, máte možná e-mailovou adresu podpory kasin? Abych vám pomohl, tady to je support@librabet.com 👈.

Dejte nám prosím vědět, jak to dopadlo, počkáme na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 10 měsíci

Dobré odpoledne:

Na účtu mám 400 eur.

Na vámi uvedený e-mail jsem již poslal tři zprávy a nedostal jsem odpověď.

Děkuji

Automaticky přeloženo:
ikerramirezg
před 10 měsíci

Ahoj. Ve vaší otevřené stížnosti jsem četl, že problém byl vyřešen. Je to správně? Nyní máte přístup ke stránce a také ke svému účtu? To je skvělá zpráva 👌.

Pokud máte zájem, můžete napsat recenzi na toto kasino a popsat své zkušenosti😉. Můžete tím pomoci ostatním hráčům. Jednoduše klikněte/klepněte natento odkaz , pokud se vám nápad líbí 😊.

Jaký je tedy váš další krok? Budete tam hrát/sázet dál?

Automaticky přeloženo:
tsakomatias
před 10 měsíci

Dobrý večer. Dostali jste konečně své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý večer. Zajímal by mě váš názor na problém, který mám s touto konkrétní společností.

Všechno to začalo, když jsem požádal o výběr. Požádali mě o dokumenty k identifikaci mého účtu a já je okamžitě poskytl. Jakmile bylo vše přijato, předpokládal jsem, že bude schváleno i mé odstoupení. Ale místo schválení mi zrušili účet a zablokovali peníze (528 €). Po několika dnech vložili 50 EUR na můj bankovní účet (můj poslední vklad). Po odeslání stížnosti zde na stránce a kontrole mé stížnosti jsme dospěli k závěru, že stížnost vůči mně je uzavřena. Librabet zdůvodnil, že v dokladu o vkladu, který jsem jim poslal, abych identifikoval své vklady, to vypadalo jako předchozí přesun z vkladů do společnosti, vklad na mě od mého příbuzného. Z tohoto důvodu se domnívali, že peníze uložené na mém účtu patřily třetí osobě a byly uloženy v librabet jejím jménem. Tato úvaha se kasinovému guruovi zdála normální a uzavřel mou stížnost na ospravedlnění kasina. Poté jsem požádal, aby byla stížnost znovu otevřena a abychom požádali kasino, aby nám přesně citovalo termín, který říká, že zákazníkům je zakázáno provádět takové transakce na jejich bankovních účtech. Kasino mou žádost okamžitě zamítlo a stížnost znovu neotevřelo.

Jaký je váš názor na výsledek mého případu??

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 2 měsíci

Celá situace mě opravdu mrzí.

Viděl jsem vaši stížnost , že kasino poskytlo dostatek důkazů, kde jste vložili peníze, které vám nepatří. To je ve většině online kasin zakázáno a vždy by to mělo být uvedeno v podmínkách. Je velmi důležité si je přečíst pokaždé před vkladem v kasinu.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Mohl bych také získat tyto podrobnosti týkající se mého účtu?

Jak mohou dokázat, že tyto peníze nemám otevřené? Protože předchozí transakce na mém účtu byla náhodou od někoho vklad? Nedává to smysl.

Kdybyste byl mnou, přijali byste, že vás z takového důvodu okradli o přibližně 500 EUR?

Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 2 měsíci

Dovolte mi zasáhnout, pokud vám to nevadí.

Upřímně řečeno, asi vás zklamu. Podobně jako policie ani kasina nevysvětlují hlavnímu podezřelému proces vedoucí k odhalení podvodu; není to záležitost tajemství; je to spíše konečná logická volba, takže ne, nemůžeme se s vámi podělit o důkazy, je mi líto.

Myslím, že to musí být frustrující se to učit, ale doufám, že to pochopíte.

Jak již bylo řečeno, na základě podrobností, které tým pro stížnosti získal z kasina, jste byli s největší pravděpodobností financováni někým jiným, abyste hráli s poskytnutými finančními prostředky namísto vašich vlastních. Proto se domnívám, že jste nebyli oloupeni o žádné peníze. Právě jsi porušil pravidla.

Zkuste to prosím nedělat v žádném jiném kasinu, abyste předešli dalšímu zklamání.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Protože všechny vklady byly provedeny z peněz, které mi nepatřily, proč nevrátí zbytek a vrátí pouze jednu? Patřily tyto peníze mně? Vtipná je alespoň záminka kasina. Kdyby se můj účet ztratil, nemyslím si, že by ho uzavřeli, protože si myslí, že jsem použil peníze jiných lidí. Místo toho by čekali a čekali, až budu nějakou dobu vítězem a požádají o stažení. Žádám kasino, aby nám odpovědělo, protože moje celkové vklady ve výši 160 EUR mi nebyly vráceny !!!

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
gerasimoskioukas
před 2 měsíci

Omlouváme se, ale my zde na fóru vám nemůžeme poskytnout takové otázky.

Neváhejte kontaktovat kasino nebo svého řešitele stížností, abyste získali nějaké odpovědi.

Vždy si však přečtěte podmínky ještě před provedením vkladu v jakémkoli online kasinu v budoucnu.🙏

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Jsem rád, že jsem si vytvořil účet na nové zábavné platební metodě ID, bylo tam uvedeno, že jsem inzerován 200% bonus při prvním vkladu Vložil jsem peníze a zaplatil jsem zábavným ID v kasinu librabet Přihlásil jsem se pomocí zábavného ID Šel jsem na kartu bonus a tam bylo žádný bonus Mluvil jsem s chatem v kasinu a řekli mi, že žádný takový bonus neexistuje a poslal jsem jim nabídku a znovu mi nedali bonus Mluvil jsem s živým chatem fun Id a žádný jsem nedostal tipy buď poté, co jsem se rozhodl, že nebudu mít žádný bonus, šel jsem si zahrát své vkladové peníze a znovu jsem nemohl hrát, zobrazilo se mi hlášení, že můj účet je znovu deaktivován, mluvil jsem do živého chatu a řekli, že jsem duplicitní uživatel mezitím jsem si nevytvořil žádný druhý účet, ale hádejte, jaké zábavné id mi udělalo účet a nedovolilo mi připojit se k vlastnímu účtu, zkrátka uzavřeli můj účet nikdo mi nepomohl z živého chatu, který nefunguje po celou dobu, kdy mi poslali e-mail, aby mi poslali nějaké informace, aby mi vrátili peníze, ale 20 dní jsem neobdržel peníze

Automaticky přeloženo:
aerossalami71
před měsícem

Chápu správně, že poskytovatel plateb pro vás vytvořil účet v tomto kasinu? Jak je to vůbec možné?🤔🤷‍♀️

Abych pravdu řekl, nikdy jsem o něčem takovém neslyšel.

V každém případě bych vám doporučil podat stížnost zde s naším týmem, aby ji mohl dále prošetřit a pomoci vám získat peníze.

Stačí kliknout na tento odkaz a dejte nám vědět, jak to dopadlo.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky