Dobrý večer, Jaru
Mám velké obavy, protože Legiano Casino nereaguje na mou stížnost Guruovi, váš agent Jozef prodloužil čekací lhůtu o jeden týden.
Moje stížnost:
https://casinoguru-cs.com/legiano-casino-player-s-account-has-been-closed-without-2
Velmi upřímně,
Christelle
Good evening Jaro
I am very worried because Legiano Casino is not responding to my complaint to Guru, your agent Jozef has extended the waiting period by one week.
My complaint:
https://casinoguru-en.com/legiano-casino-player-s-account-has-been-closed-without-2
Very sincerely,
Christelle
Bonsoir Jaro
Je suis très inquiète car Legiano casino ne répond pas à ma plainte chez Guru, votre agent Jozef à prolongé d'une semaine le délais d'attente.
Ma plainte :
https://casinoguru-en.com/legiano-casino-player-s-account-has-been-closed-without-2
Très cordialement,
Christelle
No, naposledy to bylo před dvěma týdny, kdy byla stížnost vyřešena, takže doufám, že kasino nakonec zareaguje. Byla by škoda, kdyby to neudělalo, protože je otevřených několik stížností, takže pokud se nepokusí vzniklé situace vyřešit, mohlo by to kasinu snížit hodnocení.
Šance udělat něco víc asi není velká, jelikož mají takovou licenci, jakou mají, a proto byste se tam pravděpodobně nedostali.
Proto doufám, že to bude v pořádku.
Well, the last time was two weeks ago when the complaint was resolved, so I hope that the casino will eventually respond. It would be a shame if they don't, because there are several complaints open, so it could bring the casino's rating down if they don't try to resolve the situations that have arisen.
The chance to do something more is probably not great since they have the license they have and therefore you would probably not get there.
That is why I hope it will be all right.
Ahoj, nějaké novinky? Stále jsem neobdržel/a své výdělky, už je to více než dva měsíce...
Nevím, proč je to kasino pořád otevřené, upřímně, je to obrovský podvod.
A Legiano na mou stížnost nereaguje a pořád říká totéž, stejně jako jeho živé chaty.
Hi, any news? I still haven't received my earnings, after more than two months now...
I don't know why that casino is still open, honestly, it's a monumental scam.
And Legiano doesn't respond to my complaint and always says the same thing, like his live chats.
Buenas alguna novedad? Yo sigo sin recibir mi dinero de mis ganancias , después de más de 2 meses ya...
Nose porque ese casino sigue abierto sinceramente, es una Estafa monumental.
Y en mi queja no responde nada Legiano y siempre dice lo mismo de siempre , como sus chats en vivo
Mohli bychom podat společnou stížnost, aby to mělo větší váhu, protože nebudou věnovat pozornost jen jedné osobě. Pokud jsou lidé ve stejné situaci jako já, dejte jim vědět a můžeme vytvořit skupinu ohledně tohoto pyramidového schématu a podat stížnost.
Mám pocit, že moje výhry nikdy nedorazí, když vidí argumenty, které kasino uvádí (pokud je vůbec můžeme nazývat argumenty), věří svým vlastním lžím.
Každopádně vím jen to, že jsem tu už přes dva měsíce a mám dost různých lží a slibů z tohoto kasina, které nikdy k ničemu nepřišly. Pokud dostanu z kasina nějaké dobré zprávy, dám vám vědět, ale pochybuji, že se tak stane...
We could file a joint complaint so that it counts more, since they won't pay attention to just one person. If there are people in the same situation as me, let them know and we can create a group about this pyramid scheme and file a complaint about it.
I feel like my winnings will never arrive, seeing the arguments the casino gives (if you can call them arguments), they believe their own lies.
Anyway, all I know is that I've been here for over two months now, fed up with the various lies and promises from this casino that never came to anything. If I receive any good news from the casino, I'll let you know, but I doubt it will happen...
Podríamos poner una denuncia conjunta , para que cuente más , ya que uno solo no harán ni caso , si hay gente que está en mi misma situación que haga saberlo y creamos algún grupo sobre esta estafa piramidal, y ponemos una denuncia a esto.
Siento que mi dinero de las ganancias que gane nunca llegarán viendo los argumentos que da el casino (si se pueden llamar argumentos ) , se creen sus mismas mentiras más bien.
En fin yo solo se que llevo ya más de 2 meses , ya cansando de varias mentiras y promesas de este casino que nunca llegaron a ningún FIN. Si recibo igualmente alguna novedad del casino que sea buena lo notificaré , pero que lo dudo que pase...
Je zvláštní, že tohle kasino má dobré množství bodů, mám podezření, že vyplatili peníze jen malé části lidí, aby tyto body neztrácely... zatím čekám 9 dní a od kasina žádné známky.
its strange that this casino has a good amount of points, i suspect that they only paid out money to a small part of people so that these points dont drop... i ve been waiting 9 days so far and No sings From the casino
Je zvláštní, že Legiano nereaguje na mou stížnost...
Zbývají 2 dny...
Přesto v historii Legiana neexistují žádné nevyřešené stížnosti...
Je to velmi zvláštní...
Poslední komunikace ohledně vyřešené stížnosti proběhla před měsícem...
It's strange that Legiano doesn't respond to my complaint...
2 days left...
Yet in Legiano's history there are no unresolved complaints...
It's very strange...
The last communication on a resolved complaint was a month ago...
Curieux que Legiano ne corresponde pas sur ma plainte...
Reste 2 jours...
Pourtant dans l'historique de Legiano il n'y a aucune plainte non résolue...
C'est très étrange...
La Dernière communication sur une plainte résolue remonte à un mois...
Mimochodem, také si všímám, že agent Guru JOZEF mi také nereaguje!!!!? Ani na stížnost, ani e-mailem...
Nevím, co si mám myslet, opravdu jsem si myslela, že najdu pomoc, podporu.
Psal jsem zprávy svému agentovi Guruovi Jozefovi, ale zřejmě mi nikdo neodpovídá, ani můj agent Guru Jozef, ani LEGIANO...
By the way, I also note that agent Guru JOZEF is not responding to me either!!!!? Neither on the complaint, nor by email...
I don't know what to think, I really thought I would find help, support.
I wrote messages to my agent Guru Jozef, but apparently no one answers me, neither my Agent Guru Jozef nor LEGIANO...
D'ailleurs je constate aussi que l'agent Guru JOZEF ne me répond pas non plus !!!!? Ni sur la plainte, ni par mail...
Je ne sais pas quoi penser, je pensais vraiment trouver une aide, un soutien.
J'ai écris des messages à mon agent Guru Jozef, mais visiblement personne ne me répond, ni mon Agent Guru Jozef ni LEGIANO...
Ahoj,
Jozefova role sahá nad rámec vyřizování stížností a nedávná dovolená mohla k jeho zpoždění přispět. Pokud vím, moji kolegové se důsledně snaží odpovědět na každý e-mail, který si zaslouží odpověď; ne každý e-mail, který obdrží, je však vhodný k odpovědi a jelikož vlákno stížností a časovač jsou jejich primárními nástroji, pravděpodobně řeší všechny obavy vznesené v každé stížnosti. Prosím, neberte si to osobně; moji kolegové nemají čas opakovat stejné odpovědi nebo vám každý den odpovídat a všechny důležité věci byly ve stížnosti zmíněny za vás. Například se nemusíte Jozefa ptát, zda může pozvat Casina do vlákna, když časovač i vlákno ukazují, že tak již učinil.
Sotva stíhají vyřídit všechny stížnosti. Prosím, mějte prosím trpělivost. 🙏 Děkuji.
Hello,
Jozef's role extends beyond handling complaints, and the recent holiday may have contributed to his delay. As far as I can tell, my colleagues consistently attempt to respond to every email that merits a reply; however, not every email they receive is appropriate for a response, and since the complaint thread and the timer are their primary tools, they likely address all concerns raised in each complaint. Please do not take this personally; my colleagues do not have the time to repeat the same responses or reply to you every day and all the important things were mentioned in the complaint for you. For example, you do not need to ask Jozef if he can invite Casino to join the thread when the timer and the thread both indicate that he has already.
They hardly keep up with all the complaints. Kindly be patient, please. 🙏 Thank you.
Děkuji Radko za odpověď.
Moje žádost
Chápete mou frustraci, nepracuji a ty peníze, co jsem vyhrál na Legianu, 6400 eur, jsou, jako bych vyhrál v loterii...
Takže když vidím, že mi LEGIANO smazal účet a odmítá Guruovi vysvětlit mou stížnost, je mi opravdu a fyzicky špatně...
Doufám, že LEGIANO odpoví, nebo že rozšíříte mou stížnost tak, aby Legiano odblokovalo můj účet.
Upřímně
Thank you Radka for your reply.
My request
You can understand my frustration, I don't work and this money that I won on Legiano 6400 eur, it's as if I had won the lottery...
So seeing that LEGIANO deleted my account and refuses to explain my complaint to Guru makes me really and physically sick...
I hope that LEGIANO will respond or that you will extend my complaint so that Legiano will unblock my account.
Sincerely
Merci Radka pour votre réponse
Ma demande
Vous pouvez comprendre ma frustration, je ne travaille pas et cet argent que j'ai gagnée sur Legiano 6400 eur, c est comme si j'avais gagné au loto...
Alors de voir que LEGIANO m'a supprimée mon compte et refuse de s'expliquer sur ma plainte chez Guru me rend réellement et physique malade...
J'espère que LEGIANO va répondre ou que vous prolongerez ma plainte pour que le Legiano débloque mon compte.
Cordialement
Jsem na tom stejně jako ty, už přes týden čekám, až mi zareagují na stížnost, a pořád nic nevyřešili a navíc mi bez varování zavřeli účet, pro mě ty peníze byly taky loterie a vidím, že se to nehýbe dál, nikdo mi nic nenasvědčuje a čekám další dva zatracené měsíce a dny...
I'm the same as you, I've been waiting for over a week now for them to respond to my complaint and they still haven't resolved anything and they also closed my account without warning, for me that money was a lottery for me too and I see that this isn't moving forward, no one gives me any signs of anything and I've been waiting for 2 more damn months and days...
Yo estoy igual que tú , llevo esperando más de 1 semana ya para que me respondan mi queja y sigue sin resolver nada y mi cuenta también la cerraron por la cara , para mí ese dinero era la lotería para mí también y veo que esto no avanza , nadie me da señales de nada y yo llevo 2 malditos meses y días más...
Děkuji Radko za odpověď.
Moje žádost
Chápete mou frustraci, nepracuji a ty peníze, co jsem vyhrál na Legianu, 6400 eur, jsou, jako bych vyhrál v loterii...
Takže když vidím, že mi LEGIANO smazal účet a odmítá Guruovi vysvětlit mou stížnost, je mi opravdu a fyzicky špatně...
Doufám, že LEGIANO odpoví, nebo že rozšíříte mou stížnost tak, aby Legiano odblokovalo můj účet.
Upřímně
Thank you Radka for your reply.
My request
You can understand my frustration, I don't work and this money that I won on Legiano 6400 eur, it's as if I had won the lottery...
So seeing that LEGIANO deleted my account and refuses to explain my complaint to Guru makes me really and physically sick...
I hope that LEGIANO will respond or that you will extend my complaint so that Legiano will unblock my account.
Sincerely
Merci Radka pour votre réponse
Ma demande
Vous pouvez comprendre ma frustration, je ne travaille pas et cet argent que j'ai gagnée sur Legiano 6400 eur, c est comme si j'avais gagné au loto...
Alors de voir que LEGIANO m'a supprimée mon compte et refuse de s'expliquer sur ma plainte chez Guru me rend réellement et physique malade...
J'espère que LEGIANO va répondre ou que vous prolongerez ma plainte pour que le Legiano débloque mon compte.
Cordialement
Ahoj.
Vím, jak hrozné to je; můžu vás ujistit. Mnoho dalších hráčů zažívá stejnou situaci, ale bohužel s tím v tuto chvíli nemůžeme nic dělat. Vše záleží na ochotě kasina vyřešit všechny problémy.
Opravdu si přeji, abychom mohli udělat něco přímočařejšího a s okamžitými výsledky pro vás všechny.
Mohl bys prosím zkusit myslet na něco jiného? Mohla by to být nová kniha nebo televizní seriál?
Zkuste prosím snížit stres; musí to být tak těžké, ale můžeme jen čekat.
Hello.
I know how awful this is; I can assure you. Many other players are experiencing the same situation, but unfortunately, there is little we can do about it at this moment. It all depends on the casino's willingness to resolve all the issues.
I truly wish we could do something more direct and with immediate results for all of you.
Could you try to think about something else, please? Could it be a new book or television series?
Try to reduce the stress, please; it must be so hard, yet we can only wait.
Proč tohle kasino prostě neodečtete nebo neoznačíte jako Sam, víc lidí nechce prohrávat víc peněz.
why dont you just subtract or label this casino as a sam, more people dont need lost more money.
Už týden a něco čekám na odpověď na svou stížnost, i když jsem ji podal v březnu, a stále nic. Žádná odpověď, žádné řešení.
I've been waiting a week and a bit for a response to my complaint, even though I filed it in March, and still nothing. No response, no solution.
Yo llevo esperando 1 semana y algo para que me respondan ala queja todavía después desde marzo que la puse y todavía nada. Sin respuesta , ni solución.
Je normální, že jsme všichni ve stresu, a moje tělo už teď cítí, že ty peníze po více než dvou měsících čekání nedostanu...
Nechápu, proč tu známku jednou provždy nesnížíte, aby nikdo další nenaletěl na jejich podvody a lži.
Zdá se, že jeho funkcí je vyčerpat hráče do bodu, kdy to už nevydrží a vzdá to, aniž by dosáhl jediného zisku.
Ta situace je hrozná a ještě víc, když vidím odpovědi, které mi Ami dávala každý den, je to neuvěřitelné (vidíte to na všech screenshotech, které jsem zveřejnil dříve).
Doufám, že kasino získá hodnocení, které si zaslouží, a doufám, že se jednoho dne dostane mimo komunitu.
Jak jsem již řekl, pokud chce někdo podat stížnost, neváhejte mě kontaktovat a můžeme podat společnou stížnost na tento podvod.
It's normal for us all to be stressed, and my body is already feeling like I'm not going to receive that money after more than two months of waiting...
I don't understand why you don't lower that grade once and for all, so that no one else falls for their frauds and lies.
It seems that its function is to exhaust the player to the point where he can't take it anymore and gives up, without making a single profit.
That situation is horrible, and even more so seeing the answers that Ami gave me every day, it's incredible (you can see it in all the screenshots I posted before).
I hope that casino gets the rating it deserves and hopefully one day it will go outside the community.
As I said before, if anyone wants to file a complaint, please do not hesitate to contact me and we can file a joint complaint about this scam.
Es normal que tengamos todos estres y ya mi cuerpo se asemeja a que ese dinero no lo voy a recibir después de más de dos meses esperando...
No entiendo porque no bajáis esa nota de una vez por todas , para que más nadie caiga en sus fraudes y mentiras.
Parece que su función es agotar al jugador hasta el punto que no pueda más y se rinda , sin conseguir una sola ganancia.
Es horrible esa situación, y más viendo las respuestas que me daban Ami todos los días , esque es increíble( puedes verlo en todas las capturas que puse antes).
Espero que ese casino tenga la nota que se merece y ojalá algún día vaya fuera de la comunidad.
Yo como eh dicho antes si alguien quiere poner alguna denuncia que no dude en contactar conmigo y ponemos denuncia conjunta sobre esta estafa
Myslíte si, že by to zaručilo vyplacení hráčům, kteří podali stížnosti? Myslíme si, že ne. Mám pocit, že to vysvětluji téměř denně, takže mi prosím dovolte být stručný.
Toto opatření se provádí zde na fóru a prostřednictvím odeslaných stížností nebo recenzí; proto si obojí můžete prohlédnout na stejné stránce, kde je i recenze kasina.
V podstatě platí kasino; je to jen sakra velké zpoždění. Štítky nebo speciální varování podle mého názoru moc nepomohou, protože hráči vidí situaci všude na webu - pokud se na ni podívají.



Samozřejmě souhlasím s tím, že kasino to dělá schválně, ale nikdo, včetně jeho licenčního orgánu, to prozatím nemůže změnit.
Do you believe this would guarantee payment to the players who filed complaints? We don't think so. I feel like I'm explaining that almost daily, so allow me to be brief, please.
The precaution is made here on the forum and through the submitted complaints or reviews; that's why you can see both on the same page where the casino review is.
Basically the casino pays; it is just a hell of a delay. Label or special warning won't, in my opinion, help much, because players can see the situation all around the website - if they aim to look.



Of course, I agree that the casino is doing this on purpose, but no one, including its licensing authority, can change it for the time being.
Je normální, že jsme všichni ve stresu, a moje tělo už teď cítí, že ty peníze po více než dvou měsících čekání nedostanu...
Nechápu, proč tu známku jednou provždy nesnížíte, aby nikdo další nenaletěl na jejich podvody a lži.
Zdá se, že jeho funkcí je vyčerpat hráče do bodu, kdy to už nevydrží a vzdá to, aniž by dosáhl jediného zisku.
Ta situace je hrozná a ještě víc, když vidím odpovědi, které mi Ami dávala každý den, je to neuvěřitelné (vidíte to na všech screenshotech, které jsem zveřejnil dříve).
Doufám, že kasino získá hodnocení, které si zaslouží, a doufám, že se jednoho dne dostane mimo komunitu.
Jak jsem již řekl, pokud chce někdo podat stížnost, neváhejte mě kontaktovat a můžeme podat společnou stížnost na tento podvod.
It's normal for us all to be stressed, and my body is already feeling like I'm not going to receive that money after more than two months of waiting...
I don't understand why you don't lower that grade once and for all, so that no one else falls for their frauds and lies.
It seems that its function is to exhaust the player to the point where he can't take it anymore and gives up, without making a single profit.
That situation is horrible, and even more so seeing the answers that Ami gave me every day, it's incredible (you can see it in all the screenshots I posted before).
I hope that casino gets the rating it deserves and hopefully one day it will go outside the community.
As I said before, if anyone wants to file a complaint, please do not hesitate to contact me and we can file a joint complaint about this scam.
Es normal que tengamos todos estres y ya mi cuerpo se asemeja a que ese dinero no lo voy a recibir después de más de dos meses esperando...
No entiendo porque no bajáis esa nota de una vez por todas , para que más nadie caiga en sus fraudes y mentiras.
Parece que su función es agotar al jugador hasta el punto que no pueda más y se rinda , sin conseguir una sola ganancia.
Es horrible esa situación, y más viendo las respuestas que me daban Ami todos los días , esque es increíble( puedes verlo en todas las capturas que puse antes).
Espero que ese casino tenga la nota que se merece y ojalá algún día vaya fuera de la comunidad.
Yo como eh dicho antes si alguien quiere poner alguna denuncia que no dude en contactar conmigo y ponemos denuncia conjunta sobre esta estafa
Chápu tě. Myslím, že jsem na to už mnohokrát odpovídala. 🙁
A myslím si, že opakování mechanismu a dalších věcí spojených s Indexem bezpečnosti nebo vaší stížností vám nepomůže cítit se lépe, právě naopak. Je mi to líto.
I empathize with you. I belive I responded to that many times before. 🙁
And I think that repeating the mechanism and other things associated with the Safety Index or your complaint won't help you feel better, quite the opposite. I'm sorry.
Ne, naopak, vážím si toho, že reagujete na jakékoli informace, které nám můžete poskytnout.
Říkám to proto, aby ostatní lidé nenaletěli na podvod, jako je to kasino, a uvědomili si, co dělají.
Zrovna včera jsem se ptal chatgpt na spolehlivost toho kasina a oni mi dali přesně to, co jsem očekával...
No, the other way around, I appreciate you responding to whatever information you can give us.
I say this so that other people don't fall for a scam like that casino and realize what they're doing.
Just yesterday I asked chatgpt about the reliability of that casino, and they gave me exactly what I expected...
No al revés yo te agradezco que respondas todo lo que puedas darnos de información.
Lo digo para que otras personas no caigan en una estafa como es ese casino y se den cuentan de lo que hacen.
Ayer mismo le pregunté a chatgpt de la fiabilidad de ese casino y efectivamente me contestó lo que me esperaba...
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.