DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 22)

85 721 zobrazení 724 odpovědí |
před rokem
|
1...21 22 23...38
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

ok, počkám si do příštího týdne.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý večer, Jaru

Mám velké obavy, protože Legiano Casino nereaguje na mou stížnost Guruovi, váš agent Jozef prodloužil čekací lhůtu o jeden týden.

  • Souhlasí Legiano Casino s Guru?
  • Jakou mám možnost nápravy, pokud vám Legiano neodpoví?
  • Budu moci znovu podat stížnost Guru, pokud Legiano neodpoví do jednoho týdne?

Moje stížnost:

https://casinoguru-cs.com/legiano-casino-player-s-account-has-been-closed-without-2


Velmi upřímně,

Christelle


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

No, naposledy to bylo před dvěma týdny, kdy byla stížnost vyřešena, takže doufám, že kasino nakonec zareaguje. Byla by škoda, kdyby to neudělalo, protože je otevřených několik stížností, takže pokud se nepokusí vzniklé situace vyřešit, mohlo by to kasinu snížit hodnocení.

Šance udělat něco víc asi není velká, jelikož mají takovou licenci, jakou mají, a proto byste se tam pravděpodobně nedostali.

Proto doufám, že to bude v pořádku.

Automaticky přeloženo:
weakz30 příspěvek smazal/a
před 7 měsíci

Ahoj, nějaké novinky? Stále jsem neobdržel/a své výdělky, už je to více než dva měsíce...


Nevím, proč je to kasino pořád otevřené, upřímně, je to obrovský podvod.

A Legiano na mou stížnost nereaguje a pořád říká totéž, stejně jako jeho živé chaty.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mohli bychom podat společnou stížnost, aby to mělo větší váhu, protože nebudou věnovat pozornost jen jedné osobě. Pokud jsou lidé ve stejné situaci jako já, dejte jim vědět a můžeme vytvořit skupinu ohledně tohoto pyramidového schématu a podat stížnost.

Mám pocit, že moje výhry nikdy nedorazí, když vidí argumenty, které kasino uvádí (pokud je vůbec můžeme nazývat argumenty), věří svým vlastním lžím.

Každopádně vím jen to, že jsem tu už přes dva měsíce a mám dost různých lží a slibů z tohoto kasina, které nikdy k ničemu nepřišly. Pokud dostanu z kasina nějaké dobré zprávy, dám vám vědět, ale pochybuji, že se tak stane...


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je zvláštní, že tohle kasino má dobré množství bodů, mám podezření, že vyplatili peníze jen malé části lidí, aby tyto body neztrácely... zatím čekám 9 dní a od kasina žádné známky.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je zvláštní, že Legiano nereaguje na mou stížnost...

Zbývají 2 dny...

Přesto v historii Legiana neexistují žádné nevyřešené stížnosti...

Je to velmi zvláštní...

Poslední komunikace ohledně vyřešené stížnosti proběhla před měsícem...


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mimochodem, také si všímám, že agent Guru JOZEF mi také nereaguje!!!!? Ani na stížnost, ani e-mailem...

Nevím, co si mám myslet, opravdu jsem si myslela, že najdu pomoc, podporu.

Psal jsem zprávy svému agentovi Guruovi Jozefovi, ale zřejmě mi nikdo neodpovídá, ani můj agent Guru Jozef, ani LEGIANO...

Automaticky přeloženo:
Christelle69
před 7 měsíci

Ahoj,

Jozefova role sahá nad rámec vyřizování stížností a nedávná dovolená mohla k jeho zpoždění přispět. Pokud vím, moji kolegové se důsledně snaží odpovědět na každý e-mail, který si zaslouží odpověď; ne každý e-mail, který obdrží, je však vhodný k odpovědi a jelikož vlákno stížností a časovač jsou jejich primárními nástroji, pravděpodobně řeší všechny obavy vznesené v každé stížnosti. Prosím, neberte si to osobně; moji kolegové nemají čas opakovat stejné odpovědi nebo vám každý den odpovídat a všechny důležité věci byly ve stížnosti zmíněny za vás. Například se nemusíte Jozefa ptát, zda může pozvat Casina do vlákna, když časovač i vlákno ukazují, že tak již učinil.

Sotva stíhají vyřídit všechny stížnosti. Prosím, mějte prosím trpělivost. 🙏 Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji Radko za odpověď.

Moje žádost

Chápete mou frustraci, nepracuji a ty peníze, co jsem vyhrál na Legianu, 6400 eur, jsou, jako bych vyhrál v loterii...

Takže když vidím, že mi LEGIANO smazal účet a odmítá Guruovi vysvětlit mou stížnost, je mi opravdu a fyzicky špatně...

Doufám, že LEGIANO odpoví, nebo že rozšíříte mou stížnost tak, aby Legiano odblokovalo můj účet.


Upřímně


Automaticky přeloženo:
Christelle69
před 7 měsíci

Jsem na tom stejně jako ty, už přes týden čekám, až mi zareagují na stížnost, a pořád nic nevyřešili a navíc mi bez varování zavřeli účet, pro mě ty peníze byly taky loterie a vidím, že se to nehýbe dál, nikdo mi nic nenasvědčuje a čekám další dva zatracené měsíce a dny...

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Děkuji Radko za odpověď.

Moje žádost

Chápete mou frustraci, nepracuji a ty peníze, co jsem vyhrál na Legianu, 6400 eur, jsou, jako bych vyhrál v loterii...

Takže když vidím, že mi LEGIANO smazal účet a odmítá Guruovi vysvětlit mou stížnost, je mi opravdu a fyzicky špatně...

Doufám, že LEGIANO odpoví, nebo že rozšíříte mou stížnost tak, aby Legiano odblokovalo můj účet.


Upřímně


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj.

Vím, jak hrozné to je; můžu vás ujistit. Mnoho dalších hráčů zažívá stejnou situaci, ale bohužel s tím v tuto chvíli nemůžeme nic dělat. Vše záleží na ochotě kasina vyřešit všechny problémy.

Opravdu si přeji, abychom mohli udělat něco přímočařejšího a s okamžitými výsledky pro vás všechny.

Mohl bys prosím zkusit myslet na něco jiného? Mohla by to být nová kniha nebo televizní seriál?

Zkuste prosím snížit stres; musí to být tak těžké, ale můžeme jen čekat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Proč tohle kasino prostě neodečtete nebo neoznačíte jako Sam, víc lidí nechce prohrávat víc peněz.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Už týden a něco čekám na odpověď na svou stížnost, i když jsem ji podal v březnu, a stále nic. Žádná odpověď, žádné řešení.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Je normální, že jsme všichni ve stresu, a moje tělo už teď cítí, že ty peníze po více než dvou měsících čekání nedostanu...

Nechápu, proč tu známku jednou provždy nesnížíte, aby nikdo další nenaletěl na jejich podvody a lži.

Zdá se, že jeho funkcí je vyčerpat hráče do bodu, kdy to už nevydrží a vzdá to, aniž by dosáhl jediného zisku.

Ta situace je hrozná a ještě víc, když vidím odpovědi, které mi Ami dávala každý den, je to neuvěřitelné (vidíte to na všech screenshotech, které jsem zveřejnil dříve).

Doufám, že kasino získá hodnocení, které si zaslouží, a doufám, že se jednoho dne dostane mimo komunitu.

Jak jsem již řekl, pokud chce někdo podat stížnost, neváhejte mě kontaktovat a můžeme podat společnou stížnost na tento podvod.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

V pátek podávám stížnost.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Proč tohle kasino prostě neodečtete nebo neoznačíte jako Sam, víc lidí nechce prohrávat víc peněz.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Myslíte si, že by to zaručilo vyplacení hráčům, kteří podali stížnosti? Myslíme si, že ne. Mám pocit, že to vysvětluji téměř denně, takže mi prosím dovolte být stručný.

Toto opatření se provádí zde na fóru a prostřednictvím odeslaných stížností nebo recenzí; proto si obojí můžete prohlédnout na stejné stránce, kde je i recenze kasina.

V podstatě platí kasino; je to jen sakra velké zpoždění. Štítky nebo speciální varování podle mého názoru moc nepomohou, protože hráči vidí situaci všude na webu - pokud se na ni podívají.

filefilefile

Samozřejmě souhlasím s tím, že kasino to dělá schválně, ale nikdo, včetně jeho licenčního orgánu, to prozatím nemůže změnit.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Je normální, že jsme všichni ve stresu, a moje tělo už teď cítí, že ty peníze po více než dvou měsících čekání nedostanu...

Nechápu, proč tu známku jednou provždy nesnížíte, aby nikdo další nenaletěl na jejich podvody a lži.

Zdá se, že jeho funkcí je vyčerpat hráče do bodu, kdy to už nevydrží a vzdá to, aniž by dosáhl jediného zisku.

Ta situace je hrozná a ještě víc, když vidím odpovědi, které mi Ami dávala každý den, je to neuvěřitelné (vidíte to na všech screenshotech, které jsem zveřejnil dříve).

Doufám, že kasino získá hodnocení, které si zaslouží, a doufám, že se jednoho dne dostane mimo komunitu.

Jak jsem již řekl, pokud chce někdo podat stížnost, neváhejte mě kontaktovat a můžeme podat společnou stížnost na tento podvod.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Chápu tě. Myslím, že jsem na to už mnohokrát odpovídala. 🙁

A myslím si, že opakování mechanismu a dalších věcí spojených s Indexem bezpečnosti nebo vaší stížností vám nepomůže cítit se lépe, právě naopak. Je mi to líto.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ne, naopak, vážím si toho, že reagujete na jakékoli informace, které nám můžete poskytnout.

Říkám to proto, aby ostatní lidé nenaletěli na podvod, jako je to kasino, a uvědomili si, co dělají.

Zrovna včera jsem se ptal chatgpt na spolehlivost toho kasina a oni mi dali přesně to, co jsem očekával...

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Christelle69 příspěvek smazal/a
1...21 22 23...38
Jít na stránkuz 38 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.