DomůFórumKasinaLegiano Casino - všeobecná diskuze

Legiano Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

před 8 měsíci od Romi
|
39 742 zobrazení 627 odpovědí |
|
1...22 23 24...33
Přidat příspěvek
Christelle69
před měsícem

Omlouvám se, této zprávě nerozumím. Můžete mi s tím prosím pomoci?

Automaticky přeloženo:
weakz30
před měsícem

Tohle mi funguje. Klidně sem přidejte popisek. Myslím, že víc informací neuškodí.

Těším se na brzké vyřízení vaší stížnosti; problém s druhým kasinovým účtem byl možná již vyřešen.

Doufám, že to pro tebe dobře dopadne.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Omlouváme se, zpráva byla adresována uživateli Weakz30.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Doufám, že ano, ale zdá se to trochu zmatené, ale uvidíme...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dnes jsem znovu spustil LEGIANO. file

filefile


O pár minut později mi přišel e-mail

Žádá mě o zaslání:

- selfie s mým občanským průkazem

- doklad o vkladu kartou PAYSAFECARD...


Poslal(a) jsem všechny doklady o vkladu:


- Fotografie mého účtu MYPAYSAFECARD s číslem zákazníka a osobními údaji

- Fotografie mého účtu FUNID ověřené mými osobními údaji

- Fotografie vkladu 20 € z mého účtu MYPAYSAFECARD dne 25. 3. 2025 na můj osobní účet FUNID s uvedením čísla transakce.

- Fotografie příchozích finančních prostředků 20€ na FUNID s číslem transakce.

- Fotografie finančních prostředků odcházejících 10 € z FUNID do kasina LEGIANO


Dokumenty jsou přesvědčivé a nezpochybnitelné.


Doufám, že mi LEGIANO brzy otevře účet...

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Můžu si po 11 dnech napsat stížnost, když vím, že mi stejně peníze nezaplatí, a prozatím mě štvou ty samé recepty každý den?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Isabelle (Legiano)

14. května 2025, 15:05 UTC+3

Milá Christelle,

Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.

Toto se týká vaší žádosti o zpracování dokumentů.

Chybějící:

Selfie

Vlastnictví karty Paysafecard ve formátu PDF


Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese support@Legiano.com nebo prostřednictvím živého chatu.

Upřímně,

Legiano.com

Automaticky přeloženo:
Tewskiut
před měsícem

Neváhejte

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Omlouváme se, zpráva byla adresována uživateli Weakz30.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ach, moje chyba – omlouvám se. 🙂

Můžete použít funkci odpovědět nebo citovat. Díky tomu by mělo být snazší sledovat příspěvky a jejich příjemce.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Radko, LEGIANO nebyl kontaktován?

Kontaktoval jsem Legiana přes chat, ale zdá se, že o mé stížnosti nevěděli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, momentálně žiji v České republice, kupodivu občas hraji v online kasinech, narazil jsem na webové stránky Legiano a už 3 dny čekám na schválení platby 500€, zatím říkají, že se má čekat 3 až 5 dní, po přečtení komentářů jsem byl trochu v šoku, co se s tímto kasinem děje! Je tu někdo, kdo si nedávno vybral peníze z Legiana a jak dlouho to trvalo???

Automaticky přeloženo:
Christelle69 příspěvek smazal/a
Christelle69 příspěvek smazal/a
Christelle69 příspěvek smazal/a
weakz30
před měsícem

Dobré odpoledne, byl problém nějak vyřešen?

Automaticky přeloženo:
bezhynets
před měsícem

V žádném případě...

Legiano mi pořád dva měsíce říká, abych byl trpělivý a že moje žádost bude vyřízena přednostně...


Dnes ráno jsem kontaktoval Legiana přes chat...

Legiano mi řekl, že mě brzy kontaktují, možná dnes... Možná za 2 měsíce, 6 měsíců nebo 1 rok...

Automaticky přeloženo:
bezhynets
před měsícem

Za pár dní podejte stížnost u Guru a vraťte se sem, abyste nám sdělili, jestli jste dostali zaplaceno.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Takže když už existuje určitý počet lidí jako my, proč psát jednu velkou stížnost, aby jim kleslo hodnocení???

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Krmí mě tak dlouho, že už jsou to 2 dny a ne 3.

Automaticky přeloženo:
Christelle69
před měsícem

Pokud to není moc velký problém, mohl byste mi poslat odkaz na nějakého guru? S ničím takovým jsem se nikdy nesetkal. Proboha, to je nesmysl!

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...33
Jít na stránkuz 33 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky