Tohle mi funguje. Klidně sem přidejte popisek. Myslím, že víc informací neuškodí.
Těším se na brzké vyřízení vaší stížnosti; problém s druhým kasinovým účtem byl možná již vyřešen.
Doufám, že to pro tebe dobře dopadne.
This works for me. You are welcome to add the caption here. I guess more information won't hurt.
I look forward to receiving an update on your complaint soon; perhaps the issue regarding the other casino account has already been resolved.
Hope it ends up well for you.
Omlouváme se, zpráva byla adresována uživateli Weakz30.
Sorry, the message was addressed to Weakz30.
Désolé le message s'adressait à Weakz30
Doufám, že ano, ale zdá se to trochu zmatené, ale uvidíme...
I hope so, but it seems a bit messed up, but let's see...
Ojalá , pero lo veo algo jodido pero aver..
Dnes jsem znovu spustil LEGIANO.
O pár minut později mi přišel e-mail
Žádá mě o zaslání:
- selfie s mým občanským průkazem
- doklad o vkladu kartou PAYSAFECARD...
Poslal(a) jsem všechny doklady o vkladu:
- Fotografie mého účtu MYPAYSAFECARD s číslem zákazníka a osobními údaji
- Fotografie mého účtu FUNID ověřené mými osobními údaji
- Fotografie vkladu 20 € z mého účtu MYPAYSAFECARD dne 25. 3. 2025 na můj osobní účet FUNID s uvedením čísla transakce.
- Fotografie příchozích finančních prostředků 20€ na FUNID s číslem transakce.
- Fotografie finančních prostředků odcházejících 10 € z FUNID do kasina LEGIANO
Dokumenty jsou přesvědčivé a nezpochybnitelné.
Doufám, že mi LEGIANO brzy otevře účet...
I relaunched LEGIANO today
A few minutes later I received an email
Asking me to send:
- a selfie with my ID card
- proof of deposit by PAYSAFECARD...
I have sent all the proof of deposit:
- Photos of my MYPAYSAFECARD account with customer number and personal information
- Photos of my FUNID account validated with my personal information
- Photo of the deposit of €20 from my MYPAYSAFECARD account on 03/25/2025 to my personal FUNID account with the transaction number.
- Photo of the incoming funds 20€ on FUNID with the transaction number.
- Photo of funds leaving 10€ from FUNID to the LEGIANO casino
The documents are convincing and incontestable.
I hope LEGIANO will open my account soon...
J'ai relancé LEGIANO aujourd'hui
Quelques minutes après j'ai reçu un mail
Me demandant d'envoyer :
- un selfi avec ma carte d'identité
- une preuve de dépôt par PAYSAFECARD...
J'ai envoyé l'intégralité des preuves de dépôt :
- Photos de mon compte MYPAYSAFECARD avec numéro client et info personnelle
- Photos de mon compte FUNID validé avec mes informations personnelles
- Photo du dépôt de 20€ de mon compte MYPAYSAFECARD le 25/03/2025 vers mon compte personnel FUNID avec le numéro de transaction.
- Photo des fonds entrant 20€ sur FUNID avec le numéro de transaction.
- Photo des fonds sortant 10€ de FUNID vers le casino LEGIANO
Les documents sont probant et incontestables.
J'espère que LEGIANO va ouvrir mon compte rapidement...
Můžu si po 11 dnech napsat stížnost, když vím, že mi stejně peníze nezaplatí, a prozatím mě štvou ty samé recepty každý den?
does i can write a complaint after 11 days since i know that they won't Pay me my money anyway and for now the chat putting me of with the same formulas everyday?
Isabelle (Legiano)
14. května 2025, 15:05 UTC+3
Milá Christelle,
Děkujeme, že jste kontaktovali náš tým zákaznické podpory.
Toto se týká vaší žádosti o zpracování dokumentů.
Chybějící:
Selfie
Vlastnictví karty Paysafecard ve formátu PDF
Pokud máte jakékoli další dotazy, neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese support@Legiano.com nebo prostřednictvím živého chatu.
Upřímně,
Legiano.com
Isabelle (Legiano)
May 14, 2025, 3:05 PM UTC+3
Dear Christelle,
Thank you for contacting our customer support team.
This is related to your document processing request.
Missing:
Selfie
Paysafecard Card Ownership in PDF format
If you have any additional questions, please feel free to contact us via email at support@Legiano.com or via live chat.
Sincerely,
Legiano.com
Isabelle (Legiano)
14 mai 2025, 15:05 UTC+3
Cher Christelle,
Merci d'avoir contacté notre équipe d'assistance à la clientèle.
Ceci est lié à votre demande de traitement de documents.
Il manque :
Selfie
Propriété de la carte Paysafecard au format PDF
Si vous avez des questions supplémentaires, n'hésitez pas à nous contacter par e-mail support@Legiano.com ou via le chat en direct.
Cordialement,
Legiano.com
Ach, moje chyba – omlouvám se. 🙂
Můžete použít funkci odpovědět nebo citovat. Díky tomu by mělo být snazší sledovat příspěvky a jejich příjemce.
Oh, my mistake—-I'm sorry. 🙂
You are welcome to use the reply or quote function. With that, it should be easier to follow the posts and their recipients.
Radko, LEGIANO nebyl kontaktován?
Kontaktoval jsem Legiana přes chat, ale zdá se, že o mé stížnosti nevěděli.
Radka, LEGIANO has not been contacted?
I contacted Legiano by chat, they didn't seem to be aware of my complaint?
Radka, LEGIANO n a pas été contacté ?
J ai contacté Legiano par chat ils n'avait pas l'air au courant de ma plainte ?
Dobrý den, momentálně žiji v České republice, kupodivu občas hraji v online kasinech, narazil jsem na webové stránky Legiano a už 3 dny čekám na schválení platby 500€, zatím říkají, že se má čekat 3 až 5 dní, po přečtení komentářů jsem byl trochu v šoku, co se s tímto kasinem děje! Je tu někdo, kdo si nedávno vybral peníze z Legiana a jak dlouho to trvalo???
Good day, I currently live in the Czech Republic, oddly enough I play online casinos from time to time, I came across the Legiano website, and I have been waiting for 3 days for them to approve a payment of 500€, so far they say wait from 3 to 5 days, after reading the comments I was a little shocked by what is happening with this casino! Is there anyone who has recently withdrawn money from Legiano and how long did it take???
Добрый день,в данный момент проживаю в Чехии, как не странно время от времени играю онлайн казино,попал мне в глаза сайт Легиано, и в данный момент уже жду 3 день чтобы они одобрили выплату в размере 500€,пока говорят ждите от 3 до 5 дней, прочитав комментарии не много был в шоке с происходящего с этим казино ! Есть ли кто , кто в последнее время снимал деньги с Легиано и сколько времени это заняло???
Dobré odpoledne, byl problém nějak vyřešen?
Good afternoon, was the problem resolved somehow?
Добрый день результате как то решилась проблема ?
V žádném případě...
Legiano mi pořád dva měsíce říká, abych byl trpělivý a že moje žádost bude vyřízena přednostně...
Dnes ráno jsem kontaktoval Legiana přes chat...
Legiano mi řekl, že mě brzy kontaktují, možná dnes... Možná za 2 měsíce, 6 měsíců nebo 1 rok...
No way...
Legiano keeps telling me to be patient and that my request will be processed as a priority... For 2 months...
I contacted Legiano this morning via chat...
Legiano told me that I would be contacted soon and maybe today... Maybe in 2 months, 6 months or 1 year..
Pas du tout...
Legiano me dit toujours de patienter et que ma demande va être traité en priorité... Depuis 2 mois...
J ai contacté Legiano ce matin par le chat ...
Legiano m'a dit que j'allais être contacté prochainement et peut être aujourd'hui... Peut-être dans 2 mois, 6 mois ou 1 an ..
Za pár dní podejte stížnost u Guru a vraťte se sem, abyste nám sdělili, jestli jste dostali zaplaceno.
File a complaint with Guru in a few days and come back here to tell us if you got paid.
Dépose une plainte chez Guru dans quelques jours et reviens ici pour nous dire si tu as été payé.
Takže když už existuje určitý počet lidí jako my, proč psát jednu velkou stížnost, aby jim kleslo hodnocení???
So if there are already a certain number of people like us, then why write one big complaint so that their rating drops???
Вот так если таких людей как мы есть уже определенное количество так и на писать 1 большую жалобу чтобы рейтинг упал у них???
Pokud to není moc velký problém, mohl byste mi poslat odkaz na nějakého guru? S ničím takovým jsem se nikdy nesetkal. Proboha, to je nesmysl!
If it’s not too much trouble, could you send me a link to a guru? I’ve never encountered anything like that. Oh my God, this is nonsense!
Если не трудно можете мне послать ссылку на гуру,я с таким не когда не сталкивался,о боже это бред!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.