DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 9)

 od Proboteanumaria
|
14 441 zobrazení 222 odpovědí |
|
1...8 9 10...12

Už je to 7 dní, co mám tento problém, už jsem do toho v polovině. Ale jak jsi řekl, za tak malé množství by to neměl být problém tohoto charakteru. Vyhrál jsem v jiných kasinech více a s touto situací jsem se nesetkal. Pamatuji si, že před několika lety kasino Nomini okradlo mé výdělky a řeklo, že mám dvojitý účet, když jsem nikdy neměl, pouze jeden. Chci říct, když já, jako hráč, hodně prohrávám, nikdo ty hry, jako jsou pragmatické nebo jiné špatné hry, nezkoumá, místo toho, když vyhrajete, vyšetřují 14 dní nebo více... To nedává smysl, takové množství času na 5 minut skutečné práce na „problému". Přiznávám, že se mi kasino líbí i jinými způsoby, ale protože mám tento problém, nemůžu mu věřit. Uvidím, co se bude dít dál, a nechám příspěvek

Automaticky přeloženo:

Souhlasím s tím, že takové vyšetřování by nemělo být používáno jako konečné zpoždění. To je podstata.

Opravdu potřebujeme, aby hráči podávali stížnosti na tyto situace, abychom mohli obě kasina, Ybets/Immerion, konfrontovat s co největším počtem situací. Aby byl index bezpečnosti správný, je to klíčová část a bez hráčů to nedokážeme. Samozřejmě dokonale chápu, že mnoho lidí z toho šílí; Taky bych byl naštvaný. Otázka, jak dlouho by taková vyšetřování měla trvat a zda byla vůbec nutná, je jen trochu šedá zóna. Každou situaci je tedy třeba řešit nejprve samostatně. I když množství vyšetřovaných hráčů je prostě divné a zmínil jsem se o tom svým kolegům z týmu stížností na našem pravidelném středečním hovoru.

Automaticky přeloženo:

mohu 100% říci, že kasino Immerion a kasino Ybets jsou stejné. Dvojitá kasina, stejný majitel, stejná pravidla

Automaticky přeloženo:

Může vám to potvrdit.

Automaticky přeloženo:
amin.uk

file Včera jsem obdržel tento e-mail, myslím, že náhodně posílají několika uživatelům. Odpovím jim, nechám je teď o těchto otázkách a počkám, co bude dál

Automaticky přeloženo:

Mnohokrát jsem viděl, že kasino guru a také Askgambleři je obhajují a říkají, že neexistuje způsob, jak tito dva být propojeni..ale jak jste řekl..100%..myslím..logika vám říká, že to musí být nějaké spojení.


Automaticky přeloženo:

No, nemám tušení, odkud to pochází, ale mohu potvrdit, že tyto dvě stránky spolu souvisí.

Automaticky přeloženo:
Radka

Máš naprostou pravdu. A chápu i kasina, protože každé kasino má tisíce hráčů a není to snadná práce uspokojit potřeby každého. Můj poslední e-mail od nich se mě ptal na herní zážitky atd...Na to všechno odpovím rozmanitým způsobem a počkám na jejich odpověď a budu o tom informovat file

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Došlo k podvodu. Nevím, odkud sakra berou moji e-mailovou adresu a neustále mi posílají velmi dobré nabídky. Nakonec jsem si založil účet a dali mi 10 USD zdarma sázky. Nebylo to aktivní, požádali mě o vklad. Vložil jsem 500 USDT, pak poslali nabídku, pokud pro ně budu hlasovat na webu sigma pro výstavu v Dubaji, připíší mi dalších 45 roztočení. Hádejte co, poté, co jsem poslal screenshot na zákaznickou podporu, mi jeden den neodpověděli, čekal jsem u jejich life support pětkrát skoro 5 hodin nakonec na odpověď potřebuji na Wager X10, abych mohl získat otočení zdarma a mohl si vybrat své peníze.

Automaticky přeloženo:

No, vím, že to budeš nenávidět, ale docela to souvisí s nákupem tvého "čestného" hlasu. Tolik k fair play, asi. Neočekávejte proto, že takové chování bude zcela transparentní. Jestli chytíš můj drift...

Na druhou stranu bych řekl, že až příliš často jsou tyto nabídky na večeři extrémně otravné a docela agresivní.

Sázení výběru za vklad je také docela normální, i když bych nečekal 10x. Na tak nízkou zálohu stačí 3x.

Možná jste někdy slyšeli o kasinu Ybets? Může být příčinou.

Automaticky přeloženo:

filefilefilefile

jak jsem řekl, snažíte se je bránit, ale jsem to já, kdo bojuje od 6. září 2024 a za všechny ty měsíce jsem viděl věci na vlastní oči. Musím se pochlubit, že od té doby jsem nehrál vůbec, nikde🥳 věděl jsem to dřív, ale teď už na 100% vím, že si nepotřebuji "půjčovat" peníze v kasinech, chodím do práce pro peníze.

v mém případě, znovu, tři měsíce ověřování acc..nechutné.. a já chci těch 6.777$, co mi zbyly..i když budu muset počkat do příštího roku!

Na screenshotech můžete vidět, jak jsou féroví. Zůstatek z posledního výběru ze 4. listopadu byl 6 777 $. Finanční prostředky od té doby stále chybí.. nyní im na 6 524 $.. spravedlivé.. bez jakéhokoli vysvětlení poté, co jsem se zeptal, kde jsou finanční prostředky.

Chápu, že se to snažíte vyřešit tak, jak byste měli, ale rozhodně toho, co dělají, je příliš mnoho a uteče to.

přeji krásný den

Automaticky přeloženo:
AlenB

To je nehoráznost 😲 Měsíce čekání na nic a po nich vám padá zůstatek, aniž byste ho používali? Pak hádám, že za pár měsíců váš zůstatek klesne na 0, je to jako když máte bankovní účet a mají měsíční poplatky 🙂) Už si odnáším myšlenky ze svých 3,5 tisíc výher, budu je hrát všechny, jako hru o peníze zdarma, teď mi rozhodně udělají to samé, jako všichni ostatní.

Automaticky přeloženo:
randya

Nevzdávej to!

Automaticky přeloženo:
AlenB

Co mám dělat, nikam se nedostaneš?

Automaticky přeloženo:
Stelios11

Podejte stížnost, pokud jste tak ještě neučinili. Právě teď jsem v procesu a stále doufám v to nejlepší. Chci říct, oni proti mně nic nemají. Nemám žádné duplikáty, neporušil jsem žádná pravidla, jsem jen obyčejný člověk.

ale všichni souhlasíme, že to trvá příliš dlouho.

Automaticky přeloženo:

Máš naprostou pravdu. A chápu i kasina, protože každé kasino má tisíce hráčů a není to snadná práce uspokojit potřeby každého. Můj poslední e-mail od nich se mě ptal na herní zážitky atd...Na to všechno odpovím rozmanitým způsobem a počkám na jejich odpověď a budu o tom informovat file

Automaticky přeloženo:

Velmi oceňujeme vaši nestrannost a snahu upozornit na obavy jiných lidí u specialisty na UX kasina. Jakékoli aktualizace nebo poznatky jsou samozřejmě také velmi ceněny!

Automaticky přeloženo:

filefilefilefile

jak jsem řekl, snažíte se je bránit, ale jsem to já, kdo bojuje od 6. září 2024 a za všechny ty měsíce jsem viděl věci na vlastní oči. Musím se pochlubit, že od té doby jsem nehrál vůbec, nikde🥳 věděl jsem to dřív, ale teď už na 100% vím, že si nepotřebuji "půjčovat" peníze v kasinech, chodím do práce pro peníze.

v mém případě, znovu, tři měsíce ověřování acc..nechutné.. a já chci těch 6.777$, co mi zbyly..i když budu muset počkat do příštího roku!

Na screenshotech můžete vidět, jak jsou féroví. Zůstatek z posledního výběru ze 4. listopadu byl 6 777 $. Finanční prostředky od té doby stále chybí.. nyní im na 6 524 $.. spravedlivé.. bez jakéhokoli vysvětlení poté, co jsem se zeptal, kde jsou finanční prostředky.

Chápu, že se to snažíte vyřešit tak, jak byste měli, ale rozhodně toho, co dělají, je příliš mnoho a uteče to.

přeji krásný den

Automaticky přeloženo:

Nemám v úmyslu tuto praxi obhajovat a chápu, že to tak cítíš. Mohu vám tedy laskavě připomenout, abyste nepřestávali reagovat na stížnost? Je těžké pomoci bez spolupráce hráčů; to je vše. Řeknu to znovu:

Zadejte prosím uzavřenou stížnost a použijte možnost ji znovu otevřít. Odkaz je přímo zde 👈

Dejte našemu týmu vědět, co se od té doby stalo. Neberte si to osobně, ale fórum je stále plné lidí, kteří nám říkají, co děláme špatně, ale nikdy nám to nepomáhají změnit. Je pravda, že stížnosti jsou primárně na řešení případů s konkrétní spornou částkou a hranice mezi tím, co můžeme zahrnout do indexu bezpečnosti, a celkově špatnou zkušeností není tak zřejmá. Přesto jsme tu vždy, abychom naslouchali, i když se situace nemá řešit reklamací.

Budu sledovat tyto dvě stránky a související stížnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka

Mohu říci, že se učím z minulosti, jak zacházet s trpělivostí. Díky také Guru týmu za to, že mi v minulosti pomáhal s mým isue.il udržovat příspěvek v chodu s nejnovějšími aktualizacemi. mohu potvrdit, že můj účet je stále pod šetřením poskytovatele

Automaticky přeloženo:
Radka

Počkám do zítřka, protože na odpověď mají ještě pár hodin. Pokud neobdržím kladnou odpověď, znovu podám stížnost na Casino guru.

Automaticky přeloženo:

Mohu říci, že se učím z minulosti, jak zacházet s trpělivostí. Díky také Guru týmu za to, že mi v minulosti pomáhal s mým isue.il udržovat příspěvek v chodu s nejnovějšími aktualizacemi. mohu potvrdit, že můj účet je stále pod šetřením poskytovatele

Automaticky přeloženo:

To je obdivuhodné. Musím upřímně přiznat, že jsem na své úrovni trpělivosti zapracoval... 😀

V každém případě zašlu poznámku svým kolegům z Resolution Center - moc děkuji za podporu.

Přál bych si mít něco chytrého ohledně vyšetřování poskytovatelů her, ale víceméně bych se opakoval.

Dobře, budu se snažit zůstat v kontaktu.

Automaticky přeloženo:

Počkám do zítřka, protože na odpověď mají ještě pár hodin. Pokud neobdržím kladnou odpověď, znovu podám stížnost na Casino guru.

Automaticky přeloženo:

To zní dobře. Řekl bych, že jsi čekal příliš dlouho, než abys to teď nechal být.

Pokud se však jedná o stejný problém, jaký je popsán v dříve uzavřené stížnosti, místo odeslání nové přejděte k původní stížnosti 👈 a použijte funkci „znovu otevřít stížnost".

To by mým kolegům mělo trochu pomoci. Děkuju.

Automaticky přeloženo:
Radka

Je to stejný problém, ale od té doby jsme zaznamenali určitý pokrok, zatímco jsem byl schopen získat cca 13 000 $. Nyní jsem v procesu ověřování, což je, jak vidíte, noční můra🫣 a nemohu odstoupit od 4.11.2024.

Upraveno
Automaticky přeloženo:

Skvělá zpráva!

Právě jsem obdržel e-mail, že můj acc je konečně ověřen. Budu vás nadále kontaktovat, abych vás informoval o odstoupení od smlouvy.

Automaticky přeloženo:

Dnes jsem obdržel první výběr. Uvidíme, jak to půjde, týdenní limit je 2000 $, tak snad to půjde dobře.

Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky