FórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze

před měsícem od Proboteanumaria
|
395 zobrazení 10 odpovědí |
|
Přidat příspěvek
před měsícem
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s Immerion Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před měsícem

Ahoj, na svůj první výběr čekám 3 dny, protože říkají, že mají technický problém, po odeslání recenzí jsem dostal peníze, ve stejný den požaduji další výběr 350 a říkají, že po prvním dni znovu počkám, říkají, že potřebují více času na ověření a dnes, 26. 3. den, mají opět technický problém se systémem, nechápu, proč tento problém neopravují, je frustrující čekání na vaše peníze

Automaticky přeloženo:
Proboteanumaria
před měsícem

Určitě je frustrující čekat na peníze. Vysvětlili alespoň, s jakým technickým problémem se setkali? Někdy se může stát, že ani není na nich, aby to napravili, víte.🤷‍♀️

Doufám, že se vše brzy vyřeší a peníze dostanete. Dejte nám prosím vědět o případných aktualizacích.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

V současné době dochází k dočasnému zpoždění při zpracování plateb. Chápeme důležitost včasných transakcí a upřímně se omlouváme za jakékoli nepříjemnosti, které to může způsobit.


Ujišťujeme vás, že usilovně pracujeme na co nejrychlejším vyřešení problému. Jsme přesvědčeni, že se to brzy vyřeší, a zajistíme, že všechny neuhrazené platby budou uhrazeny rychle.


Děkujeme za pochopení a trpělivost v této době.

Pak řeknou toto Momentálně nemáme žádný technický problém, jen zpoždění, váš požadavek je ve frontě na zpracování, tak laskavě vyčkejte, prosím. Pak to Aktualizace platebního systému k mé nejhlubší lítosti stále probíhá. Omlouváme se za nepříjemnosti a prosíme vás, abyste ještě chvíli počkali ❤️ Testovali jsme to krátce, ale nyní technické oddělení informovalo, že je potřeba ještě pár dní. Omlouváme se za nedorozumění. Říkají, že šlo o nedorozumění, a poté, co mohu potvrdit, že váš požadavek na výběr byl zařazen do fronty na zpracování. Počkejte prosím, až bude schválen. Váš výběr se kontroluje. Čekám tu s vámiK mé nejhlubší lítosti stále probíhá aktualizace platebního systému. Omlouváme se za nepříjemnosti a prosíme vás, abyste ještě chvíli počkali, čemu mám věřit 😐

Automaticky přeloženo:
Proboteanumaria
před měsícem

No, zdá se mi, že mají opravdu nějaké potíže a je velmi důležité, aby o tom informovali hráče.

Doufejme, že brzy bude po všem a vaši platbu budou opravdu moci zpracovat.

Dejte nám prosím vědět o jakémkoli vývoji.

Automaticky přeloženo:
před 2 dny

Ahoj

O měsíc později jsem vám přišel říct, že čelím stejnému problému.

Můj první výběr trval 3 dny.

Na druhý odběr jsem čekal 6 dní a každodenní výmluvy jsou vždy stejné: technické problémy.

Buďte trpěliví atd

Toto kasino má problémy a nikomu ho nedoporučuji.

Myslím, že na ně budu muset podat stížnost

Automaticky přeloženo:
Mco00
včera

Zdravím vás, už to začíná být docela nepříjemné, pokud je to týden. Taky bych byl nervózní, ale na druhou stranu by mě utěšovalo, že už jsi řekl, že jsi předtím dostal peníze v docela rozumné době.

Na zaslání peněz hráči dáváme kasinům 14 dní, takže bych ještě zkusil počkat, jestli technické problémy přetrvávají a jak dlouho mám čekat. Pokud se do té doby nic nezmění, zasáhneme, pokud podáte stížnost.

Co myslíte, vydržíte to nebo se rozhodnete jinak?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 22 hodinami

V komentářích výše si všimněte, že minulý měsíc mělo kasino stejný problém.

Problémy s platebním systémem, myslím, že kasino čelí jiným problémům.

Nevím, kdo uděluje licence tomuto typu kasina, přijímat vklady je okamžité, ale platit se setkávají s problémy.

Tento typ kasina si zasloužil, aby hráči hráli a vypláceli peníze až po několika dnech.

V online kasinech je stále mnoho nespravedlností.

Asi budu muset podat reklamaci

Ale ještě pár dní počkám

Automaticky přeloženo:
Mco00
před 21 hodinami

Viděl jsem to a také jsem si řekl, že evidentně mohou mít nějaké problémy, ale vaše úvaha je na místě. Také bych zkusil dát kasinu trochu času a pokud se nic nestane, pokusíme se vám pomoci. Ale doufám, že to nebude nutné. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 20 hodinami

Taky doufám, že se to vyřeší tím nejlepším způsobem.

Ale toto kasino funguje pochybným způsobem

Automaticky přeloženo:
Mco00
před hodinou

Ahoj

mám novinky

Kasino provedlo platbu.

Trvalo to týden, ale vyplatilo se

Ale důvod zpoždění zůstává záhadou, protože technický problém mi není zřejmý

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky