DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 10)

 od Proboteanumaria
|
14 189 zobrazení 222 odpovědí |
|
1...9 10 1112
AlenB

Tak to je velkolepá zpráva. Doufám, že odteď už bude vše jen lepší a vždy dostanete limit, který je na týden. Budeme tu, kdyby se něco stalo.😉

Automaticky přeloženo:

Ahoj lidi, chci tento příspěvek aktualizovat, jak jsem slíbil dříve. Takže můj problém byl, že jsem vyhrál 3,5 000 v tomto kasinu Immerion a pokusil jsem se vybrat 950 $/den (s ohledem na limit), udělal jsem to 2 dny v řadě a poté, třetí den, byly všechny mé peníze zpět na můj hráčský účet bez upozornění nebo varování. Poté, co jsem se obrátil na chatovou podporu, mi řekli, že je to poskytovatel, který provádí vyšetřování hry, kterou jsem hrál, a bude to asi 14 dní nebo více. Poté, co jsem zde viděl, že nikdo není přesvědčen o tomto kasinu, rozhodl jsem se hrát celou zbývající částku, až do 0. Tak jsem to udělal, poté, co jsem si uvědomil, že zůstatek je 0 $, můj účet byl dnes stále pod kontrolou odemčeno. Mezitím jsem se zde dočetl, že některým hráčům se podařilo uspět při výběrech a věci se vracejí k normálu, rozhodl jsem se dát tomuto kasinu další šanci...wth🙂) Dnes jsem provedl 1 vklad s použitím bonusu za čtvrtý vklad '125%°a 100fs. Samozřejmě jsem nejprve hrál své peníze, pak jsem aktivoval svůj bonus, což je mince IMR. Musel jsem vsadit přes 2800 $ na svůj bonus 40 $...to nebylo tak těžké, protože moje "stará hra" znovu zaplatila 🙂), takže teď jsem byl v situaci, že mám téměř 300 $ (v hodnotě IMR coin) a musím zkusit vybrat, nebo zjistit, co to je, jak to funguje. No .. nejsem počítačový guru, ale nejsem také začátečník, takže jsem studoval, jaké jsou možnosti. Jednou jsem musel převést IMR na krypto peníze USDT. Dobře, poté, co jsem to udělal, jsem se přihlásil na svůj účet binance (věřte mi, že jsem v tom tak nový🙂) lol) a hledal jsem tam svou peněženku, nemůžu ji najít...pak hledám google, aby mi s tím pomohl 🙂) poté, co jsem viděl, co musím udělat, podařilo se mi najít adresu své peněženky, zkopíruji a vložím adresu do sítě kasina a zkusím ji odeslat, poté, co jsem vybral USD25, abych to udělal. (minimum požadované), jen aby zjistil, jestli jde tam, kam má jít. Všechno v pořádku, USDT tam byli za pár minut. Neexistuje žádný jiný možný způsob, jak se dostat ven IMR bez převodu na krypto, a poté můžete poslat do své kryptopeněženky. Je to druh fustrující pro většinu uživatelů/hráčů, jsem si jistý, protože to bylo i pro mě. Zjistil jsem, že KyC není nutné, pouze pokud to vyžadují. Takže pokud nejste do kryptoměn a nepoužíváte tento „svět", zapomeňte na bonusy IMR, pokud hrajete. file IDK, jak se stáhnout z Binance 🙂), ale to je další příběh, který se musím naučit. Do té doby investuji do kryptoměn, nemám co dělat 😀 filefile

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
randya

No, co tu ještě zbývá říct?

Jen mi připadá velmi zvláštní, že v tomto kasinu se zdá, že je to poskytovatel hry, kdo ochotně vstoupí do procesu výběru a vyšetřuje hráče, aniž by byl požádán. Jsem blízko?

Dobře, co takhle podat stížnost?


Osobně se také moc nezaobírám kryptoměnami, ale abych byl spravedlivý a upřímný, chápu, že toto je pro kasino nejjednodušší způsob, jak nechat své hráče vybrat si ocenění... Přesto bych dal přednost jiné dostupné možnosti.

Automaticky přeloženo:
Radka

Máte dobrý názor, ale můj odhad je, že ne poskytovatel hry je ten, kdo vždy zasáhne, myslím tím, že hraji v několika kasinech v průběhu let a nikdy jsem se s podobnou situací nesetkal. Je velmi méně pravděpodobné, že i poskytovatel hry vyšetřuje kasino, ne hráč, nebo to kasino dělá a obviňuje poskytovatele 🙂), a hráč doufá, že nebude mít trpělivost čekat a bude hrát částku. Jen tušení.

A ano, kryptosvět je rušný a není snadný, doporučuje se maximální opatrnost. Dávám přednost i klasickým metodám inkasování a vyplácení peněz z kasina. Ale pokud je nyní kasino Stake jedním z těch, kteří preferují kryptoměny místo peněz, mohou tam hráči využít obě metody.

Nevím, jestli stížnost vyřeší cokoli, dlouhý proces s neočekávanými rozhodnutími, alespoň teď, když mohou zaplatit, pokud chtějí. Možná, že příště budu hrát v tomto kasinu Immerion a vydělám nějaké výhry ze skutečných peněz bez bonusu, umožní mi výběr peněz🙂) pokud přijdou znovu s tím „procesem vyšetřování poskytovatele" a znovu mé výhry uzamknou, určitě si budu stěžovat a půjdu s tím až do konce.

Upraveno autorem
Automaticky přeloženo:
randya

To byla přesně moje otázka!

Setkal jsem se s mnoha situacemi, kdy poskytovatelé her vyšetřovali hry. Zdá se mi, že je to docela moderní trend říkat, že to byl poskytovatel hry, kdo se rozhodl prošetřit hráčovo jednání. Připadá mi to částečně divné. K takovým akcím obvykle dochází v době, kdy je podána žádost o výběr. Jak by se poskytovatel hry dozvěděl, že byl požadavek podán? Opravdu by kasino potřebovalo kontrolovat výběry s nízkými částkami u poskytovatele her? Nevím.

Pro mě je to jen vrchol a samozřejmě se mohu úplně mýlit.

I když bych si přál, aby vaše a další stížnosti poskytly hlubší pohled na toto.

Automaticky přeloženo:

ahoj všichni,

Rád bych vás informoval, že dostávám zaplaceno. Měli jsme opět nějaké potíže, ale podařilo se to rychle vyřešit. Musím počkat ještě dva týdny kvůli týdenním omezením.

byla to dlouhá, těžká cesta, musím říct 😂🫣

Automaticky přeloženo:
Radka

Děje se divná věc🙂) průběžně zveřejňuji změny

Automaticky přeloženo:
AlenB

Grat :😀Doufám, že všechno dostaneš $$$$

Automaticky přeloženo:

Děje se divná věc🙂) průběžně zveřejňuji změny

Automaticky přeloženo:

Jasně, budu tady!

Automaticky přeloženo:

ahoj všichni,

Rád bych vás informoval, že dostávám zaplaceno. Měli jsme opět nějaké potíže, ale podařilo se to rychle vyřešit. Musím počkat ještě dva týdny kvůli týdenním omezením.

byla to dlouhá, těžká cesta, musím říct 😂🫣

Automaticky přeloženo:

Hej! Gratuluji!

Zajímalo by mě, jestli to začalo minulý rok (stížnost v září), nebo jste měli takové štěstí, že jste zažili další zpoždění.

Snažím se zjistit, jak dlouho je kasino tak pomalé ve vyplácení.

Automaticky přeloženo:
Radka

Všechno to začalo, když jsem vyhrál. To bylo 6. září. Nejprve jsem čekal měsíc na první výběr. Pak se mi podařilo vybrat cca 13k a pak znovu v listopadu, kdy chtěli ověření..trvalo jim více než tři měsíce, než mě ověřili😂😂😂 neskutečný zážitek.

Automaticky přeloženo:
AlenB

Buďte opatrní, možná vymyslí, že máte dvojitý účet a pak je konec 🙂) Stalo se mi to jednou, vyhrál jsem asi 12-13 tisíc z bonusu 50 $ a vymazali mě, s falešným obviněním z dvojitého účtu... Neuvěřitelné, ale pravdivé.. Tehdy mi Casino Guru pomohlo a podařilo se mi získat pouze jednorázovou výhru 5 tisíc $, počátečních 0 %...2.

Automaticky přeloženo:

Všechno to začalo, když jsem vyhrál. To bylo 6. září. Nejprve jsem čekal měsíc na první výběr. Pak se mi podařilo vybrat cca 13k a pak znovu v listopadu, kdy chtěli ověření..trvalo jim více než tři měsíce, než mě ověřili😂😂😂 neskutečný zážitek.

Automaticky přeloženo:

Opravdu? Tak dlouho? Páni. Obdivuji vaši trpělivost, opravdu.

Tak co, už jste dostali celou částku, nebo na nějakou ještě čekáte?

Vidím, že jste přestali odpovídat našemu týmu ohledně vaší stížnosti , takže jsme se nedozvěděli výsledek toho všeho.

Automaticky přeloženo:
Romi

Zbývá mi 1600 $.

jak říkám, úžasný zážitek..🫣

Automaticky přeloženo:
AlenB

To je to, co vám zbylo z celé částky ve vaší stížnosti, že?

Jsem opravdu rád, že se vám to určitě podařilo získat.

Dejte nám prosím vědět, kdykoli obdržíte zbývající zůstatek. budete?

Automaticky přeloženo:

Ahoj mám s nimi stejný problém. Snažím se vybrat své výhry od 25. 1. 2025, ale stále říkají, že poskytovatel kontroluje můj herní styl. Několik e-mailů a stále stejná odpověď „buďte prosím trochu trpělivější". Už jsem je informoval, že případ předám kasinovému guruovi.

Automaticky přeloženo:

Je jim to jedno. Immerion IMR jsou podvodníci, o své peníze přijdete. Také jejich stránka ubets je

Automaticky přeloženo:
elmat1

Vypadá to, že každý hráč má stejný problém „pod ověřením poskytovatele", nyní, když jsou falešní, jsme to oznámili a poskytovatel hry nemá žádné informace o žádném vyšetřování 😀

Automaticky přeloženo:
Romi

Příští týden je za námi (myslím🫣)

na příští týden mi zbývá 669 $.

Automaticky přeloženo:

Ahoj mám s nimi stejný problém. Snažím se vybrat své výhry od 25. 1. 2025, ale stále říkají, že poskytovatel kontroluje můj herní styl. Několik e-mailů a stále stejná odpověď „buďte prosím trochu trpělivější". Už jsem je informoval, že případ předám kasinovému guruovi.

Automaticky přeloženo:

Udělejte to prosím kdykoli a náš tým zasáhne i ve vašem případě.

Zde je odkaz, kam můžete podat stížnost.

Uvědomte si prosím, že když je poskytovatel hry požádán, aby zkontroloval vaši hru, může dokončení trvat o něco déle a kasino s tím často není schopno nic udělat.

Doufám, že to však nebude trvat příliš dlouho.🙏

Automaticky přeloženo:
1...9 10 1112
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky