Je jim to jedno. Immerion IMR jsou podvodníci, o své peníze přijdete. Také jejich stránka ubets je
They don't care. Immerion IMR are scammers you will lose your money. Also their ubets site is
Δεν τους να νοιάζει. Το immerion IMR είναι απατεώνες μακρυά θα χάσετε τα χρήματα σας. Επισης και το ubets δω ικο τους ειναι
Vypadá to, že každý hráč má stejný problém „pod ověřením poskytovatele", nyní, když jsou falešní, jsme to oznámili a poskytovatel hry nemá žádné informace o žádném vyšetřování 😀
Looks like every player have the same isue "under Provider verification" ,now we now that they are fake anounced that,and the game provider have noclue about no investigation 😀
Věřím, že to nemusí být nutně podvod, abych vám řekl pravdu. Mnohokrát je potřeba kontaktovat poskytovatele hry ohledně hraní hry, takže zatím nedělejme žádné závěry.🙏
I believe that it doesn't necessarily have to be scam to tell you the truth. Many times the game provider needs to be contacted regarding the game play, so let's not make any conclusions yet.🙏
Velký. Mohl byste nás informovat, kdykoli budete mít celou částku, prosím?
Budu informovat náš tým pro stížnosti, aby poté mohl změnit stav vaší stížnosti.
Great. Could you inform us whenever you have the whole amount, please?
I will inform our complaint team so they can change the status of your complaint then.
jediné kasino svého druhu, které to dělá. není to akward? Chci říct, že hraji v několika kasinech a nikdy jsem se s touto situací nesetkal. Ale kasino Immerion to dělá všem hráčům, jak je potom chyba poskytovatelů? Nemusím být podvodné kasino, převedl jsem krypto z kasina Immerion na svůj účet Binance, ale jde o vše ostatní
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Ahoj Randy,
Bohužel Ybets, což je nezveřejněné sesterské kasino, dělá totéž svým zákazníkům. Mnoho hráčů/vítězů, kterým bylo sděleno, že jejich herní relace musí být ověřeny a poskytnout jim 14denní okno. Poté požádají o ověření, aby se dále zdržovali.
Casino Guru si je/měl by být vědom, že se jedná o fiktivní kontroly u poskytovatele her a měl by požádat o doklad o korespondenci s poskytovatelem her, aby společnost Immerion/YBets pohnala k odpovědnosti.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Mohu potvrdit, že Ybets And Immerion casino jsou dvojčata, bratři🙂)) Tak co, nakonec vás mohou obvinit z více účtů, pokud jste v obou jejich kasinech 🙂 bohužel jsem narazil na podobný problém...
i can confirm that Ybets And Immerion casino are twins bros🙂)) So whatch out,in the end they can acuse u of multiple accounts,if u are on both theyr casinos 🙂 i have backroung into isue like this unfortunatly...
jediné kasino svého druhu, které to dělá. není to akward? Chci říct, že hraji v několika kasinech a nikdy jsem se s touto situací nesetkal. Ale kasino Immerion to dělá všem hráčům, jak je potom chyba poskytovatelů? Nemusím být podvodné kasino, převedl jsem krypto z kasina Immerion na svůj účet Binance, ale jde o vše ostatní
the only one of a kind casino who is dooing this. isnt that akward? I mean i play on several casino,and never encounter this situation. But the Immerion casino is dooing this to all players, how is that providers fault then? No need to be a scam casino,i have tranfered crypto from Immerion casino into my Binance account,but its about all the rest
Ve skutečnosti nikdo neříká, že je to chyba poskytovatelů, kdykoli je třeba zkontrolovat hru hráčů, víte. Může to být něco, co není jasné ve způsobu, jakým hráč hru hrál, nebo tam může být něco, co vyžaduje jejich pozornost.
Pokud musí kasino kontaktovat poskytovatele hry a poskytovatel zkontroluje všechny požadované herní protokoly a vrátí se se zprávou v pořádku, hráč může být vyplacen. Není to nic neobvyklého, řekl bych, a setkáváme se s tím vlastně mnohokrát.
Actually, no one says that it is providers fault whenever the gameplay of players needs to be checked, you know. It just may be something not clear in the way the player played the game, or there can be something that needs their attention.
If the casino has to contact the game provider and the provider checks all the requested game logs and comes back with the okay message, the player can then be paid. It is nothing unusual, I would say, and we encounter this many times, actually.
Ahoj Randy,
Bohužel Ybets, což je nezveřejněné sesterské kasino, dělá totéž svým zákazníkům. Mnoho hráčů/vítězů, kterým bylo sděleno, že jejich herní relace musí být ověřeny a poskytnout jim 14denní okno. Poté požádají o ověření, aby se dále zdržovali.
Casino Guru si je/měl by být vědom, že se jedná o fiktivní kontroly u poskytovatele her a měl by požádat o doklad o korespondenci s poskytovatelem her, aby společnost Immerion/YBets pohnala k odpovědnosti.
Hi Randya,
Unfortunately Ybets, which is an undisclosed sister casino, is doing the same thing to its customers. Many players/winners being told their gaming sessions need to be verified and give a 14 day window. Then they ask for verification to delay further.
Casino Guru is/should be aware these are fictitious checks with game provider and should ask for proof of correspondence with gaming provider to hold Immerion/YBets accountable.
Ujistěte se, že naši specialisté na stížnosti kontrolují herní protokoly pokaždé, když je něco podezřelého, a teprve poté mohou rozhodnout o konkrétním případu.
Kdykoli je to na stránkách poskytovatelů her, nemůžeme toho moc udělat; jen počkej.
Be sure that our complaint specialists check the game logs every time there is something suspicious, and only after they can make a decision regarding the particular case.
Whenever it is on the game providers site, we are not able to do much, though; just wait.
Možná by bylo lepší to trochu více popsat. Pokud se rozhodujete, zda hrát v tomto kasinu, doporučuji zkontrolovat, co zde hráči napsali, uživatelské recenze nebo stížnosti. To vám pravděpodobně poskytne jeden z nejlepších obrázků.
Pokud máte ještě něco na srdci, dejte mi vědět. V našich recenzích se snažíme pokrýt co nejvíce, ale uvědomte si, že nemůžeme pokrýt vše.
Co se týče podpory, co jsi s nimi zkoušel řešit?
Maybe it would be better to describe it a bit more. If you are deciding whether to play at this casino, I recommend to check what players have written here, user reviews or complaints. This will probably give you one of the best pictures.
If you have something else in mind, feel free to let me know. We try to cover as much as we can in our reviews, but be aware that we can't cover everything.
Regarding the support, what did you try to solve with them?
Podpora chatu není téměř nikdy připojena. Někdo
Rád bych věděl, odkud vzali informace, aby mi poslali DM. Nemohl jsem dostat žádné potvrzení o vkladu virtuální měny, tak jsem dal screenshot do chatu, ale stále žádná odpověď. V dnešní době je spousta špatných kasin. Japonci by se jim měli vyhýbat.
Rád bych se zeptal, ale je tu někdo, kdo s tím souvisí?
The support chat is almost never connected. Someone
I'd like to know where they got the information from to send me the DM. I couldn't get any confirmation on the virtual currency deposit, so I put a screenshot in the chat, but still no reply. There are a lot of bad casinos these days. Japanese people should avoid them.
I'd like to ask a question, but is there anyone here who is related to this?
サポートチャットはまず繋がりません 誰かが
書いていたけど何処から情報得てDM送ってきたのか知りたい 仮想通貨の入金で全く確認取れないのでチャットにスクリーンショット貼って置いたけど未だ返答なし 最近悪質なカジノが多い 日本人はとくに触らない方がいいです
ちょっと聞きたいけどここの関係者いないかな
Ne, asi nejsme spřízněná strana. Pokud zaškrtnete "o nás" nebo jen informace o medailonu, zjistíte, že jsme správci fóra Casino Guru.
Nevzpomínám si, že by v tomto vlákně byly aktivní účty zástupců kasina. Myslíte si, že se váš krypto vklad ztratil?
No, we are not a related party, I guess. If you check "about us" or just the medallion info, you will find out we are Casino Guru forum administrators.
Well, I do not recall casino representative accounts being active in this thread. Do you think your crypto deposit has been lost?
Chtěl jsem se zapojit do diskuze o kasinu Immerion. Kasino se na první pohled zdá dobré. Rozdává spoustu roztočení zdarma atd. Na tomto kasinu je však něco divného. Proces stažení je podivně obtížný. Zůstatek se může zmenšit. Kontaktoval jsem také podporu kasina, protože při hraní s bonusovými penězi jsem vyhrál 8,60 se sázkou 10 centů na Big bass bonanza. Výhry najednou zmizely.
Kasino slíbilo, že se na věc podívá, ale nikdy to nebylo vyřešeno.
Osobně nemám rád kasina, kde musíte žonglovat mezi eury, dolary a kryptoměnou.
I wanted to join the discussion about Immerion casino. The casino seems good at first. It gives out a lot of free spins etc. However, there is something strange about this casino. The withdrawal process is strangely difficult. The balance may become smaller. I also contacted the casino support because while playing with bonus money, I won 8.60 with a 10 cent bet on Big bass bonanza. The winnings suddenly disappeared.
The casino promised to look into the matter, but it was never resolved.
Personally, I don't like casinos where you have to juggle between euros, dollars, and cryptocurrency.
Halusin osallistua keskusteluun Immerion- kasinosta. Kasino vaikuttaa aluksi hyvältä. Se jakaa paljon ilmaiskierroksia jne. Kuitenkin jotain outoa tässä kasinossa on. Voittojen nostoprosessi on oudon vaikea. Saldo saattaa muuttua pienemmäksi. Lisäksi otin yhteyttä kasinon tukeen, sillä pelatessani bonusrahalla, voitin 10 centin panoksella Big bass bonanza- pelissä 8,60. Voitot hävisivät yhtäkkiä.
Kasino lupasi selvittää asian, mutta sitä ei saatu selvitettyä.
Henkilökohtaisesti en pidä kasinoista, joissa joutuu kikkailemaan euro-, dollari- sekä kryptovaluutan välillä.
Co ti na to řekli, i když se to neřešilo? Řešili to alespoň a dali vám vyjádření, proč se to stalo? Alespoň to bych čekal.
Co se týče výběrů, co je na nich tak těžkého? Čekáte dlouho nebo je to něco jiného, co vám kasino neustále říká? 🤔
What did they say to you about it even though it wasn't resolved? Did they at least address it and give you a statement as to why it happened? I would have expected at least that.
As for the withdrawals, what's so hard about them? Do you wait a long time or is it something else that the casino tells you all the time? 🤔
Zdá se, že kasino má limit výběru pro bonusy za točení zdarma ve výši 25 eur. Snažil jsem se to stáhnout, ale nešlo to.
Apparently the casino has a withdrawal limit for free spins bonuses of 25 euros. I tried to withdraw it, but it didn't work.
ilmeisesti kasinolla on nostoraja ilmaiskierrosbonuksille 25 euroa. Yritin nostaa sen, mutta ei onnistunut.
A měl kasino důvod, proč vám nevyplatilo peníze, pokud jste bonus splnili a z vaší strany bylo vše v pořádku?
And was there a reason from the casino why they didn't pay you the money if you fulfilled the bonus and everything was fine on your side?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.