DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 8)

 od Proboteanumaria
|
14 443 zobrazení 222 odpovědí |
|
1...7 8 9...12

Čekal jsem na stažení, zrušili to a řekli mi, že poskytovatel hry požádal o šeky.

také, když jsem se zeptal, kterého poskytovatele her, řekli mi, že nevědí, kdo je poskytovatel her, který se na to zeptal.

Hrál jsem u 2 poskytovatelů her a nejvíce jsem vyhrál na EGT.

pro mě stačilo. Web, který respektuje své klienty, musí být transparentní a rychlý v platbách. Jsme v roce 2025....

Automaticky přeloženo:

ahoj,

začínám mít obavy🫣 po přečtení některých dalších stížností je jasné, že kasino immerion a kasino ybets jsou propojeny. Oba odpovídají stejnými obecnými odpověďmi.

právě jsem četl jednu stížnost. Chlap se trápí od 10. října 2024. Poskytl vše, o co žádali, od hloupých selfíček, zdroje financí a spousty dalších dokumentů. Dnes odpověděli: "Po nedávné aktualizaci našeho systému boje proti podvodům jsme identifikovali jasný důkaz duplicitního hráče."

myslím.. vole se 4 měsíce trápí a teď přišli s takovým nesmyslem. Viděl jsem také nějakou další stížnost, ve které askgambleři podporují odmítnuté immerions prohlášení o duplicitních účtech kvůli nedostatku důkazů. Doufám, že všichni dostanou své peníze.

Mám zvláštní pocit, že mi budou dělat to samé.

co mám v tom případě dělat? Nemám žádné duplikáty a už zaplatili 13 000 $ z 22 500 $, takže by to byl úplný nesmysl, ale nikdy nevíme.

starat se

Automaticky přeloženo:

Čekal jsem na stažení, zrušili to a řekli mi, že poskytovatel hry požádal o šeky.

také, když jsem se zeptal, kterého poskytovatele her, řekli mi, že nevědí, kdo je poskytovatel her, který se na to zeptal.

Hrál jsem u 2 poskytovatelů her a nejvíce jsem vyhrál na EGT.

pro mě stačilo. Web, který respektuje své klienty, musí být transparentní a rychlý v platbách. Jsme v roce 2025....

Automaticky přeloženo:

Určitě chápu, že všechno by mělo být rychlejší.

Doufejme, že až ty kontroly dokončí, dostanete své peníze bez dalšího zpoždění.🤞

Automaticky přeloženo:
Radka

Můj byl zablokován na více než 45 dní file

Automaticky přeloženo:
ericleo

A přemýšleli jste o podání stížnosti, když jste tak dlouho čekali? Myslím, že není nerozumné čekat na své peníze měsíc a půl.

co myslíš?

Automaticky přeloženo:

Proto jsem je hrál a prohrál.

Automaticky přeloženo:

Zaregistroval jsem se do tohoto kasina a za pár dní jsem hrál několikrát. Mají velký výběr her a poskytovatelů, bonusy, cashback atd. Líbí se mi to, až jednoho dne 30. 1. 2025 jsem měl šťastnou ruku a podařilo se mi získat výhru přes 3,5 000 $. Takže se obvykle snažím něco z toho vybrat a vidím, že mají limit 950 $/den (to je podle mě lepší, říkám). Vyberu tedy 950 $ a druhý den (31. 1. 2025) dalších 950 $. po několika dnech se přihlásím, abych viděl, že celá částka byla zpět na můj herní zůstatek, aniž bych o tom byl informován nebo e-mailem. Kontaktoval jsem chatovou podporu a řekli mi, že poskytovatel hry musí „zkontrolovat" mou vítěznou hru, aby zjistil, zda byla férová platba. řekni, že: "Neexistuje žádný způsob, jak by hra mohla zaplatit 3 000" 🙂) lol. (Pokud by vás zajímalo, co to bylo za hru, byla to THE HAND ANUBIS, poskytovatel pily) Takže se ptám, co dělat dál, a oni říkají, že dokud nebudou dokončit to "recenze" nemohu nic stáhnout a trvá minimálně 2 týdny nebo déle. Ale mezitím mohu vždy vložit více, neomezeně 🙂) Toto kasino je doporučeno kasinem Guru, proto jsem se zaregistroval, protože vypadá důvěryhodně, ale hádám, že je to všechno velký PODVOD. Takže buďte všichni opatrní. file

Upraveno
Automaticky přeloženo:
randya

Ahoj.

Takže předpokládáte, že toto kasino je podvod, protože vaše hra je pod kontrolou poskytovatele hry. No, upřímně, to je celkem běžná situace, ale na druhou stranu bych takový krok čekal v případě mnohem výraznější výhry. Záleží však...

Pokud tedy čekáte déle než 14 dní, pokračujte a podejte stížnost na kasino. Buďte připraveni čekat na životopis poskytovatele hry. Určitě to bude potřeba na reklamaci.

Máte na to, prosím? Myslím, že by bylo hezké to prošetřit, pokud to považujete za podvod.

Automaticky přeloženo:
Radka

Rozhodně je to podvod, jak jinak byste to popsali? Zaslouží si být na černé listině a už jsem řekl, že na svých webových stránkách používají vaše logo.


V mém případě se zdá, že podpora Askgambler také ustupuje. Po více než dvou měsících od podání stížnosti.

Proces ověřování jsem zahájil 4. září 2024 a měsíc poté podal stížnost. Více než tři měsíce!

měli by být stíháni, protože to, co dělají, je mnohokrát nezákonné.

Automaticky přeloženo:

Daleko od ponoření. IMR. A. ibets. Je to stejná pozornost, jakou neprovádějí identifikaci po mnoho měsíců ověřování účtu a nevyplácí vám peníze hráčům, je to podvod

Automaticky přeloženo:
randya

Taková je taktika, vyhrál jsem 1200 dolarů a ještě mě poslali k poskytovateli hry na recenzi.

Automaticky přeloženo:
Radka

Už je to 7 dní, co mám tento problém, už jsem do toho v polovině. Ale jak jsi řekl, za tak malé množství by to neměl být problém tohoto charakteru. Vyhrál jsem v jiných kasinech více a s touto situací jsem se nesetkal. Pamatuji si, že před několika lety kasino Nomini okradlo mé výdělky a řeklo, že mám dvojitý účet, když jsem nikdy neměl, pouze jeden. Chci říct, když já, jako hráč, hodně prohrávám, nikdo ty hry, jako jsou pragmatické nebo jiné špatné hry, nezkoumá, místo toho, když vyhrajete, vyšetřují 14 dní nebo více... To nedává smysl, takové množství času na 5 minut skutečné práce na „problému". Přiznávám, že se mi kasino líbí i jinými způsoby, ale protože mám tento problém, nemůžu mu věřit. Uvidím, co se bude dít dál, a nechám příspěvek

Automaticky přeloženo:
ericleo

Takže myslím, že nejsem jediný... Vidím tu spoustu stížností na to kasino...

Automaticky přeloženo:
AlenB

mohu 100% říci, že kasino Immerion a kasino Ybets jsou stejné. Dvojitá kasina, stejný majitel, stejná pravidla

Automaticky přeloženo:
AlenB

file Nikdy jsem se neregistroval do Ybets casina, ale jak můžete vidět v mých přijatých e-mailech, je tam, Ybets casino posílá 100% identické e-maily jako kasino Immerion 😕. Pokud se vám podařilo vydělat peníze, idk co říct...Možná to dělají náhodně, náhodným uživatelům, myslím tím, že pokud zrušíte všechny výplaty, pak se blíží obrovské vlajky a jejich kasino bude všude zakázáno

Automaticky přeloženo:
randya

Mnohokrát jsem viděl, že kasino guru a také Askgambleři je obhajují a říkají, že neexistuje způsob, jak tito dva být propojeni..ale jak jste řekl..100%..myslím..logika vám říká, že to musí být nějaké spojení.


Automaticky přeloženo:
randya

Vím jen, že jsou naprosto nespravedlivé, mnoho lidí přišlo o své finanční prostředky na čekání a myslím, že už je varovný signál.

poté, co jsem vyhrál, čekal jeden měsíc, než jsem obdržel svůj první výběr. Tehdy jsem napsal stížnost na Curacao egaming, protože v té době immerion používal jejich licenci. Myslím, že mi pomohli, když jsem dostával peníze každý týden (2000 $ týdenní limit). Když začaly problémy s ověřením, napsal jsem ještě jednou Curacao egaming a už tam byla červená vlajka.

Curacao řekl, že je jim to opravdu líto, ale imerion není pod licencí curacao egaming. To znamená, že ztratili například curacao licenci. 🚩


Automaticky přeloženo:

Došlo k podvodu. Nevím, odkud sakra berou moji e-mailovou adresu a neustále mi posílají velmi dobré nabídky. Nakonec jsem si založil účet a dali mi 10 USD zdarma sázky. Nebylo to aktivní, požádali mě o vklad. Vložil jsem 500 USDT, pak poslali nabídku, pokud pro ně budu hlasovat na webu sigma pro výstavu v Dubaji, připíší mi dalších 45 roztočení. Hádejte co, poté, co jsem poslal screenshot na zákaznickou podporu, mi jeden den neodpověděli, čekal jsem u jejich life support pětkrát skoro 5 hodin nakonec na odpověď potřebuji na Wager X10, abych mohl získat otočení zdarma a mohl si vybrat své peníze.

Automaticky přeloženo:
AlenB

opravit

Automaticky přeloženo:

Rozhodně je to podvod, jak jinak byste to popsali? Zaslouží si být na černé listině a už jsem řekl, že na svých webových stránkách používají vaše logo.


V mém případě se zdá, že podpora Askgambler také ustupuje. Po více než dvou měsících od podání stížnosti.

Proces ověřování jsem zahájil 4. září 2024 a měsíc poté podal stížnost. Více než tři měsíce!

měli by být stíháni, protože to, co dělají, je mnohokrát nezákonné.

Automaticky přeloženo:

Chápu, že pro vás je závěr jednoznačný. Pro mě to například není. Zvláště pokud jste přestali reagovat na stížnost.

Podle mého názoru, říkat něco jako podvod také potřebuje určitou úroveň podpůrných důkazů. Požádejte o znovuotevření stížnosti, prosím.

Mohu zmínit, že každé kasino má v pravidlech uvedeno, že může kdykoliv cokoliv prošetřit. Samozřejmě, že nyní můžeme mít podezření; můžete pochybovat o důvodu, ale pokud neprokážete, že kasino nemá právo vyšetřovat nebo to dělat z jakéhokoli iracionálního důvodu, nebo se jen vyhýbá závěru, řekl bych, že se dále nedostaneme.

I když se zdá, že toto kasino velmi touží po spolupráci s poskytovateli her, souhlasím s tím, že tři nebo více měsíců jsou mimo rozumný časový rámec. Proto se laskavě vraťte ke stížnosti a dokažte, co se vám stalo:

https://casino.guru/immerion-casino-player-s-withdrawal-is-delayed-and

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky