DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 7)

41 881 zobrazení 403 odpovědí |
|
1...6 7 8...21
Přidat příspěvek

Jak to mám dokázat? Není to pas a moje karta?

Automaticky přeloženo:

No myslím, že od poskytovatele, který ti kartu vydal, bych do toho asi šel a pokud nevíš, zeptal bych se v kasinu, jestli to stačí nebo ne.

Automaticky přeloženo:

Ano, stížnost by měla být podána okamžitě, další hráč byl také podveden

Automaticky přeloženo:

Pak by bylo nejlepší, jak již bylo navrženo, podat stížnost, pokud se nic nestane. Ujistěte se, že tak učiníte.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,


Stará se guru kasina o vysvětlení, proč není zveřejněn žádný odkaz na kasino YBets?

Jsou to sesterská kasina a spravují je stejné společnosti. YBets se dříve jmenovaly Inmerion Casino, což je velmi zajímavé 🤔. Obě jsou Fair Casinos podle Casino Guru 🤔.

Co takhle trochu transparentnosti hodnocení pro ty, kterým nejsou vyplaceny výhry!

Automaticky přeloženo:

Protože se jedná o jedno a totéž kasino Ybets a Inmerion- (dřívější název). Kasino Immerion s tím nemá nic společného.

Automaticky přeloženo:

Nedávno jsem měl frustrující zkušenost se sázkovou platformou. Poté, co jsem vyhrál významnou částku, pokusil jsem se vybrat své prostředky, ale platforma se stále zdržovala s výmluvami. I po odeslání všech požadovaných ověřovacích údajů přestali odpovídat a já se nemohl dostat ke svým výhrám.

S pocitem bezmoci jsem začal hledat řešení a narazil jsem na vymáhací agenturu, která se na tyto případy specializuje. Byli profesionální, podporovali a používali pokročilé techniky, jako je sledování transakcí a podávání žádostí. Díky nim jsem úspěšně získal zpět svých 8 000 dolarů.

Pokud řešíte podobný problém, neztrácejte naději. Kontaktujte mě na marciagarci52 @ gmail. com a já vám sdělím podrobnosti o agentuře, která mi pomohla. Bohužel nemohu zveřejnit jejich web přímo kvůli pokynům komunity.

Vždy přistupujte k sázkovým platformám opatrně a před zapojením si ověřte jejich důvěryhodnost.

Automaticky přeloženo:

Tak jak jste to udělali a co pro vás udělali? Jaký byl postup? Co po vás chtěli na oplátku, předpokládám, že za takové služby se platí. Mohl bys k tomu říct víc?

Tyto druhy nabídek jsou často podvod a proto bych se rád zeptal.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ahoj Jaro,

Immerion a Ybets spolu rozhodně souvisí. Nedíval jste se na důkaz, který jsem zveřejnil od TrustPilot. Podpora YBets odpovídala na stížnost na Immerion. Když si zákazníci společnosti Immerion stěžují, jsou na YBets také zmiňovány četné odkazy, ale neudělají nic, aby toto spojení popřeli.

Automaticky přeloženo:

Aktualizace přesně po 2 měsících mi včera od imersion casino zaplatilo 2814 kanadských dolarů

Automaticky přeloženo:
Jaro

Vyplaceno file děkuji vám jaro a Stephan ještě jednou. To je dvakrát, že mi pomohli vybrat mou výhru.

Automaticky přeloženo:

Ahoj Jaro,

Immerion a Ybets spolu rozhodně souvisí. Nedíval jste se na důkaz, který jsem zveřejnil od TrustPilot. Podpora YBets odpovídala na stížnost na Immerion. Když si zákazníci společnosti Immerion stěžují, jsou na YBets také zmiňovány četné odkazy, ale neudělají nic, aby toto spojení popřeli.

Automaticky přeloženo:

Viděl jsem snímek obrazovky a dal jsem ho našemu datovému týmu ke kontrole. Podle toho, co jsem viděl v našem systému, mají jiného majitele kasina a nemají žádný vztah, ale mohu jim to ukázat a uvidím, co mi řeknou.

Automaticky přeloženo:

Vyplaceno file děkuji vám jaro a Stephan ještě jednou. To je dvakrát, že mi pomohli vybrat mou výhru.

Automaticky přeloženo:

Jediné, co mohu říci, je, že konečně. Pokud stažení trvá dva měsíce, není to normální. Samozřejmě, že by mě to odradilo od toho, abych zde už hrál, ale doufám, že vaše zkušenosti budou od nynějška jen pozitivnější.

Užijte si své peníze a mějte se fajn.☘️😊

Automaticky přeloženo:

ahoj,

6. září jsem vyhrál 22 500 $. Od té doby to byl obrovský boj. Stručně řečeno, na první výběr jsem čekal měsíc. Podařilo se mi získat cca 13 000 $.

4. listopadu to šlo znovu z kopce. Požádali o ověření a od té doby (04.11.2024) stále čekám na ověření! Poslal jsem všechny druhy dokumentace a zdá se, že to stále nestačí. Něco takového jsem v životě nezažil a hraju už hodně dlouho. Mají vaše logo na svých stránkách, měli byste požádat o jeho odstranění. Zůstalo mi 6,777 $, které nemohu vybrat. Neustále mi berou peníze z účtu. Několikrát jsem se zeptal, kde jsou peníze, nikdy jsem nedostal žádnou odpověď. Můj zůstatek je nyní 6,524 poté, co si vzali 253 $.. úžasný zážitek

Upraveno
Automaticky přeloženo:
AlenB

Ahoj.

Vidím, že jste již měli stížnost na toto kasino, ale náš tým to bohužel nemohl dotáhnout do konce, protože jste přestali odpovídat.

Možná, že tentokrát, pokud nám dáte šanci dospět k řešení, budeme schopni pomoci.

co říkáš? Chcete podat stížnost, aby náš tým mohl záležitost prošetřit v tomto kasinu?

Zde je odkaz pro případ, že ano. Dejte nám vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ahoj,

ano viděl jsem to, byl jsem v té době trochu zmatený, takže jsem zapomněl🙁 rád bych, ale už jsem vyplnil stížnost na Askgamblers, omlouvám se.. je to nyní v procesu.. ale pokud si myslíte, že bych měl také podat stížnost na vaše stránky udělám... jen jsem chtěl dát všem vědět, co se děje s immerion.

opatruj se

Automaticky přeloženo:

Co se děje s ponořením? Čekám na odpověď, jestli ji chceš. Díky.

Automaticky přeloženo:

Ahoj,

ano viděl jsem to, byl jsem v té době trochu zmatený, takže jsem zapomněl🙁 rád bych, ale už jsem vyplnil stížnost na Askgamblers, omlouvám se.. je to nyní v procesu.. ale pokud si myslíte, že bych měl také podat stížnost na vaše stránky udělám... jen jsem chtěl dát všem vědět, co se děje s immerion.

opatruj se

Automaticky přeloženo:

Dobrý den! Zdá se, že všichni máme spoustu otázek, ale stále nám chybí odpovědi. Možná AG najde něco solidního; podle mého názoru teď není cesta tak důležitá, ale na čem opravdu záleží, je získat určitou jistotu.

Děkuji za upozornění. V případě, že narazíte na nějaké novinky, aktualizujte komunitu.

Automaticky přeloženo:

Taky mám podobný problém. Vyhrál jsem 1400 $, požádal jsem o výběr (jsou omezeny na 1000 $/24h) můj výběr byl po 20 hodinách zrušen a nemohu vybrat, protože „poskytovatel požádal o prošetření", které bude trvat minimálně 14 dní!!!!. Nikdy se nestalo takové „vyšetřování", které hraji na mnoha webech.

Vypadá to na podvod!

Automaticky přeloženo:
Luckywhale2025

Není nic neobvyklého, že kasino by si muselo ověřit u poskytovatele hry, zda vše proběhlo v pořádku s vaší hrou, víte.

Doufám, že to budou moci co nejdříve zkontrolovat a dostanete zaplaceno.

Prosím, informujte nás, a pokud se věci nepohnou, náš tým pro stížnosti zasáhne.

Automaticky přeloženo:
Romi

Prohrál jsem peníze na svém účtu, a protože mi je tři měsíce nevrátili, myslel jsem, že mi je ukradli a že je nikdy nedostanu zpět.

Automaticky přeloženo:

Je to skenovací web. Když vyhrajete, zablokují vám možnost inkasovat. Proč nedělat tyto kontroly, když přijdete o důležité peníze.

Hrál jsem a vyhrál jsem na jiných webových stránkách a vyhrál jsem více než 3 000 $ a bez této „kontroly" vyplatili za méně než hodinu.

nedoporučuji používat.

také, i když provádějí tyto kontroly, nechají vás hrát peníze uvnitř... takže v této době je minimálně 14 dní dost času na to, abyste je ztratili.

Automaticky přeloženo:

Prohrál jsem peníze na svém účtu, a protože mi je tři měsíce nevrátili, myslel jsem, že mi je ukradli a že je nikdy nedostanu zpět.

Automaticky přeloženo:

Oh, chtěl jsem říct, že je mi to opravdu líto. Ale po 3 měsících bych čekal, že udělám to samé... Teda, je mi líto, že to skončilo takhle, ale naprosto chápu, že už toho máš dost.

Automaticky přeloženo:

Je to skenovací web. Když vyhrajete, zablokují vám možnost inkasovat. Proč nedělat tyto kontroly, když přijdete o důležité peníze.

Hrál jsem a vyhrál jsem na jiných webových stránkách a vyhrál jsem více než 3 000 $ a bez této „kontroly" vyplatili za méně než hodinu.

nedoporučuji používat.

také, i když provádějí tyto kontroly, nechají vás hrát peníze uvnitř... takže v této době je minimálně 14 dní dost času na to, abyste je ztratili.

Automaticky přeloženo:

To, co říkáš, dává smysl. Pokud kasino nedokáže vysvětlit extrémní zpoždění, je logické, že si hráči nakonec přijdou na své.

Smutné je, že standard nastavený již dávno říká 14 celých dní pro kasina. No, upřímně, řekl bych, že je to příliš dlouhé.

Pokud mě paměť neklame, čekali jste asi čtyři dny a důvodem je dodatečné vyšetřování. I když to může trvat mnohem déle, není to stejné jako KYC. Zajímalo by mě, proč se poskytovatel hry ptá kasina, zda je možné hráče prozkoumat. Můžete prosím potvrdit, že je to to, co jste uvedli ve stížnosti?

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...21
Jít na stránkuz 21 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Pragmatic_Amazon competition_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky