Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumKasinaImmerion Casino - všeobecná diskuze

Immerion Casino - všeobecná diskuze (strana 6)

 od Proboteanumaria
|
17 889 zobrazení 255 odpovědí |
|
1...5 6 7...13
Stelios11

Chápu, že se můžete cítit podvedeni. A co stížnost? Myslím, že je čas tlačit dopředu.

Automaticky přeloženo:

Můj bože, ten obrázek, který jsem jim dal, byl dokonalý. Měl jsem vždy někoho, kdo si vyfotil každou věc, kterou chtěl, jako dokumenty. Pokud je chcete vidět, rád vám je ukážu

Automaticky přeloženo:

Vydrž. Jen jsem řekl, co jsem viděl na snímku obrazovky. Je vlastně jedno, jestli schvaluji kvalitu. Kasino na to nepřišlo 🙁. Naštěstí se zdá, že teď jsou na řadě zastupitelé, takže očekávám nějaké vysvětlení ve stížnosti!


Upozornil byste mě, prosím, jakmile zástupce kasina něco řekne? Není v mých silách držet krok se všemi hráči, i když bych také rád.

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, přejděme ke stížnosti, podvedli mě.

Automaticky přeloženo:
Stelios11

Jasně, když to trvá tak dlouho, tak se rozhodně snažte reklamaci využít.

Odkaz na něj najdete zde. ⬅️

Pokud máte nějaké problémy, napište a pokusíme se je vyřešit.

Automaticky přeloženo:

Peníze mi nedají.

Automaticky přeloženo:
Stelios11

Dobře, a co reklamace? Zní vám to dobře? Je zcela zdarma:

https://casinoguru-gr.com/parapona/ipovoli

Naši zprostředkovatelé stížností jsou vždy ochotni zasáhnout ve prospěch fair play. Neváhejte požádat o pomoc. 🙏

Automaticky přeloženo:

Po více než 2 Montbech KYC mi dnes poslali e-mail file předložte právní důkaz, že karta je vaše. Mají můj pas. Mají můj obličej. Karta má přesně to jméno v pasu. Mohou být ještě hloupější? Jak se ptají tak hloupě

Automaticky přeloženo:
lloydo644

I když to asi není nejpříjemnější, bude nejlepší, když budete spolupracovat, abyste tuhle noční můru co nejdříve ukončili. Ani nevím, co říct, protože tento proces trvá tak dlouho a já už jsem frustrovaný, asi pro vás.

Přeji hodně sil a pevné nervy.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jak to mám dokázat? Není to pas a moje karta?

Automaticky přeloženo:
Radka

Ano, stížnost by měla být podána okamžitě, další hráč byl také podveden

Automaticky přeloženo:

Je to možné? Posílal jsem jim doklady na 60 dní a neprovádějí žádnou identifikaci, abychom nevyplatili peníze. Jsou to podvodníci v kasinu Imerion.

Automaticky přeloženo:

Nejhorší kasino. Velký podvod. Krade hráče

Automaticky přeloženo:

Ponořené kasino . neplatí a nereaguje na zprávy

Automaticky přeloženo:
Wilder1999 příspěvek smazal/a

Ahoj,


Stará se guru kasina o vysvětlení, proč není zveřejněn žádný odkaz na kasino YBets?

Jsou to sesterská kasina a spravují je stejné společnosti. YBets se dříve jmenovaly Inmerion Casino, což je velmi zajímavé 🤔. Obě jsou Fair Casinos podle Casino Guru 🤔.

Co takhle trochu transparentnosti hodnocení pro ty, kterým nejsou vyplaceny výhry!

Automaticky přeloženo:
Wilder1999

Je to pravda? Od 6. listopadu 2024 stále provádím KYC. Od 14. listopadu nemohu odstoupit. No, myslím, že jsem byl ověřen, než zrušen poté, co jsem vyhrál 3000 dolarů. A teď už jen jednou týdně požadují dokumenty přes dokumenty.

Automaticky přeloženo:

Určitě je to dostatečný důkaz toho, že jsou propojení ve správě a vlastnictví file

Automaticky přeloženo:

Znám někoho, kdo se přihlásil do Immerion a řekl mu, že nezaplatí, pokud vyhraje nějakou podstatnou částku. Hle, na své výhře strnul. Když jsem si všiml toho spojení. Velmi stinné, že se YBets dříve jmenovaly Inmerion Casino.

Automaticky přeloženo:

Velmi zvláštní.


file

Automaticky přeloženo:

Nedávno jsem měl frustrující zkušenost se sázkovou platformou. Poté, co jsem vyhrál významnou částku, pokusil jsem se vybrat své prostředky, ale platforma se stále zdržovala s výmluvami. I po odeslání všech požadovaných ověřovacích údajů přestali odpovídat a já se nemohl dostat ke svým výhrám.

S pocitem bezmoci jsem začal hledat řešení a narazil jsem na vymáhací agenturu, která se na tyto případy specializuje. Byli profesionální, podporovali a používali pokročilé techniky, jako je sledování transakcí a podávání žádostí. Díky nim jsem úspěšně získal zpět svých 8 000 dolarů.

Pokud řešíte podobný problém, neztrácejte naději. Kontaktujte mě na marciagarci52 @ gmail. com a já vám sdělím podrobnosti o agentuře, která mi pomohla. Bohužel nemohu zveřejnit jejich web přímo kvůli pokynům komunity.

Vždy přistupujte k sázkovým platformám opatrně a před zapojením si ověřte jejich důvěryhodnost.

Automaticky přeloženo:
1...5 6 7...13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky