DomůFórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 8)

před 2 roky od nadineanders81
|
113 665 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...7 8 9...28
Valter_Mendonca
před 2 roky

Dobrý den, Valter_Mendonca, to znamená, že kasino má stále 15 pracovních dní na to, aby to vyřešilo, nemám pravdu? Chápu, že tento proces čekání je velmi dlouhý, ale není to v rozporu s podmínkami a kasino na to má právo. Věřím v úspěšné vyřešení celé záležitosti a doufám, že nebudete muset čekat příliš dlouho.

Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Ahoj Magdo,

ano, jistě, nyní neselžou

Ice CASINO , 15 pracovních dní na zaplacení všeho, zbývá 50 000, tento týden jsem zatím obdržel 0 .

první týden 5 tis., druhý týden 15 tis

třetí týden 13k , čtvrtý týden zatím 0 .

Pořád říkají a dobře pořád

jsou ve vašich podmínkách a je to pravda.

uvidíme, až to dosáhne 30 pracovních dnů, pokud máte slovo!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Ahoj,

méně bychom od vás nečekali. 🙂 Doufám, že výběry budou rychlejší.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko,

Ano jistě . Měl jsem slovo a dodržím ho. Nikdy jsem tu nebyl proto, abych zkomplikoval, ale spíše pomohl, již tak velmi profesionální práci CASINO Guru.

Zde předávám informace. Jak slíbil. A pokud CASINO dodrží slovo , bude vše v pořádku , mám minimálně 6 emailů , že bude zaplaceno do 30 pracovních dnů .

Dobře , doufám . A doufám, že je vše v rámci T&C, upřímně si myslím, že kasina by měla být tvrdě penalizována za nedodržování T&C,

protože pokud zruší účty, ve všem, co není v souladu s VOP, by se měla řídit i kasina.

A to, co zde vidím mnohokrát, jsou zpoždění a nedostatek respektu k VOP, které sami vytvořili.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Ahoj Valtere,

předem děkuji 🙂. Souhlasím s tím, že kasina by si měla vzít z hráčů dobrý příklad, měla by se jako první držet pravidel. Na druhou stranu, povinnosti kasin jsou mnohem složitější než povinnosti hráčů, takže čas od času mohou existovat výjimky.

Teď by mě zajímalo, mluvíte obecně nebo přímo o Ice Casinu a říkáte, že „A to, co tu vidím mnohokrát, jsou zpoždění a nedostatek respektu k VOP, které si sami vytvořili."?


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý den Radko. Děkuji za tvou odpověď .

V tomto případě Ice Casino aktuálně nezpožďuje plán.

Na základě vašich slov, které jsem zde četl

ve fóru jsou se zpožděním. Účty

blokován vidím ve stížnostech několika

kasina, která občas studuji.

Bohužel to není jen Ice Casino.

Kvůli nedostatku péče jsem však nečetl

VOP. A byl jsem zaskočen, ale samozřejmě

že hlavní je zaplatit a nepropadnout.

Když jsem tě zklamal, byly by alternativy

v tomto ohledu nejlepší.

Ale sázet a riskovat méně

Peníze, více snížené, na výhru částek až 500 eur nebo až 4999 eur, jsou dobrou volbou. Myslím, že je přehnané vsadit 11k a předtím jsem prohrál asi 10k.

počkejte 30 pracovních dní, což dá měsíc a půl se svátky a víkendy.

Ale ti, co čekali až sem, počkají o něco déle, dnes je to podle nich 16 pracovních dnů,

Dostal jsem zatím jen 33 tis.

40 % hodnoty.

Ale budu tady, abych pochválil nebo řekl pravdu.

Děkuji CASINO Guru za vynikající práci, kterou odvádí při ochraně a oddanosti hráčům. 🇧🇷

Bezpochyby největší světová databáze a analýza s těmi nejlepšími

profesionálové .

Děkuji 🙂



Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

když otevřu, abych zkontroloval svůj výběr, už to nemůžu otevřít.. zablokoval se mi acnt..

co se stalo.. můj výběr je 38tis.. mám vyrovnaných skoro 39tis.. mohu poprosit o pomoc ohledně toho..


Automaticky přeloženo:
bigboss_888
před 2 roky

Ahoj,

vidíte při pokusu o přístup k účtu nějaké varování nebo další informace?

Byl váš účet plně ověřen, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

pro ověření ale udělal jsem odeslání všech dokladů pro kyc..udělal jsem vše ale stále nic..pak to nejhorší..zablokoval se mi acnt

Automaticky přeloženo:
bigboss_888
před 2 roky

ahoj bigboss_888

pokud by vaše registrace byla správná a nebylo vám sděleno odůvodnění k zablokování účtu nebo pokud ano a vy nesouhlasíte, podal bych reklamaci.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

děkuji pane valtere..ano nevím proč mě zablokovali😭

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Reklamace podána 🙂

Automaticky přeloženo:
bigboss_888
před 2 roky

Myslím, že existuje něco, kvůli čemu si kasino myslí, že jste udělali něco proti pravidlům – neříkám, že jste to udělali, ale kasino by váš účet bez důvodu nebo podezření neuzavřelo.

Samozřejmě by bylo fér vás informovat, ale někdy kasina prostě zablokují účty bez dalšího vysvětlení.

Je dobře, že jste stížnost odeslali, musíme zjistit, co je v kasinu špatně, a poté to prozkoumat hlouběji.

Dejte na to prosím týmu stížností nějaký čas.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

děkuji maminko radko..

Myslím, že je to všechno o mém výběru, nechtějí platit..Už předkládám své dokumenty pro kyc ke zpracování mého výběru..možná to je důvod, proč mě zablokovali..38k čeká na výběr..to je velké pomoc na léky mého otce..


předem děkuji maminko radko, že jsi mi to pomohla vyřešit..

Bůh ti žehnej..


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Mnoho dní jsem do zpracování nevstoupil, dnes jsem vstoupil, abych se podíval, jak se jim daří, k mému úžasu byly tento týden zamítnuty 2 výběry!

Upřímně, tohle už je vážné!

Zaplacená částka za celý týden od pondělí do dneška - 0 eur!

Nemáte čas zaplatit, ale máte čas to odmítnout?


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Oh, to je opravdu nekonečné 😕. Chápu, že vám pomalu, ale jistě dochází trpělivost. Napsali k tomu nějaké důvody? Nějaké vysvětlení?

Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

Ahoj Magdo,

Neexistuje žádné vysvětlení, poslal jsem e-mail s žádostí o vysvětlení!

Uvidím, co řeknou.

Neztrácím trpělivost, pokud čekají, až budu hrát, mohou počkat vsedě, aby se neunavily. Nebo ještě lépe, lehnout si.

Už jsem to řekl a řeknu to znovu, nebudu hrát znovu v tomto CASINU, dokud nebude zaplaceno poslední euro.

Nevím, co se děje s kasinem, které má hodnocení 9,5! Perfektní!?

Vidím, nic není dokonalé!

Nejdůležitější jsou platby a to jsou jen reklamace!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před 2 roky

Dobrý den, Valter_Mendonco, jak vím, Daniel nedávno zmiňoval, že v Casino Guru probíhá diskuse o tom, že hodnocení reputace neodráží, jak rychle je kasino schopno zpracovat výběry, ale zda se ke svým hráčům chová férově a zda platí ven. To je pro nás významné.

Aktuálně zvažujeme, že by bylo vhodné u kasin, kde výběry trvají delší dobu, tuto skutečnost hráčům nějakým způsobem ukázat, aby ji mohli zohlednit.

Automaticky přeloženo:
Magda
před 2 roky

ano Magdo,

to by bylo skvělé, poskytnout hráčům tyto informace!

Navrhl jsem to zástupci kasina,

říkají, že zpracování bude provedeno od 5 m do 96 hodin, nikdy ne více než 30 pracovních dnů, kdo se na to dívá, myslí si, nikdy déle než 30 pracovních dnů v případě, že dojde ke zpoždění v KYC nebo v té či oné situaci.

ale bude zaplaceno jako za týden!

Ale ok, pokud zaplatí, je to v pořádku, teď zruší výběry, aby požádali později a trvá to dalších 30 pracovních dnů, to už je vážné!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Upřímně , rád říkám lepší než horší , teď mě to stojí 83 035 eur , stále mám objednávky z 24. října a ruší se do 1,5 týdne 15 000 a navrhují udělat další objednávku , to je vtip , počkat jestli vážné CASINO , jiný postoj , žádalo 50k a 15k už zrušili . A ještě vážněji, bez problémů říkají, že jsem to byl já, když to není možné, jen bych chtěl, aby to dokázali!

jak se mohu lehce nerozčilovat nad někým, kdo tvrdí, že udělal něco, o čem jsem si docela jistý, že jsem to neudělal!

Je mi 49 let, nejsem kluk, mám v péči několik lidí.

serióznost, držení těla, osvědčené postupy a to, co se očekává od KASINA s perfektní pověstí.

Automaticky přeloženo:
1...7 8 9...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky