13 dní a stále mi neschválili dokumenty, jsem zklamaný z tohoto kasina, kdybych věděl, že mě takhle srolují, nevložil bych
13 days and they still haven't approved my documents, I'm disappointed with this casino, if I knew they were going to roll me up like this, I wouldn't have deposited
13 dias e ainda não aprovaram meus documentos, estou decepcionada com esse casino, se eu soubesse que eles iam me enrolar desse jeito, eu não teria depositado
Ahoj,
je dobře, že jste stížnost odeslali, protože mám pocit, že kasino mělo dostatek času s vámi spolupracovat a pokračovat v ověřování. Povolujeme kasinu, aby tak učinilo celých 14 dní, takže čas je téměř u konce. Předpokládám správně, že potvrzovací e-mail, který jste slíbili, ještě nepřišel?
Hello,
it's good that you submitted the complaint because I feel that the casino had enough time to cooperate with you and proceed with the verification. We allow the casino 14 full days to do so, so the time is nearly over. Do I assume correctly that the confirmation email you were promised has not arrived yet?
Neplatí mi. Udělal jsem výběr a nespadlo to. Už jsem ověřený. Účet a správné údaje. Ale chat je zablokován.
They're not paying me. I made the withdrawal and it didn't fall. I'm already verified. Account and correct data. But the chat is blocked.
Não estão me pagando. Realizei o saque e não caiu. Já estou verificada. Conta e dados corretos. Porém o chat está bloqueado.
Je mi líto, že další hráč čelí problémům v kasinu.
Kdy byl váš účet ověřen a v jakém stavu je nyní výběr?
Navíc, dostali jste vysvětlení od kasina?
Dejte mi laskavě vědět.
I'm sorry to hear another player facing problems in the casino.
When was your account verified and in what status is your withdrawal now, please?
Furthermore, have you received an explanation from the casino?
Kindly let me know.
Musel jsem si povídat anglicky. Zatím je vše dobré. Chat odpověděl, že dnes musí být zaplaceno. Věnujte prosím pozornost mému případu. Ostatní stránky, které jste mi odkázali, zaplatili správně. Opravdu chci také dobře ohodnotit Ice Casino. Děkuji za vaší podporu. Pokud něco víte, dejte mi prosím vědět.
I had to chat in English. So far so good. The chat replied that it must be paid today. Please pay attention to my case. The other sites you referred me paid right. I really want to rate Ice Casino well too. Thank you for your support. If you know something, please let me know.
Tive que falar com chat em inglês. Até aí tudo bem. O chat respondeu que deve ser pago hoje. Por favor dê uma atenção no meu caso. Os outros sites que vocês me indicaram pagaram certo. Quero muito muito avaliar o Ice cassino bem também. Obrigado pelo suporte. Vocês sabendo de algo peço que me informem.
Dnes uplynulo těch 14 dní, stále mi nepřišel žádný email ohledně ověření, kontaktuji je ale vždy říkají, že to zkontrolují, doufám, že po reklamaci to brzy zkontrolují, protože je vše ok, chybí už jen je jejich potvrzením
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Dobrý den, ale podali jste stížnost?
Nevidím vaši stížnost.
Hello, but have you made the Complaint?
I don't see your Complaint.
Ola , mas já fez a Reclamacao ?
eu não vejo sua Reclamacao .
Já ano, ale je to soukromé, věřím, že to uvidí jen oni
I did, but it is private, I believe that only they will be able to see it
Fiz sim, mas ela fica privada , acredito que só eles que vão conseguir ver
Nyní, když jsem viděl, že ve stížnosti, kterou jsem podal zde na stránce odkazující na IceCasino, jsem svou chybou uvedl špatnou částku a nyní nemohu stížnost upravit ani zrušit
Now that I saw that in the complaint I made here on the site referring to IceCasino, by my mistake I put the wrong amount and now I can't edit the complaint or cancel
Agora que vi que na reclamação que fiz aqui no site referente ao IceCasino , por um erro meu coloquei a montante errada e agora não consigo editar a reclamação e nem cancelar
Ah ok, pravda, dokud to nebude schváleno, nikdo to nevidí, správně.
není problém, stačí se zeptat při schválení reklamace, otisknout zůstatek na účtu a v samotné Reklamaci požádat o změnu. Casino Guru Jsou vynikající profesionálové. Svou práci berou velmi vážně, proto jsou nejlepší na světě. Neboj se, bude to dobré.
Ah ok , truth until it is approved , no one sees it , correct .
no problem, just ask when the complaint is approved, take a print of the balance in the account and ask to change it in the Complaint itself. Casino Guru They are excellent professionals. They take their work very seriously, that's why they are the best in the world. Don't worry about it, it will be fine.
Ah ok , verdade enquanto não é aprovada ninguém vê sim , correcto .
não tem problema é só pedir quando a reclamação for aprovada , tira um print do saldo em conta e pede para alterar na própria Reclamacao . Casino Guru Sao excelentes profissionais . Levam seu trabalho muito a sério , por isso são os melhores do mundo . Não tenha problema com isso, vai correr bem .
Dobrý den, isabelaoliveira277, vaše stížnost čeká na posouzení, proto ještě není viditelná. Chce to trochu času. Někteří ze zástupců našeho týmu pro stížnosti se o vás brzy postarají. Můžete je o své chybě informovat a oni vám poradí, jak ji změnit, nebo to udělají sami.
Hello isabelaoliveira277, your complaint is waiting to be reviewed that's why is not visible yet. It takes a little of time. Some of the representatives from our complaints team will take care of you shortly. You can informed them about your mistake and they will guide you how to change it or will do it themselves.
Dnes uplynulo těch 14 dní, stále mi nepřišel žádný email ohledně ověření, kontaktuji je ale vždy říkají, že to zkontrolují, doufám, že po reklamaci to brzy zkontrolují, protože je vše ok, chybí už jen je jejich potvrzením
Today completes the 14 days, I still haven't received any email regarding verification, I contact them but they always say they will check it, I hope that after the complaint they will check it soon, because everything is ok, all that is missing is their confirmation
Hoje completa os 14 dias, ainda não recebi nenhum e-mail referente a verificação, entro em contato com eles mas sempre dizem que vão verificar, espero que depois da reclamação eles verifiquem logo, porque está tudo certo, só falta a confirmação deles
Ahoj,
Doufal jsem, že reklamace nebude nutná, ale to je v pořádku, tým je tu, aby vám pomohl.
Podle dotazu kasina mám pocit, že je podezřelé multiúčetnictví. Pokud ano, to je to, co způsobilo zpoždění, myslím. Každopádně je to jen začátek, vždy vyžadujeme podpůrné důkazy, uvidíme, co bude dál.
Hi there,
I was hoping that the complaint will not be necessary, but that's ok, the team is here to help you out.
According to the casino's question, I feel that multi-accounting is suspected. If so, this is what caused the delay, I guess. Anyway, this is just the beginning, we always require supportive evidence, let's see what happens next.
Dobré ráno kasino guru. Jak jsem si představoval, nezaplatili mi. Je po splatnosti. Je frustrující vidět Ice Casino, jak se snaží zaplatit malou částku. Prosím tě, abys mi pomohl. Údaje o transakci: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Čekám na vaši pomoc, protože kasino má vždy stejnou výmluvu. Říká, že jde pozdě, a žádá, aby počkal. Neplní ale to, co slibují, a porušují platební podmínky. Už jsem ověřený. Správný účet vše správně. Potřebují jen zaplatit.
Good morning casino guru. As I imagined, they didn't pay me. It's overdue. It's frustrating to see Ice Casino struggling to pay a small amount. I ask you to help me. Transaction data: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. I wait for your help because the Casino of the same excuse always. He says he's late and asks to wait. But they are not fulfilling what they promise and violating their terms for payment. I'm already verified. Correct account everything correct. They just need to pay.
Bom dia guru cassino. Como imaginava não me pagaram. Está em atraso . É frustrante ver o Ice cassino com dificuldade pra pagar um valor pequeno. Peço que me ajude. Os dados da transação: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Aguardo sua ajuda porque o Cassino da mesma desculpa sempre. Diz que está atrasado e pede pra aguardar. Porém não estão cumprindo o que prometem e violando os termos deles mesmos pra pagamento. Já estou verificada. Conta correta tudo correto. Só falta eles pagarem .
Dobrý den josilvaleite65, omlouvám se za vaše obavy. Jak už se vás Radka ptala výše, mohl byste nám prosím sdělit, kdy byl váš účet ověřen a v jakém stavu je nyní váš výběr? Vidím, že jste již stížnost odeslali, což je dobrý krok, ale zatím ji nemohu otevřít, protože ještě nebyla přezkoumána našimi kolegy. Chce to jen trochu více času. Buďte nyní trpěliví a brzy se vrátíme. Děkuji
Hello josilvaleite65, I am sorry for your worries. As Radka already asked you above, could you please tell us when was your account verified and in what status is your withdrawal now, please? I see you have already submitted a complaint what is a good step but I am not able to open it for now since it was not reviewed yet by our colleagues. It takes just little more time. Be patient now and we will be back soon. Thank you
Dobré ráno Magda. Ano můj kyc je již ověřený. Čekám na platbu, která uplynula ve lhůtě, jak jsem uvedl výše. čekám na tvou pomoc. dík
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Ahoj Magdo, objednávka je vyzvednuta bez započítání dne objednávky. 17 kalendářních dnů. a 13 pracovních dnů na částku 83 035 eur
Dostal jsem 25 000 eur a prý mají 3 000 eur na zpracování. Upřímně se mi tento systém nelíbí, je to smutné, ale představa, že kasino má potíže s penězi, protože kdo zpracuje 5000, zpracuje 10000. V kasinech hraji už dlouho. Tohle se mi nikdy nestalo.
Situaci hlásím nejen za sebe, ale i pro hráče, aby věděli, že pokud vyhrají hodnotu nad 30 000 eur, kasino zpracuje hodnotu jako šnek. Vždy mi bylo řečeno, že mám čekat, nikdy ne déle než 30 pracovních dnů. OK
Budu čekat na různé sliby. A vždy sem přijdu, abych poskytl účet respektovanému Casino Guru. 13 pracovních dnů nezaplacena 1/3.
Nevím, jaká je logika. Ale dobře . Do konce zbývá 17 pracovních dnů a 12 zpracování.
Hi Magda, the order is picked up without counting the day of the order. 17 calendar days. and 13 working days for the amount of 83,035 euros
I received 25,000 euros and they say they have 3,000 euros to process. I honestly don't like this system, it's sad to say this but the idea that the casino has money difficulties, because whoever processes 5000 processes 10000. I've been playing in casinos for a long time. This never happened to me.
I am reporting the situation not only for myself, but for players to know that if they win a value above 30,000 euros, casino processes the value like a snail. I was always told this, to wait, never more than 30 working days. OK
I will be waiting for the various promises. And I will always come here to give an account to the respected Casino Guru. 13 working days not 1/3 paid.
I don't know what the logic is. But OK . There are 17 business days and 12 processing to go.
Olá, Magda, o pedido retirada sem contar o dia do pedido. 17 dias corridos. e 13 dias úteis pelo valor de 83.035 euros
Recebi 25.000 euros e dizem que têm 3.000 euros para processar. Sinceramente não gosto deste sistema, é triste dizer isto mas a ideia de que o casino tem dificuldades de dinheiro, porque quem processa 5000 processa 10000. Jogo em casinos há muito tempo. Isso nunca aconteceu comigo.
estou a dar conta da situação não só por mim, mas para que jogadores saibam que se ganharem um valor acima de 30.000 euros, casino processa o valor como caracol . Sempre me disseram isto, para esperar , nunca mais de 30 dias uteis . ok
Eu vou estar a espera das varias promessas . E virei aqui sempre dar conta ao respeitado Casino Guru . 13 dias úteis nem 1/3 pago .
não sei qual a lógica . Mas ok . Faltam 17 dias úteis e 12 processamentos pra fazer .
Neuchvacuj mě tak, hraju moc vysoko
a jsou mnohem lepší alternativy. být zaplacen
rychle a bez omezení.
tento systém mi nefunguje.
Z představy, že CASINO nemá kapacitu
reakce (nedostatek peněz) nebo taktika?
Pokud je to druhá taktika a nehrajete, zde a
zahrajte si 1000 eur, pokud budete mít štěstí, pokud zdvojnásobíte
hodnotu a odstoupit.
Tohle CASINO se mi moc líbí a je to škoda.
Navzdory tomu, že se o tom nedá mluvit
výchozí to, co je vpravo 5 m
do 96 hodin, nikdy nepřekročí 30 pracovních dnů.
ale kdo to čte, znamená to, že je to normální
je normální zaplatit do 96 hodin. Ale pro
nějaká nepředvídaná událost nesmí nikdy překročit
30 pracovních dnů, což dává více než 40 dnů.
Ale dobře . Nebudu říkat nic jiného.
Mně s tímto způsobem a postojem.
ne!
Don't captivate me like that, I play too high
and there are much better alternatives. to be paid
fast and without limits.
this system doesn't work for me.
From the idea that the CASINO has no capacity
response ( lack of money ) or tactic ?
If it's the second tactic and you don't play, here and
play 1000 euros if you are lucky if you double the
value and withdraw.
I like this CASINO so much and such a shame.
Despite not being able to talk about
default what is right of 5 m
to 96 hours never passing the 30 working days.
but whoever reads this implies that the normal
it is normal to pay within 96 hours. But for
some unforeseen event may never exceed
30 working days that gives more than 40 days.
But OK . I am not going to say anything else .
To me with this manner and posture.
not !
Não me cativam assim , eu jogo muito alto
e há muito melhor alternativas . A pagarem
rápido e sem limites .
este sistema para mim não dá .
Da ideia que o CASINO não tem capacidade
de resposta ( falta de dinheiro ) ou tática ?
Se for a segunda a tática e não jogar , aqui e
jogar 1000 euros se tiver sorte se dobrar o
valor e sacar .
Eu gosto tanto deste CASINO e uma pena .
Apesar de não poder falar de
incumprimento o que é certo de de 5 m
a 96 horas nunca passando os 30 dias uteis .
mas quem lê isso subentende que o normal
é normal pagarem em 96 horas . Mas por
algum imprevisto pode ser nunca superior a
30 dias úteis que da mais de 40 dias .
Mas ok . Não vou dizer mais nada .
A mim com está maneira e postura .
nao !
Ahoj Valtere (Ari)
Myslím, že byste to měli poslat do kasina.
Chápu, že jste změnili svůj tón z „Icecasino je super spolehlivé a doporučuji" na „existují mnohem lepší alternativy. platit rychle a bez omezení."
No, můžu říct, že už jsem si všiml zvýšeného počtu hráčů, kteří si stěžovali na pomalé KYC a zpožděné platby. Stalo se to i loni, takže si umím představit, že by se vaše docela vysoké výhry nakonec zdržely.
Protože nevím, co to způsobuje, zdá se, že všichni musíme jen počkat, až kasino znovu shromáždí své kvality. 🤞🤯
Hello Valter (Ari)
I guess that you should send this to the casino.
I understand that you changed your tone from, "Icecasino is super reliable and I recommend" to "there are much better alternatives. to be paid fast and without limits."
Well, I can say I already noticed an increased number of players complaining about slow KYC and delayed payments, It happened last year as well, so I can imagine that your quite high winnings, would be delayed eventually.
Since I do not know what is causing this, it seems that we all just have to wait for the casino to assemble its qualities again. 🤞🤯
Dobré ráno Magda. Ano můj kyc je již ověřený. Čekám na platbu, která uplynula ve lhůtě, jak jsem uvedl výše. čekám na tvou pomoc. dík
Good morning Magda. Yes my kyc is already verified. I'm waiting for the payment that has passed the deadline as I said above. I await your help. Thanks
Bom dia Magda. Sim meu kyc já está verificado. Estou aguardando o pagamento que já passou do prazo como falei a acima. Aguardo sua ajuda . Obrigado
Ahoj,
zvláštní, ale nevidím žádnou stížnost, kterou byste případně předložili, takže cítím potřebu říci, že vám nemůžeme pomoci jen tak. Chcete-li odeslat stížnost, klikněte/klepněte sem prosím.
Buďte připraveni na spolupráci a také chvíli počkejte. Zdá se, že se budeme muset od kasina dozvědět více a obvykle to nějakou dobu trvá.
Hello there,
strange but I can't see any complaint you possibly submitted, so I feel a need to say that we can't help you just like that. To submit the complaint, click/tap here, please.
Be prepared to cooperate, and also wait a bit, It seems that we will need to learn more from the casino and it usually takes some time.
Dobré odpoledne všichni ,
z hodnoty 83K, který jsem objednal 24. a 25. října mi přišlo 33K. Jinými slovy, dnes je to 22 dní. 15 pracovních dnů.
Smluvní podmínky CASINO říkají, že maximálně 30 pracovních dnů. A bylo mi to řečeno několikrát.
Pokud ano, přijdu sem, abych řekl, že vše proběhlo v pořádku. A zahraji si to znovu, jakmile zaplatí.
Dokud nebudou platit, jak jsem zde řekl a znovu potvrzuji, že nebudu hrát!
Musím dostat každé poslední euro, abych dodržel slovo.
O situaci podám zprávu, aby byli hráči informováni.
Good afternoon everyone ,
of the value of 83K, which I ordered on the 24th and 25th of October, I received 33K. In other words, it's been 22 days today. 15 working days.
The CASINO T&Cs say it is 30 working days maximum. And I've been told this several times.
If they do, I'll come here to say that everything went well. And I will play it again as soon as they pay.
As long as they don't pay, as I said here and I reaffirm I won't play!
I have to receive every last euro to keep my word.
I'll report on the situation to keep the players informed.
Boa Tarde a todos ,
do valor 83K , que pedi no dia 24 e 25 de Outubro recebi , 33K . Ou seja faz hoje 22 dias . 15 dias úteis .
Os T&Cs do CASINO diz que é máximo 30 dias úteis . E já me referiram isso várias vezes .
Se cumprirem virei aqui , dizer que correu tudo direito . E Jogarei la de novo assim que pagarem .
Enquanto não pagarem , como já disse aqui e reafirmo não Jogarei !
Tenho que receber até ao último euro para cumprir com a minha palavra .
Vou dando conta da situação para manter informados os jogadores .
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.