FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 7)

před 2 roky od nadineanders81
|
59200 zobrazení 532 odpovědí |
|
1...6 7 8...27
Přidat příspěvek
před rokem

13 dní a stále mi neschválili dokumenty, jsem zklamaný z tohoto kasina, kdybych věděl, že mě takhle srolují, nevložil bych

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

je dobře, že jste stížnost odeslali, protože mám pocit, že kasino mělo dostatek času s vámi spolupracovat a pokračovat v ověřování. Povolujeme kasinu, aby tak učinilo celých 14 dní, takže čas je téměř u konce. Předpokládám správně, že potvrzovací e-mail, který jste slíbili, ještě nepřišel?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Neplatí mi. Udělal jsem výběr a nespadlo to. Už jsem ověřený. Účet a správné údaje. Ale chat je zablokován.

Automaticky přeloženo:
josilvaleite65
před rokem

Je mi líto, že další hráč čelí problémům v kasinu.

Kdy byl váš účet ověřen a v jakém stavu je nyní výběr?

Navíc, dostali jste vysvětlení od kasina?

Dejte mi laskavě vědět.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Musel jsem si povídat anglicky. Zatím je vše dobré. Chat odpověděl, že dnes musí být zaplaceno. Věnujte prosím pozornost mému případu. Ostatní stránky, které jste mi odkázali, zaplatili správně. Opravdu chci také dobře ohodnotit Ice Casino. Děkuji za vaší podporu. Pokud něco víte, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Dnes uplynulo těch 14 dní, stále mi nepřišel žádný email ohledně ověření, kontaktuji je ale vždy říkají, že to zkontrolují, doufám, že po reklamaci to brzy zkontrolují, protože je vše ok, chybí už jen je jejich potvrzením

Automaticky přeloženo:
isabelaoliveira277
před rokem

Dobrý den, ale podali jste stížnost?

Nevidím vaši stížnost.

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Já ano, ale je to soukromé, věřím, že to uvidí jen oni

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nyní, když jsem viděl, že ve stížnosti, kterou jsem podal zde na stránce odkazující na IceCasino, jsem svou chybou uvedl špatnou částku a nyní nemohu stížnost upravit ani zrušit

Automaticky přeloženo:
isabelaoliveira277
před rokem

Ah ok, pravda, dokud to nebude schváleno, nikdo to nevidí, správně.

není problém, stačí se zeptat při schválení reklamace, otisknout zůstatek na účtu a v samotné Reklamaci požádat o změnu. Casino Guru Jsou vynikající profesionálové. Svou práci berou velmi vážně, proto jsou nejlepší na světě. Neboj se, bude to dobré.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky za info, cítím se lépe

Automaticky přeloženo:
isabelaoliveira277
před rokem

Dobrý den, isabelaoliveira277, vaše stížnost čeká na posouzení, proto ještě není viditelná. Chce to trochu času. Někteří ze zástupců našeho týmu pro stížnosti se o vás brzy postarají. Můžete je o své chybě informovat a oni vám poradí, jak ji změnit, nebo to udělají sami.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes uplynulo těch 14 dní, stále mi nepřišel žádný email ohledně ověření, kontaktuji je ale vždy říkají, že to zkontrolují, doufám, že po reklamaci to brzy zkontrolují, protože je vše ok, chybí už jen je jejich potvrzením

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Doufal jsem, že reklamace nebude nutná, ale to je v pořádku, tým je tu, aby vám pomohl.

Podle dotazu kasina mám pocit, že je podezřelé multiúčetnictví. Pokud ano, to je to, co způsobilo zpoždění, myslím. Každopádně je to jen začátek, vždy vyžadujeme podpůrné důkazy, uvidíme, co bude dál.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno kasino guru. Jak jsem si představoval, nezaplatili mi. Je po splatnosti. Je frustrující vidět Ice Casino, jak se snaží zaplatit malou částku. Prosím tě, abys mi pomohl. Údaje o transakci: 0b8e032f-0ce1-44cc-8719-6a01aa5336c9. Čekám na vaši pomoc, protože kasino má vždy stejnou výmluvu. Říká, že jde pozdě, a žádá, aby počkal. Neplní ale to, co slibují, a porušují platební podmínky. Už jsem ověřený. Správný účet vše správně. Potřebují jen zaplatit.

Automaticky přeloženo:
josilvaleite65
před rokem

Dobrý den josilvaleite65, omlouvám se za vaše obavy. Jak už se vás Radka ptala výše, mohl byste nám prosím sdělit, kdy byl váš účet ověřen a v jakém stavu je nyní váš výběr? Vidím, že jste již stížnost odeslali, což je dobrý krok, ale zatím ji nemohu otevřít, protože ještě nebyla přezkoumána našimi kolegy. Chce to jen trochu více času. Buďte nyní trpěliví a brzy se vrátíme. Děkuji

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno Magda. Ano můj kyc je již ověřený. Čekám na platbu, která uplynula ve lhůtě, jak jsem uvedl výše. čekám na tvou pomoc. dík

Automaticky přeloženo:
Magda
před rokem

Ahoj Magdo, objednávka je vyzvednuta bez započítání dne objednávky. 17 kalendářních dnů. a 13 pracovních dnů na částku 83 035 eur

Dostal jsem 25 000 eur a prý mají 3 000 eur na zpracování. Upřímně se mi tento systém nelíbí, je to smutné, ale představa, že kasino má potíže s penězi, protože kdo zpracuje 5000, zpracuje 10000. V kasinech hraji už dlouho. Tohle se mi nikdy nestalo.

Situaci hlásím nejen za sebe, ale i pro hráče, aby věděli, že pokud vyhrají hodnotu nad 30 000 eur, kasino zpracuje hodnotu jako šnek. Vždy mi bylo řečeno, že mám čekat, nikdy ne déle než 30 pracovních dnů. OK

Budu čekat na různé sliby. A vždy sem přijdu, abych poskytl účet respektovanému Casino Guru. 13 pracovních dnů nezaplacena 1/3.

Nevím, jaká je logika. Ale dobře . Do konce zbývá 17 pracovních dnů a 12 zpracování. file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Neuchvacuj mě tak, hraju moc vysoko

a jsou mnohem lepší alternativy. být zaplacen

rychle a bez omezení.

tento systém mi nefunguje.

Z představy, že CASINO nemá kapacitu

reakce (nedostatek peněz) nebo taktika?

Pokud je to druhá taktika a nehrajete, zde a

zahrajte si 1000 eur, pokud budete mít štěstí, pokud zdvojnásobíte

hodnotu a odstoupit.

Tohle CASINO se mi moc líbí a je to škoda.

Navzdory tomu, že se o tom nedá mluvit

výchozí to, co je vpravo 5 m

do 96 hodin, nikdy nepřekročí 30 pracovních dnů.

ale kdo to čte, znamená to, že je to normální

je normální zaplatit do 96 hodin. Ale pro

nějaká nepředvídaná událost nesmí nikdy překročit

30 pracovních dnů, což dává více než 40 dnů.

Ale dobře . Nebudu říkat nic jiného.

Mně s tímto způsobem a postojem.

ne!

Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Ahoj Valtere (Ari)

Myslím, že byste to měli poslat do kasina.

Chápu, že jste změnili svůj tón z „Icecasino je super spolehlivé a doporučuji" na „existují mnohem lepší alternativy. platit rychle a bez omezení."

No, můžu říct, že už jsem si všiml zvýšeného počtu hráčů, kteří si stěžovali na pomalé KYC a zpožděné platby. Stalo se to i loni, takže si umím představit, že by se vaše docela vysoké výhry nakonec zdržely.

Protože nevím, co to způsobuje, zdá se, že všichni musíme jen počkat, až kasino znovu shromáždí své kvality. 🤞🤯



Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré ráno Magda. Ano můj kyc je již ověřený. Čekám na platbu, která uplynula ve lhůtě, jak jsem uvedl výše. čekám na tvou pomoc. dík

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

zvláštní, ale nevidím žádnou stížnost, kterou byste případně předložili, takže cítím potřebu říci, že vám nemůžeme pomoci jen tak. Chcete-li odeslat stížnost, klikněte/klepněte sem prosím.

Buďte připraveni na spolupráci a také chvíli počkejte. Zdá se, že se budeme muset od kasina dozvědět více a obvykle to nějakou dobu trvá.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobré odpoledne všichni ,

z hodnoty 83K, který jsem objednal 24. a 25. října mi přišlo 33K. Jinými slovy, dnes je to 22 dní. 15 pracovních dnů.

Smluvní podmínky CASINO říkají, že maximálně 30 pracovních dnů. A bylo mi to řečeno několikrát.

Pokud ano, přijdu sem, abych řekl, že vše proběhlo v pořádku. A zahraji si to znovu, jakmile zaplatí.

Dokud nebudou platit, jak jsem zde řekl a znovu potvrzuji, že nebudu hrát!

Musím dostat každé poslední euro, abych dodržel slovo.

O situaci podám zprávu, aby byli hráči informováni.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...27
Jít na stránkuz 27 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky