FórumKasinaIceCasino - všeobecná diskuze

IceCasino - všeobecná diskuze (strana 9)

před 2 roky od nadineanders81
|
101784 zobrazení 554 odpovědí |
|
1...8 9 10...28
před 2 roky

děkuji maminko radko..

Myslím, že je to všechno o mém výběru, nechtějí platit..Už předkládám své dokumenty pro kyc ke zpracování mého výběru..možná to je důvod, proč mě zablokovali..38k čeká na výběr..to je velké pomoc na léky mého otce..


předem děkuji maminko radko, že jsi mi to pomohla vyřešit..

Bůh ti žehnej..


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud byste zkontrolovali probíhající stížnosti , mohli byste vidět, že mnoho výběrů je v současné době zpožděno, ale kasino nakonec vyplácí výhry. Nejdůležitější je prozatím spolupráce, abyste mohli projít KYC. Pokud se vyskytnou nějaké nesrovnalosti, prověříme je prostřednictvím vaší stížnosti. Zkuste zůstat v klidu, prosím. 👍

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, prošel jsem ověřením KFC poté, co jsem byl odmítnut při prvním výběru.


Za prvé, mohl jsem přísahat, že moje vízová karta byla možností výběru, ale teď je odstraněna a bylo mi řečeno, že to nikdy nebylo.


Je tu někdo, kdo to může potvrdit?


Za druhé, moje banka mě jasně varuje, abych nesdílel osobní bankovní údaje s nedůvěryhodnými stranami. Po všech špatných komunikacích a odklonu jsem velmi znepokojen pravostí tohoto kasina.


Můj třetí pokus o výběr v limbu, protože mě očividně chtějí znovu KFC, protože zjevně poskytuji svou bankovní kartu, informace o pasu, doklad o adrese, informace o kreditní kartě (se smazanými čísly, fotografií bankovního přístupu mínus podrobnosti o soukromém účtu, a nestačí dopis z banky se swiftovými kódy a mezinárodními čísly?


Jistě můžete předpokládat, že jsem to já.


Při elektronickém převodu nejsou potřeba podrobnosti o vašich bankovních údajích. Příjemce si může dát tyto prostředky na jakýkoli účet, ne?


Čekám na žádost o stažení, která byla slíbena, že bude doručena do 96 hodin (to bylo téměř před týdnem)...

Jakmile jsem je informoval, že na můj třetí pokus udělám menší výběr, abych se rychle otočil, tehdy mě konečně informovali, že chtějí moje osobní bankovní údaje, a znovu do toho hodili klíč.


V tu chvíli mě několik agentů ujistilo, že je vše v pořádku a čekat, čekat, čekat....


To je zjevné zpoždění a je to útržkovité.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před rokem

je zde jasně napsáno, že podporují vízum, což je karta, na které jsem hrál a bylo ověřeno. Jakmile jsem jim řekl, že se pokusím stáhnout vízum poté, co odmítli mou první žádost o elektronický převod, karta zmizela. Bylo mi řečeno, že nepodporují zrušení víz, ale moje důvěra byla natolik narušena, že bych si přál, aby to bylo potvrzeno. Chodím na to už skoro měsíc a jsem velmi frustrovaný. Zvlášť když jsem zaplatil penězi, za které musím pracovat,...

file

Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Ahoj charliehann, přesunul jsem tvé příspěvky z vlákna "IceCasino žádá o číslo osobního bankovního účtu pro epřevod" sem do IceCasino- obecná diskuze. Vše je pravděpodobně způsobeno problémy s poskytovateli plateb, protože banky v poslední době nechtějí transakce v kasinech moc řešit. Bohužel jsme v posledních dnech byli svědky mnoha zpoždění plateb, jak můžete sami vidět zde v tomto vláknu. Obtíže ostatních hráčů jsou dost podobné vaší situaci, ale pro tuto chvíli bych zachoval klid a počkal. Toto kasino má jednu z nejlepších pověstí od Casino Guru, jak můžete vidět zde .

Mohu se zeptat, kdy byl váš účet ověřen? Upřímně, nevím, jak přesně etransfer v Kanadě funguje, metody mohou být různé. Kasino má však právo nabídnout jinou platební metodu, než kterou jste provedli vklad. A skutečnost, že kasino chce udělat reKYC, je v pořádku, pravděpodobně k tomu mají důvody. Tento proces je často zdlouhavý, pro hráče únavný a vyžaduje spoustu předložených dokumentů k ověření.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Raději bych si prošel přesné znění VOP, vypadá to na nějaký rychlý popis přes vyhledávač. Není nějaký dodatek v T&C atd.? Mohl byste to nejprve podrobně zkontrolovat a dát nám vědět? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před rokem

teď už třikrát změnili příběh. Už je to skoro měsíc a několikrát mi bylo řečeno, že můžu jít.


Ztratil jsem 19 000 dolarů čekáním, protože si se mnou stále hrají.


odebrali možnost odnětí víza na mou první neúspěšnou žádost

pak požádali o mé bankovní údaje, takže jsem poskytl svou kartu. atd

pak požádali o číslo mého soukromého bankovního účtu a já to provedl


Byl jsem ověřen před třemi týdny a od té doby mi byly zamítnuty dva výběry a dnes ráno moji žádost znovu zamítli a žádají o zůstatek mého soukromého bankovního účtu


nedokážou mi ani dát jasnou odpověď a udělat to nejasné, aby mohli najít chybu


vědí, že to vzdávám....prohrál jsem 19 000 a cítím se jako blázen.


také dnes pohrozili pozastavením mého účtu, pokud jim neposkytnu tyto informace, a nejsou schopni mi říct, proč o to nepožádali posledních 6krát, co jsem s nimi mluvil po mém odmítnutí výběru


filefile



Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
před rokem

jejich odpověď je absurdní


"Někdy může být způsob platby, který jste použili pro vklad, nedostupný pro výběr."


jak je to seriózní?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nahrál jsem dokument, ale je to smutné

a neřeknou mi, proč nemůžu použít vízum

Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Ahoj charliehann, možná bych už na používání Visa netrval. Není šance, že byste pro výběr použili nějaký jiný způsob, který je ve zmíněné tabulce, jak popisují? Bohužel se setkáváme s případy, kdy kasino opravdu požaduje velké množství dokumentů pro ověření. Nedávno jeden hráč dokonce tvrdil, že poslal dvě desítky dokumentů, některé včetně notářských ověření. Myslím, že by bylo lepší spolupracovat s kasinem hned, pokud je ve vašem nejlepším zájmu posunout věci kupředu. A ano, často po vás žádají citlivé informace, jak jste uvedl. Aby bylo možné dokončit vaše kontroly, žádají také o poskytnutí informací o vašem příjmu atd. V případě, že byste se více trápili a zjistili, že se k vám kasino chová neférově, neváhejte podat stížnost . Zde můžete popsat situaci se všemi detaily. Někteří ze zástupců našeho reklamačního týmu se o vás postarají. Stížnost dává prostor pro srovnání důkazů a případnou debatu s kasinem.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zpočátku jsem používal své vízum, ale když zablokovali můj první pokus o odstoupení od smlouvy, odebrali vízum jako možnost odstoupení a dnes uvedli, že „je to proto, že se rozhodnete odstoupit prostřednictvím elektronického převodu".... to ani nedává smysl.

Dnes chtěli vidět, kolik peněz mám v bance a požádali o výpis z účtu.


Jsou vágní a nejsou schopni odpovědět na mnoho mých otázek.


Připadá mi to jako phishing.


Bojím se o svou finanční bezpečnost a odnesl jsem téměř 70 procent svých výher, protože si nemyslím, že mi z toho někdy dají ani cent.



Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Počkám, až uvidím, jaká bude další výmluva poté, co jsem odeslal informace o svém bankovním zůstatku. Snažil jsem se ujasnit, co chtějí tentokrát, ale neodpověděli. Také nejsou schopni odpovědět, proč byla Visa odstraněna, protože pro většinu lidí je to možnost stažení. Odstranili to po mém ověření.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Všiml jsem si, že se výplaty změnily a nesouhlasí s mými tabulkami výplat


Když jsem se jich na to zeptal, řekli, že za to nenesou odpovědnost a jsou to prodejci, od kterých si pronajímají


Ale stalo se to na strojích různých výrobců


Strávil jsem 4 tisíce sledováním konzistence

Mám toho mnohem víc file

filefilefile




Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Ahoj,

Myslím, že byste měli poskytnout potvrzení o příjmu, jak vás kasino požádalo, nejlepší způsob je spolupracovat a dokončit další bezpečnostní kontrolu. To je zcela normální, pokud vyhrajete velké částky – nebo pokud dosáhnete určité hranice ve vložené sumě. Kasino prostě musí prokázat, že jste hráli s vlastními prostředky.

Chápu, že dokud to neuděláte, žádný výběr nepostoupí k výplatě. To je normální, stejně jako celá situace KYC. Dokud ji neprojdete úplně, nemáte nárok na úspěšné odstoupení.

Netuším, co je s kartou za problém, ale upřímně, přestal bych si hrát se zůstatkem a zaměřil se na dokončení kontroly .

Nechybí v tuto chvíli nějaký dokument, prosím?




Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Nevím v čem je problém ve hře, omlouvám se.

Žádné sedmičky, žádné bary, žádné zvonky 3x,4x,5x... Prostě divočina – upřímně řečeno, toto je téma pro poskytovatele hry, i když si myslím, že kasino by mělo situaci prověřit, jestli tam není nějaká nesrovnalost. Poskytovatele hry můžete samozřejmě kontaktovat sami.

Dejte nám vědět, jak to jde.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrou noc ,


Icecasino zrušilo mé výběry, které byly požadovány včera před 30 dny.


22/23 pracovních dnů. Tedy 24. a 25. října.


Kontrola kvality řekla, že věděli, že mám tyto výběry.


Což šlo opravdu dobře.


čili jelikož 1. a 8. jsou prázdniny, lhůta končí 9. prosince.


30 pracovních dnů, vše na dobré cestě, takže kasino neselže.


ve výši 83 035 eur.


Chybí 30 500 eur.


S kasinem zatím zaplaceno 52 535 eur.


Nikdy jsem neudělal nic špatného, dodržoval jsem všechna pravidla, dokonce jsem podal žádost, jakmile jsem byl požádán o zdroj příjmu. Což bylo záhy schváleno.


Neotevírejte duplicitní účty, zkuste použít pouze jednu Wi-Fi.


dávejte pozor při vyplňování údajů,


pokud podvedete kasino, budou chyceni. Spolupracujte . Myslím, že pokud je vše v pořádku, kasino udělá vše pro to, aby dodrželo své T&C.


Přečtěte si pravidla a zkuste to vyřešit, když to nemůžete s podporou, napište e-mail na Xcomplaits@icecasino.com


vždy odpověděl a s přesvědčivými odpověďmi, v rozporu s podporou.


a vždy si pamatujeme, že zde máme nejlepší profesionály na světě, pokud jde o online kasina.

A nejlepší a největší databáze na světě.! KASINO GURU . Gratulujeme .

Mnoho vděčnosti


Automaticky přeloženo:
Valter_Mendonca
před rokem

Termín se pomalu blíží do finále, jsem stejně zvědavý jako vy a doufám, že díky všem krokům, které dodržujete a dáváte kasinu potřebný čas, vše půjde hladce.

Děkuji za zopakování bodů, které jste uvedl, ano, je velmi důležité-

- všimněte si, že kasino vás může požádat o informace o zdroji vašeho příjmu

- neotvírat duplicitní účty

- zkuste použít pouze jednu Wi-Fi

- dávejte pozor při vyplňování údajů atd. atd.

Více užitečných informací tohoto druhu naleznete zde v našem Fair hazardním kodexu pro hráče

Automaticky přeloženo:
před rokem

Po 96 hodinách zaplatili pouze 2 000 z 5 000, o které jsem požádal. Nerespektují své vlastní t&a


Ztratil jsem 30 000 čekáním a některé stroje nevyplácejí správně.


Takže ano, nemohou ani vyplatit výběr ve správném čase.


Cítím se hraný

Upravil Radka před rokem
Důvod: prázdné místo odstraněno
Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Olá ,

O casino pode demorar até 14 dias úteis .

sei que é um pouco de tempo mas até aí estão cumprindo .

8.15. Pro hráče, kteří úspěšně dokončili kontrolu KYC, bude kasino schváleno výběrovou částkou od 5 000 EUR do 30 000 EUR (nebo ekvivalent ve vaší měně) během období 5 minut – 96 hodin, maximálně však 14 pracovních dnů od datum žádosti, kromě víkendů a svátků. Vezměte prosím na vědomí, že doba pro zúčtování peněz se může lišit podle způsobu platby. Většina poskytovatelů plateb, zejména bank, nezpracovává platby o víkendech a svátcích.

Automaticky přeloženo:
charliehann
před rokem

Byl byste tak laskav a aktualizoval svou stížnost , prosím?


Automaticky přeloženo:
1...8 9 10...28
Jít na stránkuz 28 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky