DomůFórumKasinaHitNSpin Casino - všeobecná diskuze

HitNSpin Casino - všeobecná diskuze (strana 5)

před rokem od Kno1234
|
11 614 zobrazení 102 odpovědí |
|
1...4 5 6
Přidat příspěvek
Romi
před 2 měsíci

Hrál jsem v tomto kasinu, nashromáždil jsem výhru 3300 eur a oni mi odmítli vyplatit, zablokovali mi účet!

Provedl jsem několik vkladů, zahrál si na automatech a vsadil.

po kterém jsem úspěšně prošel ověřením, pak si vyžádali další dokumenty, a to vícekrát!

Bylo tam více než jeden pokus o zablokování mého účtu a odmítnutí vybrat peníze!


Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

poté jsme se domluvili, že mi vyplatí výhru a zablokují účet, ale druhý den mi ho prostě zablokovali a odmítli peníze vyplatit!

Chci jen varovat všechny uživatele, aby věděli o mé špatné zkušenosti a dvakrát si to rozmysleli, než se zaregistrují na HITNSPIN. Je to pro mě extrémně negativní zkušenost a nechci, aby si tím musel projít někdo jiný.

Automaticky přeloženo:
Tohanassasin
před 2 měsíci

Tohle je jistě nešťastná situace a udělal jste dobře, že jste podal stížnost sem.

Počkejte prosím, až to náš tým zkontroluje, a poté budete informováni o dalším postupu.

Jak dlouho už tam hraješ?

Automaticky přeloženo:
Romi
před 2 měsíci

Hrál jsem dva týdny.

váš tým odmítá přijmout stížnost (

Nemám šanci dostat své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
Tohanassasin
před 2 měsíci

Ano, viděl jsem to a je mi to docela líto. Náš tým zjistil, že se jedná o sportovní sázení, které bohužel neřešíme. Takže jsme vám nemohli pomoci.

Ale zkuste tyto odkazy a třeba vám něco pomůže:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Pokud ano, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj!

Rád bych si s mou situací poradil v kasinu Hitnspin. Nedávno jsem si chtěl vybrat peníze, ale hlásí se, že můj výběr je „blokovaný".


Moje zkušenost s kasinem je fantastická, ale momentálně bych si chtěl vybrat své peníze, můžete mi prosím pomoci vyřešit můj problém?


Díky předem.

//Omar.

Automaticky přeloženo:
Omar1132
před měsícem

Ahoj, Omare.

Rád bych pomohl, i když s veškerou upřímností bych v tuto chvíli řekl, že podrobnosti zná pouze kasino.

Takže, navrhuji, abychom začali s několika otázkami, pokud vám to nevadí:

Je tohle možná váš první výběr? Kdy byl výběr podán?

Zvolili jste si stejnou platební metodu, jakou jste používali v minulosti?

Byl váš účet plně ověřen?


Jak vidíte, jelikož se v tomto okamžiku spoléháme na informace, které poskytujete, je toho na začátku málo...

Uveďte více podrobností a uvidíme, co vymyslíme. 🙏



Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,


Ano, byl to můj první výběr, ale zrušil jsem ho, protože to trvalo příliš dlouho. Teď, když to chci udělat znovu, nemůžu. Jsem zablokovaný, pokud jde o výběr. Ano, jsem ověřený.

Automaticky přeloženo:
Omar1132
před měsícem

Aha, už chápu.

Malá rada: nikdy nerušte výběr, protože to trvá déle, zvláště pokud máte v kasinu problémy. Ve většině případů dosáhnete pouze toho, že začnete znovu.

Vysvětlilo vám prosím kasino zablokování? Kdy byl výběr odeslán?

Prosím, podělte se o všechny podrobnosti, které máte, jak jsem řekl, nemáme žádný jiný zdroj informací.

Mohl byste prosím potvrdit, zda byla vaše platba za výběr ověřena? Takže „Zvolili jste stejnou platební metodu jako předtím?" Vklad se také počítá. 🙏


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

Požádal jsem o výběr z HitnSpin. 9. června 2025 jsem obdržel oznámení, že peníze byly převedeny – ale do dnešního dne mi na účet nic nedorazilo.

Když jsem se zeptal, bylo mi řečeno, že její případ je „prověřován" a že mám prostě dál čekat.

Začínám mít podezření, že mě nechávají čekat - ale nevím proč.

Jsem jediný, kdo má problémy s výběry, nebo se to týká i ostatních?

Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před 4 týdny

Dobrý den, také bych se rád zeptal na vyšetřování, až nějaké provedou.

Pokud je váš výběr ve fázi kontroly, možná peníze ještě neodeslali, ale to je jen můj názor.

Pokud to bude trvat 14 dní a stále se nic nestane, můžete využít našich služeb a my se vám pokusíme pomoci.

Zkuste být zatím trpěliví a počkat. 🙂

To je moje rada v tuto chvíli.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 4 týdny

Dobře, díky.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 4 týdny

Dnes jsem navštívil webové stránky Hitnspin a hle – peníze mám zpátky na herním účtu.

Když jsem se zeptal, proč to nebylo převedeno, bylo mi řečeno, že existují „technické důvody" – nic víc.

Takže znovu jdu na stránku pro výběr, chci si vybrat peníze – a pak se objeví zpráva, že musím nejdříve vsadit určitou částku, jinak bude účtován poplatek, myslím, že 48 eur.

Tak se vrátím do živého chatu a zeptám se, o co jde. Pak mi pošlou toto:

„Děkujeme za čekání! V sekci „Smluvní podmínky kasina" na našich webových stránkách je uvedeno následující:"

8.12.5. Pokud jsou vklady vsazeny méně než 2 (dva)krát, Společnost si vyhrazuje právo zadržet 20 % z výběrů, nejméně však 0,5 USD nebo ekvivalentní částku, na pokrytí nákladů na platbu.

Ale co můžu dělat s tím, že mi nemohli zpracovat platbu?

Když jsem se zeptal, co se stane, když se výplata znovu nezdaří, bylo mi řečeno: Pak bych musel poplatek zaplatit znovu!

Nerozumím, proč musím výběr iniciovat znovu? Pravděpodobně je to jen kvůli poplatkům.


Znovu jsem požádal o výplatu, uvidíme, co udělají.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před 3 týdny

To mi přijde dost hloupé.

Každopádně, když mají v podmínkách, že vklad se musí vsadit dvakrát, udělal jsi to před výběrem, nebo ne?

Situace s poplatky mi zní divně, protože proč byste platili poplatky pokaždé, když byste nemohli provést výběr. Pokud vám řekli, že mají technické problémy, není to vaše chyba, takže to rozhodně není správné.

Uvidíme, co se stane s vaším dalším výběrem, a pokud se opět nezdaří, dejte nám vědět a my se vám pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 3 týdny


Zde je úryvek z historie chatu.


filefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před 3 týdny

Takže vám byl zrušen výběr a poté jste provedl vklad a teď se sázení vztahuje i na výběr, který jste zadal před vkladem? Mám pocit, že to tak chápu i z těch screenshotů.

Automaticky přeloženo:
Jaroslav
před 3 týdny

9. června jsem požádal o výběr. O několik dní později jsem obdržel oznámení, že mé peníze byly vyplaceny (viz snímek obrazovky). Poté jsem znovu vložil peníze a pokračoval ve hře – ale bez výhry. Ale co má můj vklad společného s výběrem? file


Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před 3 týdny

Chápu, je běžné, že při hraní v kasinu musíte vsadit vklad. Nemělo by ale platit, že když si vyberete peníze a z nějakého technického důvodu kasino výběr zruší a vy mezitím vložíte peníze, tak se část sázení použije na předchozí výběr? To jsem se snažil zjistit. Každopádně, jak jsem říkal, sázení na vklady je celkem normální, takže jsem zvědavý, jestli peníze dostanete a jak to bude?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobře, peníze dorazily, ale už tam nehraju.

Automaticky přeloženo:
Bozkurt
před 3 týdny

Jen jsem doufal, kdy se to stane a jestli to dokážete vyřešit s kasinem. Vidím, že se to podařilo, i když za cenu, kterou by asi ne každý chtěl zaplatit.

Každopádně gratuluji a užijte si své peníze.

Doufejme, že příští zkušenost jinde bude lepší.☘️

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6
Jít na stránkuz 6 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky