FórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze (strana 13)

před 3 roky od Lampros
|
49071 zobrazení 253 odpovědí |
|
1...12 13
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
nataliyabus
před 2 měsíci

Ahoj, je něco, co bys chtěl říct tomuto kasinu? Hráli jste tady?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

ahoj ,


Mám ověřený účet a provedl jsem 3 výběry, které byly všechny zrušeny. Když se zeptám na důvod na živém chatu, řekněte, že problém předali svým "specialistům".

Automaticky přeloženo:
Giorgos90
před 2 měsíci

Ahoj, je možné, že live chat, jelikož se nezabývá výběry, neví, jak ti odpovědět. Takže by to muselo jít na konkrétní oddělení, kde bych se asi zeptal na kontakt a poslal email. Kasino vám neřeklo, proč byly vaše výběry zrušeny? Určitě by bylo užitečné to vědět jako první.

Hráli jste zde s bonusem?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ne, neuvedli důvod poté, co jsem se jich také dvakrát zeptal. V minulosti jsem úspěšně vybíral z kasina, ale od té doby jsem změnil kartu, se kterou jsem provedl vklad. Ne, nikdy jsem nepoužil žádný bonus

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Giorgos90
před 2 měsíci

A novou kartu jsi ověřovat nemusel? Pokud se vám kasino s ničím neozve nebo vás neaktualizuje, náš tým se vám pokusí pomoci, protože vidím, že máte otevřenou stížnost .

Budu tedy sledovat vývoj a pokud uslyšíte něco nového, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Zeptal jsem se jich, jestli nepotřebují nějaké vyjádření k mé nové kartě nebo autentizaci a oni zatím odpověděli ne. Čekám na jejich odpověď. Děkuji za podporu

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
Giorgos90
před měsícem

Myslel jsem, že to bude první věc, o kterou se vás budou ptát, ale pokud to nepotřebují, je to v pořádku.

Počkáme tedy na vyjádření specialistů a uvidíme, proč byly vaše výběry zrušeny.

Až to zjistíte, aktualizujte svou stížnost a mě. 🙂

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Problém je v tom, že uplynuly 3 dny, co byl můj problém předán jejich „specialistům" za tak malou částku a jednoduchou záležitost. Je to, jako by jednoduše nechtěli, abyste odstoupili. Každý e-mail je stejná obecná odpověď. Velmi špatná zkušenost bohužel.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
Giorgos90
před měsícem

To by mě také znepokojovalo, ale když se na to pokusím podívat z obecnější perspektivy, řekl bych, že se nejvíce potřebujeme naučit reakci specialisty, abychom mohli jít dál. Vím, že to není nejlepší možnost - ale v tuto chvíli si nejsem vědom alternativ.

Doufám, že budete brzy kontaktováni a výběr bude vyřešen!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý večer,


V pátek 18/10 jsem provedl vklad a do soboty jsem vyhrál 12 065 eur, včera jsem se pokusil o výběr a zatímco všechny ostatní časy byly mé výběry dokončeny během několika sekund, začaly refrény..... Když mi nechtěli zaplatit, neustále mi lhali s výsledkem, že do teď jsem nedostal žádné peníze zpět.


Chci si stěžovat, myslím, že nedostanu svůj výdělek, prosím pomozte mi

Automaticky přeloženo:
veniachristakopoulou
před měsícem

Hej, asi bych se držel toho, že jsi v minulosti dostával peníze, což je dobré znamení. Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne? Řeklo vám kasino, že vám nezaplatí, nebo proč k této situaci došlo?

Představuji si, že pokud se vám podaří vyhrát takovou sumu, kasino provede nějaké šetření a do té doby pravděpodobně nedostanete zaplaceno. Ale také bych předpokládal, že by vám dali vědět, že se něco takového chystá.

V každém případě, protože jste podali stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci, pokud kasino nekomunikuje nebo neobdržíte žádné relevantní informace.

Doufám, že se to brzy vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý den, provedl jsem výběr 1000 euro z casinoin a požádali mě o ověření. Poslal jsem jim všechny, na které se mě zeptali, ale stále čekám, myslíš, že dostanu své peníze?


Automaticky přeloženo:
rospi
před 2 týdny

Ahoj. Pokud jste neporušili žádná pravidla a také projdete ověřením, řekl bych, že existuje velká šance, že dostanete zaplaceno.

Zdá se, že jste docela znepokojen. Můžete mi prosím dát vědět, kdy jste dokumenty odeslali? Někdy to může trvat hodně času, protože KYC je jedním z nejdůležitějších postupů před samotnými výběry. Zkuste být trpěliví. Nic z toho, co jste dosud řekl, nenaznačuje, že byste měli problémy předvídat, nebo mi něco uniká?

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
1...12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky