Ahoj, je něco, co bys chtěl říct tomuto kasinu? Hráli jste tady?
Hey, is there anything you would like to say to this casino? Have you played here?
ahoj ,
Mám ověřený účet a provedl jsem 3 výběry, které byly všechny zrušeny. Když se zeptám na důvod na živém chatu, řekněte, že problém předali svým "specialistům".
hello ,
i have a verified account and i had made 3 withdrawals that all where cancelled.When i ask the reason at the live chat the say that they have pass the issue to their "specialists" .
Ahoj, je možné, že live chat, jelikož se nezabývá výběry, neví, jak ti odpovědět. Takže by to muselo jít na konkrétní oddělení, kde bych se asi zeptal na kontakt a poslal email. Kasino vám neřeklo, proč byly vaše výběry zrušeny? Určitě by bylo užitečné to vědět jako první.
Hráli jste zde s bonusem?
Hi, it's possible that live chat, since it doesn't deal with withdrawals, doesn't know how to answer you. So it would have to go to a specific department where I would probably ask for a contact and send an email. The casino didn't tell you why your withdrawals were canceled? It would certainly be useful to know this first.
Did you play with a bonus here?
Ne, neuvedli důvod poté, co jsem se jich také dvakrát zeptal. V minulosti jsem úspěšně vybíral z kasina, ale od té doby jsem změnil kartu, se kterou jsem provedl vklad. Ne, nikdy jsem nepoužil žádný bonus
No they didnt state the reason after i also asked them twice.I have previously withdrawal successfully in the past from casinoin but i have changed my card since then with which i did the deposit .No i have never used any bonus
A novou kartu jsi ověřovat nemusel? Pokud se vám kasino s ničím neozve nebo vás neaktualizuje, náš tým se vám pokusí pomoci, protože vidím, že máte otevřenou stížnost .
Budu tedy sledovat vývoj a pokud uslyšíte něco nového, dejte mi prosím vědět.
And you didn't need to verify the new card? If the casino doesn't get back to you with anything or update you, our team will try to help you since I see you have an open complaint.
So I'll keep an eye on developments and if you hear anything new, please let me know.
Zeptal jsem se jich, jestli nepotřebují nějaké vyjádření k mé nové kartě nebo autentizaci a oni zatím odpověděli ne. Čekám na jejich odpověď. Děkuji za podporu
I asked them if they need any statement of my new card or authentication and they answered not yet .I waiting for their reply.Thank you for your support
Myslel jsem, že to bude první věc, o kterou se vás budou ptát, ale pokud to nepotřebují, je to v pořádku.
Počkáme tedy na vyjádření specialistů a uvidíme, proč byly vaše výběry zrušeny.
Až to zjistíte, aktualizujte svou stížnost a mě. 🙂
I thought that would be the first thing they would ask of you, but as long as they don't need it that's fine.
So we'll wait to hear from the specialists and see why your withdrawals were canceled.
When you find out, update your complaint and me. 🙂
Problém je v tom, že uplynuly 3 dny, co byl můj problém předán jejich „specialistům" za tak malou částku a jednoduchou záležitost. Je to, jako by jednoduše nechtěli, abyste odstoupili. Každý e-mail je stejná obecná odpověď. Velmi špatná zkušenost bohužel.
The problem is that its been 3 days since my issue is handed over to their "specialists" for such a small amount and simple matter .It is like they simple dont want you to withdraw.Every email is the same general response.Very poor experience unfortunately.
To by mě také znepokojovalo, ale když se na to pokusím podívat z obecnější perspektivy, řekl bych, že se nejvíce potřebujeme naučit reakci specialisty, abychom mohli jít dál. Vím, že to není nejlepší možnost - ale v tuto chvíli si nejsem vědom alternativ.
Doufám, že budete brzy kontaktováni a výběr bude vyřešen!
That would worry me too, but when I try to look at it from a more general perspective, I'd say we most need to learn the specialist's response in order to move on. Not the best option, I know - but I'm not aware of alternatives at the moment.
I hope you will soon be contacted and the withdrawal resolved!
Dobrý večer,
V pátek 18/10 jsem provedl vklad a do soboty jsem vyhrál 12 065 eur, včera jsem se pokusil o výběr a zatímco všechny ostatní časy byly mé výběry dokončeny během několika sekund, začaly refrény..... Když mi nechtěli zaplatit, neustále mi lhali s výsledkem, že do teď jsem nedostal žádné peníze zpět.
Chci si stěžovat, myslím, že nedostanu svůj výdělek, prosím pomozte mi
Good evening,
On Friday 18/10 I made a deposit and by Saturday I won 12,065 euros, yesterday I tried to make a withdrawal and while all the other times my withdrawals were completed within just a few seconds, the choruses started..... they wouldn't accept to pay me, they kept telling me lies with the result that until now I have not received any money back.
I want to make a complaint, I don't think I will get my earnings, please help me
Καλησπέρα σας,
Τη παρασκευη 18/10 πραγματοποίηση καταθεση και έως το σάββατο κερδισα 12.065 ευρώ, χθές προσπάθησα να πραγματοποιησω αναληψη και ενω όλες τις άλλες φορες οι αναλήψης μου ολοκληρωνόντουσαν εντος λιγων μόλις δευτερολεπτων αρχισαν τα παρατραγουδα..... δεν δεχοντουσαν να με πληρωσουν μου ελεγαν συνεχως ψεμματα με αποτελεσμα μεχρι και τωρα να μην εχω παρει ευρω πισω.
Θελω να προβω σε καταγγελια πιστευω δε θα τα παρω ποτε τα κερδη μου παρακαλω βοηθηστε με
Hej, asi bych se držel toho, že jsi v minulosti dostával peníze, což je dobré znamení. Hráli jste zde s nějakým bonusem nebo ne? Řeklo vám kasino, že vám nezaplatí, nebo proč k této situaci došlo?
Představuji si, že pokud se vám podaří vyhrát takovou sumu, kasino provede nějaké šetření a do té doby pravděpodobně nedostanete zaplaceno. Ale také bych předpokládal, že by vám dali vědět, že se něco takového chystá.
V každém případě, protože jste podali stížnost , náš tým se vám pokusí pomoci, pokud kasino nekomunikuje nebo neobdržíte žádné relevantní informace.
Doufám, že se to brzy vyřeší.
Hey, I'd probably stick to the fact that you've received money in the past, which is a good sign. Did you play here with any bonus or not? Did the casino tell you that they wouldn't pay you or why did this situation arise?
I imagine that if you manage to win such a sum, the casino will make some kind of investigation and you probably won't get paid until then. But I would also assume that they would let you know that something like this is going on.
Anyway, since you have filed a complaint, our team will try to help you if the casino does not communicate or you do not receive any relevant information.
I hope this will be resolved soon.
Dobrý den, provedl jsem výběr 1000 euro z casinoin a požádali mě o ověření. Poslal jsem jim všechny, na které se mě zeptali, ale stále čekám, myslíš, že dostanu své peníze?
hello i have made a 1000euro withdrawal from casinoin and they have asked me for verifycation. i have send them all they asked me but i am still waiting, do you thing i am gonna get my money ??
Ahoj. Pokud jste neporušili žádná pravidla a také projdete ověřením, řekl bych, že existuje velká šance, že dostanete zaplaceno.
Zdá se, že jste docela znepokojen. Můžete mi prosím dát vědět, kdy jste dokumenty odeslali? Někdy to může trvat hodně času, protože KYC je jedním z nejdůležitějších postupů před samotnými výběry. Zkuste být trpěliví. Nic z toho, co jste dosud řekl, nenaznačuje, že byste měli problémy předvídat, nebo mi něco uniká?
Hi. If you have not breached any rules and also you pass the verification, I'd say there is a strong chance you will be paid.
It appears that you are quite concerned. Could you please let me know when you submitted the documents? Sometimes it can take a lot of time because the KYC is one of the most important procedures before the withdrawals themselves. Try to be patient. Nothing you have said so far suggests that you should anticipate issues, or am I missing something?
Toto kasino mi nedovoluje vybrat své výhry. Den za dnem mi tam říkají technické problémy, které mají být opraveny do konce dne nebo do druhého dne. Včera mi bylo řečeno, abych to zkusil znovu dnes odpoledne, a pokud to nebude fungovat, slíbili mi, že mi poskytnou řešení. Což neudělali, jen v zákaznickém servisu stále odpovídají na stejnou odpověď podobnou robotovi, aby počkali a zkusili to znovu později.
Výběry se neustále automaticky ruší, takže mě přivádí k šílenství zůstat na jejich stránkách celý den a zkusit kliknout na tlačítko Odvolat pro případ, že by to konečně začalo fungovat. Nereagují žádnými uklidňujícími informacemi o problému, jen mám pocit, jako bych se sem dostal.
Na výběr tam čekám 600 eur.
This casino doesnt let me withdraw my winnings. Day after day they tell me there technical issues which are supposed to be fixed till the end of the day or the next day. Yesterday I was told to try again today afternoon and if not working, they promised to provide me a solution. Which they didnt do, they just keep answering the same bot-like answer in customer service to wait and try again later.
The withdrawals keep getting cancelled automatically all the time so it drives me crazy to stay on their site all day and try to click withdraw in case it starts finally working. They dont respond with any reassuring info about the problem, just feels like im getting screwed over here.
I have 600 euros waiting for withdrawal there.
Musí to být pro vás opravdu frustrující, když vám dokola říkají to samé, takže je zcela pochopitelné, že o tom píšete zde i ve své stížnosti .
Ale jak vidím v reklamačním vláknu, psal jsi, že jsi mohl vybrat skoro celou částku kromě posledních 50 eur, takže dobrý.
Jaká je prosím situace nyní?
It must really be frustrating for you to be told the same thing all over again, so it is completely understandable you write about it here and in your complaint as well.
But as I can see in the complaint thread, you wrote that you were able to withdraw almost the whole amount except the last 50 euros, so that is good.
How is the situation now, please?
Stále nelze vybrat posledních 50 eur. Je tam týden a pořád to ruší
Still cant withdraw the last 50 euros. Its been there for a week and they just keep cancelling it
A víte důvod, proč je zrušena natrvalo nebo vám kasino nic neřeklo? Jsem rád, že se ti většinu podařilo dostat ven, tak snad nakonec vybereš i tu částku, i když vidím, že to začíná být docela únavné.😕
And do you know the reason why it's canceled permanently or the casino didn't tell you anything? I'm glad you managed to get most of it out, so hopefully you'll eventually withdraw that amount as well, although I can see it's getting pretty tiresome.😕
Ano, ne, neuvádějí žádný důvod. Stačí říct, že „na tom pracují specialisté". Ale to je jedno, vzdal jsem to a dohrál zbytek. Už tam nikdy nebudu hrát a doufejme, že nikdo jiný tam také náhodou neskončí.
Yea no they dont give any reason. Just say that "specialist are working on it". But yea dont matter I gave up and played the rest. Not gonna play there ever again and hopefully nobody else dont accidentally end up there also.
Ostatní by se do takové situace asi raději nepletli! V tomto ohledu jste odvedli fantastickou práci.
Držím palce, ať je poslední krok rychle zpracován!
The others would probably rather not be involved in this kind of situation! You did a fantastic job in that regard.
I am crossing my fingers that the last step is processed quickly!
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.