FórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze (strana 12)

před 3 roky od Lampros
|
41547 zobrazení 239 odpovědí |
|
1...11 12 13
Přidat příspěvek
před rokem

S kasinem jsem byl vždy spokojen, co se mi líbilo byla registrace s telefonním číslem a měl jsem skvělé výhry. Výběr hry byl také v pořádku. Všechno bylo v pořádku.

Automaticky přeloženo:
bigbig
před rokem

Myslím, že zatím zbývá jediné, popřát ti hodně štěstí! 😎

Automaticky přeloženo:
před rokem

Děkuji 🤗

Automaticky přeloženo:
bigbig
před 10 měsíci

,podvod

Automaticky přeloženo:
Biskoto
před 10 měsíci

Ahoj, proč si myslíš, že kasino je podvod? Souvisí to s vaší uzavřenou stížností a skutečností, že jste prohráli a myslíte si, že hry jsou zmanipulované?

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Dobrý večer. Zkouším otevřít stránku a nejde to otevřít. Máte někdo stejný problém?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj


Alespoň sportovní sázkaři by se měli vyhnout tomuto kasinu, které vám ukradne peníze. Zrovna nedávno ukradli kolem 1300 eur. Bonusy nepoužívám, ale jejich zrušení bylo založeno na tom, že nemohu vsadit vícekrát na stejnou metu. Je to starý známý způsob podvodů v kasinech, jak ukrást vaše peníze. Udržují pravidlo v pravidlech, ale nikdy je nepoužívají, pokud to není vítězný hráč. Dobrým příkladem v mém případě je, že všechny další sázky, které jsem prohrál, byly přijaty a sázky nebyly vráceny, zatímco každá vítězná sázka byla vrácena.


Přišli s kontrolou mých dokumentů po dobu 5 dnů, aby měli čas na manipulaci s mou sázkovou historií.



Samotný zákaznický servis je rychlý a dobrý, ale jinak základní podvod Curacao.

Automaticky přeloženo:
Raitanen29
před 6 měsíci

Ahoj!

Promiňte, že jsem položil potenciálně hloupou otázku:

Znáte některý z webů nebo společností zaměřených na řešení problémů se sportovním sázením?

Když ponecháme stranou oficiální licenční orgán, vyřešili jste někdy takovou situaci úspěšně spoluprací s jakoukoli nezávislou třetí stranou?

Je mi líto, že nemůžeme pomoci, ale možná máte i tak cenné poznatky, proto se ptám.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ne nejsem. Když jsem zde hrál, trochu jsem věřil hodnocení kasinového guru. Částka není podle mých měřítek velká, ale tento druh podvádění je otravný a musíte o něm říct ostatním.


Stížnost MGA někdy něco přinesla, ale uložení na Curacao je vždy riziko.


Je pro ně typické, že si vytvářejí pravidla, která samozřejmě ve skutečnosti nedodržují, když jde v jejich prospěch. Ale pokud se někomu podaří vyhrát, pak se pravidla vychovají.

Nyní je zde ta nejkomičtější věc, že historie sázek ukazuje, že moje prohrané sázky byly pro ně v pořádku a peníze byly platné, ale poté byly všechny vyhrané sázky zamítnuty a byla vrácena pouze původní sázka.


Nyní mi navrhli, abych podal stížnost. No, neuhodnete, pro koho jsou tyto určeny... To je pravda, pro ně samotné, ale pouze na jinou emailovou adresu.

Automaticky přeloženo:
Raitanen29
před 6 měsíci

Ahoj, jelikož máš takový problém, zkusil bych ti doporučit pár stránek, kde bys taky mohl podat stížnost a snad ti pomůžou.

Co se týče vašeho problému, neslyšel jsem, že byste nemohli vsadit dvakrát na stejnou věc. Je také zvláštní, že vám vzali peníze z prohrané sázky a pouze vrátili původní sázku na vítěznou.

Takže pokud máte zájem, můžete se podívat na stránky, které jsem zmínil zde:

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Doufám, že se vám podaří něco vyřešit a pokud budete mít aktualizaci, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

dík

mohli byste co nejdříve přidat k recenzím, že systém tohoto kasina přijímá více sázek na stejnou sázku, ale pokud vyjdou správně, sázky zruší. Pokud je to špatně, vezmou peníze. Dle mého názoru velmi důležité informace o způsobu klamání zákazníků kasina

Automaticky přeloženo:
Raitanen29
před 5 měsíci

Oceňujeme váš návrh, ale přesto se domnívám, že takové varování na seznamu nemáme. Místo toho všichni dostatečně zainteresovaní hráči najdou informace zde na fóru.

Každopádně se mi zdá, že je to stále více spojené se sportovním sázením, a protože se naše recenze zaměřují výhradně na odvětví kasin, nemělo by smysl přidávat upozornění na sportovní sázení.

Jsem opravdu rád, že se snažíte pomáhat ostatním, přesto by taková kombinovaná recenze mohla zmást mnoho hráčů v kasinu. 🤷‍♀️. I když, je to opravdu dobrý bod! Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj. web je dnes mimo provoz. víš o něčem?

Automaticky přeloženo:
gerasimos12
před 5 měsíci

Mohl bys být prosím konkrétnější o jakém webu mluvíš? Stránky Casinoin mi fungují.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Kasinu trvá ověření dokumentů věčnost, na tohle čekám skoro měsíc a nic neřeší. Extrémně nepříjemná počáteční zkušenost!!!

Automaticky přeloženo:
rafaelsanchesdepieri
před 2 měsíci

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení problému KYC, takže jste nepřemýšleli o podání stížnosti?

Co se týče samotného ověřování, řeklo vám kasino, proč to trvá tak dlouho a co ověřuje? Měli jste také nějaké problémy, že něco nebylo v pořádku a museli jste to poslat znovu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Všechno vyřešil můj přítel. Obsluha, přestože řešení případu trvalo dlouho, byla vždy přátelská a ochotná. Kasino mi připadá vážné!!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nové aktualizace o mém případu: kasino se kupodivu po ověření mého účtu a provedení mé první platby rozhodlo zablokovat mé bonusy bez vysvětlení a já jsem samozřejmě požádal o uzavření mého účtu.

Z tohoto kasina máme dojem, že nepřijímají ztrátu peněz a jsou nervózní z toho, komu se tam podaří vydělat. Každopádně život jde dál.

Existuje mnoho dalších kasin, ve kterých můžete hrát!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nové aktualizace o mém případu: kasino se kupodivu po ověření mého účtu a provedení mé první platby rozhodlo zablokovat mé bonusy bez vysvětlení a já jsem samozřejmě požádal o uzavření mého účtu.

Z tohoto kasina máme dojem, že nepřijímají ztrátu peněz a jsou nervózní z toho, komu se tam podaří vydělat. Každopádně život jde dál.

Existuje mnoho dalších kasin, ve kterých můžete hrát!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Oh, moc se omlouvám, přečetl jsem první příspěvek a když jsem dokončil druhý, vidím, že jsou na místě smíšené pocity. Je nešťastné, když vás z používání bonusů vyloučí, ale kasino má na to bohužel právo. Docela by mě mrzelo, že zvláště bez nějakého vysvětlení, protože to by pro mě osobně bylo dost důležité.

Ale ty peníze jsi dostal a jak říkáš, můžeš si najít jiné kasino, kde to nebude stejné.

Tak ti budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nedoporučuji tam hrát, protože kontrola mých dokumentů v tomto kasinu trvá 30 pracovních dní, je to špatné kasino, ačkoli jsem tam hrál asi 2-3 týdny ((((je dobře, že alespoň nemám velká částka, pouze 142 dolarů! TADY NEHRAJTE

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky