DomůFórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze (strana 12)

88 918 zobrazení 271 odpovědí |
před 4 roky
|
1...11 12 1314
Přidat příspěvek
rafaelsanchesdepieri
před rokem

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení problému KYC, takže jste nepřemýšleli o podání stížnosti?

Co se týče samotného ověřování, řeklo vám kasino, proč to trvá tak dlouho a co ověřuje? Měli jste také nějaké problémy, že něco nebylo v pořádku a museli jste to poslat znovu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Všechno vyřešil můj přítel. Obsluha, přestože řešení případu trvalo dlouho, byla vždy přátelská a ochotná. Kasino mi připadá vážné!!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nové aktualizace o mém případu: kasino se kupodivu po ověření mého účtu a provedení mé první platby rozhodlo zablokovat mé bonusy bez vysvětlení a já jsem samozřejmě požádal o uzavření mého účtu.

Z tohoto kasina máme dojem, že nepřijímají ztrátu peněz a jsou nervózní z toho, komu se tam podaří vydělat. Každopádně život jde dál.

Existuje mnoho dalších kasin, ve kterých můžete hrát!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nové aktualizace o mém případu: kasino se kupodivu po ověření mého účtu a provedení mé první platby rozhodlo zablokovat mé bonusy bez vysvětlení a já jsem samozřejmě požádal o uzavření mého účtu.

Z tohoto kasina máme dojem, že nepřijímají ztrátu peněz a jsou nervózní z toho, komu se tam podaří vydělat. Každopádně život jde dál.

Existuje mnoho dalších kasin, ve kterých můžete hrát!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh, moc se omlouvám, přečetl jsem první příspěvek a když jsem dokončil druhý, vidím, že jsou na místě smíšené pocity. Je nešťastné, když vás z používání bonusů vyloučí, ale kasino má na to bohužel právo. Docela by mě mrzelo, že zvláště bez nějakého vysvětlení, protože to by pro mě osobně bylo dost důležité.

Ale ty peníze jsi dostal a jak říkáš, můžeš si najít jiné kasino, kde to nebude stejné.

Tak ti budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedoporučuji tam hrát, protože kontrola mých dokumentů v tomto kasinu trvá 30 pracovních dní, je to špatné kasino, ačkoli jsem tam hrál asi 2-3 týdny ((((je dobře, že alespoň nemám velká částka, pouze 142 dolarů! TADY NEHRAJTE

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Dobrý den, vydržel vám KYC tak dlouho? Řekl bych, že to je příliš. Jaký je problém s tím, že nemůžete ověřit své dokumenty? Přemýšleli jste o podání stížnosti, pokud se nemůžete posunout dál?

Automaticky přeloženo:
před rokem

kontrolovali mě jen týden a řekli, že to mohou prodloužit na 30 pracovních dní, což je hodně.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Ano, to by bylo i pro mě. Kasinům dáváme také 14 dní na KYC, protože věříme, že kasina by do té doby měla být schopna vyřešit vše potřebné a ověřit hráče. Pokud to tedy zabere nepřiměřeně dlouho, můžete nás kdykoli kontaktovat.

Ve vašem případě to byl jen týden, což se mi nezdá tak hrozné.

Každopádně, nezkoušel jsi po té zkušenosti hrát?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Už tam nechci hrát.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Je to samozřejmě zcela na vás. Pokud vás tato zkušenost odradila, je lepší jít dál. Že jo?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Snižte prosím hodnocení tohoto kasina, protože jsou velmi špatné.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Opravdu není možné snížit hodnocení kasina, kdykoli o to někdo požádá. Celý proces je potřeba udělat, než se hodnocení může snížit nebo zvýšit.🤷‍♀️

Věřím, že jste si toho vědomi. Že jo?

Pokud si o tom chcete přečíst více, udělejte to prosím zde . Najdete tam mnoho informací o celém procesu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci napsat stížnost na toto kasino.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

O čem by to bylo? Co se ti tady stalo? Když jsme si naposledy psali, bavili jsme se o ověření, ale žádný problém jsem nezachytil.

Můžete mi prosím říci ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

vzal moje peníze

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Dobře, a na základě čeho vám kasino vzalo peníze, řeklo vám nějaký důvod?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chci říct, že mě nechali vybrat peníze z peněženky

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Předpokládám správně, že vás nyní v Casinoinu netrápí žádné problémy? 🙂

Nemohu říci, že jsem plně pochopil celý bod, takže pokud vás něco znepokojuje, klidně to upřesněte.

Automaticky přeloženo:
před rokem

peníze mi byly vyplaceny, ale stejně jsem nikomu neradil, aby tam hrál

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před rokem

Dobře, děkuji za sdílení vašeho názoru. Občas by bylo fajn popsat trochu víc, co se vám stalo, protože to pomůže ostatním hráčům.

Každopádně, proč byste nedoporučovali hrát v tomto kasinu? Pokud ti zaplatili peníze, mohl bych mít zájem. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...11 12 1314
Jít na stránkuz 14 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.