FórumKasinaCasinoin - všeobecná diskuze

Casinoin - všeobecná diskuze (strana 12)

před 3 roky od Lampros
|
49130 zobrazení 253 odpovědí |
|
1...11 12 13
rafaelsanchesdepieri
před 4 měsíci

Dobrý den, dáváme kasinům 14 dní na vyřešení problému KYC, takže jste nepřemýšleli o podání stížnosti?

Co se týče samotného ověřování, řeklo vám kasino, proč to trvá tak dlouho a co ověřuje? Měli jste také nějaké problémy, že něco nebylo v pořádku a museli jste to poslat znovu?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 4 měsíci

Všechno vyřešil můj přítel. Obsluha, přestože řešení případu trvalo dlouho, byla vždy přátelská a ochotná. Kasino mi připadá vážné!!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nové aktualizace o mém případu: kasino se kupodivu po ověření mého účtu a provedení mé první platby rozhodlo zablokovat mé bonusy bez vysvětlení a já jsem samozřejmě požádal o uzavření mého účtu.

Z tohoto kasina máme dojem, že nepřijímají ztrátu peněz a jsou nervózní z toho, komu se tam podaří vydělat. Každopádně život jde dál.

Existuje mnoho dalších kasin, ve kterých můžete hrát!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nové aktualizace o mém případu: kasino se kupodivu po ověření mého účtu a provedení mé první platby rozhodlo zablokovat mé bonusy bez vysvětlení a já jsem samozřejmě požádal o uzavření mého účtu.

Z tohoto kasina máme dojem, že nepřijímají ztrátu peněz a jsou nervózní z toho, komu se tam podaří vydělat. Každopádně život jde dál.

Existuje mnoho dalších kasin, ve kterých můžete hrát!!!

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Oh, moc se omlouvám, přečetl jsem první příspěvek a když jsem dokončil druhý, vidím, že jsou na místě smíšené pocity. Je nešťastné, když vás z používání bonusů vyloučí, ale kasino má na to bohužel právo. Docela by mě mrzelo, že zvláště bez nějakého vysvětlení, protože to by pro mě osobně bylo dost důležité.

Ale ty peníze jsi dostal a jak říkáš, můžeš si najít jiné kasino, kde to nebude stejné.

Tak ti budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nedoporučuji tam hrát, protože kontrola mých dokumentů v tomto kasinu trvá 30 pracovních dní, je to špatné kasino, ačkoli jsem tam hrál asi 2-3 týdny ((((je dobře, že alespoň nemám velká částka, pouze 142 dolarů! TADY NEHRAJTE

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Dobrý den, vydržel vám KYC tak dlouho? Řekl bych, že to je příliš. Jaký je problém s tím, že nemůžete ověřit své dokumenty? Přemýšleli jste o podání stížnosti, pokud se nemůžete posunout dál?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

kontrolovali mě jen týden a řekli, že to mohou prodloužit na 30 pracovních dní, což je hodně.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Ano, to by bylo i pro mě. Kasinům dáváme také 14 dní na KYC, protože věříme, že kasina by do té doby měla být schopna vyřešit vše potřebné a ověřit hráče. Pokud to tedy zabere nepřiměřeně dlouho, můžete nás kdykoli kontaktovat.

Ve vašem případě to byl jen týden, což se mi nezdá tak hrozné.

Každopádně, nezkoušel jsi po té zkušenosti hrát?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Už tam nechci hrát.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Je to samozřejmě zcela na vás. Pokud vás tato zkušenost odradila, je lepší jít dál. Že jo?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Snižte prosím hodnocení tohoto kasina, protože jsou velmi špatné.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Opravdu není možné snížit hodnocení kasina, kdykoli o to někdo požádá. Celý proces je potřeba udělat, než se hodnocení může snížit nebo zvýšit.🤷‍♀️

Věřím, že jste si toho vědomi. Že jo?

Pokud si o tom chcete přečíst více, udělejte to prosím zde . Najdete tam mnoho informací o celém procesu.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chci napsat stížnost na toto kasino.

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

O čem by to bylo? Co se ti tady stalo? Když jsme si naposledy psali, bavili jsme se o ověření, ale žádný problém jsem nezachytil.

Můžete mi prosím říci ?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

vzal moje peníze

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Dobře, a na základě čeho vám kasino vzalo peníze, řeklo vám nějaký důvod?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Chci říct, že mě nechali vybrat peníze z peněženky

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Předpokládám správně, že vás nyní v Casinoinu netrápí žádné problémy? 🙂

Nemohu říci, že jsem plně pochopil celý bod, takže pokud vás něco znepokojuje, klidně to upřesněte.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

peníze mi byly vyplaceny, ale stejně jsem nikomu neradil, aby tam hrál

Automaticky přeloženo:
vanya.tkach
před 3 měsíci

Dobře, děkuji za sdílení vašeho názoru. Občas by bylo fajn popsat trochu víc, co se vám stalo, protože to pomůže ostatním hráčům.

Každopádně, proč byste nedoporučovali hrát v tomto kasinu? Pokud ti zaplatili peníze, mohl bych mít zájem. 🙂

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13
Jít na stránkuz 13 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky